Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    №31 орта мектеп

    Бөлім:

    Тынысалу

    Педагогтің Т.А. Ә

    Жунусова Баян

    Күні:

    05.12

    Сынып:

    7 Г


    Сабақтың тақырыбы:

    Тыныс алу типтері: анаэробты және аэробты.

    Анаэробты және аэробты тынысалуды салыстыру:

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    7.1.4.2 - анаэробты және аэробты тыныс алу типтерін ажырату

    Сабақтың мақсаты

    Анаэробты және аэробты тыныс алу типтерін ажыратады

    Бағалау критерийі

    Тірі ағзалардың тыныс алу ерекшеліктерін біле алады

    Тыныс алу типтерін ажыратады

    Анаэробты және аэробты тыныс алу типтерін салыстырады

    Құндылыққа баулу

    Сыйластық: оқушылар сабақ барысында өзіне және өзгелерге кедергі келтірмейді, өзгенің ойын соңына дейін тыңдайды.

    Мұғалім әркімнің пікірін тыңдап, өз ойын білдіреді.

    Академиялық шыншылдық: өзара бағалау мен өзіндік бағалауда шыншылдық таныту.

    Өмір бойы оқу: оқушы деңгейіне сәйкес өз бетімен тапсырмаларды орындау үшін тапсырманы орындау стратегиясын жоспарлайды. Орындаған тапсырмаға өзіндік рефлексия жасайды.

    Ынтымақтастық: әркімнің ойы құнды қағидасын ұстану; өзара оқыту ортасын құру.

    Патриоттық және азаматтық позиция өз өңірінде таралған ағзалар түрлерін ажыратып, атауларын атай алады.


    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің іс - әрекеті

    Оқушының іс - әрекеті

    Бағалау

    Ресустар

    Сабақтың басы

    5 мин









    Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып тәртібін қадағалау.

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда «Менен бір мотивациялық сөз» атты психологиялық ахуал туғызу.

    Үй тапсырмасы: Word wall платформасы арқылы сұрау.




    Оқушылар ұстазымен амандасады. Сынып тәртібін сақтайды, мотивациялық сөздер айтады.



    Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.




    Оқулық, дәптер







    Сабақтың ортасы

    7 мин

    • «Адасқан әріптер» әдісі

    Шфвомавомшвывомвщшомбактерияаошммвдмдмданаэробтыағзаларырпшщрамшпраоарщцуратааэробтыағзаларпвташпрвашмтамрашщмовмоадмовщдмоамдоьтынысалуаиолмтлмтлмаолаовотлмдвлдсвтлдвслд№өсімдіквыолмиволмтвмотчлдвмтовдмаммашщморокжануарларамтваомтващмтоамрвломрвтмотвадмішекқұрттарамлтваитлдватмдавтпрпгшыврмврмлтамақаиывгшрывалоттек

    Бейнекөрстеілім ұсынады

    Мұғалім түсіндірме жүргізеді


    Оқушылар адасқан әріптерден сөздерді табу арқылы сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды.


    Оқушылар бейнекөрсетілімді, мұғалім түсіндірмесін мұқият тыңдайды, қажетті ақпарттар жазып алады

    ҚБ мадақтау

    Слаид

    Анаэробты тыныс алу видео https://youtu.be/Z9fwL9djijE?si=-lGzbSIiVnH4ToZi

    Аэробты тыныс алу https://youtu.be/Z9fwL9djijE?si=-lGzbSIiVnH4ToZi

    8 мин

    «Кестедегі тапсырма» жеке жұмыстар ұсынады.

    1-тапсырма

    А) Кестені толтырыңыз.




    сипаттама

    Анаэробты тыныс алу

    Аэробты тыныс алу

    Өту жағдайы



    Жылдамдығы



    Соңғы өнім



    Б) Тыныс алу үдерістерін сәйкестендіріңіздер. Тапсарманы платформада жасақтап ұсыну

    Бағалау критерийі


    • Анаэробты және аэробты тыныс алу типтерін зерделейді;



    Дескриптор


    − анаэробты тыныс алу сипаттамасын жазады – 2 балл;

    − аэробты тыныс алу сипаттамасын жазады – 2 балл;

    -сәйкестендіреді-2балл

    Үлестірме тапсырмалар





    https://learningapps.org/view27412574

    Жұптық жұмыс

    10 мин

    2- тапсырма: Дәптерге кесте сызып толтырады: 1.Майқышқылды бактериялар, 2.Буынаяқтылардың ішіндегі тіршілік ететін қарапайымдылар, 3.Сіреспе таяқшасы, 4.Ашытқылар, 5.Ірің таяқшалары, 6.Лямблия, 7.Лейшмания, 8.Саңырауқұлақтар, 9.Балдырлар, 10.Жануарлар, 11.Адам




    Оқушылар топта жұптасады берілген тапсырамаларды орындап келесі жұппен орын алмасытрып тапсырмаларды түсіндіреді

    Осы әдісті қолдану арқылы оқушыларда танымдық, түсіндірілім дағдысы қалыптасады




    Дескриптор: - тыныс алу типтерін ажыратты. – 1балл

    бактерияның, саңырауқұлақтың, өсімдіктің қандай жолмен тыныс алатынын біледі-1балл


    -Кестені сызады, мәліметтерді толтырады-1балл

    - Талдау жасап айырмашылықтарын анықтайды-1балл


    Функционалыдық сауаттылығын арттыруға арналған тапсырмалар

    5 мин

    Тыныс алудың маңызы

    Тыныс алу – оттек қатысатын күрделі химиялық үдеріс. Алғашқы тірі ағзалар оттексіз қоректік заттарды бұзған. Осы кезде энегрия бөлінген. Бірақ мұндай әдістің тиімділігі аз.

    1.Оттексіз тіршілік ете алатын тіршілік иелері а) прокариодтар

    б) эукариодтар

    в) аэробты ағзалар г) анаэробты ағзалар д) протистер

    2.Оттек қатысатын күрделі химиялық үдеріс а) бөліп шығару

    б) тыныс алу в) көбею

    г) қоректену д) тітіркену

    3.Жәндік денес

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жунусова Г
    05 Желтоқсан 2023
    597
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    7 сынып ҚМЖ Тыныс алудың маңызы мен типтері

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    7 сынып ҚМЖ Тыныс алудың маңызы мен типтері

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Тыныс алу типтері: анаэробты және аэробты.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    №31 орта мектеп

    Бөлім:

    Тынысалу

    Педагогтің Т.А. Ә

    Жунусова Баян

    Күні:

    05.12

    Сынып:

    7 Г


    Сабақтың тақырыбы:

    Тыныс алу типтері: анаэробты және аэробты.

    Анаэробты және аэробты тынысалуды салыстыру:

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    7.1.4.2 - анаэробты және аэробты тыныс алу типтерін ажырату

    Сабақтың мақсаты

    Анаэробты және аэробты тыныс алу типтерін ажыратады

    Бағалау критерийі

    Тірі ағзалардың тыныс алу ерекшеліктерін біле алады

    Тыныс алу типтерін ажыратады

    Анаэробты және аэробты тыныс алу типтерін салыстырады

    Құндылыққа баулу

    Сыйластық: оқушылар сабақ барысында өзіне және өзгелерге кедергі келтірмейді, өзгенің ойын соңына дейін тыңдайды.

    Мұғалім әркімнің пікірін тыңдап, өз ойын білдіреді.

    Академиялық шыншылдық: өзара бағалау мен өзіндік бағалауда шыншылдық таныту.

    Өмір бойы оқу: оқушы деңгейіне сәйкес өз бетімен тапсырмаларды орындау үшін тапсырманы орындау стратегиясын жоспарлайды. Орындаған тапсырмаға өзіндік рефлексия жасайды.

    Ынтымақтастық: әркімнің ойы құнды қағидасын ұстану; өзара оқыту ортасын құру.

    Патриоттық және азаматтық позиция өз өңірінде таралған ағзалар түрлерін ажыратып, атауларын атай алады.


    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің іс - әрекеті

    Оқушының іс - әрекеті

    Бағалау

    Ресустар

    Сабақтың басы

    5 мин









    Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып тәртібін қадағалау.

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда «Менен бір мотивациялық сөз» атты психологиялық ахуал туғызу.

    Үй тапсырмасы: Word wall платформасы арқылы сұрау.




    Оқушылар ұстазымен амандасады. Сынып тәртібін сақтайды, мотивациялық сөздер айтады.



    Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.




    Оқулық, дәптер







    Сабақтың ортасы

    7 мин

    • «Адасқан әріптер» әдісі

    Шфвомавомшвывомвщшомбактерияаошммвдмдмданаэробтыағзаларырпшщрамшпраоарщцуратааэробтыағзаларпвташпрвашмтамрашщмовмоадмовщдмоамдоьтынысалуаиолмтлмтлмаолаовотлмдвлдсвтлдвслд№өсімдіквыолмиволмтвмотчлдвмтовдмаммашщморокжануарларамтваомтващмтоамрвломрвтмотвадмішекқұрттарамлтваитлдватмдавтпрпгшыврмврмлтамақаиывгшрывалоттек

    Бейнекөрстеілім ұсынады

    Мұғалім түсіндірме жүргізеді


    Оқушылар адасқан әріптерден сөздерді табу арқылы сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды.


    Оқушылар бейнекөрсетілімді, мұғалім түсіндірмесін мұқият тыңдайды, қажетті ақпарттар жазып алады

    ҚБ мадақтау

    Слаид

    Анаэробты тыныс алу видео https://youtu.be/Z9fwL9djijE?si=-lGzbSIiVnH4ToZi

    Аэробты тыныс алу https://youtu.be/Z9fwL9djijE?si=-lGzbSIiVnH4ToZi

    8 мин

    «Кестедегі тапсырма» жеке жұмыстар ұсынады.

    1-тапсырма

    А) Кестені толтырыңыз.




    сипаттама

    Анаэробты тыныс алу

    Аэробты тыныс алу

    Өту жағдайы



    Жылдамдығы



    Соңғы өнім



    Б) Тыныс алу үдерістерін сәйкестендіріңіздер. Тапсарманы платформада жасақтап ұсыну

    Бағалау критерийі


    • Анаэробты және аэробты тыныс алу типтерін зерделейді;



    Дескриптор


    − анаэробты тыныс алу сипаттамасын жазады – 2 балл;

    − аэробты тыныс алу сипаттамасын жазады – 2 балл;

    -сәйкестендіреді-2балл

    Үлестірме тапсырмалар





    https://learningapps.org/view27412574

    Жұптық жұмыс

    10 мин

    2- тапсырма: Дәптерге кесте сызып толтырады: 1.Майқышқылды бактериялар, 2.Буынаяқтылардың ішіндегі тіршілік ететін қарапайымдылар, 3.Сіреспе таяқшасы, 4.Ашытқылар, 5.Ірің таяқшалары, 6.Лямблия, 7.Лейшмания, 8.Саңырауқұлақтар, 9.Балдырлар, 10.Жануарлар, 11.Адам




    Оқушылар топта жұптасады берілген тапсырамаларды орындап келесі жұппен орын алмасытрып тапсырмаларды түсіндіреді

    Осы әдісті қолдану арқылы оқушыларда танымдық, түсіндірілім дағдысы қалыптасады




    Дескриптор: - тыныс алу типтерін ажыратты. – 1балл

    бактерияның, саңырауқұлақтың, өсімдіктің қандай жолмен тыныс алатынын біледі-1балл


    -Кестені сызады, мәліметтерді толтырады-1балл

    - Талдау жасап айырмашылықтарын анықтайды-1балл


    Функционалыдық сауаттылығын арттыруға арналған тапсырмалар

    5 мин

    Тыныс алудың маңызы

    Тыныс алу – оттек қатысатын күрделі химиялық үдеріс. Алғашқы тірі ағзалар оттексіз қоректік заттарды бұзған. Осы кезде энегрия бөлінген. Бірақ мұндай әдістің тиімділігі аз.

    1.Оттексіз тіршілік ете алатын тіршілік иелері а) прокариодтар

    б) эукариодтар

    в) аэробты ағзалар г) анаэробты ағзалар д) протистер

    2.Оттек қатысатын күрделі химиялық үдеріс а) бөліп шығару

    б) тыныс алу в) көбею

    г) қоректену д) тітіркену

    3.Жәндік денес

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Ашық сабақ 7 сынып
    05.12.2023
    597
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жунусова Г
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации