Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / 7-сынып қазақ тілі. 4-тоқсан . Бөлім бойынша жиынтық бағалау-1
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
7-сынып қазақ тілі. 4-тоқсан . Бөлім бойынша жиынтық бағалау-1
Материал туралы қысқаша түсінік
7-сынып қазақ тілі. 4-тоқсан . Бөлім бойынша жиынтық бағалау-1
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Бөлім:
9-бөлім:Жеңіс күні. Ұлы ерлікке тағзым.
Лексика
Педагогтің тегі, аты,
әкесінің аты :
Күні:
Сынып:
7
Қатысушылар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сабақтың
тақырыбы:
Нәтиже
сабақ.Бөлім бойынша жиынтық
бағалау 1
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары:
7.1.2.1 әлеуметтік-қоғамдық,
оқу-еңбек тақырыптарына байланысты диалог, монолог, полилогтердегі
(интервью, көркем әдеби шығармадан үзінді) автор көзқарасы мен
көтерілген мәселені
талдау;
7.4.3.1 фразеологизм,
мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін
түсініп қолдану
Сабақтың
мақсаты
Әлеуметтік-қоғамдық,
оқу-еңбек тақырыптарына байланысты диалог, монолог, полилогтердегі
(интервью, көркем әдеби шығармадан үзінді) автор көзқарасы мен
көтерілген мәселені талдай алады.Фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін,
көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдана
алады.
Құндылықтарға
баулу
Ұлттық мүдде
құндылығы:қазақ тілінің қолдану аясын
кеңейту, қоғам игілігі үшін қызмет
ету.
Ар-ұят
құндылығы:адал еңбекті
құрметтеу,сөзіне берік, ісіне адал болу,
шешім қабылдай білу және жауапкершілікті
сезіну.
Талап
құндылығы:Салауатты өмір салтын
ұстану.Білуге, жаңаны тануға
құштарлық,сыни және креативті ойлау,
дұрыс қарым-қатынас орната
білу.
Сабақтың
барысы
Сабақтың
кезеңі//
уақыты
Педагогтің
әрекеті
Білім алушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басталуы
5
минут
Сабақтың
ортасы
5
минут
10
минут
20
минут
Сабақтың
соңы
5
минут
Оқушылармен амандасу, қатысуын
түгендеу.
«Арқаға массаж
жасау»
Сабақтың тақырыбы мен оқу
мақсатымен таныстыру;
Ойтүрткі
«Жұмыртқаны аршу»
әдісі
Сұрақтарға жауап
беріңдер
1.Ұлы Отан соғысына қанша қазақстандық
қатысты?
2.Ұлы Отан соғысында
қазақстандықтар қандай ерлік
көрсеттін?
3. Қазақтан шыққан қандай
батырларды білесің?
4.Ұлы Отан соғысына қатысқан
туыстарың бар ма?
5.Ұлы Отан соғысы кезіндегі
Қазақстан туралы не білесің?
3-тапсырма(оқулықтан)
Мәтінді мұқият тыңда.Мәтінненавтор көзқарасы мен көтерілген мәселені
талда.
Автор
көзқарасы
Көтерілген
мәселе
4-тоқсан бойынша
жиынтық бағалауға арналған
тапсырма
Оқу
мақсаты
7.4.3.1 фразеологизм,
мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін
түсініп қолдану
Бағалау
критерийіБілім
алушы
Салалас құрмалас
сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата біледі , түрлендіріп
қолданады.
Ойлау
дағдыларының
деңгейіҚолдану
Орындау
уақыты20
минут
Тапсырма
Диктант
1. Мәтінді мұқият
тыңдап, диктантты сауатты түрде орфографиялық және пунктуациялық
норманы сақтай отырып жаз.
Менің жастығым
адам баласының қызметіне берілді. Мүмкін, мен жастығымды қайыра
алмаспын. Бірақ ол босқа кетпейді, менен кіші
інілерімніңеншісіне
тиеді. Кейінгі жастар, жас
інілерім, сендер бақыттысыңдар. Сендер соғыс дегенді білмейтін
боласыңдар. Біз жастығымызды сендердің бақыттарыңның жолына құрбан
еттік. Менің момын да бауырмал, ардақты елім бар. Сол елім мен
аттанарда:
–
Тас түлегім, қиын
бір кезең келіп қалды:жау жағадан, бөрі
етектен алғалытұр. Аттан, қуып-жойып
қайт! Ұлым, сен кәрлі кезең, соғысты заманның жігітісің, жауынгерше
қимылдай біл! – деген болатын. Мен мұны ұмытпаймын. Мен шығыс адамы
мын, батысқа кетіп барамын. Менің елім жақтан шығатын алтын күн
мені күні бойы жылытады. Міне, кеш бола бастады. Күн мені
қимағандай,ұясына қона
қоймайтұр. Маған көзін тура
қадап: «Шығыс ұлы, жолың болсын! Шығысқа жеңіс пен қайт! Мен сені
Алатаудың аясында қарсы алармын!» – деп тұр. (Баубек
Бұлқышев)
2. Мәтіннен тұрақты сөз тіркестері мен мақал
– мәтелдерді тауып, қолдану ерекшеліктерін түсіндіріп
жаз.
Мақал-мәтелдер мен тұрақты сөз
тіркестері
Қолдану
ерекшелігі
Бағалау
критерийі
Тап
сыр
ма
Дескриптор
Балл
Білім
алушы
Мәтінді сауатты
жазады.
1
Орфография
лық норманы
сақтайды:
5 балл- 1 қатеге
дейін
4 балл- 2-4 қатеге
дейін
3 балл – 5- 8 қатеге
дейін
2 балл – 9 –11
қатеге дейін
1 балл - 12 қатеден
жоғары
5
Пунктуациялық
норманы сақтайды:
5 балл-2 қатеге
дейін
4 балл- 3-5 қатеге
дейін
3 балл – 6- 8 қатеге
дейін
2 балл – 9 -11
қатеге дейін
1 балл - 12 қатеден
жоғары
5
Фразеоло
гизм,
мақал-мәтелдер
дің
эмоционал
ды мәнін, көркемдік
ерекшелік
терін түсініп
қолданады
2
фразеоло
гизм, мақал-мәтелдерді
анықтайды,
қолдану ерекшелігін
түсіндіреді.
1
1
Барлығы
12
Үйге:өткен тақырыптарды
қайталау
Рефлексия
«Арқаға массаж
жасау»Оқушылар шеңбер құрып тұрады
да, мұғалімнің айтуы бойынша оңға бұрылып, ілгері қарай жүреді. Әр
оқушы алдында тұрған жолдасының арқасына массаж жасауы керек. Бір
минуттан кейін шеңбер теріс айналып, қайтадан алдында тұрған
сыныптастарына массаж
жасайды.
«Жұмыртқаны аршу» әдісі арқылы сұрақтарға
жауап береді.
338тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз