8-сынып. «Қазақстан тарихы» пәнінен II тоқсанға арналған жиынтық бағалау тапсырмалары
-
Берілген кестедегі сурет тапсырмасынан салт-дәстүр мен әдет-ғұрып түрлерін анықтап, сипаттама беріңіз.
|
Тапсырма |
Сипаттамасы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[6]
2. Әкімшілік буындарға жіктелген ережелердің жылын анықтаңыз.
|
№ |
Тапсырмалар |
Жылдары |
|
1 |
Орта жүз Сібір қазақтарының облысы сыртқы округке бөлінді. Болысты болыстық сұлтандар басқарды |
|
|
2 |
Округті округтік приказ басқарады. Округтік приказдың басында аға сұлтан отырады. 2 жергілікті халық өкілі мен 2 ресейлік кеңесші енді. Аға сұлтандар 3 жылға сайланып қойылды. |
|
|
3 |
Ауылды ауыл старшындары басқарды. Олар үш жыл сайын сайланып отырды. |
|
|
4 |
Кіші жүз үш бөлікке бөлінді. Орынбор генерал-губернаторы әрбір бөлікті басқару үшін басқарушы сұлтан тағайындады.Ауылдарды ауыл старшындары басқарды |
|
|
5 |
Басты билік, Орта билік , Шығыс билік. |
|
|
6 |
1831 ж. Дистанциялық (бекінісаралық)басқару енгізілді. Дистанцияны тағайындалған бастық биледі. Ол билеуші сұлтанға бағынды. ХІХғортасында 54 дистанция ашылды. |
|
[6]
3. 1822 ж реформаға қатысты (хан, аға сұлтан, болыс, старшын, округ) ұғымды табыңыз.
Жауап ______________________________________________________________
[1]
4. 1824 ж реформаға қатысты (дистанция, бөлік, эссен, старшын, ата-аймақ)ұғымды табыңыз.
Жауап_______________________________________________________________
[1]
|
.......................... сала |
.......................... сала |
.......................... сала |
|
- Округтағы халықтың қауіпсіздігін қамтамасыз ету; - тергеуді және сот істерін әділ жүргізу; - діни наным-сенімдерге байланысты проблемаларды шешу; жүріс-тұрысын бақылау және олардың қауіпсіздігін камтамасыз ету; |
- Тұрмыстықжағдайлар мен шаруашылық жұмыстарын жақсарту; - өз бетімен кетіп, озбырлық жасауға жол бермеу; - қарақшылық тонауды, барымтаны және өкімет билігіне бағынбау әрекеттеріне тыйым салу; |
- Халыққа білім беруге қамқорлық жасау; - сондай - ақ жасақ (алым–салық) жинау. - Округтық приказ, сонымен қатар егін шаруашылығын дамытуға да қамқорлық жасауы тиіс болды. |
[3]
6. Төмендегі дереккөздерге сүйеніп, Сырым Датұлы қызметіне баға беріңіз.
Қазақ батыры ретіндегі қызметі________________________________________[1]
Көтеріліс жетекшісі ретіндегі қызметі______________________________________ [1]
7. Патша үкіметінің отарлық саясатына қарсы Сырым Датұлы бастаған көтерілістің себептері мен тарихи маңызын жазыңыз.
|
Көтерілістің шығу себебі |
Көтерілістің тарихи маңызы |
|
1 |
1 |
|
2 |
2 |
|
3 |
3 |
[6]
Балл қою кестесі
|
№ |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||
|
1 |
Тұсау кесер |
сәби қаз тұрғаннан кейін тез жүріп кетсін депжасалатын ғұрып |
6 |
Бір дұрыс жауапқа 1 балл |
|||||||||||||
|
Қыз ұзату |
өз жұртының қызды ұзату салт-дәстүрі |
||||||||||||||||
|
Бесік той |
нәрестені алғаш бесікке бөленуі |
||||||||||||||||
|
Ас беру |
ас беру - өлім-жітімге жасалатын кәде |
||||||||||||||||
|
Бата беру |
бата беру- алыс жолға аттанған азаматына ақ жол тілеу немесе көпті көрген ақсақалдар мен кемеңгер аталардың тілегі |
||||||||||||||||
|
Құйрық бауыр асату |
Құда болу - екі жақтың үлкендері ендігі жерде туыс болғандығын бекіту дәстүрі |
||||||||||||||||
|
2 |
|
6 |
Бір дұрыс жауапқа 1 балл |
||||||||||||||
|
3 |
аға сұлтан, болыс, старшын, округ |
1 |
Бір дұрыс жауапқа 1балл |
||||||||||||||
|
4 |
дистанция, бөлік, эссен, старшын |
1 |
|||||||||||||||
|
5 |
|
3 |
Бір дұрыс жауапқа 1 балл |
||||||||||||||
|
6 |
Қазақ батыры ретінде -жігерлі, терең ойлы, қайратты, батыл, тапқыр, айлалы ерекше тұлға |
1 |
Мазмұнына сай жауап басқа |
||||||||||||||
|
|
Көтеріліс жетекшісі ретінде- шебер дипломат, әскери қолбасшы, әрі көрнекті ұйымдастырушы |
1 |
|||||||||||||||
|
7 |
|
6 |
Бір дұрыс жауапқа 1 балл |
||||||||||||||
|
Жалпы балл |
25 |
||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
7 сынып Қазақстан тарихы Тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары 2-тоқсан ТЖБ
7 сынып Қазақстан тарихы Тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары 2-тоқсан ТЖБ
8-сынып. «Қазақстан тарихы» пәнінен II тоқсанға арналған жиынтық бағалау тапсырмалары
-
Берілген кестедегі сурет тапсырмасынан салт-дәстүр мен әдет-ғұрып түрлерін анықтап, сипаттама беріңіз.
|
Тапсырма |
Сипаттамасы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[6]
2. Әкімшілік буындарға жіктелген ережелердің жылын анықтаңыз.
|
№ |
Тапсырмалар |
Жылдары |
|
1 |
Орта жүз Сібір қазақтарының облысы сыртқы округке бөлінді. Болысты болыстық сұлтандар басқарды |
|
|
2 |
Округті округтік приказ басқарады. Округтік приказдың басында аға сұлтан отырады. 2 жергілікті халық өкілі мен 2 ресейлік кеңесші енді. Аға сұлтандар 3 жылға сайланып қойылды. |
|
|
3 |
Ауылды ауыл старшындары басқарды. Олар үш жыл сайын сайланып отырды. |
|
|
4 |
Кіші жүз үш бөлікке бөлінді. Орынбор генерал-губернаторы әрбір бөлікті басқару үшін басқарушы сұлтан тағайындады.Ауылдарды ауыл старшындары басқарды |
|
|
5 |
Басты билік, Орта билік , Шығыс билік. |
|
|
6 |
1831 ж. Дистанциялық (бекінісаралық)басқару енгізілді. Дистанцияны тағайындалған бастық биледі. Ол билеуші сұлтанға бағынды. ХІХғортасында 54 дистанция ашылды. |
|
[6]
3. 1822 ж реформаға қатысты (хан, аға сұлтан, болыс, старшын, округ) ұғымды табыңыз.
Жауап ______________________________________________________________
[1]
4. 1824 ж реформаға қатысты (дистанция, бөлік, эссен, старшын, ата-аймақ)ұғымды табыңыз.
Жауап_______________________________________________________________
[1]
|
.......................... сала |
.......................... сала |
.......................... сала |
|
- Округтағы халықтың қауіпсіздігін қамтамасыз ету; - тергеуді және сот істерін әділ жүргізу; - діни наным-сенімдерге байланысты проблемаларды шешу; жүріс-тұрысын бақылау және олардың қауіпсіздігін камтамасыз ету; |
- Тұрмыстықжағдайлар мен шаруашылық жұмыстарын жақсарту; - өз бетімен кетіп, озбырлық жасауға жол бермеу; - қарақшылық тонауды, барымтаны және өкімет билігіне бағынбау әрекеттеріне тыйым салу; |
- Халыққа білім беруге қамқорлық жасау; - сондай - ақ жасақ (алым–салық) жинау. - Округтық приказ, сонымен қатар егін шаруашылығын дамытуға да қамқорлық жасауы тиіс болды. |
[3]
6. Төмендегі дереккөздерге сүйеніп, Сырым Датұлы қызметіне баға беріңіз.
Қазақ батыры ретіндегі қызметі________________________________________[1]
Көтеріліс жетекшісі ретіндегі қызметі______________________________________ [1]
7. Патша үкіметінің отарлық саясатына қарсы Сырым Датұлы бастаған көтерілістің себептері мен тарихи маңызын жазыңыз.
|
Көтерілістің шығу себебі |
Көтерілістің тарихи маңызы |
|
1 |
1 |
|
2 |
2 |
|
3 |
3 |
[6]
Балл қою кестесі
|
№ |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||
|
1 |
Тұсау кесер |
сәби қаз тұрғаннан кейін тез жүріп кетсін депжасалатын ғұрып |
6 |
Бір дұрыс жауапқа 1 балл |
|||||||||||||
|
Қыз ұзату |
өз жұртының қызды ұзату салт-дәстүрі |
||||||||||||||||
|
Бесік той |
нәрестені алғаш бесікке бөленуі |
||||||||||||||||
|
Ас беру |
ас беру - өлім-жітімге жасалатын кәде |
||||||||||||||||
|
Бата беру |
бата беру- алыс жолға аттанған азаматына ақ жол тілеу немесе көпті көрген ақсақалдар мен кемеңгер аталардың тілегі |
||||||||||||||||
|
Құйрық бауыр асату |
Құда болу - екі жақтың үлкендері ендігі жерде туыс болғандығын бекіту дәстүрі |
||||||||||||||||
|
2 |
|
6 |
Бір дұрыс жауапқа 1 балл |
||||||||||||||
|
3 |
аға сұлтан, болыс, старшын, округ |
1 |
Бір дұрыс жауапқа 1балл |
||||||||||||||
|
4 |
дистанция, бөлік, эссен, старшын |
1 |
|||||||||||||||
|
5 |
|
3 |
Бір дұрыс жауапқа 1 балл |
||||||||||||||
|
6 |
Қазақ батыры ретінде -жігерлі, терең ойлы, қайратты, батыл, тапқыр, айлалы ерекше тұлға |
1 |
Мазмұнына сай жауап басқа |
||||||||||||||
|
|
Көтеріліс жетекшісі ретінде- шебер дипломат, әскери қолбасшы, әрі көрнекті ұйымдастырушы |
1 |
|||||||||||||||
|
7 |
|
6 |
Бір дұрыс жауапқа 1 балл |
||||||||||||||
|
Жалпы балл |
25 |
||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз



















