Материалдар / 7 сынып Олимпиадалық жұмыс
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

7 сынып Олимпиадалық жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Олимпиадалық жұмысы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
614
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақ тілі мен әдебиеті 
( Қазақ мектептері үшін) 
8 - сынып 
Шығарма тақырыптары: 
1.«Жеті жаста Арыстан баб келді маған .......» (Ахмет Иасауи. Хикметтері) 
2Асыл мұра (Ежелгі дәуір әдебиеті). 
3.Мен оқыған қазақ әңгімелері 
4.«Жыр семсері -Махамбет» 
5. Ақылдың кені (Абайдың қарасөздері туралы) 
6. Жырлайды жүрек (Оқушының өзі жақсы көретін ақыны туралы) 
(Шығармаға – 50 ұпай) 
1- билет 
1.Жүрсін бектер бес нәрседен алыстап, 
Есі болса, жұрнақ болса намыстан. 
Ұшқалақтап – бірі, екіншісі – сараңдық, 
Үшіншісі – ашу, оған егіз надандық. 
Ж.Баласағұнның шығармасынан айтылған ойдың негізгі идеясы қандай? 
«Құтты білік» кітабы не туралы? Кітаптың кейіпкерлері кімдер? 
2.Сөйлем.Сөйлемнің түрлері. 
3.Морфологиялық талдау жаса. 
Түркілердің ежелгі мекені – Орхон өзенінің аңғарынан табылған. 

2-билет 
Алла, Алла демейінше, іс түзелмес, 
Тәңірі бермейінше, ер байымас. 
Әзелде жазылмаса, құл басына қаза келмес, 
Ажал уақыты жетпейінше ешкім де өлмес. Авторы кім? 
Нақыл сөздерінің мағынасын ашып көрсет. 
Сөйлем мүшесі дегеніміз не? 
Сөйлем мүшесі болудың негізгі белгілерін айт. 
Сөйлемге синтаксистік талдау жаса. 
Олжабек сол түтіннің дәл түбінде көк өгізшені жіліктеп бұзып отыр. 

3-билет 
1.Жеті жаста Арыстан баб келді маған, 
Хақ Мұстафа аманатын берді маған. 
Сол сәтінде-ақ көңілімтауып баян, 
Нәпсім өліп, тәңірі жолына түстім мен де. 
Ахмет Йасауидың «Даналық кітабы» кітабында нені жырлады, нені насихаттайды?Ахмет Йасауи өмірі туралы не білесің? 
2.Тұрлаулы мүшелер. Бастауыш. Дара және күрделі және үйірлі 
бастауыш. 
3.Мәтіндегі етістіктерді морфологиялық жағынан талдау жаса 
Туғанда дүние есігін ашадыөлең, 
Өлеңмен жер қойнына кірер денең 

4-билет 
1.Кім сендерді, балалар, тербететін, 
Еркелетіп, ойнатып, сергітетін? 
- Жалқау болсаң, балалар, жаман болсаң, 
Қамқор анаң көз жасын көлдететін. 
Авторы кім және ол туралы не білесіз? 
2. Тұйық етістікті септе. 
Бару, сөйлеу, айтуы, көрулері, келуім 
3.Тұйық етістікті тәуелдендір. 
Келу, жету, сөйлеу. 

5-билет 
1.Өлең - сөздіңпатшасы, сөзсарасы, 
Қиыннан қиыстырар ер данасы. 
Тілге жеңіл, жүрекке жылы тиіп, 
Теп – тегісжұмыркелсінайналасы. 
Абайдың өлеңге, поэзияға қояр талаптарын ата. Сен оны қалайт үсінесің? 
2.Тұрақты сөз тіркестері дегеніміз не? Көркем шығармалардан, мақал – 
мәтелдерден мысал келтір. 
3.Мәтіннен зат есімді тауып, морфологиялық талдау жаса. 
Қасыммын, сол баяғы бір Қасыммын, 
Бақытын ойламайтын бір басымның (Қ.Аманжолов) 

6–билет 
– ҚайранТектім–ай!.. Алпамыстайарысымедің.... 
Қаңбақтай жеп – жеңіл боп қаусап қалғаның–ау!Бұлқай шығармадан алынған үзінді? Тақырыбы мен идеясын не жайында екенін жаз. 
Сөйлем түрлерін атаңдар? Бұйрықты сөйлем дегеніміз не? 
Көркем шығармалардан мысал келтір. 
Есімшені көпше, жекеше түрде жіктең. 
Жекеше І. Мен көргенмін, келермін, баратынмын. 
ІІ.Сен 
Сіз 
ІІ.Ол. 
Көпше І. Біз көргенбіз, келерміз, баратынбыз 
ІІ.Сендер 
Сіздер 
ІІІ.Олар 

7 -билет 
1 Абай Құнанбаевтыңжиырматоғызыншықарасөзіндеайтылған 
ойдыңмазмұны. 
Сөздердіңбайланысутүрлерідегеніміз не? 
Берілгенсөйлемдербайланыстүрлерініңқайсысынасәйкескеледі? 
1.Қызылжардан бұлжолыдаренжіпқайтыпеді. 
2. Ілиясүйіненжүгіріпшықты. 
3. Меніңәкембауыржанныңбатырлығын, қамқорлығынайтыпотырушы 
еді. 
4.Одағым десем ойыма Айдын шалқар көл түсер. 
5.Ол биыл мектепті бітірді 

(Билеттіңәрсұрағы 10 ұпай, сонадабарлығы 30 ұпай) 



Мектепішілік олимпиада 2017-2018 оқу жылы

Қазақ тілі 2 сынып

Оқушының аты-жөні:______________________________________________________

  1. Мына әріптерден 1 сөз құрастыр: а,б,қ,л,м,ұ,д,з. ____________________________________________________________________________________________________________________________________(5 ұпай)



  1. Ойлан, тап.

а) қолда буын көп пе, аяқта буын көп пе?________________________________________

ә) шалға қарағанда балада не көп?_____________________________________________ б) Екі балық ұшып жарысты.Біреуі жасыл,екіншісі сары.Қайсысы мәреге бұрын

жетті?______________________________________________________(5 ұпай)



3. Берілген сөздерге мағынасы жуық сөздерді жаз:

Шәкірт- ________________________

Мезгіл- ________________________

Алғашқы- ______________________ (5 ұпай)



4. Құрамында екі дауыссыз дыбыс қатар келген сөздерді тауып жаз.

ққ сш кк зш тт (5 ұпай)



5. Тест тапсырмасы

1. К мен г әріпі өзгеріске ұшыраған жағдай

А) егер к сөздің соңында келіп оған ы немесе і әріпі қосылса

Ә) егер сөз ортасында а әріпі к әріпінен кейін келсе к-г әріпіне айналады.

Б) дұрыс жауап жоқ

2. Үнді дауыссыз дыбыстар

А) р, л, м,н

Ә) т, д, ж, з

Б) қ, к, г, ғ

3. Тек қана қатаң дауыссыз дыбыстардан құралған сөз

А) Көктем

Ә) Жаз

Б) Қыс

4. Ұяң дауыссыз дыбыстан басталған сөз

А) Бала

Ә) Қант

Б) Лақ

5. Дауысты дыбыстар жуан болатын сөз

А) жауын

Ә) желім

Б) кітапхана 5 ұпай

«5»-25-23ұпай

«4»-22-17 ұпай

«3»-16-10 ұпай

«2»-9 ұпайдан төмен

















































Мектепішілік олимпиада 2017-2018 оқу жылы

Қазақ тілі 3 сынып

Оқушының аты-жөні:______________________________________________________

1. Қатаң, ұяң, дауыссыз дыбыстардан басталатың 6 сөз жаз: ____________________________________________________________________________________________________________________________________(5 ұпай)

2.Ойлан, тап.

а) Қияр сөзінде неше әріп неше дыбыс бар?________________________________________

ә) Тиісті әріптерді қой? Ша...та, а....роплан, эк...атор, а...втобус.

б) Екі құс жүзіп жарысты.Біреуі қарлығаш,екіншісі көгершін. Қайсысы мәреге бұрын

жетті?______________________________________________________(5 ұпай)



3. Берілген сөздерге мағынасы қарама-қарсы сөздерді жаз:

Ақылды- ________________________

Суық- ________________________

Терең- ______________________ (5 ұпай)



4. 1. Мәтін түрлерін анықтап жаз______________________________________________

2. Мәтінді оқы қандай мәтін түрі екенің анықта

Керік-жер бетіндегі ең биік жануар. Оның бойы 6 метрдей болады. Кіп-кішкентай қушық басында терімен қапталған екі тал мүйізі бар.

(5 ұпай)



5. Тест тапсырмасы

1. Қандай да бір оқиғаны баяндап, не істеді? сұрғына жауап беретің мәтін түрі.

А) сипаттау

Ә) пайымдау

Б) әңгімелеу

2. Сөйлемдегі әріптердің тиістісін жаз

.....атима тігін .....а...рикасында жұм....с істейді.

А) ф,ф,б,ы

Ә) б,в,п,ұ

Б) ф,п,р,ү

3. Сөйлем сөңынан кейін қойылатың тыныс белгілер

А) үтір, сызықша, нүкте

Ә) нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі

Б) леп белгісі, тырнақша, үтір

4. Кім? Не? Кімдер? Нелер деген сұраққа жауап беретің сөйлем мүшесі.

А) баяндауыш

Ә) толықтауыш

Б) бастауыш

5. Сөйлем мүшелері қандай болып екіге бөлінеді.

А) дара, күрделі

Ә) тұрлаулы, тұрлаусыз

Б) негізгі, туынды. 5 ұпай

«5»-25-23 ұпай

«4»-22-17 ұпай

«3»-16-10 ұпай

«2»-9 ұпайдан төмен













Мектепішілік олимпиада 2017-2018 оқу жылы

Қазақ тілі 4 сынып

Оқушының аты-жөні:______________________________________________________

  1. Сөздерге қосымшаны буын үндестігіне сай қосып жаз.

Әже, батыр, жолдас, етік, мұз, адал, сұлу, бір, аспан.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________(5 ұпай)

2. Ойлан, тап.

а) Сөздердің жазылуы жазылған айтылуын салыстырып жаз?

Көлік-

Құлын-

Басшы-

ә) Екі тұйық буыннан тұратың сөздердің астын сыз?

Достар, ақмақ, адалдық, балалар, көлшік, жұмыс,

б) Дәлелдейтің пікір болатың мәтін түрі?

______________________________________________________(5 ұпай)



3. Берілген сөздердің омонимдік мағынасын ажыратып жаз:

Ара - ________________________

Кілт- ________________________

Жүз- ______________________ (5 ұпай)



4.Сөйлемнің біріңғай мүшелері бар екі сөйлем жаз.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________(5 ұпай)





5. Тест тапсырмасы

1. Сөз тіркесін тап?

А) мектеп ауласы

Ә) тап-таза

Б) әке-шеше

2. Бастауыш пен баяндауышы бар сөйлемді анықта?

А) Адал адам

Ә) Үшінші қатар

Б) Ат жарысты

3. Қандай? деген сұраққа жауап беретің мәтін түрі?

А) пайымдау

Ә) әңгімелеу

Б) сипаттау

4. Сын есім + зат есім болатың сөз тіркесі

А) Әдемі табиғат

Ә) Үшінші сынып

Б) Үйге қайт

5. Екі не одан да көп сөйлемнен құралған ........................... сөйлем дейміз.

А) жай

Ә) дара

Б) құрмалас

«5»-25-23ұпай

«4»-22-17 ұпай

«3»-16-10 ұпай

«2»-9 ұпайдан төмен

















1. К мен г ә

А) егер к сөздің соңында келіп оған ы немесе і әріпі қосылса

Ә) егер сөз ортасында а әріпі к әріпінен кейін келсе к-г әріпіне айналады.

Б) дұрыс жауап жоқ

2. Үнді дауыссыз дыбыстар

А) р, л, м,н

Ә) т, д, ж, з

Б) қ, к, г, ғ

3. Тек қана қатаң дауыссыз дыбыстардан құралған сөз

А) Көктем

Ә) Жаз

Б) Қыс

4. Ұяң дауыссыз дыбыстан басталған сөз

А) Бала

Ә) Қант

Б) Лақ

5. Дауысты дыбыстар жуан болатын сөз

А) жауын

Ә) желім

Б) кітапхана 5 ұпай

«5»-25-23ұпай

«4»-22-17 ұпай

«3»-16-10 ұпай

«2»-9 ұпайдан төмен











5. Ортақ белгісін тап.Оны жаз.

Қарағай мен шырша ------------------------------------

Дәптер мен қалам ---------------------------------------

Етік пен бәтеңке -----------------------------------------

Үйрек пен қаз --------------------------------------------

Жел мен ауа ---------------------------------------------- (3 ұпай)

6. Метаграмма

Айдалада жортып жүрмін

Аңшылардан қорқып жүрмін

Алдыма бір әріп қоссаң

Бастауымын әрбір күннің -------------------------

(4 ұпай)





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!