Басталуы
|
Сабақ
басында:
- оқушылардың зейінін
шоғырландыруға,
- оқушылармен бірге сабақ
мақсаттарын/ОМ анықтап алуға көңіл бөлу
қажет
а) Сабаққа қатыспаған оқушыларды
белгілеу. ә) Сабаққа дайындығын тексеру құралдарын
толықтыру. б) Қауіпсіздік ережелерін
сақтау.
|
Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік
тілейді.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Бірін –бірі
бағалау.
|
Оқулықтағы түсініктемелер мен
берілген суреттер
|
Ортасы
|
Тақтадағы сабақ жоспарын
таныстыру. а) Ұйымдастыру кезеңіінде
оқушылардың сабаққа қатысымын түгелдеу, құрал-жабдықтарын түгелдеу,
сабаққа назарларын аудару.
б) Жаңа
сабақ
"Қызығушылықты ояту
"
Қалып
үлгі - бұйымдар жасау үшін арнайы әзірленген дайын пішін
көрсету
Қалып
үлгіні қатырма қағаздан қиып алып, олардың пішіндері әр түрлі болып
келетіндігін үйрету.
Суреттер
бойынша жұмыс жасату, қағаздан әр түрлі қиындылар
қиғызу.
Оқушыларға деңгейлік тапсырмалар
беру.
Бағалау
Жасалған бұйымның нәтижесіне
қарай бағалау.
|
Қалып үлгіні пайдаланып геометриялық пішіндер
сызып, қыйып
құрастырады.
Топпен мозаикасын жасап, пішіндерді қиып алып,
үлкен бөліктен бастап жапсырады. Оған ұсақ бөліктерді қосып,
апликацияны
безендіреді
|
Дискриптор
Мозайка техникасы жайлы терең
мағлұмат беру, оқушылардың білімдерін
қалыптастыррды.
Көркем бейнелеу ерекшеліктерін
түсіне біледі, композиция құра білу дағдыларын
дамытады.
|
Сәндік-қолданбалы
өнер
http://pedagog-help.ucoz.ru/publ/13-1-0-496
|
Аяқталуы
|
Кері
байланыс
Оқушылар рефлекциясы
:
Мен не білдім
?
Не үйрендім
?
Маған бүгінгі
сабақта түсініксіз болды ?
|
Оқушылар сабақты қандай
деңгейде түсініп,білгендерін айтады
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына
пікір қалдыру.
|
|