Материалдар / 7 сынып сабақ жоспары: "Бүгіннен бастаймын"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

7 сынып сабақ жоспары: "Бүгіннен бастаймын"

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сыныпта қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен сабақ беретін мұғалімдерге пайда тиер деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2018
5166
140 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің есімі:

Сабақтың тақырыбы

Бүгіннен бастаймын...

СЫНЫП: 5

Сабақ 9-10

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар:

Сабақ негізделген оқу

мақсаты (мақсаттары)

мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу) табу

өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Сөйлесу әрекетіне жетелейтін қарапайым сөйлеу үлгілерін қолдану негізінде тақырып туралы ақпарат беру.

Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.

Кейбір оқушылар:

Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

Бағалау критерийі

Оқушы­ның­ төмнгі жетістігі (ОТЖ): тақырыпқа қатысты мәтіндерді­ мәнерлеп оқиды, мәтіндерден­ тақы­рыпқа­ қатысты негізгі ақпаратты таба алады.

Оқушы­ның­ орташа ж тістігі (ООЖ): сабақ барысында мәтін­дерді­ талдау, сипаттау арқылы

мағлұмат б р ді.

Оқушы­ның­ жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): жаңа тақы­рып­ аясында шағын мәтін құрай алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі,тарих.

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде

жоспарланған жаттығулармен қатар,

ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы 5 минут


Топқа бөлу 2 минут


Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Көрші»

Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау.

Нұсқаулық:

Көршіңді оң жақтан құшақта,

Көршіңді сол жақтан құшақта.

Оң жақтағы көршіңе бір жымиып,

Сол жақтағы көршіңе бір жымиып,

Бүгінгі тренинг барысы,

Біз үлкен отбасы.


Жіпте жайылған фотосреттерді алып, түріне сай топтарға бөлінеді.













(Көршілер қимыл – қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды)

Ортасы 20 минут

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Қолдану 8 минут Постер жасату.

Жалпыға арналған тапсырма:

Оқушылар жаңа білімге сай оқулықты қолдана отырып өз түсінгендерін постерге түсіреді.

Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын

ояту мақсатында­ үнтаспадан ұлы адамдардың тіл туралы айтқан ойларын тыңдатады, тақырыпқа қатысты дайындаған слайдтарын көрсетеді.

Жаңа тақырыпты талдау арқылы толық мағанасын ашу

1 топ Қазақ тілі туралы ұғым

2 топ Қазақ тілі мемлекттік тіл

3 топ Қазақ тілі-қазақ халқының әдеби тіл



«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі.


Постер жасату.

Оқушылар өз ойларын постерге жазып оқып береді.

Сергіту сәті

2 минут

Сергіту сәті «Қыдырып қайтайық»


. 1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті

тақтадан тақы­рыпқа­ қатысты жаңа сөздермен таныларға қайталатады.

2. Мәтіналды жұмыс.

А) Жазылым. Оқулықтағы 1-тапсырманы орындатады.

Ә) Айтылым. Жазылым. Оқулықтағы 2-тапсыманы

орындатады.

3. Мәтінмен жұмыс. А) Тыңдалым. Оқылым.

Оқулықтағы 3-тапсырманы орындатады.

Ә) Жазылым. Оқулықтағы 5, 8 тапсырманы­ орындата-

ды.

Б) Оқылым. Жазылым. Айтылым. Оқулықтағы 6-тап-

сырманы орындатады.

В) Айтылым. Оқулықтағы 7-тапсырманы орындатады

Жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату

Топтарға жаңа тақырып бойынша жинақтау және түсініктерін тексеру мақсатында өз пікрлерін  сурет арқылы қорғайды, ол үшін конвертке салынған сұрақтар таратылады. Күн туралы өз ойларын  суретке салады

Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді­ тыңдайды, қайталайды.

ауы ша жаттығу жүргізеді.

Жаылым. Бағандағы сөздерден­ сөйлем құрап жазады,

көмекші­ есімдері бар сөйлемдерді анықтайды.

Айтылым. Жазылым. Көмекші есімдердің қай сөздермен­

ті кесіп тұрғанын­ айтады, тіл үйрену курсы туралы шағын

мәтін құрап жазады.

Тыңдалым. Оқылым.Мәтінді тыңдайды, оқиды.

Жазылым. Мәтіндегі­ қою қаріппен берілген сөздердің

аудармасын жазады, өз ойымен үндесетін пікірлерді жазып

алады.

Оқылым.Жазылым.Айтылым.

Мәтінді қайталап оқиды, түйген­

ой қорытындысын 3 сөйлеммен

­

жазады, ой тұжырымын­ таратыпайтады.

Айтылым. Сұрақтарға жауап береді.

Видео

жазбадағы би

Аяқталуы 20 минут

Топпен жұмыс жасау: Оқушылар көлемді мәтінді әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып топпен талқылайды, сосын топтар құрамы өзгертіліп, құрамында әр бастапқы топтан бір белсенді оқушы бар жаңа (сарапшылар тобы) топтар құрылды.Құрылған сарапшы топ берілген  тапсырмаларды біріге  талқылап орындайды 


5. Мәтінсоңы жұмыс. А) Айтылым. Оқулықтағы

9-тапсырманы орындатады.

Оқулықтағы 11-тапсырманы орындатады.

А) Оқулықтағы 12-тапсырманы орындатады­. «Не істеу

керек?» ойынын ұйымдастырады.

Ә) «Есте сақта!» айдарымен берілген сөйлемдерді

оқиды, талдатады.




«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі

Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс.

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?

«Бағдаршам» әдісі

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!