|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Күні: |
13.01.2025 |
|
|
Сынып: 7 |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Біз-сыбайлас жемқорлыққа қарсымыз!»
«Судағы қауіпті жағдайларды қалай тануға және судағы жазатайым оқиғалардың қалай алдын алуға болады?» |
|
|
Мақсаты |
Сыбайлас жемқорлықтың қоғамға тигізетін әсерін түсіндіру. Оқушыларды адалдық, жауапкершілік, әділдік сияқты құндылықтарға баулу. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестегі оқушылардың рөлін анықтау
Судағы қауіпті жағдайларды тану жолдарын түсіндіру. Су айдындарында қауіпсіздік ережелерін сақтау маңыздылығын үйрету Судағы жазатайым оқиғалардың алдын алу тәсілдерін көрсету.
|
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу: Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет! |
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді. |
|
Көңілді әуен |
|
Сабақтың ортасы |
"Адалдық – ардың ісі" тақырыбына қысқаша ой бөлісу. Кіріспе бөлім : Сыбайлас жемқорлықтың анықтамасы: мұғалімнің түсіндіруі. Қазақстандағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат (Нақты мысалдар келтіру: "Адал Ұрпақ", "Саналы Ұрпақ" жобалары Жемқорлықтың қоғамдағы салдары туралы бейнеролик көрсету. Негізгі бөлім : Топтық жұмыс: 1. "Жемқорлықсыз қоғам" постері Оқушылар топқа бөлініп, жемқорлықсыз қоғам құру жолдары туралы постер дайындайды. Сұрақ-жауап: Жемқорлықтан қалай аулақ болуға болады? Адал болу үшін қандай қасиеттер қажет? Бейнематериалдар (Қазақстандағы жемқорлыққа қарсы әрекеттер туралы) |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Топқа берілген тапсырмаларды орындайды.
Бейнематериалдармен жұмыс жүргізеді |
Оқушылар бірін -бірі бағалайды |
Ақ қағаз, фломастерлер |
|
Сабақтың соңы |
Қорытынды бөлім: Рефлексия: "Мен адалдықты қалай түсінемін?" тақырыбында эссе жазу немесе қысқаша пікір айту. Үй тапсырмасы: "Сыбайлас жемқорлықты жою үшін мен не істей аламын?" тақырыбында шағын шығармашылық жұмыс жазу. |
Оқушылар ақ қағазға ойларын қысқаша жазады |
«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау |
Ақ қағаз |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Сабақтың тақырыбын және мақсатын түсіндіру. Қауіпсіздік ережелерінің маңыздылығын қысқаша талқылау Кіріспе бөлім : Мұғалімнің түсіндірмесі:
Судың табиғи күштері: ағыстар, толқындар, тереңдік, суық температура. Судағы ең жиі кездесетін қауіпті жағдайлар: 1. Терең суға абайсызда түсіп кету. 2. Суық температурадан дененің салқындауы (гипотермия). 3. Балалардың қараусыз қалуы. Негізгі бөлім : Топтық жұмыс: 1. Қауіпсіздік ережелерін жасау: Әр топ суға түсу кезінде ұстану қажет 5-7 ережені жасайды. Топтардың ережелері талқыланып, сыныптың ортақ ережелері бекітіледі. Практикалық жаттығу: Қауіпті жағдайларда әрекет ету: 1. Егер ағыс алып кетсе, не істеу керек? 2. Суық суда қалсаң, қалай жылынуға болады? 3. Су бетінде ұсталу үшін қандай әдістерді қолдануға болады? Мұғалімнің көмегімен алғашқы көмек көрсету тәсілдері түсіндіріледі.
Сұрақ-жауап: Судағы қауіпті жағдайларды қалай алдын аламыз? Айналадағы адамдарды қалай қорғауға болады?
Қорытынды бөлім : Рефлексия: Оқушылардан "Мен суда қауіпсіздікті қалай қамтамасыз етемін?" сұрағына жауап алу. Сабақтың негізгі ойларын қорытындылау. Қауіпсіздік ережелерін ұстанудың өмірге қаншалықты маңызды екенін түсіндіру. 5. Үй тапсырмасы: "Менің қауіпсіз жазым" тақырыбында эссе немесе сурет салу. Ата-аналарыңызбен бірге отбасылық қауіпсіздік ережелерін жасау. |
Оқушылар тақырыпты сұрақтарға жауап беру арқылы түсінеді. Постер қорғайды. ситуациялық сұрақтарды шешеді. Сұрақтарға жауап береді |
|
Презентация судағы қауіпті жағдайларды сипаттайтын суреттер немесе бейнеролик. |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . |
Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі. |
Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
7 сынып тәрбие сағаты 13.01.2025
7 сынып тәрбие сағаты 13.01.2025
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Күні: |
13.01.2025 |
|
|
Сынып: 7 |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Біз-сыбайлас жемқорлыққа қарсымыз!»
«Судағы қауіпті жағдайларды қалай тануға және судағы жазатайым оқиғалардың қалай алдын алуға болады?» |
|
|
Мақсаты |
Сыбайлас жемқорлықтың қоғамға тигізетін әсерін түсіндіру. Оқушыларды адалдық, жауапкершілік, әділдік сияқты құндылықтарға баулу. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестегі оқушылардың рөлін анықтау
Судағы қауіпті жағдайларды тану жолдарын түсіндіру. Су айдындарында қауіпсіздік ережелерін сақтау маңыздылығын үйрету Судағы жазатайым оқиғалардың алдын алу тәсілдерін көрсету.
|
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу: Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет! |
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді. |
|
Көңілді әуен |
|
Сабақтың ортасы |
"Адалдық – ардың ісі" тақырыбына қысқаша ой бөлісу. Кіріспе бөлім : Сыбайлас жемқорлықтың анықтамасы: мұғалімнің түсіндіруі. Қазақстандағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат (Нақты мысалдар келтіру: "Адал Ұрпақ", "Саналы Ұрпақ" жобалары Жемқорлықтың қоғамдағы салдары туралы бейнеролик көрсету. Негізгі бөлім : Топтық жұмыс: 1. "Жемқорлықсыз қоғам" постері Оқушылар топқа бөлініп, жемқорлықсыз қоғам құру жолдары туралы постер дайындайды. Сұрақ-жауап: Жемқорлықтан қалай аулақ болуға болады? Адал болу үшін қандай қасиеттер қажет? Бейнематериалдар (Қазақстандағы жемқорлыққа қарсы әрекеттер туралы) |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Топқа берілген тапсырмаларды орындайды.
Бейнематериалдармен жұмыс жүргізеді |
Оқушылар бірін -бірі бағалайды |
Ақ қағаз, фломастерлер |
|
Сабақтың соңы |
Қорытынды бөлім: Рефлексия: "Мен адалдықты қалай түсінемін?" тақырыбында эссе жазу немесе қысқаша пікір айту. Үй тапсырмасы: "Сыбайлас жемқорлықты жою үшін мен не істей аламын?" тақырыбында шағын шығармашылық жұмыс жазу. |
Оқушылар ақ қағазға ойларын қысқаша жазады |
«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау |
Ақ қағаз |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Сабақтың тақырыбын және мақсатын түсіндіру. Қауіпсіздік ережелерінің маңыздылығын қысқаша талқылау Кіріспе бөлім : Мұғалімнің түсіндірмесі:
Судың табиғи күштері: ағыстар, толқындар, тереңдік, суық температура. Судағы ең жиі кездесетін қауіпті жағдайлар: 1. Терең суға абайсызда түсіп кету. 2. Суық температурадан дененің салқындауы (гипотермия). 3. Балалардың қараусыз қалуы. Негізгі бөлім : Топтық жұмыс: 1. Қауіпсіздік ережелерін жасау: Әр топ суға түсу кезінде ұстану қажет 5-7 ережені жасайды. Топтардың ережелері талқыланып, сыныптың ортақ ережелері бекітіледі. Практикалық жаттығу: Қауіпті жағдайларда әрекет ету: 1. Егер ағыс алып кетсе, не істеу керек? 2. Суық суда қалсаң, қалай жылынуға болады? 3. Су бетінде ұсталу үшін қандай әдістерді қолдануға болады? Мұғалімнің көмегімен алғашқы көмек көрсету тәсілдері түсіндіріледі.
Сұрақ-жауап: Судағы қауіпті жағдайларды қалай алдын аламыз? Айналадағы адамдарды қалай қорғауға болады?
Қорытынды бөлім : Рефлексия: Оқушылардан "Мен суда қауіпсіздікті қалай қамтамасыз етемін?" сұрағына жауап алу. Сабақтың негізгі ойларын қорытындылау. Қауіпсіздік ережелерін ұстанудың өмірге қаншалықты маңызды екенін түсіндіру. 5. Үй тапсырмасы: "Менің қауіпсіз жазым" тақырыбында эссе немесе сурет салу. Ата-аналарыңызбен бірге отбасылық қауіпсіздік ережелерін жасау. |
Оқушылар тақырыпты сұрақтарға жауап беру арқылы түсінеді. Постер қорғайды. ситуациялық сұрақтарды шешеді. Сұрақтарға жауап береді |
|
Презентация судағы қауіпті жағдайларды сипаттайтын суреттер немесе бейнеролик. |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . |
Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі. |
Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау. |
|
шағым қалдыра аласыз













