7-сынып қазақ тілі мен әдебиеті КТЖ Т2

Тақырып бойынша 31 материал табылды

7-сынып қазақ тілі мен әдебиеті КТЖ Т2

Материал туралы қысқаша түсінік
7-сынып КТП Т2 қазақ тілі мен әдебиеті
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күнтізбелік - тақырыптық жоспар

«Қазақ тілі мен әдебиеті» пәні 7 «Е, Ж» сыныбы, аптасына: 4 сағат, барлығы: 136 сағат


р/с

Ауыс-

палы

тақырып-тар

Сабақтардыңтақырыбы

Оқу мақсаттары

Cағат

саны

Мерзімі

Ескерту

Сыныптар

7 «Е»

7 «Ж»






1-тоқсан 32 сағат





1

1-бөлім. Үш тілді білу – үлкен

өнер




1. Көп тіл білгім келеді

7.2.1.1 мақал-мәтелдерді орынды қолдана отырып, мәтін мазмұнын дамыту;


1




2

2.Көп тіл білгім келеді

7.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау

1




3

3. Талаптыға нұр жауар

7.2.3.1 ауызша мәтіндер құрауда екпін түрлерін сөз және сөйлем ішінде орынды қолданып айту;

7.5.1.1 мәтіндерден көмекші есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану.

1




4

4. «Қазақ тілі» өлеңі


7.3.6.1 тақырып бойынша деректер қолдана отырып мәтінде көтерілген мәселеге өз

ойын дәлелдеп жеткізу;

7.2.3.1 ауызша мәтіндер құрауда екпін түрлерін сөз және сөйлем ішінде орынды қолданып айту.

1




5

5. Біз отбасымызбен мемлекеттік тілде сөйлейміз

7.4.2.1 эссе құрылымы мен дамуын сақтап, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу.

1




6

6. Біз отбасымызбен мемлекеттік тілде сөйлейміз

7.4.2.1 эссе құрылымы мен дамуын сақтап, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу.

1




7

7. Бүгіннен бастаймын


7.1.5.1 тірек сөздер, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау;

1




8

8.Бүгіннен бастаймын

7.5.1.1 мәтіндерден көмекші есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану.

1




9

9. Тіл табысу -өнер


7.3.1.1 кесте, диаграмма, сызба, шартты белгілер түрінде берілген ақпаратты түсіну, қолдана білу;

7.4.4.1 тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап, презентация түрінде ұсыну.

1




10

10. Нәтиже сабақ.

БЖБ №1

7.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау;


1




11


11. Мен не үйрендім?

7.2.1.1 мақал-мәтелдерді орынды қолдана отырып, мәтін мазмұнын дамыту.

1




12

2-бөлім.

Уақыт – ұлы күш

1. Уақыт-сый

7.1.1.1 мәтін үзінділері арқылы оқиғаның дамуын болжау;

7.4.3.1 жазба жұмыстарында теңеу мен метафораны қолданып жазу.

1




13

2. Уақыттың бос өткені

7.3.6.1 тақырып бойынша деректер қолдана отырып мәтінде көтерілген мәселеге өз ойын дәлелдеп жеткізу ;

7.2.2.1кеңес берудің түрлі формалары мен жағдаяттарына сай ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолдана білу.

1




14

3.Уақытты бағалайсың ба?

7.1.1.1 мәтін үзінділері арқылы оқиғаның дамуын болжау;

1




15

4. Уақытты бағалайсың ба?



7.5.1.2салыстырмалы, күшейтпелі, асырмалышырайлардың қызметін білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану.

1




16.

5. «Өмір», «дүние» дегенің – ағып жатқан су екен

7.1.4.1 лирикалық поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен идеясын талдау.

7.3.2.1 ресми-іскерлік (нұсқаулық) салаға қатысты мәтіндердің тілдік ерекшелігін анықтап, талдау жасау.

1




17

6. Бір минут – бір кісінің өмірі

7.3.6.1 тақырып бойынша деректер қолдана отырып мәтінде көтерілген мәселеге өз ойын дәлелдеп жеткізу;


1




18

7.Бір минут – бір кісінің өмірі

7.5.1.2салыстырмалы, күшейтпелі, асырмалышырайлардың қызметін білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану.

1




19

8. Уақыт – өмір


7.2.5.1 диалогке қатысушылар коммуникативтік жағдаяттың талаптарына сай «сөйлеуші-тыңдаушы» позицияларын еркін ауыстыру;


1




20

9. Нәтиже сабақ

БЖБ №2


7.4.4.1 тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап, презентация түрінде ұсыну;


1




21


10.Мен не үйрендім?

7.5.1.2 салыстырмалы, күшейтпелі, асырмалышырайлардың қызметін білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану

1




22

3-бөлім. Жердегі климаттық өзгерістер

1. Ғаламдық экология мәселелері

7.1.6.1 тыңдалымматериалдарының мазмұны негізінде өз пікірін өзгелердің пікірімен салыстыра отырып жауап беру;


1




23

2. Ғаламдық экология мәселелері

7.5.1.3 топтау сан есімдерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану.

1




24

3. Экологиялық сауаттылық


7.2.5.1 диалогке қатысушылар коммуникативтік жағдаяттың талаптарына сай «сөйлеуші→тыңдаушы» позицияларын еркін ауыстыру.

1




25

4. Қазақстандағы мұздардың еруі


7.3.2.1 ресми-іскерлік (ұсыныстар) салаға қатысты мәтіндердің тілдік ерекшелігін анықтап, талдау жасау.

1




26

5. Ауызсу қорының азаю себебін білесің бе?

7.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау.

1




27

6. Әлем климатының өзгеруі




7.2.2.1ұсыныс жасаудың түрлі формалары мен жағдаяттарына сай ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолдана білу;


1




28

7.Әлем климатының өзгеруі

7.4.5.1 тақырып бойынша сөздердің маңызды бөліктерін дұрыс жазу (күрделі сөздер)

1




29

8. Д. Дефо

«Робинзон Крузо»


7.3.3.1 прозалық және поэзиялық шығармалардағы кейіпкердің іс -әрекетіне немесе лирикалық кейіпкердің образын талдау;

1




30

9. Д. Дефо

«Робинзон Крузо»


7.5.1.3 топтау сан есімдерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану.

1




31.

10. Тоқсандық жиынтық бағалау №3

7.1.2.1, 7.3.6.1, 7.4.2.1, 7.2.2.1, 7.1.4.1, 7.2.5.1.

1




32

11. Нәтиже сабақ

Мен не үйрендім?

7.4.2.1 эссе құрылымы мен дамуын сақтап, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу;


1















2-тоқсан (32 сағат)

р/с

Ауыспалы
тақырыптар

Сабақтардың тақырыбы

Оқудың мақсаттары

Cағат саны

Сыныптар/мерзіімі

Ескерту

7 «Е»

7 «Ж»

33

4- бөлім. Қазақстан-ның ежелгі қалалары және Ұлы жібек жолы

1. Ұлы дала өркениеті

7.1.1.1 мәтін үзінділері арқылы оқиғаның дамуын болжау;

7.5.1.4одағай түрлерін мәтіннен ажырата алады, ауызша жұмыстарда орындықолдану.

1




34

2. Отырар - өркениет ордасы

7.3.4.1 мәтіндердің идеясын, мақсатты аудиториясын салыстырып, талдау жасау;

7.4.5.1 тақырып бойынша оқшау сөздерге қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану.

1





35

3.Отырар - өркениет ордасы

7.4.5.1 тақырып бойынша оқшау сөздерге қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану.

1




36

4. Ұлы жібек жолы

7.2.2.1 талап етудің түрлі формалары мен жағдаяттарына сай ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолдана білу.

1




37.

5. Ұлы жібек жолы

7.2.2.1 талап етудің түрлі формалары мен жағдаяттарына сай ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолдана білу.

1




38

6. Тараздың бойтұмары

7.2.4.1 шығармадағы кейіпкерлерге автор берген мінездеменің тілдік құралдарын талдау;


1




39

7.Тараздың бойтұмары

7.4.1.1мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, ресми құттықтаулар жазу.

1




40

8. Б.Ұзақов «Жантаза»

7.1.6.1 тыңдалымматериалдарының мазмұны негізінде өз пікірін өзгелердің пікірімен салыстыра отырып жауап беру;


1




41

9. Б.Ұзақов «Жантаза»

7.3.2.1ресми-іскерлік (ресми құттық-таулар) салаға қатысты мәтіндердің тілдік ерекшелігін анықтап, талдау жасау.

1




42

10. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? БЖБ №3

7.1.1.1 мәтін үзінділері арқылы оқиғаның дамуын болжау;


1




43


11.Мен не үйрендім?

7.2.2.1 талап етудің түрлі формалары мен жағдаяттарына сай ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолдана білу.

1




44

5-бөлім. Спорт және денсаулық күтімі. Т. Нұрмағанбетов «Он төрт жасар жігіт»








1. Футбол ойнаймыз

7.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау.

1




45

2. Жеңіл атлетикаға қатысамын

7.2.6.1 кесте, диаграмма, шартты белгілер, суреттер мен сызбаларда берілген ақпаратты сипаттау;

1






46

3.Жеңіл атлетикаға қатысамын

7.5.1.5 етістік шақтарының (бұрынғы және ауыспалы өткен шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану

1




47

4. Еңбек – денсаулық кепілі

7.2.3.1. ауызша мәтіндер құрауда екпін түрлерін сөз және сөйлем ішінде орынды қолданып айту.

1






48

5.Еңбек – денсаулық кепілі

7.2.2.1 өтініш жасаудың түрлі формалары мен жағдаяттарына сай ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолдана білу.

1




49

6. Еңбек етсең ерінбей...

7.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау.

7.4.1.1 мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, өтініш жазу.

1




50

7. Еңбекпен келген жеңіс

7.4.4.1 тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап, презентация түрінде ұсыну.

1




51

8. Ұлттық команд

7.3.1.1 кесте, диаграмма, сызба, шартты белгілер түрінде берілген ақпаратты түсіну, қолдана білу.


1




52

9.Ұлттық команда

7.5.1.5 етістік шақтарының (бұрынғы және ауыспалы өткен шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану.

1




53

10. Нәтиже сабақ.БЖБ №4

7.3.2.1 ресми-іскерлік (өтініш) салаға қатысты мәтіндердің тілдік ерекшелігін анықтап, талдау жасау;

1




54


11.Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

7.4.1.1 мәтіндердіңжанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, өтініш жазу.

1




55

6-бөлім:

Ұқсатым.

Сән.Талғам.























1. Киім кию мәдениеті

7.1.3.1 әлеуметті-мәдени тақырыптарға байланысты қажетті сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасын түсіну;

7.5.1.5 етістік шақтарының (мақсатты және болжалды келер шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану.

1





56

2. Киім кию мәдениеті

7.5.1.5 етістік шақтарының (мақсатты және болжалды келер шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану.

1




57

3. Еркін киінемін

7.5.1.5 етістік шақтарының (мақсатты және болжалды келер шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану.

1





58

4. Сән әлемі

7.2.1.1 мақал-мәтелдер, неологизмдерді орынды қолдана отырып, мәтін мазмұнын дамыту;


1




59

5. Сән әлемі

7.4.5.1 тақырып бойынша сөздердің маңызды бөліктерін дұрыс жазу (күрделі сөздер).

1




60

6. Жігіт сипаты. Ақан сері Қорамсаұлы

7.3.3.1 прозалық және поэзиялық шығармалардағы кейіпкердің іс-әрекетіне немесе лирикалық кейіпкердің образын талдау;


1




61

7. Жігіт сипаты. Ақан сері Қорамсаұлы

7.2.2.1 бұйрық берудің түрлі формалары мен жағдаяттарына сай ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолдана білу.

1




62

8. Қыз сипаты

7.4.2.1 эссе құрылымы мен дамуын сақтап, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу.

1




63


9. Тоқсандық жиынтық бағалау №2

7.1.3.1, 7.3.3.1, 7.4.5.1,7.5.2.1, 7.2.1.1.

1




64

10. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

7.3.2.1 ресми-іскерлік (нұсқаулық, ұсыныстар) салаға қатысты мәтіндердің тілдік ерекшелігін анықтап, талдау жасау;


1




























3 - тоқсан (40 сағат)

р/с

Ауыспалы
тақырыптар

Сабақтардың тақырыбы

Оқудың мақсаттары

Cағат саны

Сыныптар/мерзімі

Ескерту

7 «Е»

7 «Ж»

65

7-бөлім. Ғаламтор-мен дұрыс жұмыс жасау — мәдениет

1. Ғаламторды пайдаланамын

7.1.3.1 әлеуметтік - мәдени тақырыптарға байланысты қажетті сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасын түсіну;

7.2.1.1 терминдер мен неологизмдерді орынды қолдана отырып, мәтін мазмұнын дамыту.

1




66

2. Ғаламторды пайдаланамын

7.1.3.1 әлеуметтік - мәдени тақырыптарға байланысты қажетті сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасын түсіну;

7.2.1.1 терминдер мен неологизмдерді орынды қолдана отырып, мәтін мазмұнын дамыту.

1




67

3. Онлайн сөздігін қарадың ба?

7.3.1.1 кесте, диаграмма, сызба, шартты белгілер түрінде берілген ақпаратты түсіну, қолдана білу;

7.5.1.5 етістіктің қалау рай қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану.

1




68

4. Электронды кітапханадан Жюль Верн шығармасын оқыдым

7.3.4.1 мәтіндердің идеясын, мақсатты аудиториясын салыстырып, талдау жасау;


1




69

5. Электронды кітапханадан Жюль Верн шығармасын оқыдым

7.5.1.5 етістіктің қалау рай қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану.

1




70

6. «Әлемді шарлау» туралы әлемдік әңгіме

7.1.4.1 повестердің және лирикалық поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен идеясын талдау;


1




71

7. «Әлемді шарлау» туралы әлемдік әңгіме

7.4.1.1 мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, түйіндеме жазу.

1




72

8. Балаларға арналған сайттар

7.4.4.1 тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап, презентация түрінде ұсыну.

1




73

9-10. Нәтиже сабақ.

БЖБ №5

7.2.6.1 кесте, диаграмма, шартты белгілер, суреттер мен сызбаларда берілген ақпаратты сипаттау;

.

1




74


Мен не үйрендім?

7.1.4.1 повестердің және лирикалық поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен идеясын талдау.

1




75

8-бөлім. Музыка. Қазақтың киелі домбырасы



І.Жансүгіров «Күйші» поэмасы (үзінді)

1. Маған классикалық музыка ұнайды

7.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау;


1




76

2. Маған классикалық музыка ұнайды

7.5.1.6 мақсат және себеп-салдар үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану

1




77

3. Қазақтың әншілік өнері

7.1.4.1 повестердің және лирикалық поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен идеясын талдау.

1




78

4. Күй - қазақтың жан серігі, сырласы

7.2.2.1 кеңес беру, ұсыныс жасаудың түрлі формалары мен жағдаяттарына сай ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолдана білу.

1




79

5. Күй - қазақтың жан серігі, сырласы

7.2.2.1 кеңес беру, ұсыныс жасаудың түрлі формалары мен жағдаяттарына сай ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолдана білу.

1




80

6. Әлемге танымал «Ұлытау»

7.3.4.1 мәтіндердің идеясын, мақсатты аудиториясын салыстырып, талдау жасау;

7.4.3.1 жазба жұмыстарында теңеу мен метафораны қолданып жазу.

1




81

7. Әлемге танымал «Ұлытау»

7.4.3.1 жазба жұмыстарында теңеу мен метафораны қолданып жазу.

1




82

8. Опера театрына барамын

7.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді кесте, диаграмма, сызба, шартты белгілер түрінде ұсыну.

1




83

9. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

7.2.5.1 диалогке қатысушылар коммуникативтік жағдаяттың талаптарына сай «сөйлеуші →тыңдаушы» позицияларын еркін ауыстыру;

7.4.2.1 эссе құрылымы мен дамуын сақтап, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу.

1




84

9-бөлім. Төрт түлік мал мен егіншілік — ел берекесі

1. Ақбидай

7.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау;


1




85

2. Ақбидай

7.5.1.7 септеулік шылаулардың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану.

1




86

3. Егіннің бастары

7.2.3.1 ауызша мәтіндер құрауда екпін түрлерін сөз және сөйлем ішінде орынды қолданып айту.

1




87

4. Жылқы – ер қанаты

7.3.4.1 мәтіндердің идеясын, мақсатты аудиториясын салыстырып, талдау жасау;


1




88

5. Жылқы – ер қанаты

7.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді кесте, сызба, шартты белгілер түрінде ұсыну.

1




89

6. Төрт түліктің пайда

7.2.5.1 диалогке қатысушылар коммуникативтік жағдаяттың талаптарына сай «сөйлеуші →тыңдаушы» позицияларын еркін ауыстыру;


1




90

7. Төрт түліктің пайдасы

7.5.1.7 септеулік шылаулардың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану.

1




91

8. Шығанақ Берсиев – атақты диқан

7.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау.

1




92

9.. Ғабиден Мұстафин «Шығанақ» (романнан үзінді)

7.4.4.1 тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап, презентация түрінде ұсыну;


1




93

10. Ғабиден Мұстафин «Шығанақ» (романнан үзінді)

7.1.4.1 повестердің және лирикалық поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен идеясын талдау.

1




94

11. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

БЖБ №6

7.3.4.1 мәтіндердің идеясын, мақсатты аудиториясын салыстырып, талдау жасау;

7.4.2.1 эссе құрылымы мен дамуын сақтап, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу

себептерін айқын көрсетіп жазу;

1




95


12. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?


7.5.1.7 септеулік шылаулардың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану.

1




96

10-бөлім. Наурыз мейрамы. Ақ мол болсын! Ұлыс оң болсын!

1. Наурыз - Ұлыстың Ұлы күні!

7.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау;


1




97

2. Наурыз - Ұлыстың Ұлы күні!

7.5.2.1 жазба жұмыстарында ыңғайлас салалас құрмалас сөйлемдерді құрастыру.

1




98

3 Наурызкөже ішеміз

7.3.6.1 тақырып бойынша деректер қолдана отырып мәтінде көтерілген мәселеге өз ойын дәлелдеп жеткізу;

7.2.6.1 суреттермен жұмыс

1




99

4. Наурызкөже ішеміз

7.2.6.1 суреттер мен сызбаларда берілген ақпаратты сипаттау.

1




100

5. Наурыз - думан

7.3.2.1 ресми-іскерлік (ресми құттықтаулар) салаға қатысты мәтіндердің тілдік ерекшелігін анықтап, талдау жасау.

1




101

6. Наурыз бен ақпан

7.1.4.1 повестердің және лирикалық поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен идеясын талдау.

1




102

7. Наурыздың сәні - зергерлік бұйымдар

7.2.2.1 кеңес берудің түрлі формалары мен жағдаяттарына сай ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолдана білу;

7.4.5.1 тақырып бойынша оқшау сөздерге қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану.

1




103

8. Тоқсандық жиынтық бағалау№3

7.1.2.1, 7.3.4.1, 7.4.1.1, 7.2.6.1


1




104

9.Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

7.4.1.1 мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, ресми құттықтаулар жазу;


1











4 - тоқсан (32 сағат)

р/с

Ауыспалы
тақырыптар

Сабақтардың тақырыбы

Оқудың мақсаттары

Cағат саны

Мерзімі

Ескерту

7 Е

7 Ж


105

11-бөлім. Жастық-тың оты қайдасың?

М.Жұмабаев «Мен жастарға сенемін» өлеңі

1. Мен Қазақстанның болашағымын

7.1.1.1 мәтін үзінділері арқылы оқиғаның дамуын болжау;


1




106

2. Мен Қазақстанның болашағымын

7.4.5.1 тақырып бойынша сөздердің маңызды бөліктерін дұрыс жазу (күрделі сөздер).

1




107

3. Ел ертеңі - білімді жастар

7.2.5.1 диалогке қатысушылар коммуникативтік жағдаяттың талаптарына сай «сөйлеуші →тыңдаушы» позицияларын еркін ауыстыру;

7.5.2.1 жазба жұмыстарында қарсылықты салалас құрмалас сөйлемдерді құрастыру.

1




108

4. Ел ертеңі - білімді жастар

7.2.5.1 диалогке қатысушылар коммуникативтік жағдаяттың талаптарына сай «сөйлеуші →тыңдаушы» позицияларын еркін ауыстыру;

7.5.2.1 жазба жұмыстарында қарсылықты салалас құрмалас сөйлемдерді құрастыру.

1




109

5. Мағжан - ұлы ақын


7.1.5.1 тірек сөздер, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау;


1




110

6. Мағжан - ұлы ақын


7.4.5.1 тақырып бойынша сөздердің маңызды бөліктерін дұрыс жазу (күрделі сөздер).

1




111

7. «Мен жастарға сенемін»

7.3.3.1 прозалық және поэзиялық шығармалардағы кейіпкердің іс -әрекетіне немесе лирикалық кейіпкердің образын талдау;

7.4.3.1 жазба жұмыстарында теңеу мен метафораны қолданып жазу.

1




112

8. Еліміздің келешегі жастардың қолында

7.2.2.1 талап ету, бұйрық берудің түрлі формалары мен жағдаяттарына сай ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолдана білу;


1




113

9. Еліміздің келешегі жастардың қолында

7.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді кесте, диаграмма түрінде ұсыну.

1




114

10. Нәтиже сабақ.

БЖБ №7

7.1.1.1 мәтін үзінділері арқылы оқиғаның дамуын болжау;

.

1




115


11. Мен не үйрендім?

7.2.5.1 диалогке қатысушылар коммуникативтік жағдаяттың талаптарына сай «сөйлеуші →тыңдаушы» позицияларын еркін ауыстыру.

1




116





12-бөлім. Ғылым мен техниканың соңғы жаңалықтары


1. Жаңа технология жетістіктері

7.1.3.1 әлеуметтік - мәдени тақырыптарға байланысты қажетті сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасын түсіну;


1




117

2. Жаңа технология жетістіктері

7.5.2.1 жазба жұмыстарында түсіндірмелі салалас құрмалас сөйлемдерді құрастыру.

1




118

3. EXPO.Өнертапқыштар бәсекесі

7.3.4.1 мәтіндердің идеясын, мақсатты аудиториясын салыстырып, талдау жасау;


1




119

4. EXPO.Өнертапқыштар бәсекесі

7.4.5.1 тақырып бойынша оқшау сөздерге қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану.

1




120

5 Жас өнертапқыштар

7.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау;


1




121

6. Жас өнертапқыштар

7.2.5.1 диалогке қатысушылар коммуникативтік жағдаяттың талаптарына сай «сөйлеуші →тыңдаушы» позицияларын еркін ауыстыру.

1




122

7. Академиктің стипендиясы

7.2.1.1 мақал-мәтелдер, терминдер мен неологизмдерді орынды қолдана отырып, мәтін мазмұнын дамыту;

7.5.2.1 жазба жұмыстарында түсіндірмелі салалас құрмалас сөйлемдерді құрастыру.

1




123

8. Академиктің стипендиясы

7.2.1.1 мақал-мәтелдер, терминдер мен неологизмдерді орынды қолдана отырып, мәтін мазмұнын дамыту;

7.5.2.1 жазба жұмыстарында түсіндірмелі салалас құрмалас сөйлемдерді құрастыру.

1




124

98.Майкл Х. Харт. Альберт Эйнштейн.

7.3.4.1 мәтіндердің идеясын, мақсатты аудиториясын салыстырып, талдау жасау;


1




125

10. Майкл Х. Харт. Альберт Эйнштейн

7.5.2.1 жазба жұмыстарында түсіндірмелі салалас құрмалас сөйлемдерді құрастыру.

1




126

11. Нәтиже сабақ.

БЖБ №8

7.3.4.1 мәтіндердің идеясын, мақсатты аудиториясын салыстырып, талдау жасау;


1




127


12.Мен не үйрендім?


7.4.2.1 эссе құрылымы мен дамуын сақтап, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу

себептерін айқын көрсетіп жазу.

1




128

13-бөлім. Батыр туса - ел ырысы

Ә.Нұршайықов «Аңыз бен ақиқат» (үзінді)

1. Батыр туса — ел ырысы

7.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау;


1




129

2. Батыр туса — ел ырысы

7.2.1.1 мақал-мәтелдерді орынды қолдана отырып, мәтін мазмұнын дамыту.

1




130

3. Әзілхан Нұршайықов

7.2.4.1 шығармадағы кейіпкерлерге автор берген мінездеменің тілдік құралдарын талдау;


1




131

4. Әзілхан Нұршайықов

7.5.2.1 жазба жұмыстарында ыңғайлас, қарсылықты, түсіндірмелі салалас құрмалас сөйлемдерді құрастыру.

1




132

5.. Ақиқат пен аңыз.

7.1.4.1 повестердің және лирикалық поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен идеясын талдау;


1




133

6. Ақиқат пен аңыз.

7.3.6.1 тақырып бойынша деректер қолдана отырып мәтінде көтерілген мәселеге өз ойын дәлелдеп жеткізу.

1




134

7. Батырмен сұхбат

7.3.2.1 ресми-іскерлік (ресми құттықтаулар) салаға қатысты мәтіндердің тілдік ерекшелігін анықтап, талдау жасау;

7.4.3.1 жазба жұмыстарында теңеу мен метафораны қолданып жазу.

1




135

Тоқсандық жиынтық бағалау №4

7.1.4.1, 7.3.5.1, 7.4.2.1, 7.4.5.1, 7.2.4.1.

1




136

10. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

7.4.4.1 тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап, презентация түрінде ұсыну.

1






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.08.2025
468
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі