Сабақтың
басы
3
минут
|
Оқылым алды
тапсырмасы. «Болжау» әдісі
Тақтадағы сурет
арқылы бүгінгі сабақты
болжайды.
Проблемалық сұрақ
арқылы оқушылардың назарын сабаққа
аударады.
Топтарға асық
түрлерін таңдату арқылы конверттегі сұрақтарды
ұсыну
|
Сұраққа жауап
береді, өз пікірлерін ортаға
салады
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты
анықталады.
|
Қолдау
көрсету
|
Интербелсенеді
тақта
экран
|
Сабақтың
ортасы
15
минут
Жеке
жұмыс
10
минут
|
1-тапсырма
4 топқа 1 мәтін
беріледі.
1-топ Жасыл
жеміс «Сүзбе» әдісі
Тапсырма:
Мәтіндегі көзқарастарды
анықтау
2-топ Қызыл
жеміс.
Мәтін мазмұны бойынша ПОПС
формуласын толтыру
Бірінші сөйлем: «Менің
ойымша,....»
Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай
түсіндіремін...»
Үшінші
сөйлем: «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей
аламын....»
Соңғы
сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге
келдім...»
3-топ Сары жеміс.
Мәтінді оқу, мәтіндегі ақпаратты пайдалана отырып «Балық қаңқасы»
диаграммасын толтыру
4-топ. Қызғылт
сары. Мәтіннен факті мен
көзқарасты ажырату
2-тапсырма.
Padlet.com платформасы
арқылы
конвертте
берілген тапсырманы
орындау
«Тамақтану
мәдениеті» тақырыбы
бойынша
1 проблемалық
сұрақ құрастырыңыз.
Сұрақты
padlet.com
тақтасына жазыңыздар. Тақатада әр топ өзіне берілген конверт түсіне
қарай түс таңдап жазады
|
Әр топ мәтінді оқып
, конвертте берілген тапсырмамен жұмыс
жасайды.
Берілген
ақпараттарды пайдаланып, проблемалық сұрақтар құрастырады, АКТ мен
жұмыс жасайды
|
Өзін-өзі
бағалау парағы әр оқушыға беріледі
Дескриптор:3б
-Мәтін тапсырмаларымен жұмыс
жасайды.
-Топта талқылауға
қатысады
- Өз ойын айта
алады
«Жарайсыңдар!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
Дескриптор:
2б
- Берілген
ақпараттарды пайдаланады;
- Проблемалық
сұрақтар құрастырады.
|
Интербелсенеді
тақта
конверт
Padlet.com
платформасы
https://padlet.com/bilyalova_b/padlet-i0gyo6wcqjim9r9e
|
10
минут
|
3-тапсырма: Берілген одағайларды
пайдаланып, тамақтану мәдениеті туралы диолог
құрастырады.
Одағай
сөздер: Алақай, тәйт, паһ шіркін,
бәрекелді
|
Берілген одағайларды
пайдалана отырып, дәмді тағамдардың пайдасы туралы шағын диолог
құрайды.
|
Дескриптор:3
б
-диолог
құрастырады;
-одағай сөйлемдерді
қолданады;
- диалог мазмұны
дұрыс тамақтанудың пайдасы туралы
болады.
|
|