Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
7-сынып Күнтізбелік тақырыптық жоспар .Қазақстан тарихы.2024-2025 оқу жылы
беріледі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Жаңа замандағы Қазақстан тарихы 7-сынып, аптасына – 2 сағат, барлығы 68 сағат 2024-2025 оқу жылы
№ |
Ауыспалы тақырыптар |
Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны |
Оқыту мақсаттары. Білім алушылар тиісті: |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
1- тоқсан (18 сағат) 7 А,Ә,Б |
|||||||
1,2,3,4 |
7.1 Қазақ-жоңғар соғыстары |
Жоңғар басқыншылығына қарсы Отан соғысының басталуы. Зерттеу сұрағы: Не себепті «Елім-ай» бүкілхалықтық әнге айналды? |
7.1.1.1 жоңғар шапқыншылығы кезіндегі демографиялық өзгерістерді және миграциялық процестерді түсіндіру; |
1 |
4,5,4 қыркүйек |
|
|
7.2.2.1 халық ауыз әдебиеті мен музыка өнері туындыларының тарихи дереккөзі ретінде құндылығын бағалау; |
1 |
6,6,7 қыркүйек |
|
||||
7.3.1.2 Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау; |
1 |
11.12.11 қыркүйек |
|
||||
7.4.1.1 жоңғар шапқыншылығының қазақ халқының шаруашылығына тигізген зардаптарын анықтау |
1 |
13.13.14 қыркүйек |
|
||||
5-6 |
Біртұтас халық жасағының ұйымдастырылуы. Зерттеу сұрағы: Неліктен Ордабасы ел бірлігінің нышаны болды? |
7.3.1.2 Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау; |
1 |
18,19,18 қыркүйек |
|
||
7.3.1.1 Қарақұм және Ордабасы құрылтайларының халықты жоңғар басқыншылығына қарсы жұмылдырудағы рөліне баға беру |
1 |
20,21,20 қыркүйек |
|
||||
7-8 |
Қазақ-жоңғар шайқастары. Зерттеу сұрағы: Неліктен Аңырақай шайқасы қазақ-жоңғар соғысындағы түбегейлі бетбұрыс деп саналады? |
7.3.2.1 Жоңғар шапқыншылығына қарсы күресте танылған хандар мен батырлардың рөлін түсіндіру |
1 |
25,26,25 қыркүйек |
|
||
Қазақ-жоңғар шайқастары. Зерттеу сұрағы: Неліктен Аңырақай шайқасы қазақ-жоңғар соғысындағы түбегейлі бетбұрыс деп саналады? БЖБ №1 |
7.3.2.1 Жоңғар шапқыншылығына қарсы күресте танылған хандар мен батырлардың рөлін түсіндіру |
1 |
27,28,27 қыркүйек |
|
|||
9-10 |
7.1 XVIII ғасырдағы Қазақ хандығы |
XVIII ғасырдың басына дейінгі қазақ-орыс қарым-қатынастарының тарихы. Зерттеу сұрағы: Неліктен Ресей Қазақстанды Азияға шығудың «кілті мен қақпасы» деп санады? |
7.3.1.2 Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау; |
1 |
2,3,2 қазан |
|
|
7.3.2.2 Қазақ хандығының сыртқы саясатының нәтижелерін анықтау |
1 |
3,5,3 қазан |
|
||||
11-12 |
Қазақ хандығының Ресей империясына қосылуының басталауы. Зерттеу сұрағы: Әбілқайыр ханның Анна Иоанновна патшайымға жазған хатының себептері мен салдары қандай болды? |
7.3.1.2 Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау; |
1 |
9,10,9 қазан |
|
||
7.3.2.2 Қазақ хандығының сыртқы саясатының нәтижелерін анықтау |
1 |
10.12.10 қазан |
|
||||
13-14 |
Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты. Зерттеу сұрағы:Дербес Қазақ мемлекетін сақтап қалудағы Абылай ханның рөлі қандай? БЖБ №2 |
7.3.1.2 Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау; |
1 |
16.17.16 қазан |
|
||
7.3.1.2 Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау; |
1 |
17,19,17 қазан |
|
||||
15 |
|
Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты. Зерттеу сұрағы:Дербес Қазақ мемлекетін сақтап қалудағы Абылай ханның рөлі қандай? |
7.3.1.2 Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау; |
1 |
23,24,23 қазан |
|
|
16 |
|
Тоқсандық жиынтық бағалау ( ТЖБ) №1 |
І тоқсан бойынша оқу мақсаттары |
1 |
|
||
17 |
Өлкетану |
Туристік маршруттар |
Туристік маршрут дегеннің не екенін білу; Туристік маршруттар құрастырудың алғашқы дағдыларын меңгеру |
1 |
24.26.24 қазан |
|
|
18 |
|
Қайталау |
|
1 |
|
||
2-тоқсан (14 сағат) 7 А,Ә,Б |
|||||||
19-20 |
7.2 XVIII ғасырдағы Қазақстанның мәдениеті |
XVIII ғасырдағы халық ауыз әдебиеті. Зерттеу сұрағы: XVIII ғасырда ақын-жыраулар шығармаларында тарихи оқиғалар қалай көрініс тапты? |
7.2.2.1 халық ауыз әдебиеті мен музыка өнері туындыларының тарихи дереккөзі ретінде құндылығын бағалау; |
1 |
6,7,6 қараша |
|
|
7.2.1.1 салт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптардың құндылықтары мен маңыздылығын анықтау |
1 |
7,9,7 қараша |
|
||||
21-22 |
XVIII ғасырдағы қазақтардың материалдық мәдениеті. Зерттеу сұрағы: Қазақтың ұлттық қолданбалы өнерінің бірегейлігі неде? |
7.2.2.4 қолданбалы өнердің жетістіктерін бағалау |
1 |
13.14.13 қараша |
|
||
XVIII ғасырдағы қазақтардың материалдық мәдениеті. Зерттеу сұрағы: Қазақтың ұлттық қолданбалы өнерінің бірегейлігі неде? БЖБ №3 |
7.2.2.4 қолданбалы өнердің жетістіктерін бағалау |
1 |
14,16,14 қараша |
|
|||
23 |
7.2 Отарлау және ұлт-азаттық күрес |
XVIII ғасырдағы Қазақстандағы казак-әскери отаршылдығы. Зерттеу сұрағы: Қазақстанды отарлауды Ресей империясы қалай жүзеге асырды? |
7.3.1.3 Ресей империясының отарлық саясатының себеп-салдарын анықтау |
1 |
20,21,20 қараша |
|
|
24-25 |
Сырым Датұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс. Зерттеу сұрағы: Сырым Датұлы Кіші жүз қазақтарының қандай құқықтарын қорғауды көздеді? |
7.3.1.5 халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау; |
1 |
21.23.21 қараша |
|
||
7.3.1.6 ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының рөліне баға беру |
1 |
27.28.27 қараша |
|
||||
26-27 |
1822-1824 жылдардағы патша реформалары. Зерттеу сұрағы: Неліктен XX ғасырдың 20-шы жылдарында Қазақстанда әкімшілік реформалар жүргізілді? |
7.3.1.4 Патша үкіметі реформалары нәтижесіндегі әкімшілік-аумақтық өзгерістерді түсіндіру; |
1 |
28.30.28 қараша |
|
||
7.1.2.1 дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихи кезеңдермен салыстыру арқылы анықтау |
1 |
4,5,4 желтоқсан |
|
||||
28 |
1836-1838 жылдардағы Бөкей Ордасындағы қазақтардың көтерілісі. Зерттеу сұрағы: Исатай Тайманұлы мен Махамбет Өтемісұлын қандай ортақ идея біріктірді? |
7.3.1.5 қазақ халықының отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау; 7.3.1.6 ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының рөліне баға беру |
1 |
5,7,5 желтоқсан |
|
||
29-30 |
Кенесары Қасымұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс. Зерттеу сұрағы: Кенесары хан бастаған ұлт-азаттық күрес неліктен жалпы ұлттық сипатқа ие болды? БЖБ №4 |
7.3.1.5 халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау; |
1 |
11.12.11 желтоқсан |
|
||
Тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ) №2 |
ІІ тоқсан бойынша оқу мақсаттары |
1 |
12,14,12 желтоқсан |
|
|||
31 |
|
Кенесары Қасымұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс. Зерттеу сұрағы: Кенесары хан бастаған ұлт-азаттық күрес неліктен жалпы ұлттық сипатқа ие болды? |
7.3.1.6 ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының рөліне баға беру |
1 |
19,21.25 желтоқсан |
|
|
32 |
Өлкетану |
Жомарт жүрек |
Демеушілік және меценаттық дегеннің не екенін білу; Нақты адамдардың істеген жақсылықтары туралы және өзінің туған жерін қолдау үшін не істеуге болатынын білу |
1 |
25,26,27 желтоқсан |
|
|
3-тоқсан (20 сағат) |
|||||||
33-34 |
7.3 Отарлау және ұлт-азаттық күрес |
XIX ғасырдың 40-60 жылдарындағы қазақтардың ортаазиялық хандықтармен қарым-қатынастары. Зерттеу сұрағы: Неліктен Орта Азия хандықтарының Қазақстанның оңтүстік аймақтарына экспансиясы күшейді? |
7.3.1.5 халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау; |
1 |
|
|
|
7.3.1.6 ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының рөліне баға беру |
1 |
|
|
||||
35-36 |
Қазақстанның Ресей империясына қосылуының аяқталуы Зерттеу сұрағы: Қазақстанның оңтүстік аймақтарының Ресей империясына қосылуының ерекшеліктері қандай? |
7.3.1.2 Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау; |
1 |
|
|
||
Қазақстанның Ресей империясына қосылуының аяқталуы. Зерттеу сұрағы: Қазақстанның оңтүстік аймақтарының Ресей империясына қосылуының ерекшеліктері қандай? БЖБ №5 |
7.3.2.2 Қазақ хандығының сыртқы саясатының нәтижелерін анықтау |
1 |
|
|
|||
37-38-39 |
7.3 Қазақстан Ресей империясы ның құрамында |
XIX ғасырдың екінші жартысындағы Қазақстандағы әкімшілік-аумақтық реформалар. Зерттеу сұрағы: Патша өкіметі тарапынан «бөліп ал да, билей бер» ұстанымы қалай жүзеге асты? |
7.3.1.3 Ресей империясының отарлық саясатының себеп-салдарын анықтау; |
1 |
|
|
|
7.3.1.4 Патша үкіметі реформалары нәтижесіндегі әкімшілік-аумақтық өзгерістерді түсіндіру; |
1 |
|
|
||||
7.1.2.1 дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихи кезеңдермен салыстыру арқылы анықтау |
1 |
|
|
||||
40-41-42 |
Қазақтардың 1860-1870 жылдардағы азаттық күресі. Зерттеу сұрағы: XIX ғасырдың 60-70 жылдарындағы ұлт-азаттық көтерілістердегі халық талаптарының сабақтастығы неден көрінді? |
7.3.1.5 қазақ халықының отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау |
1 |
|
|
||
7.3.1.5 қазақ халықының отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау |
1 |
|
|
||||
7.3.1.5 қазақ халықының отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау |
1 |
|
|
||||
43-44-45 |
Қазақстандағы жаппай отаршылдық қоныс аудару саясаты. Зерттеу сұрағы: Патша өкіметінің қоныстандыру саясаты қазақ қоғамының өмірін қалай өзгертті? |
7.4.1.2 отарлау саясатының қазақтардың дәстүрлі шаруашылығына тигізген әсерін талдау; |
1 |
|
|
||
Қазақстандағы жаппай отаршылдық қоныс аудару саясаты. Зерттеу сұрағы: Патша өкіметінің қоныстандыру саясаты қазақ қоғамының өмірін қалай өзгертті? |
7.1.1.2 Ресей империясының қоныстандыру саясатының себептері мен салдарын талдау; |
1 |
|
|
|||
Қазақстандағы жаппай отаршылдық қоныс аудару саясаты. Зерттеу сұрағы: Патша өкіметінің қоныстандыру саясаты қазақ қоғамының өмірін қалай өзгертті? БЖБ №6 |
7.1.2.1 дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихи кезеңдермен салыстыру арқылы анықтау |
1 |
|
|
|||
46-47 |
7.3 Қазақстан Ресей империясы ның құрамында |
Қазақстанда капиталистік қатынастардың дамуы. Зерттеу сұрағы: Қазақстанның өнеркәсіптік дамуы қалай басталды? |
7.4.2.1 капиталистік қатынастар дамуының Қазақстанның экономикасына ықпалын анықтау |
1 |
|
|
|
7.4.2.1 капиталистік қатынастар дамуының Қазақстанның экономикасына ықпалын анықтау |
1 |
|
|
||||
48-49 |
Жәрмеңке саудасының дамуы. Зерттеу сұрағы: Қазақстанда неліктен жәрмеңке саудасы дамыды? БЖБ №7 |
7.4.2.2 сауда қатынастарына жәрмеңкелердің әкелген өзгерістерін анықтау |
1 |
|
|
||
7.4.2.2 сауда қатынастарына жәрмеңкелердің әкелген өзгерістерін анықтау |
1 |
|
|
||||
50 |
Тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ) №3 |
ІІІ тоқсан бойынша оқу мақсаттары |
1 |
|
|
||
51 |
XIX ғасырдың екінші жартысындағы қазақ қоғамы. Зерттеу сұрағы: “Зар заман” өкілдерінің қоғамдық-саяси көзқарастары қандай факторлардың әсерінен қалыптасты? |
7.2.1.2 ұлттық құндылықтарға отаршылдық саясаттың кері әсерін талдау; |
1 |
|
|
||
52 |
Өлкетану |
Туған өлкенің жылнамасы |
Дереккөздер негізінде өлке дамуының тарихи маңызды кезеңдерін анықтау; Туған өлкенің шежіресін білу; Мұражайлардан, мұрағаттардан, кітапханалардан, интернеттен туған өлкеге (ауыл, аудан, қала, облыс) қатысты қажетті ақпаратты табу; Тарихи оқиғалардың хронологиясын құрастыра білу |
1 |
|
|
|
4- тоқсан (16 сағат) |
|||||||
53-54-55 |
7.4 XIХ ғасыр -XX ғасырдың басындағы Қазақстанның мәдениеті |
XIX ғасырдағы мәдениеттің дамуы. Зерттеу сұрағы: Неге XIX ғасыр қазақ халқының дәстүрлі музыка өнерінің гүлденген дәуірі деп саналады? |
7.2.1.1 салт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптардың құндылықтары мен маңыздылығын анықтау; |
1 |
|
|
|
7.2.2.1 халық ауыз әдебиеті мен музыка өнері туындыларының тарихи дереккөзі ретінде құндылығын бағалау; |
1 |
|
|
||||
7.2.2.3 ұлттық музыкалық аспаптардың қолдану ерекшеліктерін сипаттау |
1 |
|
|
||||
56-57 |
XIX ғасырдағы білім беру мен ағарту ісі. Зерттеу сұрағы: XIX ғасырда Қазақстанда оқу-ағартушылық мекемелер қандай түрде дамыды? |
7.2.3.2 XIX ғасырдың екінші жартысындағы білім беру мен ағарту ісінің даму ерекшеліктерін түсіндіру |
1 |
|
|
||
7.2.3.2 XIX ғасырдың екінші жартысындағы білім беру мен ағарту ісінің даму ерекшеліктерін түсіндіру |
1 |
|
|
||||
58-59 |
Шоқан Уәлиханов – алғашқы қазақ ғалымы. Зерттеу сұрағы: Неге С. Мұқанов Шоқан Уәлихановқа арналған шығармасын «Аққан жұлдыз» деп атады? |
7.2.3.1 Шоқан Уәлихановтың ғылыми зерттеулерінің тарихи құндылығын анықтау |
1 |
|
|
||
7.2.3.1 Шоқан Уәлихановтың ғылыми зерттеулерінің тарихи құндылығын анықтау |
1 |
|
|
||||
60-61 |
Ы. Алтынсарин – жаңашыл -педагог. Зерттеу сұрағы: Ыбырай Алтынсариннің халық ағарту саласындағы жаңашылдығы неден байқалады? |
7.2.3.3 Ыбырай Алтынсариннің ағарту саласына қосқан үлесін бағалау |
1 |
|
|
||
7.2.3.3 Ыбырай Алтынсариннің ағарту саласына қосқан үлесін бағалау |
1 |
|
|
||||
62-63-64 |
Абай Құнанбаев – ұлы ойшыл. Зерттеу сұрағы: Неліктен Абай Құнанбайұлын «Хәкім Абай» деп атады? |
7.2.2.2 Абай Құнанбаевтың ақын, ойшыл, қоғам қайраткері ретіндегі қызметіне баға беру |
1 |
|
|
||
7.2.2.2 Абай Құнанбаевтың ақын, ойшыл, қоғам қайраткері ретіндегі қызметіне баға беру |
1 |
|
|
||||
7.2.2.2 Абай Құнанбаевтың ақын, ойшыл, қоғам қайраткері ретіндегі қызметіне баға беру |
1 |
|
|
||||
65-66 |
XIX ғасырдың соңы – XX ғасырдың басындағы Қазақтардың ауызша тарихи дәстүрлерінің дамуы. Зерттеу сұрағы: Ш. Құдайбердіұлы, М. Көпейұлы, Қ. Халид еңбектерінің тарихи құндылығы неде? БЖБ №8 |
7.2.3.4 Шәкәрім Құдайбердіұлы, Мәшһүр Жүсіп Көпейұлы, Қ.Халид еңбектерін тарихи дерек ретіндегі маңызын айқындау |
1 |
|
|
||
Тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ) №4 |
ІҮ тоқсан бойынша оқу мақсаттары |
1 |
|
|
|||
67 |
|
XIX ғасырдың соңы – XX ғасырдың басындағы Қазақтардың ауызша тарихи дәстүрлерінің дамуы. Зерттеу сұрағы: Ш. Құдайбердіұлы, М. Көпейұлы, Қ. Халид еңбектерінің тарихи құндылығы неде? |
7.2.3.4 Шәкәрім Құдайбердіұлы, Мәшһүр Жүсіп Көпейұлы, Қ.Халид еңбектерін тарихи дерек ретіндегі маңызын айқындау |
1 |
|
|
|
68 |
Өлкетану |
Менің мектебімнің тарихы |
Түрлі дереккөздерден қажетті ақпаратты табу; Сұхбаттасуға қажетті сұрақтар қою және сұхбат жүргізу; Өз мектебінің тарихын әңгімелей білу |
1 |
|
|
сертификат алыңыз!