|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 7 сабақ 1 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ағашты механикалық өңдеуге арналған құрал-жабдықтар |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.2.2.1-Заманауи технологиялық машиналардың құрылысына және жұмыс барысына сипаттама бере отырып, конструкциялық, табиғи және жасанды материалдарды өңдеу операцияларын орындайды |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады. Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Басталуы |
|
Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
|
Ортасы |
4. (С) Зерттеу / талқылау кіріспе (С) Кесілген бейнелерді жинап, оқушылар өнімнің түрі (2-3 топтар) бойынша топтастырылады. (Т)(Қ) Жаңа сабақты цифрлық ресурстар арқылы түсіндіру/сұхбат- пікір талқылау бойынша оқушылар мысал сұрақтарға жауап береді: - Сіз қандай ағашты механикалық өңдеуге арналған құрал-жабдықтарды білесің?
5. Жаңа тақырыппен танысу. Практиқалық жұмыс 5.1(Т) Әр топ жинақталған бейне бойынша өнімді өзгерту жайында идеяларын ортаға салып, постерде бейнелеп көрсетеді (С) Презентация және идеялар талқылау, басқа командалардың ұсыныстары толықтырылады. -Өнімге өзгерістер еңгізу қызметі қандай болды? -Сіздің өнімдеріңіздің өзгерістер түрлерін атаңыздар 5.2 (Т)(Қ Жаңа материалды зерттеу. Видеосабақ көрсетіледі Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Ағашты механикалық өңдеуге арналған құрал-жабдықтарПостер жасату. Жалпыға арналған тапсырма: Оқушылар жаңа білімге сай оқулықты қолдана отырып өз түсінгендерін постерге түсіреді. (Г)(Ф) Талқылаудан кейін, оқушылар трансформация әдістерін көрсете отырып, ақпараттық постерлер аяқтау. Дайын плакаттар тақтаға орналастырылады. Танымдық деңгейдің артуы: Оқушылар мен зерттеушілер сәндік-қолданбалы өнер мен көркемдік жазбаның тарихы, мәні мен маңыздылығын терең түсінеді. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. |
Дискриптор 1. Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады. Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. Негізгі бағыттарын көрсетеді ауқымды зерттеу жүргізеді 2. Оқыған материалдыталдап, мәтін түрінде ұсынады 3.«Тоқыма өнімдерінің трансформациясы»нысанының дизайнын орындау үшін постер құрады. |
Ақпараттық ресурстар Табиғи материалдардан жасалған бұйымдар:
https://www.svoimi-rukamy.com/Sdelay/podelki-prirodnih-materialov Оқулық, суреттер, әртүрлі заттар, тапсырмала, кері байланыс, стикер. |
||
|
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушылар рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
Оқушылар сабақты қандай деңгейде түсініп, білгендерін айтады |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 7 сабақ 2-3 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ағашты механикалық өңдеу барысындағы жұмысты ұйымдастыру |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.2.6.2 -Заманауи технологиялық машиналармен қауіпсіз жұмыс жасау жолдарын білу және түсіндіру 7.1.6.1-Жобаланатын нысанды дайындау барысында конструкциялық, табиғи және жасанды материалдардың физикалық, технологиялық және механикалық қасиеттерін анықтау және салыстыру |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
|
Басталуы |
Оқушылармен сәлемдесу. Оқушылармен сәлемдесіп, түгелдеп болған соң бүгінгі сабақтың тақырыбын айтпас бұрын оқушыларға презентация көрсетіледі. Ұ = ұжымдық жұмыс Сабақ мақсаттары мен жетістік критерийлері айтылады. |
Оқушылар бір-біріне сәттілік тілейді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
|
Ортасы |
Ұ = ұжымдық жұмыс: Жаңа материалды зерттеу. Видеосабақ көрсетіледі Жаңа ақпарат. Ағаш
өңдейтін токарь технологиялық машина. Ол ағашты жонып,егеу арқылы
әр түрлі формаға келтіреді., айналатын денелер түріндегі бөлшектер
жасалады. - Бұйымның негізін талаптарға сай
тазалау. Сарамандық жұмыс.Ас үй тақтайшасын жасау
Ұ = ұжымдық жұмыс: Оқушылар ағашты механикалық өңдеу құрал-саймандарын, қол және электр станоктарын пайдаланып топқа бөлініп ас үй тақтайшасын жасайды. Жұмыс кезеңдермен жүргізіледі. Ең алдымен оқушылар ағаш тақтайша бетіне бейне түсіреді,аралайды,кеседі,өңдейді, Техника қауіпсіздігін сақтау міндетті түрде естеріне салынады.
Т= топтық жұмыс: Топта еркін батик техникасында кішігірім тәжірибелік тапсырма орындауға болады.
Тәжірибелік тапсырма. Тапсырманы орындаудың критерийлері: А4 форматындағы матаны рамкаға бекіт. Гүл сал(көшірме жасауға болады). Гүлдің бейнесін жасау үшін қандай түстерді қолданасың? Түстерді қалай үйлестіруге болады? Жұмысыңды таныстыр. Ө=өздік жұмыс:
Эскизді орындаудың критерийлері:
Шығармашылық қабілеттердің дамуы: Сәндік-қолданбалы өнердің түрлі техникаларын меңгеру арқылы оқушылардың шығармашылық әлеуеті артады. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
Дискриптор 1
Ағаш өңдейтін токарь станогының құрылысы
жұмысымен таныстыру. |
https://www.youtube.com/watch?v=thMtPbqmSno Материалдар мен құралдар: қарындыш, сызғыш, өшіргіш, фломастеры, желім қайшы т.б) |
||
|
Аяқталуы |
Кері байланыс Оқушылар рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 7 сабақ 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ағаштан жасалған бұйымды өңдеу. Бұйымның дизайны. |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.1.5.2-Графиканың түрлі тәсілдерін қолдана отырып (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологиянықолданып), бұйым жасауда эскиздер, графикалық және технологиялық құжаттар дайындау |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
|
Басталуы |
Оқушылармен сәлемдесу. Құндылықтарды еске түсіру. Сабақтың басында оқушылардың дайындығын тексеру. Сабақ басында техника қауіпсіздігі мен санитарлы-гигиеналық нормалар туралы нұсқама жүргізу. |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
|
Ортасы |
Жаңа сабақты түсіндіру. Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Ағаштан жасалған бұйымды өңдеу. Бұйымның дизайны. Оқушыларға сарамандық жұмысты орындау үшін түрлі көрнекілік, иллюстрациялық және видеоматериалдарды (халық қолөнер бұйымдары немесе көркемдік жазба техникасында орындалған сәндік-қолданбалы өнер заттарының иллюстрацияларын) қолдануына ұсыну. Оқушылар жұмыстарын жалғастырады. (Ж)(Қ) Сарамандық жұмыс №6 «Жариялау» әдісі (Әрбір оқушы берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін оқушы ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 минут) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді Кітаппен жұмыс жасау Кітапта берілген тапсырмаларды дәптерге орындау Оқушылар ағаштан жасалған бұйымды өңдеу бойынша бірқатар жаттығулар орындайды. Қылқаламдарды (жалпақ, дөңгелек пішінді, әр түрлі өлшемді) таңдап алып, қағаз бетінде бірнеше элементтер орындап болған соң, жұмысқа кіріседі. Ағашқа ою-өрнек салар алдында, оқушыларға алғашқы нобайды қағаз бетіне салып көру қажет. Шығармашылық жұмысты аяқтау үрдісін ұйымдастыру: кептіру және т.б. Эстетикалық сезімнің қалыптасуы: Эстетикалық тәрбиелеу арқылы жастардың көркемдік талғамы мен сезімі дамиды. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
Дискриптор Ағаш өңдейтін токарь станогының құрылысы
жұмысымен таныстыру. |
Әрлеу тігінматериалдары http://krugruk.ru/goods/shveynyie-aksessuaryi/otdelochnyie-materialyi/Әрлеуматериалдары Үлестіру материалдары: .Материалдар мен құралдар: қарындыш, сызғыш, өшіргіш, фломастеры, желім қайшы т.б)
Ақпараттық ресурстар Табиғи материалдардан жасалған бұйымдар:
https://www.svoimi-rukamy.com/Sdelay/podelki-prirodnih-materialov |
||
|
Аяқталуы |
(Қ) Жұмыс аяқталғаннан кейін оқушылармен бірге нобайлар көрмесімен орындалған жұмыстарды талқылау «Бағдаршам» әдісін қолдану |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 7 сабақ 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Материалды таңдау және дайындау |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.1.4.2 -Бұйымның өзіндік құны мен материалдық шығындарын анықтау |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
|
Басталуы 0-5 мин |
Денсаулық сақтау «Түсті терапия» технологиясы. Ұйымдастыру кезеңі, дайындықтарын тексеру (С) «Миға шабуыл» сынып екі топқа бөлініп, конверттегі сөздерді біріктіріп, сабақтың тақырыбын табады. Оқушылармен бірлесіп оқу мақсаттарын және сабақ мақсаттарын аңықтау, тапсырмалар және жетістік критерийлерімен танысу. |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Таныстырылым, оқу жоспары |
||
|
11-20 мин Ортасы
21-35 мин
5 мин |
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. «Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі Берілген жаңа тақырыпты түсіндіру үшін сыныптан өз еркімен бір оқушы Көшбасшы ретінде өзін ұсынады. Көшбасшының қалауынша мәтінмен жұмыс жүргізу. Бейнелеу өнері дегеніміз – айналамыздағы өмір көріністерін жазықтықта әрі кеңістікте бейнелеу арқылы суреттейтін өнер түрі Сәндік-қолданбалы өнер – халық тұрмысында кеңінен қолданылатын көп салалы өнер. Әрбір халықтың шығармашылығымен байланысты өнер. Бұл өнер түріне қазақтың ұлттық қолөнері жатады . 1 тапсырма: (Ө) Бұйымды пішуге дайындау: ақауларын, бұйымның жарамдылығын анықтау, бетін өңдеу. 2 тапсырма: (Ж) оқушылар жұптасып сұлба бойынша бұйымның сапасын анықтап, талдау жасайды. Материалдармен жұмыс жасау дағдылары: Оқушылар әртүрлі материалдармен (саз, ағаш және т.б.) жұмыс жасауды үйренеді, бұл олардың техникалық шеберлігін арттырады. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
Дискриптор Ағаш өңдейтін токарь станогының құрылысы
жұмысымен таныстыру. |
https://www.youtube.com/watch?v=PBVYLY6T4pg
|
||
|
5 мин Аяқталуы |
Оқушылар өз туындыларына атау беріп, сыныпқа ұсынады, өздерінің және сыныптастарының жұмыстарын бағалайды. Жұмыс орнын тазалау. (Қ) Сабақтың соңында оқушылармен бірге орындалған жұмыстардың көрмесін өткізіп, талдау «Қолмен белгі беру» әдісін қолдану. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
|
Сынып:7 сабақ 6-7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бұйымды жасау. Материалдар мен бөлшектерді механикалық өңдеу. |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.2.3.1-Бұйымдардың функционалдық және эстетикалық сапасын арттыру үшін материалдарды механикалық өңдеу және бұйымды безендіру 7.2.3.2-Технологиялық құжаттар бойынша реттілікті және дәлдікті сақтай отырып, күрделі бұйымдарды жасау |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 2 мин 8 мин. |
Денсаулық сақтау «Түсті терапия» технологиясы. Ұйымдастыру кезеңі, дайындықтарын тексеру (С) «Миға шабуыл» сынып екі топқа бөлініп, конверттегі сөздерді біріктіріп, сабақтың тақырыбын табады. Сыныптың назарын сабаққа аудару, жағымды психологиялық орта қалыптастыру Қайталау сұрақтарына кім жылдам әдісі арқылы жауап қайтару .
|
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді. Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
|
15 мин
15 мин |
(Ұ) Сабакта видео сабак корсетіледі. .Білім алушылардың қажеттілігіне қарай тапсырма беру арқылы сабақтың мақсатына жету. Бейнематериал және слайдттар көрсетіледі. Бірнеше табиғи материалдардан жасалған бұйымдар көрсетіледі Кестемен жұмыс 1 тапсырма: (Ұ) Оқушылардың материалдар мен бөлшектерді механикалық өңдеу және оларды орындау технологиясын үйренеді.
