Материалдар / 7 сынып информатика ҚМЖ, Тармақталған алгоритмдерді программалау

7 сынып информатика ҚМЖ, Тармақталған алгоритмдерді программалау

Материал туралы қысқаша түсінік
соңғы үлгіде, дискрипторлармен жазылған ҚМЖ
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

Бөлімі:

4-бөлім. «Python тіліндегі алгоритмдерді программалау»

Педагогтің аты-жөні:

Толендиева А

Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Тармақталған алгоритмдерді программалау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.3.2.1 Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу

Сабақтың мақсаты

Алгоритмдер түрлерін біледі, тармақталған алгоритмдерді құру операторларын қолданып код жазады

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы



(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі

1. Сәлемдесу.

2. Оқушыларды түгендеу.

3. Психологиялық жағымды ахуал орнату.

Топтастыру

«Екілікке саналу» әдісі арқылы 2 топқа бірігеді.

Сабақтың тақырыбы, мақсаты, критерийлерімен таныстыру.

.

Бағалау: Топтар бір-бірін «Басбармақ» әдісі арқылы бағалайды.



Қағаз қиындылары









(Ұ)

«Миға шабуыл» әдісі

Алдыңғы білім мен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап береді.

Өзіңді тексер!

Read() пен seek() функцияларынның айырмашылығы мен ерекшеліктерні атаңыз.

І топ - сабақтың тақырыбын, ІІ топ - сабақтың мақсатын айтады

  • Файлдармен жұмыс жасайтын қандай функция және әдістер бар?

  • Файлға деректерді жазу мен оқуда қандай жайттарға ерекше назар аудару керек?

  • Файлды жазу үшін ашқанда міндетті түрде close () командасын қоюдың себебі неде?

Қошеметтеу арқылы бағалау










Сабақтың ортасы

Жаңа сабаққа кіріспе

Оқушыларға жаңа білім бөлімі бойынша мұғалімнің түсіндіру кіріспе сөзі жүргізіледі. Толығырақ ақпарат алу үшін оқулықтағы ақпараттарды оқуға бағытталады.

(Ұ) Сөздікпен жұмыс. «Insert-түртіп алу» әдісі.

Тармақталу алгоритмі

Шарт

If, else...




7-сынып оқулығы.

TopIQ.kz



(Т) Талқылау

Оқулықты оқып біткен соң, топтар арасында топтық жұмыс жүргізіледі.

І топ: Программада үш санның үлкенін табу үшін қандай алгоритмге сүйенеді?

ІІ топ: Программада қолданылған шарт тексеру операторының құрылымы қандай

ІІІ топ: Программа кодын талдап, блок­схемасын құрастырыңдар.

Мақсаты: Жаңа сабақ бөліміндегі оқыған ақпараттарын топтық талқылау барысында тереңірек түсінеді.

1-тапсырма

Берілген a, b және c сандарының үлкенін табуға арналған программа кодына төмендегі сұрақтар бойынша талдау жүргізіңдер:

Программа коды:

a=int (input () )

b=int (input () )

c=int (input () )

max=a

if max < b:

max=b

if max < c:

max=c

print (max)

Дескриптор:

  • Программада үш санның үлкенін табу үшін, қандай алгоритмге сүйенетінін айтады.

  • Программада қолданылған шарт тексеру операторының құрылымын түсіндіреді.

  • Программа кодын талдап, блок­схемасын құрастырады.





ЖЖ. «Құпиясөз қою»

Белгіленген құпияссөзді енгізгенде «Дұрыс!», қате енгізгенде «Құпиясөз қате!» деген хабарлама шығу керек





ӨЖ. «Тиісті шартты жаз!»

Берілген кодта тиісті шартты жазыңыз.

1. берілген а саны оң болса а ның өзін шығар, теріс болса квадратын шығар.

2. берілген c саны теріс болса 10 ға арттыр, әйтпесе, 2 еселеп шығар










Қорытынды.

Төменде берілген қорытындылау сұрақтарына жауап береді.

  1. Тармақталу алгоритмі қандай алгоритм?

  2. Тармақталу алгоритміне күнделікті өзің орындайтын іс әрекеттердің қайсысын мысал ретінде келтіре аласың?

  3. Шарт тексеру операторының құрылымдары жайлы не білдің?

Шарт тексеру операторының қысқа және толық жазылу құрылымдарының қандай айырмашылықтары бар? Себебін түсіндір

print(‘құпиясөз енгіз’)

parol=input()

if parol==’python’:

print(‘Дұрыс!)

else:

print(‘Құпиясөз қате!’)



1. print(‘a=’)

a=int(input())

if ______________

print(a)

else:

print(___)


2. print(‘a=’)

_______________

if ______________

print(c+10)

else:

print(­­­­­­________)


сұрақтарға жауап беріп, қорытындылайды, бағалайды

Дескриптор:

  • Енгізуді операторын пайдаланады

  • Шарты жазу синтаксисін дұрыс қолданады

  • Деректерді шығаруды дұрыс орындайды.



  • Оң сан шартын жазады;

  • Квадратты шығарады

  • C санын енгізеді;

  • Теріс сан шартын жазады

  • Берілген санды екі еселейді,



Сабақтың соңы



Рефлексия


Сабақты бекіту

«Бес саусақ» әдісі


Өзімді қалай сезіндім?

-Басқаларға көмегім тиді ме?

-Бүгін көңіл күйім қандай болды?

-Бүгін сабақ ұнады ма?

-Бүгін не үйрендім?

.

«5 саусақ» парақшалары


















ЖИ арқылы жасау
22 Қаңтар 2024
408
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі