«Қазақстан тарихы» пәнінен тоқсандық жиынтық
бағалау спецификациясы 7-сынып
Мазмұны
Мазмұны
2
1. Тоқсандық жиынтық бағалаудың
мақсаты 3
2. Тоқсандық жиынтық бағалаудың
мазмұнын анықтайтын құжаттар 3
3. «Қазақстан тарихы» пәнінен
күтілетін нәтижелер 3
4. Ойлау дағдыларының
деңгейі 4
5. Тоқсандарға ойлау
дағдыларының деңгейіне байланысты тексерілетін
мақсаттардыбөлу 4
6. Жиынтық бағалауды өткізу
ережесі 5
7. Модерация және балл
қою 5
I ТОҚСАННЫҢ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ
СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ 6
II ТОҚСАННЫҢ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ
СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ 14
III ТОҚСАННЫҢ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ
СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ 21
IV ТОҚСАННЫҢ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ
СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ 28
-
Тоқсандық жиынтық бағалаудың
мақсаты
Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен
оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, оқушылардың тоқсан барысында
меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға
бағытталған.
Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан
ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін
тексереді.
-
Тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұнын
анықтайтын құжаттар
Негізгі орта білім беру деңгейінің
5-9-сыныптарына арналған «Қазақстан тарихы» оқу пәні бойынша
үлгілік оқу бағдарламасы.
-
«Қазақстан тарихы» пәнінен күтілетін
нәтижелер
Білім алушы:
Білу
Түсіну
Қолдану
-
әр түрлі тарихи дереккөздерді қолдана
алады;
-
ортағасырлық мемлекеттердің аумағын саяси картада
көрсету;
-
ортағасырлық тайпалардың миграциялық бағыттарын
көрсету;
Талдау
-тарихи оқиғалардың, құбылыстардың және
үдерістердің себеп-салдарын және сабақтастығын
талдайды;
Жинақтау
Бағалау
-
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Ойлау
|
|
|
|
|
Сипаттама
|
|
|
|
|
Тапсырмалар
|
дағдыларының
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
түрлері
|
|
деңгейі
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Білу және түсіну
|
|
Ежелгі
|
адамдардың
|
|
алғашқы
|
кәсібін
|
КТБ- Көп таңдауы
|
|
|
|
сипаттау,
|
еңбек
|
құралдары
|
мен
|
қару
|
бар
тапсырмалар
|
|
|
|
түрлерін
|
|
сипаттау,
|
|
металл
|
|
өндірісі
|
ҚЖ
- Қысқа жауапты
|
|
|
|
жетілуінің
|
|
шаруашылық
|
салаларына
|
қажет ететін
|
|
|
|
|
тигізген
|
|
ықпалын
|
түсіндіру,
|
ежелгі
|
тапсырмалар
|
|
|
|
|
мемлекеттік
|
бірлестіктердің
|
құрылуын
|
|
|
|
|
|
түсіндіру,
|
Қазақстан
|
территориясындағы
|
|
|
|
|
|
ерте
|
көшпелілердің
|
халықаралық
|
|
|
|
|
|
сахнадағы
|
орнын
|
анықтау,
|
ежелгі
|
|
|
|
|
|
мемлекеттік
|
бірлестіктердің
|
құрылуын
|
|
|
|
|
|
түсіндіру,
|
Қазақстан
|
территориясындағы
|
|
|
|
|
|
алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің
көрші
|
|
|
|
|
|
елдермен қарым-қатынасын
анықтау
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қолдану
|
|
Археологиялық ескерткіштерді
|
сипаттау,
|
ҚЖ
- Қысқа
|
жауапты
|
|
|
|
археологиялық деректерге сүйене
отырып,
|
қажет
|
ететін
|
|
|
|
Андронов
|
|
және
|
|
Беғазы-Дәндібай
|
тапсырмалар
|
|
|
|
|
мәдениеттерінің
|
белгілерін
|
|
анықтау,
|
ТЖ
- Толық
|
жауапты
|
|
|
|
алғашқы
|
адамдардың
|
|
наным-сенімдерін
|
қажет
|
ететін
|
|
|
|
сипаттау,
|
көшпелі мал шаруашылығы мен
|
тапсырмалар
|
|
|
|
|
егіншіліктің қалыптасуын түсіндіру,
Есік
|
|
|
|
|
|
обасынантабылған«Алтынадам»
|
|
|
|
|