Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушыларды қарсы алу және
белгілеу.
2. «Қуаныш
шеңбері»
-
Мұғалім: «Сабақтың сәтті өтуі
үшін не істей аламыз?» – деген сұрақ қойып, оқушылар шеңберде тұрып
жауап береді.
-
Мысалы: «Мен досыма
көмектесем», «Мен тыңдаймын», «Мен белсенді болам»
т.с.с.
Содан кейін оқушылар 2 топқа
бөлінеді
|
Балалар жұмыс орындарын
тексереді.
Оқушылар топтарға
бөлінеді.
|
Мұғалім ауызша бағалауды
қолданады: Керемет! Жарайсың! Жақсы!
Талпын!
|
Презентация
|
Сабақтың
ортасы
|
Өткен тақырыпты
қайталау:
Алдыңғы және жаңа сабақ
арасында байланыс орнату мақсатында оқушылар интерактивті тақтада
көрсетілген сұрақтарға жауап береді.
* Тармақталу алгоритмдерін
қолдана отырып, Python бағдарламалау мәселелерін қалай шешуге
болады?
* Алгоритмдердің қандай
түрлерін білесіңдер?
* Бағдарламалау есептерін
шешуде тиімді алгоритмдерді әзірлеу қаншалықты
маңызды?
Оқушылар оқулықта келтірілген
мысалмен танысады, проблемаларды шешу үшін алгоритмдерді қалай
қолдануға болатындығын түсінеді. Екі команда жарысады және
сұрақтарға жауап береді
"Ойлан, жұбыңмен бөліс"
әдісі.
Есепті шығару барысында
бірінші есептің бағдарламасын жазу керек пе немесе бірден
блок-схемасын құру керек пе? Осы сұрақ бойынша пікірталас
ұйымдастыру.
Білімді
бекіту

Сергіту
сәті

|
Мұғалімнің ақпаратын
тыңдайды
Сұрақтарға жауап
береді
Өз нұсқаларын
ұсынады
Сұрақ бойынша пікірталас
ұйымдастырады
Жұмыс парағы бойынша
тапсырмаларды орындайды
- анықтаманы
жазады
- алгоритм орындаушыларын
анықтайды
-алгоритм қасиеттерін
жазады
Сергіту жаттығуларын
орындайды
- алгоритм жазу жолдарын
жазады
- практикалық жұмысты
орындайды
|
Мұғалім оқушыларды "стикерлер"
әдісімен бағалайды. "Қызыл түс" - белсенді болыңыз! "Сары түс" –
жарайды! "Жасыл түс" - тамаша
ФБ
Дұрыс
орындадым

Орындауға
қиналдым.

|
Презентация,
оқулық
Жұмыс
парағы:
|