«БИОЛОГИЯ» ПӘНІ БОЙЫНША 7- СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАРЫ
Түсінік хат
* ҚР Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы №348 бұйрығына сәйкес «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттары»,
* Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 30 қыркүйектегі №412 бұйрығының 16 қосымшасы «Қазақстан Республикасындағы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары" негізінде,
*ҚР Оқу-ағарту министрінің 16.09.2022ж. №399 бұйрығы, 59 қосымша " Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндер, таңдау курстары мен факультативтер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларын» басшылыққа ала отыра,
*«2024-2025 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беру ұйымдарындағы оқу-тәрбие процесінің ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хат (Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының ғылыми-әдістемелік кеңесінің 2024 жылғы 10 маусым № 2 хаттамасы) ерекшеліктерін ескере отыра,
* Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығы, ҚР Оқу-ағарту министрінің 27.08.2022 № 382 бұйрығының нысаны бойынша дайындалды.
Биология пәні 7 сынып
Барлығы: 68 сағат, аптасына: 2 сағат
"Биология" пәнінің мақсаты – оқушыларға органикалық дүниенің көптүрлілігі, ондағы болып жатқан құбылыстар мен үдерістердің заңдары мен заңдылықтары, сонымен қатар адам оның ажырамас бөлігі туралы білім мен түсінік жүйелерін беру.
Оқу пәнінің міндеттері:
1) жер бетіндегі барлық тірі ағзалардың құндылығын түсіну үшін өмірдің құрылымды-функционалды және генетикалық негіздері туралы, тірі табиғаттың негізгі патшылықтары ағзаларының көбеюі мен дамуы, экожүйе, биоалуантүрлілік, эволюция туралы білім жүйесін асыру;
2) экологиялық этика нормалары мен ережелерін, табиғатқа жауапкершілікпен қарауын қалыптастыру;
3) генетикалық сауаттылықты қалыптастыру - салауатты өмір салты негіздері, психикалық, тән және моральдық денсаулық сақтау;
4) оқушылардың тұлғалық қасиеттерін дамыту, биологиялық білімдерін практикада қолдануға ұмтылу, медицина, ауыл шаруашылығы, биотехнология, экологиялық менеджмент және қоршаған ортаны қорғау саласындағы практикалық іс-шараларға қатысу.
Бөлім бойынша жиынтық бағалау саны. Үлгілік оқу жоспары бойынша
-
-
-
-
-
Сынып
1-тоқсан
2-тоқсан
3-тоқсан
4-тоқсан
7-сынып
3
3
3
3
-
-
-
-
7- сыныпқа арналған «Биология» оқу пәнінің базалық мазмұны:
Зертханалық және модельдеу жұмыстарының саны
-
-
-
-
-
Сынып
Зертханалық жұмыс
Модельдеу
7сынып
13
4
-
-
-
-
Оқулық 7-сынып, Атамұра 2017. Авторлары Соловьева А., Ибраимова Б.
|
р/с |
Бөлім |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
|
1-тоқсан |
|
|
|
||
|
1 |
Экожүйелер 6 сағат |
Ортаның экологиялық факторлары: абиотикалық (температура, жарық, рН, ылғалдылық) биотикалық (микроағзалар, жануарлар, өсімдіктер). Зертханалық жұмыс №1 «Жергілікті жердің экожүйелерін зерттеу (мектеп ауласы мысалында)». |
7.3.1.1 - жергілікті жер экожүйесі қоршаған орта факторларының тірі ағзалардың тіршілік әрекеті мен таралуына әсерін зерттеу |
1 |
03.09 |
|
|
2 |
Қоректік тізбектер және қоректік торлар. Модельдеу №1 «Қоректік тізбек пен торды құру». |
7.3.1.2 - табиғи қоректік тізбектерді салыстыру; 7.3.1.3 - қоректік тізбектер және қоректік торларды құрастыру |
1 |
05.09 |
|
|
|
3 |
Экологиялық сукцессиялар: Бірінші және екінші реттік сукцессиялар. Экожүйелердің алмасуы. Оқушылардың ізденіс-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру |
7.3.1.4 - экологиялық сукцессия үдерісінсипаттау |
1 |
10.09 |
|
|
|
4 |
Адам экожүйенің бір бөлігі. Антропогендік фактор. Адам әрекеттерінің экожүйеге жағымсыз әсері. |
7.3.2.1 - адам мен экожүйе арасындағы қарым-қатынастарды сипаттау 7.3.2.2 - экожүйеге жағымсыз әсер ететін адам тіршілігінің салаларына мысалдар келтіру |
1 |
12.09 |
|
|
|
5 |
Қазақстанда ерекше қорғалатын аймақтар. Жергілікті жердің ерекше қорғалатын аймақтары. |
7.3.2.3 - ерекше қорғалатын Қазақстан Республикасының табиғи аймақтарының өсімдіктері мен жануарларын сипаттау |
1 |
17.09 |
|
|
|
6 |
Қазақстан Республикасының Қызыл кітабы. Жергілікті өңірдің ҚР Қызыл кітабына енгізілген жануарлары мен өсімдіктері. №1БЖБ |
7.3.2.4 - жергілікті өңірдің Қазақстан Республикасының Қызыл кітабына енгізілген жануарлары мен өсімдіктеріне мысал келтіру |
1 |
19.09 |
|
|
|
7 |
Тірі ағзаларды жүйелеу 3 сағат |
Тірі ағзалардың бес патшалығына жалпы сипаттама: прокариоттар, протисталар, саңырауқұлақтар, өсімдіктер, жануарлар. Өсімдіктер мен жануарлардың негізгі жүйелік топтары: Патшалықтар. Типтер. Бөлімдер. Кластар. Өсімдіктер мен жануарларды жүйелеудің маңызы. |
7.1.1.1 - жүйелеудің маңызын түсіндіру; 7.1.1.2 - жүйелеуде тірі ағзалардың орнын анықтау |
1 |
24.09 |
|
|
8 |
Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың сыртқы құрылысындағы ерекшеліктер. |
7.1.1.3 - омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының ерекшеліктерін сипаттау |
1 |
26.09 |
|
|
|
9 |
Дихотомиялықәдіс. Дихотомиялық кілттерді қолдану. №2 БЖБ |
7.1.1.4 - жекелеген ағзаларға қарапайым дихотомиялық кілттерді қолдану |
1 |
01.10 |
|
|
|
10 |
Жасушалық биология Су және органикалық Заттар 6 сағат |
Жасуша, ұлпа, мүше, мүшелер жүйесі түсініктері. Өсімдіктер және жануарлар жасушаларын салыстыру. |
7.4.2.1 - «жасуша», «ұлпа», «мүше», «мүшелер жүйесі» ұғымдарды түсіндіру; |
1 |
03.10 |
|
|
11 |
Жарық микроскобынан көрінетін жасуша құрылымдары: пластидтер, вакуоль, ядро, цитоплазма, жасушалық мембрана, жасушалық қабырға. |
7.4.2.2 - өсімдіктер және жануарлар жасушаларын ажырату |
1 |
08.10 |
|
|
|
12 |
Судың қасиеттері: беттік керілу, судың қозғалысы, еріткіштігі, қайнау және балқу температурасы, жылусыйымдылығы. Судың биологиялық маңызы және оның еріткіш ретіндегі, температураны сақтау мен реттеудегі ролі. Зертханалық жұмыс №2 «Судың тірі ағзалар үшін маңызы мен қасиеттерін зерттеу». |
7.4.1.1 - судың қасиеті мен тірі ағзалар үшін маңызын сипаттау; |
1 |
10.10 |
|
|
|
13 |
Микро- (мырыш, темір, селен, фтор) және макроэлементтердің (магний, кальций, калий, фосфор, ) тірі ағзалардың тіршілік әрекеті үшін маңызы. №3 БЖБ |
7.4.1.2 - тірі ағзалар тіршілік әрекеттері үшін микро- және макроэлементтердің ролін сипаттау |
1 |
15.10 |
|
|
|
14 |
Азық – түліктердегі органикалық заттар: нәруыздар, майлар, көмірсулар. Зертханалық жұмыс №3 «Азық – түліктерде көмірсулар, нәруыздар және майлардың бар болуын зерттеу». |
7.4.1.3 - азық – түліктерде көмірсулар, нәруыздар және майлардың бар екендігін дәлелдеу |
1 |
17.10 |
|
|
|
15 |
ТЖБ №1 |
|
1 |
22.10 |
|
|
|
16 |
|
Өсімдіктерде макроэлементтердің тапшылығы (азот, калий, фосфор,). Тыңайтқыштар: органикалық және минералдық (азотты, калийлі жәнефосфорлы). |
7.4.1.4 - минералды тыңайтқыштардағы азот, калий және фосфордың өсімдіктер үшін маңызын танып білу |
1 |
24.10 |
|
|
|
|
16 |
|
|
||
|
р/с |
2-тоқсан |
|
|
|
|||
|
17 |
Заттардың тасымалдануы 6сағат |
Заттар тасымалдануының тірі ағзалардың тіршілік әрекеті үшін маңызы. |
7.1.3.1 - тірі ағзалардағы қоректік заттардың тасымалының маңызын түсіндіру; |
1 |
05.11 |
|
|
|
18 |
Заттардың тасымалдануына қатысатын тірі ағзалардың мүшелері мен мүшелер жүйесі. |
7.1.3.2 – өсімдіктерде заттардың тасымалын қамтамасыз ететін мүшелерді танып білу |
1 |
07.11 |
|
||
|
19 |
Сабақ және тамыр. Сабақтың ішкі құрылысы: қабық, камбий, сүрек, өзек. Тамыр аймақтары: бөліну, өсу, сору және өткізу аймақтары. |
7.1.3.3 - тамыр және сабақтың ішкі құрылысын зерттеу; |
1 |
12.11 |
|
||
|
20 |
Тамырдың ішкі құрылысы: флоэма, ксилема, камбий. Зертханалық жұмыс №4 «Сабақтың ішкі құрылысын зерттеу».(жылдық сақинаны санау) |
7.1.3.4 - тамыр және сабақтың құрылысы мен қызметі арасындағы байланысты сипаттау |
1 |
14.11 |
|
||
|
21 |
Ксилема, флоэма және олардың құрылымдық элементтері. Зертханалық жұмыс №5 «Тамыр аймақтарын зерттеу» |
7.1.3.5 - флоэма мен ксилеманың элементтерін құрылысын салыстыру |
1 |
19.11 |
|
||
|
22 |
Жануарлардағы қанайналым мүшелері: буылтық құрттар, ұлулар, буынаяқтылар және омыртқалылар. №4 БЖБ |
7.1.3.6 - жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді танып білу |
1 |
21.11 |
|
||
|
23 |
Тірі ағзалардың қоректенуі 2 сағат |
Жапырақтың құрылысы мен қызметі. Жапырақтың ішкі құрылысы. Лептесік. Жапырақ фотосинтездеуші негізгі арнайы мүше. Судың булануы мен газдардың алмасуы. |
7.1.2.1 - жапырақтың ішкі құрылысын сипаттау, құрылысы мен қызметі арасындағы өзара байланысты сипаттау |
1 |
26.11 |
|
|
|
24 |
Фотосинтезге қажетті жағдайлар. Зертханалық жұмыс №6 «Фотосинтез үдерісіне қажетті жағдайларды зерттеу».№5 БЖБ |
7.1.2.2 – фотосинтез үдерісіне қажетті жағдайларды зерттеу |
1 |
28.11 |
|
||
|
25 |
Тынысалу 7 сағат |
Өсімдіктер мен жануарлар үшін тыныс алудың маңызы. Тынысалу - энергия көзі. |
7.1.4.1 - тірі ағзалардағы тыныс алу маңызын сипаттау; |
1 |
03.12 |
|
|
|
26 |
Тыныс алу типтері: анаэробты және аэробты. Анаэробты және аэробты тынысалуды салыстыру: оттегінің қатысында/қатысынсыз, статикалық/динамикалық жұмыс, жылықанды\суыққанды жануарлар. |
7.1.4.2 - анаэробты және аэробты тыныс алу типтерін ажырату |
1 |
05.13 |
|
||
|
27 |
Өсімдіктердің тыныс алуы. Тұқымның немесе өскіндердің тынысалуы мысалында Зертханалық жұмыс №7 «Өсімдіктердің тыныс алуын зерттеу». |
7.1.4.3 - өсімдіктердегі тыныс алуды зерттеу |
1 |
10.12 |
|
||
|
28 29 |
Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелері (бунақденелілердің демтүтіктері, балықтарының желбезектері, құстардың және сүтқоректілердің өкпесі). Модельдеу №2 «Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың тынысалу жүйесі мүшелерін салыстыру». №6 БЖБ |
7.1.4.4 - омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелерін салыстыру |
2 |
12.12 17.12 |
|
||
|
30 |
Тынысалу мүшелері. Адамның тынысалу жолдарының құрылысы мен газалмасу мүшелері. |
7.1.4.5 - адамның тыныс алу мүшелерінің құрылыс ерекшеліктерін танып білу |
1 |
19.12 |
|
||
|
31 |
ТЖБ №2 |
|
1 |
24.12 |
|
||
|
32 |
|
Тыныс алу мүшелерінің аурулары. Тыныс алу мүшелерінің ауруларының себептері мен алдын алу жолдары (өкпе обыры, астма, бронхит, туберкулез, тұмау). |
7.1.4.6 - тыныс алу мүшелерінің ауруларының себептері мен алдын алу жолдарын түсіндіру |
1 |
16.12 |
|
|
|
|
|
16 |
|
||||
|
р/с |
3 тоқсан |
|
|
|||
|
33 |
Бөліп шығару 3 сағат |
Бөліп шығарудың тірі ағзалар үшін маңызы. Жануарлардағы бөліп шығару өнімдері. Зат алмасудың соңғы өнімдері. |
7.1.5.1 - ағзалардың тіршілік әрекетінде бөліп шығарудың маңыздылығын түсіндіру |
1 |
|
|
|
34 |
Өсімдіктердегі бөліп шығару өнімдері: тыныс алу мен фотосинтездің бастапқы және соңғы өнімдері. Зертханалық жұмыс №8 «Өсімдіктердің тынысалу ерекшеліктерін өскіндер мысалында зерттеу» |
7.1.5.2 - өсімдіктердегі бөліп шығару ерекшеліктерін зерттеу |
1 |
|
|
|
|
35 |
Жануарлардың бөліп шығару жүйелері. Жануарлардың бөліп шығару жүйелерінің құрылысын салыстыру. №7 БЖБ |
7.1.5.3 - омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың бөліп шығару жүйелерінің құрылысын салыстыру |
1 |
|
|
|
|
36 |
Қозғалыс 4сағат |
Өсімдіктердің қозғалысы. Қозғалыстың өсімдіктер тіршілігіндегі маңызы. Өсімдіктердің қозғалу тәсілдері (тропизмдер, таксистер, өсу қозғалыстары). |
7.1.6.1 - өсімдіктердің қозғалысы себептерін түсіндіріп, қозғалыстың маңызын сипаттау(тропизмдер, таксистер); |
1 |
|
|
|
37 |
Өсімдіктердің өсуі мен дамуына жарықтың әсері. Жарықтың түсу деңгейіне қарай өсімдіктердің бейімделуі. Фотопериодизм күннің жарық түсу ұзақтығына ағзалардың бейімделуі. |
7.1.6.2 - жарықтың өсімдіктердің дамуына әсерін түсіндіру; 7.1.6.3 - өсімдіктердегі фотопериодизм ролін сипаттау |
1 |
|
|
|
|
38 |
1 |
|
|
|||
|
39 |
Жануарлардың қозғалыс мүшелері. Тірі ағзалардағы қозғалыстың рөлі.Жануарлардың қозғалу тәсілдеріне мысалдар. Жануарлардың мекен ортасы мен қозғалыс тәсілдері арасындағы байланыстарды анықтау.№8 БЖБ |
7.1.6.4 омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың қозғалыс мүшелерін салыстыру |
1 |
|
|
|
|
40 |
Координация және реттелу 12 сағат |
Жүйке жүйесінің типтерін салыстыру: диффузиялы, сатылы, түйнекті, түтіктәрізді |
7.1.7.1 –жануарлардың жүйке жүйесінің типтерін салыстыру |
1 |
|
|
|
41 |
Жүйке жүйесінің құрамбөліктері. Жүйке жүйесінің қызметі. |
7.1.7.2 жүйке жүйесінің қызметін және құрылымдық компоненттерін атау; |
1 |
|
|
|
|
42 |
Нейронның құрылысы: денесі,дендриттер, аксон. Нейронның қызметтері. |
7.1.7.3 жүйке жасушасының компоненттерін анықтау |
1 |
|
|
|
|
43 |
Жүйке жүйесінің орталық және шеткі бөлімдері. Жұлын. |
7.1.7.4 орталық жүйке жүйесі бөлімдерінің құрылысы мен қызметтерін салыстыру |
1 |
|
|
|
|
44 |
Ми. Ми бөлімдерінің құрылысы мен қызметтері: сопақша ми, артқы (ми көпірі,мишық), орталық және аралықми. |
7.1.7.4 орталық жүйке жүйесі бөлімдерінің құрылысы мен қызметтерін салыстыру |
1 |
|
|
|
|
45 |
Үлкен ми сыңарлары. |
7.1.7.4 орталық жүйке жүйесі бөлімдерінің құрылысы мен қызметтерін салыстыру |
1 |
|
|
|
|
46 |
Рефлекстік доға: рецептор, сезгіш, аралық, қозғалыс нейрондары, жұмыс мүшесі. Зертханалық жұмыс №9 «Тізе рефлексі». |
7.1.7.5 рефлекстік доғаны зерттеу |
1 |
|
|
|
|
47 |
Мінез-құлықтың рефлекторлық табиғаты: Шартсыз және шартты рефлекстер. Шартты рефлекстердің сөнуі |
7.1.7.6 мінез-құлықтың рефлекторлық табиғатын түсіндіру |
1 |
|
|
|
|
48 |
Ішкі мүшелер жұмысының жүйкелік реттелуі. |
7.1.7.7 - вегетативті жүйке жүйесінің қызметін сипаттау |
1 |
|
|
|
|
49 |
Адам ағзасы үшін ұйқының маңызы. Биологиялық ритмдер. Ұйқының кезеңдері: баяу және жылдам ұйқы. №9 БЖБ |
7.1.7.8 ағзаның тіршілік әрекеттерінің қалпына келуіне және тынығуына Ұйқының маңызын түсіндіру |
1 |
|
|
|
|
50 |
Жұмысқа қабілеттілік. Күнтәртібі. Оқу еңбегі мен дене еңбегінің гигиенасы. Күйзеліс. Күйзеліс жағдайларымен күрес жәнеолардың алдын алу әдістері.. |
7.1.7.9 – жақсы психикалық денсаулықты сақтаудың принциптерін сипаттау |
1 |
|
|
|
|
51 |
ТЖБ №3 |
|
1 |
|
|
|
|
52 |
|
Жүйке жүйесінің қызметіне алкаголь, темекі, және наркотикалық заттардың әсері |
7.1.7.10 жүйке жүйесінің қызметіне алкаголь, темекі, және наркотикалық заттардың әсерін түсіндіру |
1 |
|
|
|
|
Тоқсан ішінде барлығы |
20 |
|
|
||
|
|
4 тоқсан |
|
|
|||
|
53 |
Тұқымқуалау мен өзгергіштік 4 сағат |
Адамда белгілердің тұқым қуалауында гендер мен ДНҚ рөлі. Жүре пайда болған және тұқымқуалайтын белгілер |
7.2.4.1 - адам ағзасындағы тұқымқуалайтын және тұқым қуаламайтын белгілерді зерттеу; 7.2.4.2 үздік және үздіксіз өзгергіштіктің мысалдарын келтіру |
1 |
|
|
|
54 |
Хромосоманың құрылымы. Генетикалық материалды сақтаушы және тасымалдаушы ДНҚ жайлы түсінік. Модельдеу №3 «Адам ағзасындағы тұқым қуалайтын және тұқым қуаламайтын белгілерді зерттеу» |
7.2.4.3 - белгілерді анықтаудығы гендердің рөлін түсіндіру; 7.2.4.4 - хромосомадағы генетикалық ақпарат ДНҚ рөлін түсіндіру |
1 |
|
|
|
|
55 |
Әртүрлі ағзалар түрлерінің хромосомалар саны. |
7.2.2.1 - әртүрлі ағзалардағы хромосомалардың санын салыстыру; |
1 |
|
|
|
|
56 |
Соматикалық және жыныс жасушалар. Гаплоидты және диплоидты хромосомалар жиыны.№10 БЖБ |
7.2.2.2 - соматикалық және жыныс хромосомаларындағы хромосомалар сандарын атау |
1 |
|
|
|
|
57 |
Көбею. Өсу және даму 7сағат |
Өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюі. Өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюінің биологиялық маңызы |
7.2.1.1 - өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюін сипаттау |
1 |
|
|
|
58 |
Өсімдіктердің өсімді жолмен көбеюі, оның түрлері және табиғаттағы биологиялық маңызы. Өсімдік өсіруде өсімді жолмен көбею тәсілдерін қолдану. Қалемшелеу, сұлатпа өркен, телу (қалемшелермен, көзшелермен), көбею ұлпаларымен. Зертханалық жұмыс №10 «Өсімдіктердегі вегетативті көбею тәсілдері». |
7.2.1.2 - өсімдіктердің өсімді көбею тәсілдерін салыстыру |
1 |
|
|
|
|
59 |
Гүл құрылысы. Тозаңдану түрлері. Гүлдеу және тозаңдану. Тозаңдану түрлері (өздігінен, айқас, жасанды). |
7.2.1.3 - өздігінен және айқас тозаңданудың салыстырмалы артықшылықтарын сипаттау; |
1 |
|
|
|
|
60 |
Өсімдіктердегі ұрықтану туралы түсінік және зиготаның түзілуі. Қосарлы ұрықтану. Қосарлы ұрықтанудың биологиялық маңызы. |
7.2.1.4 - гүлді өсімдіктердегі қосарлы ұрықтанудың маңызын сипаттау |
1 |
|
|
|
|
61 |
Ағзалардың жеке дамуы түсінігі. |
7.2.3.1 - ағзалардың өсу және даму үдерістерін сипаттау; |
1 |
|
|
|
|
62 |
Өсімдіктер мен жануарлардағы онтогенез кезеңдері. Бөліну, өсу, көбею, қартаю. Өсімдіктердің өсуі. Сабақтың ұзарып және жуандап өсуі. Камбийдің рөлі. Жылдық сақиналар. |
7.2.3.2 - өсімдіктердің ұзарып және жуандап өсу үдерістерін зерттеу |
1 |
|
|
|
|
63 |
Жануарлардағы тура және түрленіп даму онтогенез типтері. Бунақденелілердің шала және толық түрленіп дамуына мысалдар. Модельдеу№4 «Жануарлардағы онтогенез типтерін салыстыру». №11 БЖБ |
7.2.3.3 - өсімдіктер мен жануарлардағы онтогенез кезеңдерін ажырату; 7.2.3.4 - жануарлардағы тура және тура емес онтогенез типтерінсалыстыру |
1 |
|
|
|
|
64 |
Микробиология және биотехнология 4 сағат |
Бактериялардың формаларының әртүрлілігі. Бактериялардың таралуы. Зертханалық жұмыс №11 «Пішен таяқшасының сыртқы пішінін қарастыру» Бұршақ тұқымдастардың тамырындағы түйнек бактериялары |
7.4.3.1 — бактериялар формаларының әртүрлілігін сипаттау |
1 |
|
|
|
65 |
Бактерияларды пайдалану. Табиғаттағы және адам өміріндегі бактериялардың маңызы. Зертханалық жұмыс №12 «Өндірісте йогурт және ірімшік жасауды зерттеу».№12 БЖБ |
7.4.3.2 - ірімшік және йогурт өндірісін зерттеу |
1 |
|
|
|
|
66 |
Патогендермен күрес тәсілдері. Бактериялардың антибиотиктерге тұрақтылығы. Зертханалық жұмыс№13 «Антибиотиктер, антисептиктер және залалсыздандыру өнімдерін қолдануды зерттеу». |
7.4.3.3 - антибиотиктер, антисептиктер және залалсыздандыру өнімдерінің қолданылуын сипаттау |
1 |
|
|
|
|
67 |
ТЖБ №4 |
|
1 |
|
|
|
|
68 |
Вирустар. Жасушасыз құрылым иелері вирустардың құрылыс ерекшеліктері |
7.4.3.4 - вирустардың тіршіліктің жасушасыз формасы екендігін түсіндіру |
1 |
|
|
|
|
|
Тоқсан ішінде барлығы |
16 |
|
|
||
|
|
Жыл ішінде барлығы |
68 |
|
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
7 сынып ҚТЖ
7 сынып ҚТЖ
«БИОЛОГИЯ» ПӘНІ БОЙЫНША 7- СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАРЫ
Түсінік хат
* ҚР Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы №348 бұйрығына сәйкес «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттары»,
* Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 30 қыркүйектегі №412 бұйрығының 16 қосымшасы «Қазақстан Республикасындағы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары" негізінде,
*ҚР Оқу-ағарту министрінің 16.09.2022ж. №399 бұйрығы, 59 қосымша " Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндер, таңдау курстары мен факультативтер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларын» басшылыққа ала отыра,
*«2024-2025 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беру ұйымдарындағы оқу-тәрбие процесінің ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хат (Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының ғылыми-әдістемелік кеңесінің 2024 жылғы 10 маусым № 2 хаттамасы) ерекшеліктерін ескере отыра,
* Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығы, ҚР Оқу-ағарту министрінің 27.08.2022 № 382 бұйрығының нысаны бойынша дайындалды.
Биология пәні 7 сынып
Барлығы: 68 сағат, аптасына: 2 сағат
"Биология" пәнінің мақсаты – оқушыларға органикалық дүниенің көптүрлілігі, ондағы болып жатқан құбылыстар мен үдерістердің заңдары мен заңдылықтары, сонымен қатар адам оның ажырамас бөлігі туралы білім мен түсінік жүйелерін беру.
Оқу пәнінің міндеттері:
1) жер бетіндегі барлық тірі ағзалардың құндылығын түсіну үшін өмірдің құрылымды-функционалды және генетикалық негіздері туралы, тірі табиғаттың негізгі патшылықтары ағзаларының көбеюі мен дамуы, экожүйе, биоалуантүрлілік, эволюция туралы білім жүйесін асыру;
2) экологиялық этика нормалары мен ережелерін, табиғатқа жауапкершілікпен қарауын қалыптастыру;
3) генетикалық сауаттылықты қалыптастыру - салауатты өмір салты негіздері, психикалық, тән және моральдық денсаулық сақтау;
4) оқушылардың тұлғалық қасиеттерін дамыту, биологиялық білімдерін практикада қолдануға ұмтылу, медицина, ауыл шаруашылығы, биотехнология, экологиялық менеджмент және қоршаған ортаны қорғау саласындағы практикалық іс-шараларға қатысу.
Бөлім бойынша жиынтық бағалау саны. Үлгілік оқу жоспары бойынша
-
-
-
-
-
Сынып
1-тоқсан
2-тоқсан
3-тоқсан
4-тоқсан
7-сынып
3
3
3
3
-
-
-
-
7- сыныпқа арналған «Биология» оқу пәнінің базалық мазмұны:
Зертханалық және модельдеу жұмыстарының саны
-
-
-
-
-
Сынып
Зертханалық жұмыс
Модельдеу
7сынып
13
4
-
-
-
-
Оқулық 7-сынып, Атамұра 2017. Авторлары Соловьева А., Ибраимова Б.
|
р/с |
Бөлім |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
|
1-тоқсан |
|
|
|
||
|
1 |
Экожүйелер 6 сағат |
Ортаның экологиялық факторлары: абиотикалық (температура, жарық, рН, ылғалдылық) биотикалық (микроағзалар, жануарлар, өсімдіктер). Зертханалық жұмыс №1 «Жергілікті жердің экожүйелерін зерттеу (мектеп ауласы мысалында)». |
7.3.1.1 - жергілікті жер экожүйесі қоршаған орта факторларының тірі ағзалардың тіршілік әрекеті мен таралуына әсерін зерттеу |
1 |
03.09 |
|
|
2 |
Қоректік тізбектер және қоректік торлар. Модельдеу №1 «Қоректік тізбек пен торды құру». |
7.3.1.2 - табиғи қоректік тізбектерді салыстыру; 7.3.1.3 - қоректік тізбектер және қоректік торларды құрастыру |
1 |
05.09 |
|
|
|
3 |
Экологиялық сукцессиялар: Бірінші және екінші реттік сукцессиялар. Экожүйелердің алмасуы. Оқушылардың ізденіс-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру |
7.3.1.4 - экологиялық сукцессия үдерісінсипаттау |
1 |
10.09 |
|
|
|
4 |
Адам экожүйенің бір бөлігі. Антропогендік фактор. Адам әрекеттерінің экожүйеге жағымсыз әсері. |
7.3.2.1 - адам мен экожүйе арасындағы қарым-қатынастарды сипаттау 7.3.2.2 - экожүйеге жағымсыз әсер ететін адам тіршілігінің салаларына мысалдар келтіру |
1 |
12.09 |
|
|
|
5 |
Қазақстанда ерекше қорғалатын аймақтар. Жергілікті жердің ерекше қорғалатын аймақтары. |
7.3.2.3 - ерекше қорғалатын Қазақстан Республикасының табиғи аймақтарының өсімдіктері мен жануарларын сипаттау |
1 |
17.09 |
|
|
|
6 |
Қазақстан Республикасының Қызыл кітабы. Жергілікті өңірдің ҚР Қызыл кітабына енгізілген жануарлары мен өсімдіктері. №1БЖБ |
7.3.2.4 - жергілікті өңірдің Қазақстан Республикасының Қызыл кітабына енгізілген жануарлары мен өсімдіктеріне мысал келтіру |
1 |
19.09 |
|
|
|
7 |
Тірі ағзаларды жүйелеу 3 сағат |
Тірі ағзалардың бес патшалығына жалпы сипаттама: прокариоттар, протисталар, саңырауқұлақтар, өсімдіктер, жануарлар. Өсімдіктер мен жануарлардың негізгі жүйелік топтары: Патшалықтар. Типтер. Бөлімдер. Кластар. Өсімдіктер мен жануарларды жүйелеудің маңызы. |
7.1.1.1 - жүйелеудің маңызын түсіндіру; 7.1.1.2 - жүйелеуде тірі ағзалардың орнын анықтау |
1 |
24.09 |
|
|
8 |
Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың сыртқы құрылысындағы ерекшеліктер. |
7.1.1.3 - омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының ерекшеліктерін сипаттау |
1 |
26.09 |
|
|
|
9 |
Дихотомиялықәдіс. Дихотомиялық кілттерді қолдану. №2 БЖБ |
7.1.1.4 - жекелеген ағзаларға қарапайым дихотомиялық кілттерді қолдану |
1 |
01.10 |
|
|
|
10 |
Жасушалық биология Су және органикалық Заттар 6 сағат |
Жасуша, ұлпа, мүше, мүшелер жүйесі түсініктері. Өсімдіктер және жануарлар жасушаларын салыстыру. |
7.4.2.1 - «жасуша», «ұлпа», «мүше», «мүшелер жүйесі» ұғымдарды түсіндіру; |
1 |
03.10 |
|
|
11 |
Жарық микроскобынан көрінетін жасуша құрылымдары: пластидтер, вакуоль, ядро, цитоплазма, жасушалық мембрана, жасушалық қабырға. |
7.4.2.2 - өсімдіктер және жануарлар жасушаларын ажырату |
1 |
08.10 |
|
|
|
12 |
Судың қасиеттері: беттік керілу, судың қозғалысы, еріткіштігі, қайнау және балқу температурасы, жылусыйымдылығы. Судың биологиялық маңызы және оның еріткіш ретіндегі, температураны сақтау мен реттеудегі ролі. Зертханалық жұмыс №2 «Судың тірі ағзалар үшін маңызы мен қасиеттерін зерттеу». |
7.4.1.1 - судың қасиеті мен тірі ағзалар үшін маңызын сипаттау; |
1 |
10.10 |
|
|
|
13 |
Микро- (мырыш, темір, селен, фтор) және макроэлементтердің (магний, кальций, калий, фосфор, ) тірі ағзалардың тіршілік әрекеті үшін маңызы. №3 БЖБ |
7.4.1.2 - тірі ағзалар тіршілік әрекеттері үшін микро- және макроэлементтердің ролін сипаттау |
1 |
15.10 |
|
|
|
14 |
Азық – түліктердегі органикалық заттар: нәруыздар, майлар, көмірсулар. Зертханалық жұмыс №3 «Азық – түліктерде көмірсулар, нәруыздар және майлардың бар болуын зерттеу». |
7.4.1.3 - азық – түліктерде көмірсулар, нәруыздар және майлардың бар екендігін дәлелдеу |
1 |
17.10 |
|
|
|
15 |
ТЖБ №1 |
|
1 |
22.10 |
|
|
|
16 |
|
Өсімдіктерде макроэлементтердің тапшылығы (азот, калий, фосфор,). Тыңайтқыштар: органикалық және минералдық (азотты, калийлі жәнефосфорлы). |
7.4.1.4 - минералды тыңайтқыштардағы азот, калий және фосфордың өсімдіктер үшін маңызын танып білу |
1 |
24.10 |
|
|
|
|
16 |
|
|
||
|
р/с |
2-тоқсан |
|
|
|
|||
|
17 |
Заттардың тасымалдануы 6сағат |
Заттар тасымалдануының тірі ағзалардың тіршілік әрекеті үшін маңызы. |
7.1.3.1 - тірі ағзалардағы қоректік заттардың тасымалының маңызын түсіндіру; |
1 |
05.11 |
|
|
|
18 |
Заттардың тасымалдануына қатысатын тірі ағзалардың мүшелері мен мүшелер жүйесі. |
7.1.3.2 – өсімдіктерде заттардың тасымалын қамтамасыз ететін мүшелерді танып білу |
1 |
07.11 |
|
||
|
19 |
Сабақ және тамыр. Сабақтың ішкі құрылысы: қабық, камбий, сүрек, өзек. Тамыр аймақтары: бөліну, өсу, сору және өткізу аймақтары. |
7.1.3.3 - тамыр және сабақтың ішкі құрылысын зерттеу; |
1 |
12.11 |
|
||
|
20 |
Тамырдың ішкі құрылысы: флоэма, ксилема, камбий. Зертханалық жұмыс №4 «Сабақтың ішкі құрылысын зерттеу».(жылдық сақинаны санау) |
7.1.3.4 - тамыр және сабақтың құрылысы мен қызметі арасындағы байланысты сипаттау |
1 |
14.11 |
|
||
|
21 |
Ксилема, флоэма және олардың құрылымдық элементтері. Зертханалық жұмыс №5 «Тамыр аймақтарын зерттеу» |
7.1.3.5 - флоэма мен ксилеманың элементтерін құрылысын салыстыру |
1 |
19.11 |
|
||
|
22 |
Жануарлардағы қанайналым мүшелері: буылтық құрттар, ұлулар, буынаяқтылар және омыртқалылар. №4 БЖБ |
7.1.3.6 - жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді танып білу |
1 |
21.11 |
|
||
|
23 |
Тірі ағзалардың қоректенуі 2 сағат |
Жапырақтың құрылысы мен қызметі. Жапырақтың ішкі құрылысы. Лептесік. Жапырақ фотосинтездеуші негізгі арнайы мүше. Судың булануы мен газдардың алмасуы. |
7.1.2.1 - жапырақтың ішкі құрылысын сипаттау, құрылысы мен қызметі арасындағы өзара байланысты сипаттау |
1 |
26.11 |
|
|
|
24 |
Фотосинтезге қажетті жағдайлар. Зертханалық жұмыс №6 «Фотосинтез үдерісіне қажетті жағдайларды зерттеу».№5 БЖБ |
7.1.2.2 – фотосинтез үдерісіне қажетті жағдайларды зерттеу |
1 |
28.11 |
|
||
|
25 |
Тынысалу 7 сағат |
Өсімдіктер мен жануарлар үшін тыныс алудың маңызы. Тынысалу - энергия көзі. |
7.1.4.1 - тірі ағзалардағы тыныс алу маңызын сипаттау; |
1 |
03.12 |
|
|
|
26 |
Тыныс алу типтері: анаэробты және аэробты. Анаэробты және аэробты тынысалуды салыстыру: оттегінің қатысында/қатысынсыз, статикалық/динамикалық жұмыс, жылықанды\суыққанды жануарлар. |
7.1.4.2 - анаэробты және аэробты тыныс алу типтерін ажырату |
1 |
05.13 |
|
||
|
27 |
Өсімдіктердің тыныс алуы. Тұқымның немесе өскіндердің тынысалуы мысалында Зертханалық жұмыс №7 «Өсімдіктердің тыныс алуын зерттеу». |
7.1.4.3 - өсімдіктердегі тыныс алуды зерттеу |
1 |
10.12 |
|
||
|
28 29 |
Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелері (бунақденелілердің демтүтіктері, балықтарының желбезектері, құстардың және сүтқоректілердің өкпесі). Модельдеу №2 «Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың тынысалу жүйесі мүшелерін салыстыру». №6 БЖБ |
7.1.4.4 - омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелерін салыстыру |
2 |
12.12 17.12 |
|
||
|
30 |
Тынысалу мүшелері. Адамның тынысалу жолдарының құрылысы мен газалмасу мүшелері. |
7.1.4.5 - адамның тыныс алу мүшелерінің құрылыс ерекшеліктерін танып білу |
1 |
19.12 |
|
||
|
31 |
ТЖБ №2 |
|
1 |
24.12 |
|
||
|
32 |
|
Тыныс алу мүшелерінің аурулары. Тыныс алу мүшелерінің ауруларының себептері мен алдын алу жолдары (өкпе обыры, астма, бронхит, туберкулез, тұмау). |
7.1.4.6 - тыныс алу мүшелерінің ауруларының себептері мен алдын алу жолдарын түсіндіру |
1 |
16.12 |
|
|
|
|
|
16 |
|
||||
|
р/с |
3 тоқсан |
|
|
|||
|
33 |
Бөліп шығару 3 сағат |
Бөліп шығарудың тірі ағзалар үшін маңызы. Жануарлардағы бөліп шығару өнімдері. Зат алмасудың соңғы өнімдері. |
7.1.5.1 - ағзалардың тіршілік әрекетінде бөліп шығарудың маңыздылығын түсіндіру |
1 |
|
|
|
34 |
Өсімдіктердегі бөліп шығару өнімдері: тыныс алу мен фотосинтездің бастапқы және соңғы өнімдері. Зертханалық жұмыс №8 «Өсімдіктердің тынысалу ерекшеліктерін өскіндер мысалында зерттеу» |
7.1.5.2 - өсімдіктердегі бөліп шығару ерекшеліктерін зерттеу |
1 |
|
|
|
|
35 |
Жануарлардың бөліп шығару жүйелері. Жануарлардың бөліп шығару жүйелерінің құрылысын салыстыру. №7 БЖБ |
7.1.5.3 - омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың бөліп шығару жүйелерінің құрылысын салыстыру |
1 |
|
|
|
|
36 |
Қозғалыс 4сағат |
Өсімдіктердің қозғалысы. Қозғалыстың өсімдіктер тіршілігіндегі маңызы. Өсімдіктердің қозғалу тәсілдері (тропизмдер, таксистер, өсу қозғалыстары). |
7.1.6.1 - өсімдіктердің қозғалысы себептерін түсіндіріп, қозғалыстың маңызын сипаттау(тропизмдер, таксистер); |
1 |
|
|
|
37 |
Өсімдіктердің өсуі мен дамуына жарықтың әсері. Жарықтың түсу деңгейіне қарай өсімдіктердің бейімделуі. Фотопериодизм күннің жарық түсу ұзақтығына ағзалардың бейімделуі. |
7.1.6.2 - жарықтың өсімдіктердің дамуына әсерін түсіндіру; 7.1.6.3 - өсімдіктердегі фотопериодизм ролін сипаттау |
1 |
|
|
|
|
38 |
1 |
|
|
|||
|
39 |
Жануарлардың қозғалыс мүшелері. Тірі ағзалардағы қозғалыстың рөлі.Жануарлардың қозғалу тәсілдеріне мысалдар. Жануарлардың мекен ортасы мен қозғалыс тәсілдері арасындағы байланыстарды анықтау.№8 БЖБ |
7.1.6.4 омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың қозғалыс мүшелерін салыстыру |
1 |
|
|
|
|
40 |
Координация және реттелу 12 сағат |
Жүйке жүйесінің типтерін салыстыру: диффузиялы, сатылы, түйнекті, түтіктәрізді |
7.1.7.1 –жануарлардың жүйке жүйесінің типтерін салыстыру |
1 |
|
|
|
41 |
Жүйке жүйесінің құрамбөліктері. Жүйке жүйесінің қызметі. |
7.1.7.2 жүйке жүйесінің қызметін және құрылымдық компоненттерін атау; |
1 |
|
|
|
|
42 |
Нейронның құрылысы: денесі,дендриттер, аксон. Нейронның қызметтері. |
7.1.7.3 жүйке жасушасының компоненттерін анықтау |
1 |
|
|
|
|
43 |
Жүйке жүйесінің орталық және шеткі бөлімдері. Жұлын. |
7.1.7.4 орталық жүйке жүйесі бөлімдерінің құрылысы мен қызметтерін салыстыру |
1 |
|
|
|
|
44 |
Ми. Ми бөлімдерінің құрылысы мен қызметтері: сопақша ми, артқы (ми көпірі,мишық), орталық және аралықми. |
7.1.7.4 орталық жүйке жүйесі бөлімдерінің құрылысы мен қызметтерін салыстыру |
1 |
|
|
|
|
45 |
Үлкен ми сыңарлары. |
7.1.7.4 орталық жүйке жүйесі бөлімдерінің құрылысы мен қызметтерін салыстыру |
1 |
|
|
|
|
46 |
Рефлекстік доға: рецептор, сезгіш, аралық, қозғалыс нейрондары, жұмыс мүшесі. Зертханалық жұмыс №9 «Тізе рефлексі». |
7.1.7.5 рефлекстік доғаны зерттеу |
1 |
|
|
|
|
47 |
Мінез-құлықтың рефлекторлық табиғаты: Шартсыз және шартты рефлекстер. Шартты рефлекстердің сөнуі |
7.1.7.6 мінез-құлықтың рефлекторлық табиғатын түсіндіру |
1 |
|
|
|
|
48 |
Ішкі мүшелер жұмысының жүйкелік реттелуі. |
7.1.7.7 - вегетативті жүйке жүйесінің қызметін сипаттау |
1 |
|
|
|
|
49 |
Адам ағзасы үшін ұйқының маңызы. Биологиялық ритмдер. Ұйқының кезеңдері: баяу және жылдам ұйқы. №9 БЖБ |
7.1.7.8 ағзаның тіршілік әрекеттерінің қалпына келуіне және тынығуына Ұйқының маңызын түсіндіру |
1 |
|
|
|
|
50 |
Жұмысқа қабілеттілік. Күнтәртібі. Оқу еңбегі мен дене еңбегінің гигиенасы. Күйзеліс. Күйзеліс жағдайларымен күрес жәнеолардың алдын алу әдістері.. |
7.1.7.9 – жақсы психикалық денсаулықты сақтаудың принциптерін сипаттау |
1 |
|
|
|
|
51 |
ТЖБ №3 |
|
1 |
|
|
|
|
52 |
|
Жүйке жүйесінің қызметіне алкаголь, темекі, және наркотикалық заттардың әсері |
7.1.7.10 жүйке жүйесінің қызметіне алкаголь, темекі, және наркотикалық заттардың әсерін түсіндіру |
1 |
|
|
|
|
Тоқсан ішінде барлығы |
20 |
|
|
||
|
|
4 тоқсан |
|
|
|||
|
53 |
Тұқымқуалау мен өзгергіштік 4 сағат |
Адамда белгілердің тұқым қуалауында гендер мен ДНҚ рөлі. Жүре пайда болған және тұқымқуалайтын белгілер |
7.2.4.1 - адам ағзасындағы тұқымқуалайтын және тұқым қуаламайтын белгілерді зерттеу; 7.2.4.2 үздік және үздіксіз өзгергіштіктің мысалдарын келтіру |
1 |
|
|
|
54 |
Хромосоманың құрылымы. Генетикалық материалды сақтаушы және тасымалдаушы ДНҚ жайлы түсінік. Модельдеу №3 «Адам ағзасындағы тұқым қуалайтын және тұқым қуаламайтын белгілерді зерттеу» |
7.2.4.3 - белгілерді анықтаудығы гендердің рөлін түсіндіру; 7.2.4.4 - хромосомадағы генетикалық ақпарат ДНҚ рөлін түсіндіру |
1 |
|
|
|
|
55 |
Әртүрлі ағзалар түрлерінің хромосомалар саны. |
7.2.2.1 - әртүрлі ағзалардағы хромосомалардың санын салыстыру; |
1 |
|
|
|
|
56 |
Соматикалық және жыныс жасушалар. Гаплоидты және диплоидты хромосомалар жиыны.№10 БЖБ |
7.2.2.2 - соматикалық және жыныс хромосомаларындағы хромосомалар сандарын атау |
1 |
|
|
|
|
57 |
Көбею. Өсу және даму 7сағат |
Өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюі. Өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюінің биологиялық маңызы |
7.2.1.1 - өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюін сипаттау |
1 |
|
|
|
58 |
Өсімдіктердің өсімді жолмен көбеюі, оның түрлері және табиғаттағы биологиялық маңызы. Өсімдік өсіруде өсімді жолмен көбею тәсілдерін қолдану. Қалемшелеу, сұлатпа өркен, телу (қалемшелермен, көзшелермен), көбею ұлпаларымен. Зертханалық жұмыс №10 «Өсімдіктердегі вегетативті көбею тәсілдері». |
7.2.1.2 - өсімдіктердің өсімді көбею тәсілдерін салыстыру |
1 |
|
|
|
|
59 |
Гүл құрылысы. Тозаңдану түрлері. Гүлдеу және тозаңдану. Тозаңдану түрлері (өздігінен, айқас, жасанды). |
7.2.1.3 - өздігінен және айқас тозаңданудың салыстырмалы артықшылықтарын сипаттау; |
1 |
|
|
|
|
60 |
Өсімдіктердегі ұрықтану туралы түсінік және зиготаның түзілуі. Қосарлы ұрықтану. Қосарлы ұрықтанудың биологиялық маңызы. |
7.2.1.4 - гүлді өсімдіктердегі қосарлы ұрықтанудың маңызын сипаттау |
1 |
|
|
|
|
61 |
Ағзалардың жеке дамуы түсінігі. |
7.2.3.1 - ағзалардың өсу және даму үдерістерін сипаттау; |
1 |
|
|
|
|
62 |
Өсімдіктер мен жануарлардағы онтогенез кезеңдері. Бөліну, өсу, көбею, қартаю. Өсімдіктердің өсуі. Сабақтың ұзарып және жуандап өсуі. Камбийдің рөлі. Жылдық сақиналар. |
7.2.3.2 - өсімдіктердің ұзарып және жуандап өсу үдерістерін зерттеу |
1 |
|
|
|
|
63 |
Жануарлардағы тура және түрленіп даму онтогенез типтері. Бунақденелілердің шала және толық түрленіп дамуына мысалдар. Модельдеу№4 «Жануарлардағы онтогенез типтерін салыстыру». №11 БЖБ |
7.2.3.3 - өсімдіктер мен жануарлардағы онтогенез кезеңдерін ажырату; 7.2.3.4 - жануарлардағы тура және тура емес онтогенез типтерінсалыстыру |
1 |
|
|
|
|
64 |
Микробиология және биотехнология 4 сағат |
Бактериялардың формаларының әртүрлілігі. Бактериялардың таралуы. Зертханалық жұмыс №11 «Пішен таяқшасының сыртқы пішінін қарастыру» Бұршақ тұқымдастардың тамырындағы түйнек бактериялары |
7.4.3.1 — бактериялар формаларының әртүрлілігін сипаттау |
1 |
|
|
|
65 |
Бактерияларды пайдалану. Табиғаттағы және адам өміріндегі бактериялардың маңызы. Зертханалық жұмыс №12 «Өндірісте йогурт және ірімшік жасауды зерттеу».№12 БЖБ |
7.4.3.2 - ірімшік және йогурт өндірісін зерттеу |
1 |
|
|
|
|
66 |
Патогендермен күрес тәсілдері. Бактериялардың антибиотиктерге тұрақтылығы. Зертханалық жұмыс№13 «Антибиотиктер, антисептиктер және залалсыздандыру өнімдерін қолдануды зерттеу». |
7.4.3.3 - антибиотиктер, антисептиктер және залалсыздандыру өнімдерінің қолданылуын сипаттау |
1 |
|
|
|
|
67 |
ТЖБ №4 |
|
1 |
|
|
|
|
68 |
Вирустар. Жасушасыз құрылым иелері вирустардың құрылыс ерекшеліктері |
7.4.3.4 - вирустардың тіршіліктің жасушасыз формасы екендігін түсіндіру |
1 |
|
|
|
|
|
Тоқсан ішінде барлығы |
16 |
|
|
||
|
|
Жыл ішінде барлығы |
68 |
|
|
||
шағым қалдыра аласыз













