Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
7 сынып қазақ тілі жаңа КТП АрманПв
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Қазақ тілі» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар
7 «Ә», «Д» сынып
Жылына 68 сағат, аптасына 2 cағат.
Р/С |
Ауыспалы тақырыптар |
Сабақтардың тақырыбы |
Оқудың мақсаттары |
Cағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|||||||||
7 «Ә» |
7 «Д» |
||||||||||||||
І тоқсан 16 сағат |
|||||||||||||||
1 |
1-бөлім: Ауа райы және климаттық өзгерістер |
1. Ауа райы. Ауа райын болжаудың халықтық жүйесі |
7.1.1.1.Мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау; 7.4.1.1 жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу; |
1 |
|
|
|
||||||||
2 |
2. Ауа райына қатысты қазақ халқының танымы. Отамалы |
7.2.1.1.Мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау; 7.4.1.1 жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу; |
1 |
|
|
|
|||||||||
3 |
3. Синоптиктердің болжамы |
7.2.4.1 идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 7.4.1.1 жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу; |
1 |
|
|
|
|||||||||
4 |
4. Ауау райы құбылысының қазақы атаулары |
7.2.5.1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру; 7.4.1.1 жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу; |
1 |
|
|
|
|||||||||
5 |
5.Табиғат пен адам |
7.1.5.1 Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау; 7.4.1.1 жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу; |
1 |
|
|
|
|||||||||
6 |
6. Аспан неге көгілдір |
7.3.3.1.Мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу; 7.4.1.1 жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу; |
1 |
|
|
|
|||||||||
7 |
7. Климаттық өзгерістер. БЖБ |
7.3.5.1.Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазу 7.4.1.1 жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу. |
1 |
|
|
|
|||||||||
8 |
2-бөлім: Көшпенділер мәдениеті |
8. Көшпенділік |
7.2.2.1.Публицистикалық және ресми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану; 7.4.2.1 сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану. |
1 |
|
|
|
||||||||
9 |
9. Көшпенділердің атбегілік өнері |
7.1.2.1 әлеуметтік-қоғамдық, оқу-еңбек тақырыптарына байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (көркем әдеби шығармалардан үзінді) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдау; 7.4.2.1 сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану. |
1 |
|
|
|
|||||||||
10 |
10. Киелі киіз үй |
7.2.2.1.Публицистикалық және ресми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану; 7.4.2.1 сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану. |
1 |
|
|
|
|||||||||
11 |
11. Қолөнер - зор өнер |
7.2.1.1 мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау; 7.4.2.1 сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану. |
1 |
|
|
|
|||||||||
12 |
12. Көшпенділердің музыка өнері |
7.3.2.1. Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала, нұсқаулық, әңгіме құрастырып жазу ; 7.4.2.1 сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану. |
1 |
|
|
|
|||||||||
13 |
13. Көшпенділердің киім ерекшеліктері. БЖБ |
7.4.2.1 сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану. 7.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу; |
1 |
|
|
|
|||||||||
14 |
|||||||||||||||
15 |
14. Төрт құбыла – төрт түлік |
7.4.2.1 сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану. 7.4.1.1 жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу. |
1 |
|
|
|
|||||||||
16 |
15. Тоқсандық жиынтық бағалау |
1 |
|
|
|
||||||||||
17 |
|
16. Көшпенділердің уақыт пен өлшемді анықтау белгілері. |
7.2.5.1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру; 7.4.2.1 сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану. |
1 |
|
|
|
||||||||
ІІ тоқсан 17 сағат |
|||||||||||||||
1 |
3-бөлім. Денсаулық – зор байлық |
1.Ең басты байлық |
7.2.6.1 Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу; 7.4.3.1 фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану. |
1 |
|
|
|
||||||||
2 |
2. Иммунитет |
7.1.3.1. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу; 7.4.3.1 фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану. |
1 |
|
|
|
|||||||||
3 |
3. Дәрігермен сұхбат |
7.1.5.1 проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау; 7.4.3.1 фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану. |
1 |
|
|
|
|||||||||
4 |
4. Денсаулыққа пайдалы тағамдар |
7.3.3.1.Мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу; 7.4.3.1 фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану. |
1 |
|
|
|
|||||||||
5 |
5. Дәрілік өсімдіктердің денсаулыққа пайдасы |
7.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу (дискуссивті эссе). 7.4.4.2 Еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну. |
1 |
|
|
|
|||||||||
6 |
6. Дәрумендер денсаулық кепілі |
7.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу; 7.4.4.2 Еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну. |
1 |
|
|
|
|||||||||
7 |
7. Ағзаның дабылы |
7.2.6.1 Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу; 7.4.4.2 Еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну. |
1 |
|
|
|
|||||||||
8 |
8. Денсаулыққа зиянды әдеттер. БЖБ |
7.1.4.1 Мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау; 7.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтардан алынған деректерді қолдану, авторына сілтеме жасау. |
1 |
|
|
|
|||||||||
9 |
4-бөлім. Сүйіспеншілік пен достық домбырасы |
9. Қой сүйеді баласын қоңырым деп |
7.1.4.1 мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау; 7.4.3.1 фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану. |
1 |
|
|
|
||||||||
10 |
10. Менің пірім |
7.1.4.1 мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау; 7.4.3.1 фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану. |
1 |
|
|
|
|||||||||
11 |
11. Отанды сүйемін |
7.2.4.1 Идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 7.4.3.1 фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану; |
1 |
|
|
|
|||||||||
12 |
12. Сүйемін туған тілді анам тілін |
7.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала құрастырып жазу; 7.4.3.1 фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану; |
1 |
|
|
|
|||||||||
13 |
13.Достық деген немене? |
7.2.1.1 мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау; 7.4.3.1 фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану; |
1 |
|
|
|
|||||||||
|
14. Достықтың түрлері. БЖБ |
7.1.4.1 мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау; 7.4.3.1 фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану. |
1 |
|
|
|
|||||||||
|
15. Достық өлкесінің заңы |
7.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала құрастырып жазу; 7.4.3.1 фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану; |
1 |
|
|
|
|||||||||
14 |
16. Тоқсандық жиынтық бағалау |
1 |
|
|
|
||||||||||
15 |
17. Ұлы адамдардың достығы |
7.3.3.1 мәтін құрылымын(кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу. |
1 |
|
|
|
ІІІ тоқсан 22 сағат |
|||||||||||
1 |
5-бөлім: Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы |
1. Атамұраң - асыл қазынаң |
7.2.1.1 Мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау; 7.4.4.1 Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану. |
1 |
|
|
|
||||
2 |
2. Қазақтың халық музыкасындағы Қорқыт дәстүрі |
7.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу; 7.4.4.1.Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану. |
1 |
|
|
|
|||||
3 |
3. Ән падишасы Қазақтың дәстүрлі әндері |
7.1.5.1 проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау; 7.2.1.1 Мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау; 7.4.4.1 Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану. |
1 |
|
|
|
|||||
4 |
4. Қазақтың опера жанры. Ғасыр бұлбұлы |
7.2.5.1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру; 7.4.4.1 Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану. |
1 |
|
|
|
|||||
5 |
5. Қазақтың ұлттық музыкалық аспаптары |
7.1.5.1. Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау. 7.4.4.1 Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану. |
1 |
|
|
|
|||||
6 |
6. Қазақтың киелі домбырасы. Күй анасы – Дина БЖБ |
7.2.1.1 Мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау; 7.4.4.1 Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану. |
1 |
|
|
|
|||||
7 |
6-бөлім: Ғаламтор ғаламаты 7-бөлім: Қазақстандағы ұлттар достығы 8-бөлім: Дұрыс тамақтану |
7. Адам виртуалды кеңістікте |
7.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазу; 7.4.4.1 Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану. |
1 |
|
|
|
||||
|
|||||||||||
8 |
8. Айшылық алыс жерлерден алыс хабар алғызған |
7.1.6.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалдыэкспрессивті сөздерді және мақалмәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу; 7.4.4.2 Еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну. |
1 |
|
|
|
|||||
9 |
9. Ұлттық құндылыққа тәрбиелейтін гаджеттер. Ақылды гаджеттер. |
7.1.6.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалдыэкспрессивті сөздерді және мақалмәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу; 7.4.4.2 Еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну. |
1 |
|
|
|
|||||
10 |
10. Ең көп қолданыстағы желілер. Компьютердің адам ағзасына әсері және ғаламтордың зияны |
7.2.4.1 Идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 7.4.4.2 Еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну; |
1 |
|
|
|
|||||
11 |
11. Жасанды интеллект. Ғаламтор және кітап. |
7.2.4.1 Идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 7.4.4.2 Еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну; |
1 |
|
|
|
|||||
12 |
12. Ғаламтор және мен. БЖБ |
7.1.4.1 Мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау; 7.4.4.2 Еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну; |
1 |
|
|
|
|||||
13 |
13. Ұлттар достығы – басты байлығымыз. Бір халық – бір ел – бір тағдыр |
7.2.4.1 Идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 7.4.4.2 Еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну. |
1 |
|
|
|
|||||
14 |
14. Әдебиеттер достығы халықтар достығы. Бір атаныың балалары |
7.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын әңгіме құрастырып жазу; 7.4.4.2. Еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну. |
1 |
|
|
|
|||||
15 |
15. Қазақ тілі ұлт бірлігінің басты факторы. Тілі басқа болғанмен, тірегі бір |
7.1.3.1 Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу; 7.4.4.3 шылау түрлерін ажырата білу, орынды қолдану. |
1 |
|
|
|
|||||
16 |
16. Қазақстан ұлттар достығының ұйытқысы. Қазақстан еуразиялық кеңістіктің мәдени бесігі |
7.2.1.1 мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау; 7.4.4.3 шылау түрлерін ажырата білу, орынды қолдану. |
1 |
|
|
|
|||||
17 |
17. «Жерұйық» миллиондардың мұңды тарихы. БЖБ |
7.1.6.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалдыэкспрессивті сөздерді және мақалмәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу 7.2.5.1 Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру |
1 |
|
|
|
|||||
18 |
18. Қазақтың дастарқаны берекенің бастауы. Тамақтану әдебі |
7.1.3.1 Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу; 7.4.4.3 шылау түрлерін ажырата білу, орынды қолдану. |
1 |
|
|
|
|||||
19 |
19. Таңғы асты тастама. Ұлттық тағамдардың пайдасы |
7.3.6.1 мәтіндегі сөздердің тақырыпқа сай орынды қолданылуын тексеру, синонимдік қатармен ауыстыра отырып, лексикалық түзетулер енгізу, редакциялау; 7.4.4.4 Одағай түрлерін ажырата білу, қолдану. |
1 |
|
|
|
|||||
20 |
20. Тамақ өнеркәсібі. Тамақ өнеркәсібіндегі жарнаманың рөлі |
7.1.3.1 Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу; 7.4.4.3 шылау түрлерін ажырата білу, орынды қолдану. |
1 |
|
|
|
|||||
21 |
|
21. Тоқсандық жиынтық бағалау |
1 |
|
|
|
|||||
22 |
22. Азық-түлікті дұрыс таңдау. Азық-түлік қаптамасындағы ақпараттар |
7.3.2.1 Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын әңгіме құрастырып жазу; 7.4.4.4 Одағай түрлерін ажырата білу, қолдану. |
1 |
|
|
|
|||||
ІV тоқсан 15 сағат |
|||||||||||
1 |
9-бөлім: Жеңіс күні. Ұлы ерлікке тағзым |
1. Отан үшін от кешкендер |
7.1.4.1 мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау; 7.4.4.5 оқшау сөздердің қызметін түсіну, ажырата білу |
1 |
|
|
|
||||
2 |
2. Шығыстың қос шынары. Ұшқыш-Талғат Бигелдинов |
7.2.5.1 Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру 7.4.4.5 оқшау сөздердің қызметін түсіну, ажырата білу. |
1 |
|
|
|
|||||
3 |
3. ҰОС жылдарындағы Қазақстан |
7.3.3.1 мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу; 7.4.4.5 оқшау сөздердің қызметін түсіну, ажырата білу. |
1 |
|
|
|
|||||
4 |
4. Дара тұлға Бауыржан Момышұлы. И. В. Панфилов атындағы дивизия |
7.1.4.1 мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау; 7.4.4.5 оқшау сөздердің қызметін түсіну, ажырата білу |
1 |
|
|
|
|||||
5 |
5. Ұшқыз қыз-Хиуаз Доспанова |
7.2.1.1 мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау; 7.4.4.5. оқшау сөздердің қызметін түсіну,ажырата білу |
1 |
|
|
|
|||||
6 |
6. Партизан- Қасым Қайсенов. Жеңіс жалауы желбіреген күн |
7.2.4.1 Идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 7.4.4.4 Одағай түрлерін ажырата білу, қолдану; |
1 |
|
|
|
|||||
7 |
7. Ардагерлерімізді ардақтайық БЖБ |
7.2.1.1 мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау; 7.4.4.5 оқшау сөздердің қызметін түсіну, ажырата білу. |
1 |
|
|
|
|||||
8 |
10-бөлім: Ғылыми фантастика |
8. Ғылыми фантастика. Ғылыми фантастика және экологиялық проблемалар |
7.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу. 7.2.5.1 Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру 7.4.5.1 сөйлем соңында және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін (даралаушы және ерекшелеуші) дұрыс қолдану; |
1 |
|
|
|
||||
9 |
9. Робототехника және жасанды интеллект |
7.2.5.1 Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру 7.4.5.1 сөйлем соңында және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін (даралаушы және ерекшелеуші) дұрыс қолдану; |
1 |
|
|
|
|||||
10 |
10. Ғылыми фантастика жазған қаламгерлер |
7.1.2.1 әлеуметтік-қоғамдық, оқу-еңбек тақырыптарына байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (интервью, көркем әдеби шығармадан үзінді) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдау; 7.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газетжурналдар, оқулықтардан алынған деректерді қолдану, авторына сілтеме жасау. |
1 |
|
|
|
|||||
11 |
11. Ғылыми фантастика кейіпкерлері |
7.3.6.1 мәтіндегі сөздердің тақырыпқа сай орынды қолданылуын тексеру, синонимдік қатармен ауыстыра отырып, лексикалық түзетулер енгізу, редакциялау; 7.4.5.1 сөйлем соңында және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін (даралаушы және ерекшелеуші) дұрыс қолдану; |
1 |
|
|
|
|||||
12 |
|
12. Ғарыштың сырлы әлемі. Фантастикалық саяхаттар |
7.3.1.1 әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар құру; 7.4.5.1 сөйлем соңында және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін (даралаушы және ерекшелеуші) дұрыс қолдану; |
1 |
|
|
|
||||
13 |
13. Ғажайып ғаламшар. Марстан шыққан жаңғырық |
7.3.6.1 мәтіндегі сөздердің тақырыпқа сай орынды қолданылуын тексеру, синонимдік қатармен ауыстыра отырып, лексикалық түзетулер енгізу, редакциялау; 7.4.5.1 сөйлем соңында және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін (даралаушы және ерекшелеуші) дұрыс қолдану; |
1 |
|
|
|
|||||
14 |
14. Ғылыми фантастика кино әлемінде БЖБ |
7.2.5.1 Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру 7.4.5.1 сөйлем соңында және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін (даралаушы және ерекшелеуші) дұрыс қолдану; |
1 |
|
|
|
|||||
15 |
15. Тоқсандық жиынтық бағалау. |
1 |
|
|
|