|
Ұ
|
Мектеп:№8 ОМ МДШО. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: Тұрмыстық құрал-жабдықтар мен электроарматураны жөндеу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні:30.01.2020 ж. |
Мұғалімнің есімі: Жубанов |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысқандар саны: 7А: 7 Ә: |
Қатыспағандар: 7А: 7 Ә: |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
7.2.5.2-Электротехникалық арматуралардың және тұрмыстық құралдардың қарапайым жөндеу жұмыстарын жүргізу 7.2.5.3 -Электр тізбектеріндегі ақауларды табу 7.2.5.4-Есептеулер орындау үшін арнайы бақылау-өлшеу құралдарын таңдау және қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар |
Ынтымақтастық, шыдамдылық. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
қазақ тілі,тарих, физика. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 10 минут Ортасы 20 минут |
Ұйымдастыру
кезеңі Білу және түсіну 10 минут Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Тұрмыстық құрал-жабдықтар мен электроарматураны жөндеу Қолдану 8 минут Постер жасату. Жалпыға арналған тапсырма: Оқушылар жаңа білімге сай оқулықты қолдана отырып өз түсінгендерін постерге түсіреді. Электроника және тұрмыстық электр құралдар: аудио және видео өнімдері: үй кинотеатры, VCD DVD CD LD, микрофондар, караоке, теледидарлар, кабельдік теледидар арналарының декодері,; видеоүнжазбалар, үнжазбалар, радио, дауыс ұлғайтқыштар, дыбыстық жүйелер, автомагнитолдар; дербес сандық көңіл көтеретін өнімдер: МР3, МР4, MD, протативтік ырғақ ойнатқыштар, сандық фотоаппараттар, электрондық ойындар; дербес байланыс құралдары: мобильдік телефондар, пейджерлер, интерфондар, электрондық сөздіктер. Электрондық және электр өнімдері: электрондық қауіпсіздік құралдары: мониторлар, Электрондық және электр өнімдері : электрондық қауіпсіздік құралдары : мониторлар , сиреналар, автомобильдік қауісіздікті қамтамасыз ету құралдары, детекторлар, тетіктер, арналарды басқару жүйелері, үй және офистік қауісіздікті қамтамасыз ету құралдары, автоматтық құралдарды қолданумен қауісіздікті қамтамасыз ету құралдары, электрондық құлыптар, компьютерлік карточкалар (смарт-карта Тұрмыстық электр құралдарын пайдалану барысында оның ақаулары жиі кездесетіндіктен, оны жөндеумен айналысуға тура келеді. Электр сым ауыстырғанда, алдымен ток өткізгіш желілердің үзілген орындарын табады. Әдеттебұл электр сымдарының майысқан жерінде кездеседі. Бұл жұмыста мынадай тәртіппен орындайды.
2) Көп сынды желілердің бұрауын тарқатады. 3) Тазалап, желілердің ұштарын бір – бірімен қосады. 4) Ұштарын бұрау керек. 5) Желілердің ұштарынтістеуішпен қысып ұстап, алынған адамдарды қысқышпен қысу қажет. 6) Сымдардың жалғасқан жерін ток өткізбейтін таспамен орау. Штепсель ... қызып кетсе, оны қайта ашып, сымның оралуын және шегемен бекітілуін тексерген жөн. Ашадағы жалғанған жер бұзылғанда, сымның ұшын тазалап, бұранданы тартып қояды. Бұдан да елеулі ақау болса ашаны алмастыру қажет. Ашылмаған ашаның кейін жалғанған жеріндегі сымы ақауланады. Бұл жағдайда оны ашып ауыстыру керек. Ол үшін сымды кесіп, тұйықтайды, ашаны ажыратады., тұйықталған сымды шегеге жалғастырады, ашаны бекітеді. Шырақтағы ақаулар және оны түзету тәсілдері.
Шам соңына дейін бұралмаған жағдайда шырақты сөндіру қажет Дискуссиялық карта
Перфокарта толтыру
1. Тұрмыстық электр арматураларының корпустары неліктен пластмассадан жасалады? 2. Монтердің пышағы не үшін қажет? 3. Шамды неше минут суыту керек?
«Жұбын
тап»
|
Жіпте жайылған фотосреттерді алып, түріне сай топтарға бөлінеді.
(Көршілер қимыл – қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды)
«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі.
Постер жасату. Оқушылар өз ойларын постерге жазып оқып береді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы 10 минут |
Синтез «Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі Оқушыларға жасырын суреттер таратылады, кімге балық түссе, сол алтын балық болады, оқушы алтын балықтың маскасын киіп, ортаға шығады. Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесуіне болады.
|
«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма: Жұмысты аяқтау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
«Бағдаршам» әдісі
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
7 сынып қмж
7 сынып қмж
|
Ұ
|
Мектеп:№8 ОМ МДШО. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: Тұрмыстық құрал-жабдықтар мен электроарматураны жөндеу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні:30.01.2020 ж. |
Мұғалімнің есімі: Жубанов |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысқандар саны: 7А: 7 Ә: |
Қатыспағандар: 7А: 7 Ә: |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
7.2.5.2-Электротехникалық арматуралардың және тұрмыстық құралдардың қарапайым жөндеу жұмыстарын жүргізу 7.2.5.3 -Электр тізбектеріндегі ақауларды табу 7.2.5.4-Есептеулер орындау үшін арнайы бақылау-өлшеу құралдарын таңдау және қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар |
Ынтымақтастық, шыдамдылық. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
қазақ тілі,тарих, физика. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 10 минут Ортасы 20 минут |
Ұйымдастыру
кезеңі Білу және түсіну 10 минут Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Тұрмыстық құрал-жабдықтар мен электроарматураны жөндеу Қолдану 8 минут Постер жасату. Жалпыға арналған тапсырма: Оқушылар жаңа білімге сай оқулықты қолдана отырып өз түсінгендерін постерге түсіреді. Электроника және тұрмыстық электр құралдар: аудио және видео өнімдері: үй кинотеатры, VCD DVD CD LD, микрофондар, караоке, теледидарлар, кабельдік теледидар арналарының декодері,; видеоүнжазбалар, үнжазбалар, радио, дауыс ұлғайтқыштар, дыбыстық жүйелер, автомагнитолдар; дербес сандық көңіл көтеретін өнімдер: МР3, МР4, MD, протативтік ырғақ ойнатқыштар, сандық фотоаппараттар, электрондық ойындар; дербес байланыс құралдары: мобильдік телефондар, пейджерлер, интерфондар, электрондық сөздіктер. Электрондық және электр өнімдері: электрондық қауіпсіздік құралдары: мониторлар, Электрондық және электр өнімдері : электрондық қауіпсіздік құралдары : мониторлар , сиреналар, автомобильдік қауісіздікті қамтамасыз ету құралдары, детекторлар, тетіктер, арналарды басқару жүйелері, үй және офистік қауісіздікті қамтамасыз ету құралдары, автоматтық құралдарды қолданумен қауісіздікті қамтамасыз ету құралдары, электрондық құлыптар, компьютерлік карточкалар (смарт-карта Тұрмыстық электр құралдарын пайдалану барысында оның ақаулары жиі кездесетіндіктен, оны жөндеумен айналысуға тура келеді. Электр сым ауыстырғанда, алдымен ток өткізгіш желілердің үзілген орындарын табады. Әдеттебұл электр сымдарының майысқан жерінде кездеседі. Бұл жұмыста мынадай тәртіппен орындайды.
2) Көп сынды желілердің бұрауын тарқатады. 3) Тазалап, желілердің ұштарын бір – бірімен қосады. 4) Ұштарын бұрау керек. 5) Желілердің ұштарынтістеуішпен қысып ұстап, алынған адамдарды қысқышпен қысу қажет. 6) Сымдардың жалғасқан жерін ток өткізбейтін таспамен орау. Штепсель ... қызып кетсе, оны қайта ашып, сымның оралуын және шегемен бекітілуін тексерген жөн. Ашадағы жалғанған жер бұзылғанда, сымның ұшын тазалап, бұранданы тартып қояды. Бұдан да елеулі ақау болса ашаны алмастыру қажет. Ашылмаған ашаның кейін жалғанған жеріндегі сымы ақауланады. Бұл жағдайда оны ашып ауыстыру керек. Ол үшін сымды кесіп, тұйықтайды, ашаны ажыратады., тұйықталған сымды шегеге жалғастырады, ашаны бекітеді. Шырақтағы ақаулар және оны түзету тәсілдері.
Шам соңына дейін бұралмаған жағдайда шырақты сөндіру қажет Дискуссиялық карта
Перфокарта толтыру
1. Тұрмыстық электр арматураларының корпустары неліктен пластмассадан жасалады? 2. Монтердің пышағы не үшін қажет? 3. Шамды неше минут суыту керек?
«Жұбын
тап»
|
Жіпте жайылған фотосреттерді алып, түріне сай топтарға бөлінеді.
(Көршілер қимыл – қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды)
«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі.
Постер жасату. Оқушылар өз ойларын постерге жазып оқып береді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы 10 минут |
Синтез «Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі Оқушыларға жасырын суреттер таратылады, кімге балық түссе, сол алтын балық болады, оқушы алтын балықтың маскасын киіп, ортаға шығады. Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесуіне болады.
|
«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма: Жұмысты аяқтау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
«Бағдаршам» әдісі
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз















