Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
7.3.3.1 мәтін құрылымын
(кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай
отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде
берілген процесті сипаттап жазу;
7.4.4.5 оқшау сөздердің
қызметін түсіну, ажырата білу.
|
Сабақ
мақсаттары:
|
Барлық
оқушылар: Тақырып бойынша берілген
процесті сипаттай отырып мәтін жазу өз мәтінінде оқшау сөздердің
қызметін түсініп қолдану;
Көпшілігі: Мәтін құрылымын сақтай отырып,
оқшау сөздердің түрлерін қатыстырып, тақырыпқа байланысты берілген
процесті сипаттап мәтін жазу;
Кейбірі: Мәтін құрылымын сақтап,
берілген процесті сипаттап графиктік мәтін жазу, өз көзқарасын
таныту, мәтінде оқшау сөздерд ерекшеліктеріне қарай тиімді
қолдану.
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
Сабақтың
ортасы:
|
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сынып оқушылары:
«Отан- Ана», «Ерлік», «Майдангер» сөздері мен тіркесі бойынша
топтарға бөлінеді.
1-ші топқа: «Отан -
Ана»;
2-ші топқа:
«Ерлік»;
3-ші топқа:
«Майдангер».
Әр топ мүшелері өз дәптеріне
топқа берілген сөзге ассоциациялық карта толтырып, мағынасын ашады.
Оны топта оқиды, ең қызықтысын топтың атынан ортаға
салады.
Мақсаты:ой жинақтау, топта бірлесе жұмыс
істеуге дағдыландыру.
І. ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ
1-тапсырма. Ой шақыру. Берілген
мәліметтерге байланысты оқушылар тарихпен байланыстырып мәліметтер
береді.
ІІ. ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.
Оқушыларға «Соғыс жылдарындағы Қазақстан»
тақырыбында мәтін таратылады.
-
Оқшау сөздерді еске түсіру;
-
Оқшау сөздерді қатыстыра отырып, «Пирамида»
әдісімен графикалық органайзерге өзіндік ой-пікірді
жазу;
Мәселені шешудің ең тиімді
жолдары.
1-қадам. Берілген материалдармен танысып
болғаннан кейін, ол бойынша өзіндік түсінік, пікір
қалыптастыру;
2-қадам. ЖЖ. Өз ойымен, пайымдауымен
жұбымен бөлісу;
3-қадам. Шағын топтарға бірігіп, туындаған
мәселелерді талқылау, қорытындылау;
4-қадам. Мәселені шешудің ең тиімді
жолдары.
5-қадам. Өз пирамидаларын қабырға газетіне
іледі.
ІІІ. ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН.
Галереяға
саяхат– мұғалім белгі
берісімен топтар қабырға газеттерін қарайды, сараптайды және
жапсырма қағазға пікірін немесе сұрағын жазып
кетеді.
Галереяға саяхат аяқталған
соң, топ мүшелері өз қабырға газеттеріне жазылған сыныптастарының
пікірін сараптайды, талқылайды, сұрақтарға жауап береді және
қорытынды жасайды.
Өзін-өзі бағалау
|
Сынып оқушылары: «Отан- Ана»,
«Ерлік», «Майдангер» сөздері мен тіркесі бойынша топтарға
бөлінеді.
Әр топ мүшелері өз дәптеріне
топқа берілген сөзге ассоциациялық карта толтырып, мағынасын ашады.
Оны топта оқиды, ең қызықтысын топтың атынан ортаға
салады.
Берілген мәліметтерге
байланысты оқушылар тарихпен байланыстырып мәліметтер
береді.
Оқушыларға «Соғыс жылдарындағы
Қазақстан» тақырыбында мәтін таратылады.
Оқшау сөздерді
қатыстыра отырып, «Пирамида» әдісімен графикалық органайзерге
өзіндік ой-пікірді жазу.
Галереяға саяхат аяқталған соң, топ мүшелері өз қабырға
газеттеріне жазылған сыныптастарының пікірін сараптайды,
талқылайды, сұрақтарға жауап береді және қорытынды
жасайды.
|
ҚБ «Одағайлар»
әдісі
Оооооо! – тамаша
жауап;
Оййййй! – төмен
жауап
|
Қағаз
қиындылары
7-сынып қазақ
тілі
http://inform.kz/kz/bugin-uly-zheniske-66-zhyl
|