___________________________________________
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Алгоритмді әзірлеу
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
Нысандар мен оқиғаларды модельдеу |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Алгоритмді әзірлеу |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.3.2.1 Python (пайтон) программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушыларды қарсы алу және белгілеу. 2. «Қуаныш шеңбері»
Содан кейін оқушылар 2 топқа бөлінеді |
Балалар жұмыс орындарын тексереді. Оқушылар топтарға бөлінеді. |
Мұғалім ауызша бағалауды қолданады: Керемет! Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
Презентация |
|
Сабақтың ортасы |
Өткен тақырыпты қайталау: Алдыңғы және жаңа сабақ арасында байланыс орнату мақсатында оқушылар интерактивті тақтада көрсетілген сұрақтарға жауап береді. * Тармақталу алгоритмдерін қолдана отырып, Python бағдарламалау мәселелерін қалай шешуге болады? * Алгоритмдердің қандай түрлерін білесіңдер? * Бағдарламалау есептерін шешуде тиімді алгоритмдерді әзірлеу қаншалықты маңызды? Оқушылар оқулықта келтірілген мысалмен танысады, проблемаларды шешу үшін алгоритмдерді қалай қолдануға болатындығын түсінеді. Екі команда жарысады және сұрақтарға жауап береді "Ойлан, жұбыңмен бөліс" әдісі. Есепті шығару барысында бірінші есептің бағдарламасын жазу керек пе немесе бірден блок-схемасын құру керек пе? Осы сұрақ бойынша пікірталас ұйымдастыру. Білімді бекіту
Сергіту сәті
|
Мұғалімнің ақпаратын тыңдайды Сұрақтарға жауап береді Өз нұсқаларын ұсынады Сұрақ бойынша пікірталас ұйымдастырады Жұмыс парағы бойынша тапсырмаларды орындайды - анықтаманы жазады - алгоритм орындаушыларын анықтайды -алгоритм қасиеттерін жазады Сергіту жаттығуларын орындайды - алгоритм жазу жолдарын жазады - практикалық жұмысты орындайды |
Мұғалім оқушыларды "стикерлер" әдісімен бағалайды. "Қызыл түс" - белсенді болыңыз! "Сары түс" – жарайды! "Жасыл түс" - тамаша ФБ Дұрыс орындадым
Орындауға қиналдым.
|
Презентация, оқулық Жұмыс парағы: |
|
Сабақтың соңы |
Ү/т: сызықтық алгоритмді қолдану үшін есеп құрастыр. Осы есепті тармақталған алгоритмді пайдалану үшін түрлендір. Алынған есептің блок-схемаларын құр және бағдарламалық кодын жаз. Сабақтың қорытындысы. Рефлексия.
|
Үй тапсырмасын жазады Өз жұмыстарын бағалайды |
Смайликтер |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
7 сынып қмж "Алгоритмді әзірлеу"
7 сынып қмж "Алгоритмді әзірлеу"
___________________________________________
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Алгоритмді әзірлеу
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
Нысандар мен оқиғаларды модельдеу |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Алгоритмді әзірлеу |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.3.2.1 Python (пайтон) программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушыларды қарсы алу және белгілеу. 2. «Қуаныш шеңбері»
Содан кейін оқушылар 2 топқа бөлінеді |
Балалар жұмыс орындарын тексереді. Оқушылар топтарға бөлінеді. |
Мұғалім ауызша бағалауды қолданады: Керемет! Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
Презентация |
|
Сабақтың ортасы |
Өткен тақырыпты қайталау: Алдыңғы және жаңа сабақ арасында байланыс орнату мақсатында оқушылар интерактивті тақтада көрсетілген сұрақтарға жауап береді. * Тармақталу алгоритмдерін қолдана отырып, Python бағдарламалау мәселелерін қалай шешуге болады? * Алгоритмдердің қандай түрлерін білесіңдер? * Бағдарламалау есептерін шешуде тиімді алгоритмдерді әзірлеу қаншалықты маңызды? Оқушылар оқулықта келтірілген мысалмен танысады, проблемаларды шешу үшін алгоритмдерді қалай қолдануға болатындығын түсінеді. Екі команда жарысады және сұрақтарға жауап береді "Ойлан, жұбыңмен бөліс" әдісі. Есепті шығару барысында бірінші есептің бағдарламасын жазу керек пе немесе бірден блок-схемасын құру керек пе? Осы сұрақ бойынша пікірталас ұйымдастыру. Білімді бекіту
Сергіту сәті
|
Мұғалімнің ақпаратын тыңдайды Сұрақтарға жауап береді Өз нұсқаларын ұсынады Сұрақ бойынша пікірталас ұйымдастырады Жұмыс парағы бойынша тапсырмаларды орындайды - анықтаманы жазады - алгоритм орындаушыларын анықтайды -алгоритм қасиеттерін жазады Сергіту жаттығуларын орындайды - алгоритм жазу жолдарын жазады - практикалық жұмысты орындайды |
Мұғалім оқушыларды "стикерлер" әдісімен бағалайды. "Қызыл түс" - белсенді болыңыз! "Сары түс" – жарайды! "Жасыл түс" - тамаша ФБ Дұрыс орындадым
Орындауға қиналдым.
|
Презентация, оқулық Жұмыс парағы: |
|
Сабақтың соңы |
Ү/т: сызықтық алгоритмді қолдану үшін есеп құрастыр. Осы есепті тармақталған алгоритмді пайдалану үшін түрлендір. Алынған есептің блок-схемаларын құр және бағдарламалық кодын жаз. Сабақтың қорытындысы. Рефлексия.
|
Үй тапсырмасын жазады Өз жұмыстарын бағалайды |
Смайликтер |
|
шағым қалдыра аласыз
















