Материалдар / 7-сынып. Сынып сағаты "Желідегі қауіпті хобби (треш-стрим)"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

7-сынып. Сынып сағаты "Желідегі қауіпті хобби (треш-стрим)"

Материал туралы қысқаша түсінік
7-сыныпқа сабақ беретін сынып жетекшіге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қазан 2024
3076
25 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сынып сағаты

Тақырыбы: "Желідегі қауіпті хобби (треш-стрим)"

Мақсаты: Оқушыларға желідегі қауіпті хоббилер, атап айтқанда треш-стримдер туралы ақпарат беру және олардың қауіптерін түсіндіру.

1. Кіріспе (5 минут)

Сәлемдесу. Оқушылардың көңіл-күйін сұрау.

Тақырыпты таныстыру:

"Треш-стрим" дегеніміз не? Олардың қауіптілігі неде?

Треш-стрим — интернетте тікелей эфирде көрсетілетін, көбінесе экстравагантты, қауіпті немесе даулы контентті қамтитын стриминг форматы. Мұндай стримдерде авторлар түрлі әрекеттерді, эксперименттерді, ойындарды немесе өзге де қызықты заттарды көрсетеді, бірақ олар кейде қауіпті немесе әлеуметтік нормаларға қайшы келеді.

Треш-стримдердің ерекшеліктері:

  1. Экстремалдылық: Көп жағдайда стримдер қатысушылардың физикалық немесе психологиялық қауіпсіздігіне қатер төндіреді, мысалы, қауіпті ойындар, трюктер немесе экстремалды жағдайлар.

  2. Шок әсері: Треш-стримдер аудиторияны қызықтыру үшін шок контентті пайдаланады. Бұл көбінесе негативті реакцияларды немесе жанашырлықты тудырады.

  3. Таралуы: Әлеуметтік желілер мен видеохостинг платформаларында мұндай контент тез таралады, бұл оны көбірек адамдардың көруіне және талқылауына әкеледі.

  4. Моральдық және құқықтық аспектілер: Треш-стримдердің мазмұны көбінесе этикалық нормаларға, қоғамның заңдарына қайшы келеді. Бұл контенттің құқықтық салдары болуы мүмкін, мысалы, жауапкершілік немесе платформалардан шеттету.

Неліктен қауіпті?

  • Физикалық қауіп: Стримдерде қатысушылар қауіпті әрекеттерді орындауы мүмкін, бұл жарақат алу немесе денсаулыққа зиян келтіруі ықтимал.

  • Психологиялық әсер: Көрермендерде теріс эмоциялар, қорқыныш немесе алаңдаушылық туындауы мүмкін.

  • Әлеуметтік әсер: Мұндай контент жастардың мінез-құлқына әсер етіп, қауіпті әрекеттерді қайталауға ынталандыруы мүмкін.

Треш-стримдер — заман талабына сай пайда болған жаңа құбылыс, бірақ оларды қарап, түсінген кезде абай болу қажет.

2. Ойын: "Кемшіліктер мен артықшылықтар" (10 минут)

Ойынның сипаттамасы:

Оқушылар 4-5 адамнан тұратын топтарға бөлінеді.

Әр топ треш-стримдердің артықшылықтары мен кемшіліктерін жазып алады (позитивті және негативті аспектілер). 5 минуттан кейін, әр топ өз ойларын сыныпқа таныстырады.

Талқылау:

Оқушылар қандай қауіпті жағдайларды анықтады?

3. Топтық жұмыс: "Қауіпсіз стриминг" (10 минут)

Топтарға бөліну:

Оқушыларды бұрынғы топтарға қайта жинау.

Міндет:

Әр топ треш-стримдерден қалай қорғауға болатынын талқылап, 3-5 ұсыныс жазады.

Топтардың идеяларын ортаға салу:

Әр топ 2 минутта өздерінің ұсыныстарын айтып береді.

4. Қорытынды (5 минут)

Тақырып бойынша пікір алмасу:

Оқушылар не үйренді?

Олар желіде қауіпсіздік үшін не істеуді жоспарлайды?

Үй тапсырмасы:

Оқушылар желідегі қауіпсіздік ережелері туралы бір бет жазып келу керек.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!