Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
7 сынып Қазақстан тарихы ТЖБ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Қазақстан тарихы» пәнінен тоқсандық жиынтық бағалау спецификациясы 7-сынып
1. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты 3
2. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар 3
3. «Қазақстан тарихы» пәнінен күтілетін нәтижелер 3
4. Ойлау дағдыларының деңгейі 4
5. Тоқсандарға ойлау дағдыларының деңгейіне байланысты тексерілетін мақсаттардыбөлу 4
6. Жиынтық бағалауды өткізу ережесі 5
I ТОҚСАННЫҢ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ 6
II ТОҚСАННЫҢ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ 14
III ТОҚСАННЫҢ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ 21
IV ТОҚСАННЫҢ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ 28
2
Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға бағытталған.
Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді.
-
Тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар
Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9-сыныптарына арналған «Қазақстан тарихы» оқу пәні бойынша үлгілік оқу бағдарламасы.
-
«Қазақстан тарихы» пәнінен күтілетін нәтижелер
Білім алушы:
Білу
-
ежелгі Қазақстан тарихының кезеңдерін және оқиғалардың хронологиясы;
-
тарихи тұлғаларды;
Түсіну
-
мемлекеттердің қоғамдық-саяси, экономикалық, әлеуметтік және мәдени дамуына тән ерекшеліктерді;
-
тарихи ұғымдарды;
-
тарихи картаны қолдану арқылы саяси-экономикалық және әлеуметтік үдерістерді;
Қолдану
-
әр түрлі тарихи дереккөздерді қолдана алады;
-
ортағасырлық мемлекеттердің аумағын саяси картада көрсету;
-
ортағасырлық тайпалардың миграциялық бағыттарын көрсету;
Талдау
-
тарихи оқиғалардың байланысын анықтау;
-
дереккөздегі маңызды ақпаратты табады;
-
мемлекеттердің құрылуына әсер еткен факторларды талдайды;
-тарихи оқиғалардың, құбылыстардың және үдерістердің себеп-салдарын және сабақтастығын талдайды;
Жинақтау
-
тарихи оқиғалар, құбылыстар және үдерістердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын салыстырады;
-
алғашқы тайпалық бірлестіктердің басқару жүйесінің ерекшеліктерін жіктейді;
-
тарихи фактілердің маңыздылығын жіктейді;
-
тарихи оқиғалардың себеп-салдарын жинақтайды.
Бағалау
-
тарихи тұлғалардың рөлін бағалайды;
-
тарихи үдерістердің маңызын бағалайды.
3
Ойлау |
|
|
|
|
Сипаттама |
|
|
|
|
Тапсырмалар |
|||||
дағдыларының |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
түрлері |
|
|
деңгейі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Білу және түсіну |
|
Ежелгі |
адамдардың |
|
алғашқы |
кәсібін |
КТБ- Көп таңдауы |
||||||||
|
|
|
сипаттау, |
еңбек |
құралдары |
мен |
қару |
бар тапсырмалар |
|||||||
|
|
|
түрлерін |
|
сипаттау, |
|
металл |
|
өндірісі |
ҚЖ - Қысқа жауапты |
|||||
|
|
|
жетілуінің |
|
шаруашылық |
салаларына |
қажет ететін |
|
|||||||
|
|
|
тигізген |
|
ықпалын |
түсіндіру, |
ежелгі |
тапсырмалар |
|
||||||
|
|
|
мемлекеттік |
бірлестіктердің |
құрылуын |
|
|
||||||||
|
|
|
түсіндіру, |
Қазақстан |
территориясындағы |
|
|
||||||||
|
|
|
ерте |
көшпелілердің |
халықаралық |
|
|
||||||||
|
|
|
сахнадағы |
орнын |
анықтау, |
ежелгі |
|
|
|||||||
|
|
|
мемлекеттік |
бірлестіктердің |
құрылуын |
|
|
||||||||
|
|
|
түсіндіру, |
Қазақстан |
территориясындағы |
|
|
||||||||
|
|
|
алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші |
|
|
||||||||||
|
|
|
елдермен қарым-қатынасын анықтау |
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Қолдану |
|
Археологиялық ескерткіштерді |
сипаттау, |
ҚЖ - Қысқа |
жауапты |
||||||||||
|
|
|
археологиялық деректерге сүйене отырып, |
қажет |
ететін |
||||||||||
|
|
|
Андронов |
|
және |
|
Беғазы-Дәндібай |
тапсырмалар |
|
||||||
|
|
|
мәдениеттерінің |
белгілерін |
|
анықтау, |
ТЖ - Толық |
жауапты |
|||||||
|
|
|
алғашқы |
адамдардың |
|
наным-сенімдерін |
қажет |
ететін |
|||||||
|
|
|
сипаттау, |
көшпелі мал шаруашылығы мен |
тапсырмалар |
|
|||||||||
|
|
|
егіншіліктің қалыптасуын түсіндіру, Есік |
|
|
||||||||||
|
|
|
обасынантабылған«Алтынадам» |
|
|
||||||||||
|
450 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |