Басталуы
|
Сабақ
басында:
- оқушылардың зейінін
шоғырландыруға,
- оқушылармен бірге
сабақ мақсаттарын/ОМ анықтап алуғакөңіл бөлу
қажет
(Ұ) Оқушылардан қоршаған
ортадағы көркемдік жазбамен безендірілген бұйымдардың атауын
сұрайды. Оларға сабақ тақырыбын анықтайтын сұрақтар
қою.
|
Оқушылар
амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Бірін –бірі
бағалау.
|
Оқулықтағы
түсініктемелер мен берілген суреттер
|
Ортасы
|
(Т) Оқушылар
сәндік-қолданбалы өнердің бір түрі көркемдік жазба және оның
түрлерімен танысады.
Жаңа материалды түсіндіру
кезеңі:
Мереке сұлулығын
безендіру процесі ұзақ ғанибет қатысты және отбасы ең жас мүшелері
болып табылатын дәстүрлі рәсімі нәрсе болды. Ал осы қызмет
көңілдірек жасауға, сіз қағаз ойыншықтар шығып шыршаны жасауға
қолды иелене алады.
Кез
келген нәрсе. қағаздан жасалған ойыншықтар, сіз зауыттық өнімдер
мен ой ұшу және қиял жоқ дерлік шекаралары қарағанда ешқандай нашар
істей алады. Master ойыншық сіздің бала бірге болуы мүмкін - бұл
көңілді және оның дамуы үшін тіпті пайдалы ең қызықты нұсқаларын
қарастырып көрейік.
түсті
қағаз, қайшы, қарындаш және қағаз желім: Сіздің қолыңызбен қағаз
ойыншықтар жасау үшін, сізге қажет. Үкіметіне және компас болуы
лазым.
Екі шеңбер ортақ орталығы дайындалған болуы
тиіс, ол үшін осы көлемі артефакт, бірінші радиус екінші жартысында
артық болуы
керек.
Сергіту
сәті
Жаңа материалды меңгергенін тексеру
кезеңі:
Сұрақтарға жауап
алу:
Қатырма қағаздың қағаздан қандай айырмашылығы
бар?
Қағаздан қандай ойыншықтар жасауға
болады?
Қағаздан жасалған ойыншықтарды қайда
пайдалануға болады?
Техника қауіпсіздік ережелерін
қайталау.
(қайшы, желім). Жіп сақтайтын қобдиша
жасау.
Қорыту.
Бағалау
|
Оқушылар топтасып
ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Жауабын зерттеу
дәптеріңе жазып, суретке
түсіреді.
|
Дискриптор
жазбалардың тәсілдері
мен техникасы, материалдары және құралдарымен
танысады.
шығармашылық жұмыста
идеяларын іске асыру мақсатында түрлі ақпарат көздерінің ең
тиімдісін таңдай отырып, қолдануды үйренеді.
|
http://www.artvek.ru/dekor.html
https://kk.unansea.com
|
Аяқталуы
|
Кері
байланыс
Оқушылар рефлекциясы
:
Мен не білдім
?
Не үйрендім
?
Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ?
|
Оқушылар
сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін
айтады
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір
қалдыру.
|
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз? Қабілетті оқушылардың алдына қандай
тапсырма ұсынасыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
|
Қабілеті жоғары
оқушыларға «Қарқын
тәсілі» әдісімен Көркемдеп аралаудың
күрделі түрлерін қолдана алады. Қолдауды қажет ететін оқушылар
аралаудың қарапайым түрлерін қолдана
алады.
|
1-10 баллдық жүйе бойынша
бағаланады.
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен
белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.
Осы сабақта
қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары орындалады.
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі
жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не
жәрдемдесер еді? Оқытутуралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақкезінде,
сыныпнемесежекелегеноқушылардыңжетістіктері/қиыншылықтарытуралы мен
неніанықтадым?
Келесісабақтарда неге
назараударукерек?
1:
2:
|