Практикалық жұмыс аяқталған соң, құрылған критерийлерге сүйене отырып бірін- бірі бағалайды. Тарихи және мәдени контексті түсіну: Оқушылар сәндік-қолданбалы өнердің тарихи және мәдени маңыздылығын біледі, бұл олардың дүниетанымын кеңейтеді. |
|
Дискриптор Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Ақпараттық ресурстар Табиғи материалдардан жасалған бұйымдар:
https://www.svoimi-rukamy.com/Sdelay/podelki-prirodnih-materialov |
||
|
Сабақтың соңы 5 мин. |
Оқушылар мұғаліммен бірге өздерінің жұмыстарының көрсетілімін жасап, бір бірін бағалайды: Не жақсы шықты? Нені түрлендіру қажет? Оқушылар бір біріне комментарийлерін білдіреді. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 7 сабақ 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бұйымды жасау. Материалдар мен бөлшектерді механикалық өңдеу. |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.2.3.1-Бұйымдардың функционалдық және эстетикалық сапасын арттыру үшін материалдарды механикалық өңдеу және бұйымды безендіру 7.2.3.2-Технологиялық құжаттар бойынша реттілікті және дәлдікті сақтай отырып, күрделі бұйымдарды жасау |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:
|
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 2 мин 8 мин. |
Денсаулық сақтау «Түсті терапия» технологиясы. Ұйымдастыру кезеңі, дайындықтарын тексеру (С) «Миға шабуыл» сынып екі топқа бөлініп, конверттегі сөздерді біріктіріп, сабақтың тақырыбын табады. Оқушылармен бірлесіп оқу мақсаттарын және сабақ мақсаттарын аңықтау, тапсырмалар және жетістік критерийлерімен танысу. |
. Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
|
15 мин
15 мин |
Жаңа тақырып. Бұйымды жасау. Материалдар мен бөлшектерді механикалық өңдеу Халық шеберлері нәзік жасалған бұйымдармен ғимараттың жеке бөліктерін: есік, терезелердің маңдайша жақтауларын, жаппа тақтайларды әшекейлеген. Фанер пайда болғалы үйге қажетті керекжарақтарды,ұсақ-түйектерді жасай бастады. Қыларамен аралау құрал-саймандарды қолдана білуге, көркемдік шығармашылыққа үйретеді Жұмыс орны жарық жақсы түсетін орын болу керек. Үстел үшін бүлдіріп алмас үшін,үстел үстіне бұрандалы қысқышпен бекітілген үстелше- білдекті орналастырады. Араның тістері бір бағытқа қиғашталып жасалған. Ара төсемін бекіту кезінде араның тістері араның сабына қарай бағытталу керек. Бұрандама қысқыш-материалды өңдеу кезінде оны жұмыс үстеліне бекітуге арнаған. А) отырып жұмыс істеуге арналған үстелше-білдек б) тұрып жұмыс істеуге арналған үстелше-білдек Қыларамен жұмыс ітегенде ара төсемі дұрыс орнатылған, жақсы тартылған сенімді бекітілген болғаны дұрыс. Аралау кезінде тік, ыңғайлы отыру керек. Егер бойы жетпесе түрегеліп жұмыс істеуге болады. Ағаш кесетін қылараның кескіш төсемінің ені 0,3-тен 1,5мм-ге дейінгі аралықта болады. Тіліктің бағытын әрбір 2-3 мм-ден кеін ауыстыруға тура келетін өте нәзіктікті, шеберлікті қажет ететін жұмыс үшін жіңішке кескіш темірлерді таңдап алған дұрыс. Қатты ағашты аралау кезнде, сондай-ақ онымен ұзақ уақыт жұмыс істегенде ара қатты қызады, сондықтан ауық-ауық үзіліс жасап тұру керек. Қызып кеткен арамен жылуға шыдамайтын пластмассаны кесуге болмайды. Соңғы кезде аралап кесу үшін пластмассалар, целлулоид, алюминий, органикалық шыны, поллистирол және басқа материалдар қолданылады. Ағаш үшін негізгі және ең маңызды болып табылады мынадай қасиеттері:Механикалығы: берiктiк, қаттылық, деформацияланғыштық, үлестi тұтқырлық, пайдалану сипаттар, технологиялық сипаттамалар, тозу төзiмдiлiгi, қабiлеттiлiк бекiту, серпiмдiлiктi баяндау; Физикалығы: кептiру, бүрiсу, су сiңiргiштiк, ылғал тартқыштық, тығыздық,дыбыстық, электр. Химиялық қасиеттері.Ағаш беріктігі— қабілетке төтеп бұзылуы әсерінен механикалық жүктемелер. Оның беріктігі сығылу және созылу бағыттары бойынша жүктемені — бойлық және көлденең; статикалық иілу.Ағаш қаттылығы — ағаш қабілеті қарсылық енгізу, оған аса қатты дене.Ағашты өркемдеп өңдеуге қажетті ағашты дұрыс таңдау істің нәтижелі болуына септігін тигізеді. Мысалы: СТД – 120 м станогымен жұмыс жасауға қатты ағаш түрлері дұрыс. Сондықтан жасалатын бұйым түріне қарай ағаштың механикалық, физикалық жағдайларын білу керек. Ағаш бұйымдарын көркемдеп өңдеу мынадай шаралар арқылы жүзеге асады. - Бұйымның негізін талаптарға сай тазалау. - Бұйымның барлық бөліктеріне өрнекті жоспарлау, үлгісін жасау. - Өрнектерді кесу. - Бұйымдарды бояу, оған әр беру, лактау. Сарамандық жұмыс. Жиналмалы орындық жасау жасау Оқушылар ағашты механикалық өңдеу құрал-саймандарын, қол және электр станоктарын пайдаланып топқа бөлініп жиалмалы орындық жасайды. Жұмыс кезеңдермен жүргізіледі. Ең алдымен оқушылар ағаш тақтайша бетіне бейне түсіреді,аралайды,кеседі,өңдейді. Техника қауіпсіздігін сақтау міндетті түрде естеріне салынады. Бағалау «Монеталар» арқылы Кері байланыс - арқылы түсіндіріледі. . Фанер, қалам, сызғыш, қылара, бұрғы, бұрағыш шеге, бұрағыштар, топса Бүгінгі сабақ ұнады ма? -Сендерге арамен жұмыс жасаған ұнады ма? Оқыту мақсатына жету үшін оқушылар мұғаліммен бірігіп бағалау критерийлерін құрады:
Практикалық жұмыс аяқталған соң, құрылған критерийлерге сүйене отырып бірін- бірі бағалайды. Жеке стиль қалыптастыру: Көркемдік жазба мен сәндік өнер арқылы әр оқушының жеке стилі мен идентичносты қалыптасады. |
|
Дискриптор алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Ақпараттық ресурстар Табиғи материалдардан жасалған бұйымдар:
https://www.svoimi-rukamy.com/Sdelay/podelki-prirodnih-materialov |
||
|
Сабақтың соңы 5 мин. |
Оқушылар мұғаліммен бірге өздерінің жұмыстарының көрсетілімін жасап, бір бірін бағалайды: Не жақсы шықты? Нені түрлендіру қажет? Оқушылар бір біріне комментарийлерін білдіреді. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||||||||||||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||||||||||||||
|
Сынып: 7 сабақ 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бұйымды безендіру |
|||||||||||||||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.3.4.1-Өзінің және өзгелердің жұмыстарын жетілдіру және адаптациялауда қолданылған идеяларды салыстыруда негізделген сыни ұсыныстар жасау |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:
|
|||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ
|
|||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||||||||||||||
|
Сабақтың басы 2 мин |
Денсаулық сақтау «Түсті терапия» технологиясы. Ұйымдастыру кезеңі, дайындықтарын тексеру (С) «Миға шабуыл» сынып екі топқа бөлініп, конверттегі сөздерді біріктіріп, сабақтың тақырыбын табады. Оқушылармен бірлесіп оқу мақсаттарын және сабақ мақсаттарын аңықтау, тапсырмалар және жетістік критерийлерімен танысу. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||||||||||||||
|
15 мин
15 мин |
1 тапсырма: Оқушылар бұйымды безендіру үшін әрлеу материалдары мен құралдарын қолданады. Таңдау бойынша оқушылар қазақтың ұлттық элементтерін қолдануына болады. Жаңа сабақты түсіндіру. Сабакта видео сабак корсетіледі. .Білім алушылардың қажеттілігіне қарай тапсырма беру арқылы сабақтың мақсатына жету. Бейнематериал және слайдттар көрсетіледі. Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Бұйымды безендіру «Жариялау» әдісі (Әрбір оқушы берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін оқушы ішінен спикер берілген уақыт ішінде басқа қатысушылар алдында сөйлеп онлаин мектеп арқылы , топ ұстанымын жеткізеді.) Оқыту мақсатына жету үшін оқушылар мұғаліммен бірігіп бағалау критерийлерін құрады:
3_______________ Практикалық жұмыс аяқталған соң, құрылған критерийлерге сүйене отырып бірін- бірі бағалайды. Соңғы кезеңде оқушылар соңғы өңдеу және шығармашылық жұмысты әрлейді.
