7 сынып Ксилема, флоэма және олардың құрылымдық элементтері.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

7 сынып Ксилема, флоэма және олардың құрылымдық элементтері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ксилема, флоэма және олардың құрылымдық элементтері.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы


Бөлім:



Педагогтің Т.А. Ә


Күні:


Сынып:



Сабақтың тақырыбы:

Ксилема, флоэма және олардың құрылымдық элементтері.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.1.3.5 - флоэма мен ксилеманың элементтерін құрылысын салыстыру. §25. Ксилема және флоэма эементтерін салыстыру.

Сабақтың мақсаты

Ксилема және флоэма- жоғарғы сатыдағы өсімдік ағзасындағы басты тасымалдаушы ұлпалар екендігі туралы түсінік қалыптасады.

Білім алушылар тамыр және сабақтың құрылысы мен қызметі арасындағы байланысты сипаттай алады.

Флоэма мен ксилеманың элементтерін құрылысын көрсете алады.

Бағалау критерийі

Ксилема мен флоэманың құрылысын анықтап, сипаттайды

. -Ксилема мен флоэманы ажыратып, ерекшеліктерін зерделейді.

Құндылыққа баулу

Сыйластық: оқушылар сабақ барысында өзіне және өзгелерге кедергі келтірмейді, өзгенің ойын соңына дейін тыңдайды.

Мұғалім әркімнің пікірін тыңдап, өз ойын білдіреді.

Академиялық шыншылдық: өзара бағалау мен өзіндік бағалауда шыншылдық таныту.

Өмір бойы оқу: оқушы деңгейіне сәйкес өз бетімен тапсырмаларды орындау үшін тапсырманы орындау стратегиясын жоспарлайды. Орындаған тапсырмаға өзіндік рефлексия жасайды.

Ынтымақтастық: әркімнің ойы құнды қағидасын ұстану; өзара оқыту ортасын құру.

Патриоттық және азаматтық позиция өз өңірінде таралған ағзалар түрлерін ажыратып, атауларын атай алады.


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің іс - әрекеті

Оқушының іс - әрекеті

Бағалау

Ресустар

Сабақтың басы

0-3 мин








3-7 мин









Ұйымдастыру кезеңі:

Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.


Топқа бөлу арнайы рандом генераторы арқылы жүзеге асады


Алдыңғы білім. Бұл не? –тамыр ма, тамыржеміс пе, өркен бе?

Тапсырмасын ұсынады


Оқушылар ұстазымен амандасады, бір-біріне гүл беру арқылы жақсы тілектер айтады, психологиялық ахуал қалыптастырады.


Оқушылар берілген суреттен алдыңғы білімді еске түсіре отырып тапсырманы орындайды

оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Сандар



Сабақтың ортасы

7-25 мин

Миға шабуыл» әдісі

-«Бұл сызбанұсқа туралы не айтар едіңіздер?» -«Неліктен «ұлпалар» түсінігін Ж.С.Ө. байланыстырамыз?» жүк көлігін не үшін тақырыппен байланысып тұр?

Қалай ойлайсыздар өсімдіктердегі . Ксилема қандай қызмет атқарады? Флоэма қандай қызмет атқарады? Өсімдік үшін ксилема маңызды ма, әлде флоэма ма?

Бейнекөрсетілім ұсыну, мұғалім түсіндірмесі

1 тапсырма

Теорияны бекіту тапсырмасын платформада ұсыну


Оқушылар кетсені, суретті қолданып жаңа тақырыпты байланыстыра отырып анықтайды. Берліген сұрақтарға болжамды жауаптарын ұсынады

Бағалау критерийі:

-Кестедегеі мәліметтерді қолдана отырып тақырыпты анықтайды

-суреттегі жүк көлігін байланыстырады







Дескриптор:

-ксилемаға тән сөздерді орналастырады

-флоэмаға тән түсінікті жазады-2балл








https://youtu.be/K4uBIE6Ia0k?si=chUtyYMgZDraGNsO





https://learningapps.org/view14991968

25-30мин

2-Тапсырма

1. Төмендегі суреттерді пайдаланып, ксилема мен флоэма құрылысын салыстырыңыз.

Нәтижесін кестеге толтырыңыз.









сипаттама

Флоэма (сүзгілі

түтік)

Ксилема (түтік)

1

ұлпаны түзуші жасушалар табиғаты



2

құрылысы



3

құрамы (қандай құрылымдардан

тұрады)



4

қызметі



5

сабақ пен тамырда орналасуы



6

заттардың тасымалдану бағыты





Оқушылар берілген тапсырмадан

Флоэма мен ксилеманың құрылысын анықтайды;



Кестені сәйкесінше толтырады

Дескриптор


ұлпаны түзуші жасушалар табиғатын анықтайды-1 балл;

ксилема және флоэманы құрылыс ерекшелігін анықтайды-1 балл;

флоэма және ксилема құрамын (қандай құрылымдардан

тұрады) анықтайды-1 балл;

флоэма және ксилеманың сабақ пен тамырда орналасуын

анықтайды-1 балл;

флоэма және ксилема арқылы заттардың тасымалдану

бағытын анықтайды-1 балл;


30-35мин

3-Тапсырма: Суретте тамыр, сабақ және жапырақтың көлденең кесіндісі бейнеленген. Бұл өсімдік боялған суға салынған өркенінің тамыр арқылы көтерілетін заттар қай бөлімімен өтетінін көрсетіңдер:


Суретте нөмірленген қандай бөліктер боялғанын анықтаңыз


Shape1 Shape2 Shape3 Shape4

A B C D

Оқушылар берілген сызбадан органикалық заттар жапырақтан тамырға сабақтың флоэмасы арқылы қозғалатынын зеррттейді;





(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)










Дескриптор:


-оқушылар шағын тәжірибе жасайды – 1 балл;

-қорытындысын жазады – 1 балл;

Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері


.

35-40мин

Жұптық жұымыс

Суреттерді анықта



Оқушылар берілген суреттерді қолданады, ксилема мен флоэманың әрбір мүшелердегі қызметін аитады

Дескриптор:

-ағаш сүрегіндегі орналасқан флоэма мен ксилеманы ажыратады-1балл

Жапырақтағы, тамырдағы қызметін көрсетеді-1балл


40-45мин



«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.


Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

- бүгін сабақта қуантқаны.....

- мен өзімді.....үшін мақтар едім.

- маған ерекше ұнағаны.....

- сабақтан соң маған........келді

- бүгін маған..........сәті түсті.

- қызықты болғаны.....

- ......қиындық тудырды.

- менің түсінгенім.....

- енді мен......аламын.

Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.11.2023
732
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі