Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
7.2.1.1 мәтіндік және
графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты
интерпретациялау;
7.4.4.4 Одағай
түрлерін ажырата білу, қолдану;
|
Сабақ
мақсаттары:
|
Барлық
оқушылар: Панфиловшылар ерлігі туралы
берілген мәтіндік ақпаратты түсіну, оқшау сөздерді
анықтау;
Көпшілігі: берілген мәтіндік ақпаратты
түсініп талдау, оқшау сөздерді бір-бірінен ажырата
білу;
Кейбірі: берілген мәтіндік ақпаратты
интерпретациялау, оқшау сөздерді бір-бірінен ажырата білу және
оқшау сөздерді тапсырма барысында
қолдану.
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
Сабақтың
ортасы:
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі.
Сәлемдесу, сабаққа
дайындық.
Топқа бөлу. Сынып оқушылары 3 топқа
бөлінеді.
1-топ. Атқыштар
2-топ. Барлаушылар
3-топ. Мергендер
Әр топ өз атының мағынасын
түсіндіреді.
І. ОҚЫЛЫМ АЛДЫ
Ой
шақыру сұрақтары.
-
316-атқыштар дивизиясы кімдерден
жасақталды?
-
Неге оларды «панфиловшылар» деп
атаймыз?
Дескриптор:
-
өз топ атының мағынасын ашып,
түсіндіреді;
-
«ой шақыру» сұрақтарына өз
көзқарасы тұрғысынан жауап береді..
ІІ. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ
«Ойлан, жұптас, талқыла»
әдісі
Оқушыларға оқылым мәтіні
беріледі. «Топтық тергеу» әдісі бойынша әр топ рөлдерге
бөлінеді.
1-топ.
Баяндаушылар. Әңгімені оқып, өз көзқарастары
тұрғысынан баяндап береді.
2-топ.
Зерттеушілер. Әңгіме кейіпкерлеріне өз
көзқарасы тұрғысынан мінездеме
береді.
3-топ. Сұрақ құрастырушылар. Мәтін бойынша
жоғары деңгейлі сұрақ дайындайды.
Дескриптор:
-
«Топтық тергеу» әдісі бойынша
әр топ рөлдерге бөлінеді;
-
Әңгімені оқып, өз көзқарастары
тұрғысынан баяндап береді.
-
Әңгіме кейіпкерлеріне өз
көзқарасы тұрғысынан мінездеме
береді.
-
Мәтін бойынша жоғары деңгейлі
сұрақ дайындайды.
ҚБ
ІІІ. ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН.
«Пирамидалық
талқылау» әдісі
Жаңа тақырыпты, алған
білімін оқшау сөздерді қатыстыра отырып қорытындылайды. Қолданған
оқшау сөздерінің түрлерін
ажыратады.
Дескриптор:
-
Жаңа тақырыпты, алған білімін
қорытындылайды.
-
Оқшау сөздерді
қолданады;
-
Ой қорытындысын
шығарады.
ҚБ
|
Сынып оқушылары 3
топқа бөлінеді. Әр топ өз атының мағынасын
түсіндіреді.
Топ атының мағынасын
ашып, түсіндіреді;
«ой шақыру»
сұрақтарына өз көзқарасы тұрғысынан жауап
береді.
«Топтық тергеу»
әдісі бойынша әр топ рөлдерге
бөлінеді;
Әңгімені оқып, өз
көзқарастары тұрғысынан баяндап
береді.
Әңгіме
кейіпкерлеріне өз көзқарасы тұрғысынан мінездеме
береді.
Мәтін бойынша жоғары
деңгейлі сұрақ дайындайды.
Жаңа тақырыпты,
алған білімін қорытындылайды.
Оқшау сөздерді
қолданады;
Ой қорытындысын
шығарады.
|
ҚБ
Тамаша
жауап!
Жақсы
жауап!
Талпын!
ҚБ
Тамаша
жауап!
Жақсы
жауап!
Талпын!
ҚБ
Тамаша
жауап!
Жақсы
жауап!
Талпын!
|
7-сынып қазақ
тілі
https://kk.wikipedia.org/...8-ші_гвардиялық_атқыштар_дивизиясы
|
Сабақ
мақсаттары
Оқыту мақсаттары
шынайы болды ма?
Бүгін оқушылар нені
үйренді?
Оқыту ортасы қандай
болды?
Менің бөліп
оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты
ма?
Мен өз уақытымды
ұтымды пайдалана алдым ба?
Мен жоспарыма қандай
өзгерістер енгіздім және неліктен?
Егер осы сабақты
қайталап өткізсем нені өзгертер
едім?
Тақырыптың өмірмен байланысы
болды ма?
|
|
|