Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:


    Бөлім:

    Тірі ағзаларды жүйелеу

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып:



    Сабақтың тақырыбы:

    Өсімдіктер мен жануарларды жүйелеудің маңызы.

    Оқу мақсаты:

    7.1.1.1 - жүйелеудің маңызын түсіндіру;

    7.1.1.2 - жүйелеуде тірі ағзалардың орнын анықтау

    Сабақтың мақсаты:

    Жүйелеуге анықтама беру

    Жіктеудің сызбанұсқасын аяқтау

    Берілген жануарды жіктеу

    Құндылыққа баулу

    Оқушылар бір – бірінің ойын тыңдайды, өзара сыйластықты қалыптастырады. Жұпта, топта, топпен жұмыс істей білу. Оқушылар белсене қозғала отырып, сымбаттылықтарын сақтауға жаттығу жасайды. Бір-бірінің іс-қимылдарын түсіне білу.

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі//

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы0-1минут



    2-3 минут





    4-5 минут







    6-12 минут

























    Сабақтың ортасы
    12-15 минут

    1.Ұйымдастыру кезеңі.

    А)Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу.



    Б)Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Кездесу» ойыны.



    «Қағаз қиындылары» суреттер арқылы 3топқа бөлінеді.

    1 топ:Өсімдіктер

    2 топ:Жануарлар

    3 топ: Саңырауқұлақтар

    Сабақтың кезеңдерімен және бағалау парағымен таныстырады.





    Жаңа сабақ. «Миға шабуыл» әдісі.

    Жаңа тақырыпты ашу мақсатында оқушыларға көрнекі жұмбақ суреттер көрсетіледі.


    Сурет 1.1 Сурет 1.2

    1. 1.1 суретте тірі ағзалрады қандай патшалықтары бейнеленген? Тағы қандай жүйелеу түрлерін атай аласыздар?

    2. 1.2 суреттегі ғалымды бұл тақырыппен қалай байлансытырасыздар?

    Тақырыптың термин сөздерін анаграмма тапсырмасын орындату арқылы ұсынады



    Т. «Медиа» әдісі.

    «Жасушаның негізгі компоненттері» тақырыбында бейнежазба көрсетіледі.


    Оқушылар мұғаліммен амандасады. Кезекші келмеген оқушыларды айтады.

    Жай әуенмен екі шеңбер болып қарама –қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың бойындағы қасиеттерін айтады.





    Оқушылар сабақтың кезеңдерімен, бағалау жүйесімен танысады.





    Оқушылар берілген суреттер арқылы сұрақтарға жацап береді, ұжымдық талқылау жүргізеді. Өз ойларымен бөліседі

    Тақырыпты ашады



    Оқушылар тақырыптың термин сөздерін анаграмма тапсырмасын орындап анықтап, жазып алады.









    Оқушылар бейнежазбаны мұқият тыңдап,

    тапсырмаларды орындайды.


    Бағалау парағы арқылы бағаланады.



    8-7 - «5» жарайсың,

    6-5 – «4» жақсы

    4-3 – «3» орташа

    2-1 – «2» талпын













    ҚБ, «Мадақтау»



    Жаңа сабақты анықтауда өз ойын еркін білдірген оқушыларды мадақтама сөздер көмегімен ынталандырып отырады.





    Мадақтама сөздер көмегімен ауызша оқушыларды ынталандырып отырады.




    Оқулық,дәптер









    Жануарлар, өсімдіктер, саңырауқұлақтар суреттері бар кеспе қағаздары.







    анаграмма

    https://wordwall.net/ru/resource/60540023



    Көрнекі суреттер,

    https://youtu.be/ewdOU_T7FLk?si=DyaU_40pNkMOVFU3

    https://youtu.be/nPl5Ap-2-v4?si=YIY2330WWmejfKAk





    15-18 минут

































    18-20 минут



    ЕББҚ


    Тапсырма- 1. «Суреттер сыры» .

    Жеке жұмыс.

    1.Берілген суреттегі жүйелеу түрлерін ажыратып көрсетіңіз

    2. Жүйелеудің анықтамасын беріңіз.

    ..................................................................................................................................................................................................................................

    В) Жіктеудің сызбанұсқасын аяқтаңыз.


    1 Жануарлар дүниесі 2. ........................ 3.................................... 4................................

    5........................ 6........................... 7................................

    Күрделінген тапсырма

    С) В тапсырмасына сүйене отырып, жыртқыштар отрядының қасқырлар тұқымдасы Қызыл қасқыр түрін жіктеңіз.







    Оқушының қызығушылығын арттыратын тапсырмалар ұсынады




    Оқушылар жеке-жеке өздері тапсырманы дәптерге орындайды. Суреттегі жүйелеу түрлеірн атап, анықытамасын береді

    Сызбанұсқа құрып,































    Оқушы мұғалімнің көмегімен тапсырманы орындайды








    Дескриптор:

    -Жүйелеу терминіне толық анықтама бере алады-1бал

    Жіктеудің сызбанұсқасын ретпен жазып, атап шығады

    Жалпы –

    2 балл.

    ҚБ. «Мақтау,

    мадақтау».

















    Дескриптор:

    -өсімдіктің жүйелеу ретін дұрыс сәйкестендіре отырып жүйелеу-1балл














    https://tinyurl.com/3288vb7t































    Кеспе қағаздары

    https://learningapps.org/view31409270







    20-35минут


































    . Тапсырма 1.

    (а)Суретте құс берілген.

    Сурет 1.1

     

         Басқа омыртқалыларда болмайтын тек құстарға ғана тән, сыртқы құрылысындағы екі

    ерекшелікті жаз.

    1……………………………………………………………………………………………………..

    2……………………………………………………………………………………………………..

    (б) Берілген құсты таксономиялық бірлікте жікте.

    Түр:...........................................................................................

    Туыс: ........................................................................................

    ..................................................................................................

    ..................................................................................................

    ..................................................................................................


    Оқушылар берілген тапсырманы бірлесіп орындайды. Мәтінмен танысып жасуша түрлерін анықтайды









    Оқушылар берілген тапсырманы кітаппен жұмыс жасап жұппен талылап орындайды


    Дескриптор:

    - Құстардың сыртқы құрылысындағы ерекшеліктерді атай алады:

    • денесін қауырсын қаптайды;

    тұмсықтары мүйізденген;



    Жалпы балл -2балл.

    ҚБ: «Пікір алмасу»
















    Кеспе қағазы



















    Сабақтың соңы

    3минут

    Кері байланыс

    минут

    2-минут



    Үй тапсырмасы


    «Ашық микрофон»

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жунусова Гульнар
    19 Қырқүйек 2023
    434
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    7 сынып Жүйелеу ҚМЖ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    7 сынып Жүйелеу ҚМЖ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Өсімдіктер мен жануарларды жүйелеудің маңызы.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:


    Бөлім:

    Тірі ағзаларды жүйелеу

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып:



    Сабақтың тақырыбы:

    Өсімдіктер мен жануарларды жүйелеудің маңызы.

    Оқу мақсаты:

    7.1.1.1 - жүйелеудің маңызын түсіндіру;

    7.1.1.2 - жүйелеуде тірі ағзалардың орнын анықтау

    Сабақтың мақсаты:

    Жүйелеуге анықтама беру

    Жіктеудің сызбанұсқасын аяқтау

    Берілген жануарды жіктеу

    Құндылыққа баулу

    Оқушылар бір – бірінің ойын тыңдайды, өзара сыйластықты қалыптастырады. Жұпта, топта, топпен жұмыс істей білу. Оқушылар белсене қозғала отырып, сымбаттылықтарын сақтауға жаттығу жасайды. Бір-бірінің іс-қимылдарын түсіне білу.

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі//

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы0-1минут



    2-3 минут





    4-5 минут







    6-12 минут

























    Сабақтың ортасы
    12-15 минут

    1.Ұйымдастыру кезеңі.

    А)Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу.



    Б)Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Кездесу» ойыны.



    «Қағаз қиындылары» суреттер арқылы 3топқа бөлінеді.

    1 топ:Өсімдіктер

    2 топ:Жануарлар

    3 топ: Саңырауқұлақтар

    Сабақтың кезеңдерімен және бағалау парағымен таныстырады.





    Жаңа сабақ. «Миға шабуыл» әдісі.

    Жаңа тақырыпты ашу мақсатында оқушыларға көрнекі жұмбақ суреттер көрсетіледі.


    Сурет 1.1 Сурет 1.2

    1. 1.1 суретте тірі ағзалрады қандай патшалықтары бейнеленген? Тағы қандай жүйелеу түрлерін атай аласыздар?

    2. 1.2 суреттегі ғалымды бұл тақырыппен қалай байлансытырасыздар?

    Тақырыптың термин сөздерін анаграмма тапсырмасын орындату арқылы ұсынады



    Т. «Медиа» әдісі.

    «Жасушаның негізгі компоненттері» тақырыбында бейнежазба көрсетіледі.


    Оқушылар мұғаліммен амандасады. Кезекші келмеген оқушыларды айтады.

    Жай әуенмен екі шеңбер болып қарама –қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың бойындағы қасиеттерін айтады.





    Оқушылар сабақтың кезеңдерімен, бағалау жүйесімен танысады.





    Оқушылар берілген суреттер арқылы сұрақтарға жацап береді, ұжымдық талқылау жүргізеді. Өз ойларымен бөліседі

    Тақырыпты ашады



    Оқушылар тақырыптың термин сөздерін анаграмма тапсырмасын орындап анықтап, жазып алады.









    Оқушылар бейнежазбаны мұқият тыңдап,

    тапсырмаларды орындайды.


    Бағалау парағы арқылы бағаланады.



    8-7 - «5» жарайсың,

    6-5 – «4» жақсы

    4-3 – «3» орташа

    2-1 – «2» талпын













    ҚБ, «Мадақтау»



    Жаңа сабақты анықтауда өз ойын еркін білдірген оқушыларды мадақтама сөздер көмегімен ынталандырып отырады.





    Мадақтама сөздер көмегімен ауызша оқушыларды ынталандырып отырады.




    Оқулық,дәптер









    Жануарлар, өсімдіктер, саңырауқұлақтар суреттері бар кеспе қағаздары.







    анаграмма

    https://wordwall.net/ru/resource/60540023



    Көрнекі суреттер,

    https://youtu.be/ewdOU_T7FLk?si=DyaU_40pNkMOVFU3

    https://youtu.be/nPl5Ap-2-v4?si=YIY2330WWmejfKAk





    15-18 минут

































    18-20 минут



    ЕББҚ


    Тапсырма- 1. «Суреттер сыры» .

    Жеке жұмыс.

    1.Берілген суреттегі жүйелеу түрлерін ажыратып көрсетіңіз

    2. Жүйелеудің анықтамасын беріңіз.

    ..................................................................................................................................................................................................................................

    В) Жіктеудің сызбанұсқасын аяқтаңыз.


    1 Жануарлар дүниесі 2. ........................ 3.................................... 4................................

    5........................ 6........................... 7................................

    Күрделінген тапсырма

    С) В тапсырмасына сүйене отырып, жыртқыштар отрядының қасқырлар тұқымдасы Қызыл қасқыр түрін жіктеңіз.







    Оқушының қызығушылығын арттыратын тапсырмалар ұсынады




    Оқушылар жеке-жеке өздері тапсырманы дәптерге орындайды. Суреттегі жүйелеу түрлеірн атап, анықытамасын береді

    Сызбанұсқа құрып,































    Оқушы мұғалімнің көмегімен тапсырманы орындайды








    Дескриптор:

    -Жүйелеу терминіне толық анықтама бере алады-1бал

    Жіктеудің сызбанұсқасын ретпен жазып, атап шығады

    Жалпы –

    2 балл.

    ҚБ. «Мақтау,

    мадақтау».

















    Дескриптор:

    -өсімдіктің жүйелеу ретін дұрыс сәйкестендіре отырып жүйелеу-1балл














    https://tinyurl.com/3288vb7t































    Кеспе қағаздары

    https://learningapps.org/view31409270







    20-35минут


































    . Тапсырма 1.

    (а)Суретте құс берілген.

    Сурет 1.1

     

         Басқа омыртқалыларда болмайтын тек құстарға ғана тән, сыртқы құрылысындағы екі

    ерекшелікті жаз.

    1……………………………………………………………………………………………………..

    2……………………………………………………………………………………………………..

    (б) Берілген құсты таксономиялық бірлікте жікте.

    Түр:...........................................................................................

    Туыс: ........................................................................................

    ..................................................................................................

    ..................................................................................................

    ..................................................................................................


    Оқушылар берілген тапсырманы бірлесіп орындайды. Мәтінмен танысып жасуша түрлерін анықтайды









    Оқушылар берілген тапсырманы кітаппен жұмыс жасап жұппен талылап орындайды


    Дескриптор:

    - Құстардың сыртқы құрылысындағы ерекшеліктерді атай алады:

    • денесін қауырсын қаптайды;

    тұмсықтары мүйізденген;



    Жалпы балл -2балл.

    ҚБ: «Пікір алмасу»
















    Кеспе қағазы



















    Сабақтың соңы

    3минут

    Кері байланыс

    минут

    2-минут



    Үй тапсырмасы


    «Ашық микрофон»

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Ашық сабақ 7 сынып
    19.00.2023
    434
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жунусова Гульнар
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации