Материалдар / 7-сынып геометрия. Түзете-дамыту бағдарламасы. Инклюзив оқушы

7-сынып геометрия. Түзете-дамыту бағдарламасы. Инклюзив оқушы

Материал туралы қысқаша түсінік
Жартыжылдыққа арналған жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қазан 2023
241
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін: «7» қыркүйек 2019 ж.

ДОІЖО (қолы)____________

Жолдасова Г.Б.


ІІІ. Түзете-дамыта оқытудың мазмұны

3.1 Түзете-дамыту бағдарламасы


Бағдарламаның құрылу уақыты: 07.09.2019 ж.

Баланың аты-жөні: Жасұлан Айнұр

Диагнозы: Резидуальное – органическое состояние ЦНС. Смешанное расстройство школьных навыков. ОНР – ІІІ уровня

Мамандар (саласы) дефектолог, әлеуметтік педагог, психолог

Мұғалімі: Жамиева Фарида Миратовна

Геометрия


Оқу кезеңі

Негізгі бағыттары

Түзетудің негізгі мақсаттары

Міндеттері

Мақсатқа жету

І бөлім. Геометрияның алғашқы мәліметтері

03.09-03.10

Геометрияның негізгі ұғымдары. Аксиома. Теорема

7.1.1.1планиметрияныңнегізгі фигураларын білу: нүкте, түзу;

7.1.1.5кесінді, сәуле, бұрыш, үшбұрыш, жарты жазықтық анықтамаларын білу;

7.1.1.2 нүктелермен түзулердің тиістілікаксиомаларынбілу және қолдану;

7.1.1.3аксиоманыңтеоремадан айырмашылығын түсіну: теореманың шарты мен қорытындысын ажырату;

7.1.2.1нүктелердің түзу менжазықтықта орналасу аксиомаларын білу және қолдану (реттік аксиомасы);

7.1.1.6кесінділер мен бұрыштарды өлшеу аксиомаларын білу және қолдану;

7.1.1.8кесінділер мен бұрыштардысалу аксиомаларын білу және қолдану;

7.1.1.11берілген үшбұрышқа тең үшбұрыштың бар болуы аксиомасын білу;

7.1.2.2түзулердің параллельдікаксиомасын білу;

- планиметрияның негізгі фигураларын үйрету: нүкте, түзу;

- кесінді, сәуле, бұрыш, үшбұрыш, жарты жазықтық анықтамаларын түсіндіру;

- нүктелермен түзулердің тиістілік аксиомаларын және қолдануды үйрету;

- аксиоманың теоремадан айырмашылығын түсіндіру: теореманың шарты мен қорытындысын ажыратуды үйрету;

- нүктелердің түзу менжазықтықта орналасу аксиомаларын білу және қолдануды үйрету (реттік аксиомасы);

- кесінділер мен бұрыштарды өлшеу аксиомаларын және қолдануды үйрету;

- кесінділер мен бұрыштардысалу аксиомаларын және қолдануды үйрету;

- берілген үшбұрышқа тең үшбұрыштың бар болуы аксиомасын үйрету;

- түзулердің параллельдік аксиомасын түсіндіру.


Фигуралар теңдігі

7.1.1.7тең фигуралардың анықтамасы мен қасиеттерін білу және қолдану;

- тең фигуралардың анықтамасы мен қасиеттерін және қолдануды үйрету.


Теореманы дәлелдеу әдістері: тура дәлелдеу және «кері жору» әдісі

7.1.1.4теоремаларды дәлелдеу әдістерін білу: тура дәлелдеу және«кері жору» әдістері

- теоремаларды дәлелдеу әдістерін: тура дәлелдеу және «кері жору» әдістерін үйрету


Сыбайлас және вертикаль бұрыштар, олардың қасиеттері

7.1.1.9сыбайлас және вертикаль бұрыштардың анықтамаларын білу;

7.1.1.10сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін дәлелдеу жәнеқолдану;

7.1.1.32

перпендикуляр ұғымын біледі;

- сыбайлас және вертикаль бұрыштардың анықтамаларын түсіндіру;

- сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін дәлелдеу және қолдануды үйрету;

- перпендикуляр ұғымын түсіндіру;


Сыбайлас және вертикаль бұрыштар, олардың қасиеттері

БЖБ №1

ІІ бөлім. Үшбұрыштар

08.10-24.10

Үшбұрыш және оның түрлері

7.1.1.13 үшбұрыштардың түрлерін ажырату;

- үшбұрыштардың түрлерін ажыратуды үйрету.


Үшбұрыштың биссектрисы, медианасы, биіктігі және орта сызығы

7.1.1.14 теңқабырғалы, теңбүйірлі, тікбұрышты үшбұрыштардың элементтерін білу;

7.1.1.12 үшбұрыштың медианасы, биссектрисасы, биіктігі, орта перпендикуляры,орта сызығы анықтамаларын білу және оларды салу;

7.1.1.15 сүйір бұрышты, доғал бұрышты және тікбұрышты үшбұрыштардың биіктіктерінің орналасуын салыстыру;

- теңқабырғалы, теңбүйірлі, тікбұрышты үшбұрыштардың элементтерін түсіндіру;

- үшбұрыштың медианасы, биссектрисасы, биіктігі, орта перпендикуляры,орта сызығы анықтамаларын және оларды салуды үйрету;

- сүйір бұрышты, доғал бұрышты және тікбұрышты үшбұрыштардың биіктіктерінің орналасуын салыстыруды үйрету.


Үшбұрыштың биссектрисы, медианасы, биіктігі және орта сызығы

БЖБ №2

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау


ІІІ бөлім. Үшбұрыштар

5.11-26.12




Үшбұрыштар теңдігінің белгілері

7.1.1.21үшбұрыштар теңдігінің белгілерін білу және дәлелдеу;

7.1.1.22үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер шығару мен дәлелдеулерде қолдану;

- үшбұрыштар теңдігінің белгілерін және дәлелдеуді үйрету;

- үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер шығару мен дәлелдеулерде қолдануды үйрету.


Теңбүйірлі үшбұрыш, оның қасиеттері және белгілері

7.1.1.23теңбүйірлі үшбұрыштың белгілері мен қасиеттерін қолдану;

7.1.1.24 теңқабырғалы үшбұрыштың қасиеттерін есептер шығаруда қолдану;

- теңбүйірлі үшбұрыштың белгілері мен қасиеттерін қолдануды үйрету;

- теңқабырғалы үшбұрыштың қасиеттерін есептер шығаруда қолдануды үйрету.


Теңбүйірлі үшбұрыш, оның қасиеттері және белгілері

БЖБ №3

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