Кері байланыс және талдау: Оқушылар өз жұмыстарын бағалап, бір-бірімен пікір алмасу арқылы сындарлы ойлау дағдыларын дамытады.
|
|
Дискриптор Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Ақпараттық ресурстар Табиғи материалдардан жасалған бұйымдар:
https://www.svoimi-rukamy.com/Sdelay/podelki-prirodnih-materialov
|
||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 мин. |
Оқушылар мұғаліммен бірге өздерінің жұмыстарының көрсетілімін жасап, бір бірін бағалайды: Не жақсы шықты? Нені түрлендіру қажет? Оқушылар бір біріне комментарийлерін білдіреді. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||||||||||||||
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 7 сабақ 10 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жұмыстардың көрмесі |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.3.1.1-Ауқымды аудитория алдында дайын болған өз жұмыстарын таныстыру (көрме, сән көрсетілімі) |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Картиналар мен бұйымдардың орналасу жоспарын салу. |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
|
Басталуы 0-5 мин |
Ұйымдастыру бөлімі: Оқушыларды орналастыру, амандасу, құралдарын дайындау. Оқушыларды жаңа тақырып пен оқу мақсаттарымен таныстыру. Бүгінгі сабақтағы іс-әрекеттерін атап шығу. (Ұ) Мұғалім оқушыларға шығармашылық көрменің ұйымдастыру кезеңдері менмақсатын таныстырады. Сонымен қатар, көрме оқушылардың өз шығармашылығында идеяларының берілу жолдарын көрсетеді. |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулық, құрал-жабдықтар |
||
|
6-20 мин Ортасы 21-30 мин
30-40 мин |
Шығармашылық жұмысты таныстырылымға дайындау.
Сыныптастарыңа жұмысыңды таныстыр
Көрме ұйымдастыр
Кәсіби бағдар: Сәндік-қолданбалы өнер мен көркемдік жазба саласында болашақта мамандық таңдауға бағыт береді. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
Дискриптор Шығармашылық жұмыстарды рәсімдей алады; Өз жұмыстарына аннотация жаза алады; Көрме ұйымдастыра алады. |
http://mir-biz.ru/biznes-plany/vystavochnyj-biznes/ Көрмелік бизнесті қалай істеуге болады Өз шығармаңыздыңнегізгі бағасын қалай білуге болады. http://mrsa.ru/ocenka-kartin/kak-ocenit-stoimost-hudozhestvennogo-proizvedeniya |
||
|
5 мин Аяқталуы |
Көрме шолу; - орындалған жұмыстарды бағалау; - оқушылардың жұмыстарына талдау жасау. Жұмыс орнын тазалау. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
7 сынып ұл балалар көркем еңбек 3 тоқсан сабақ жоспары
7 сынып ұл балалар көркем еңбек 3 тоқсан сабақ жоспары
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 7 сабақ 1 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ағашты механикалық өңдеуге арналған құрал-жабдықтар |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.2.2.1-Заманауи технологиялық машиналардың құрылысына және жұмыс барысына сипаттама бере отырып, конструкциялық, табиғи және жасанды материалдарды өңдеу операцияларын орындайды |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады. Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Басталуы |
|
Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
|
Ортасы |
4. (С) Зерттеу / талқылау кіріспе (С) Кесілген бейнелерді жинап, оқушылар өнімнің түрі (2-3 топтар) бойынша топтастырылады. (Т)(Қ) Жаңа сабақты цифрлық ресурстар арқылы түсіндіру/сұхбат- пікір талқылау бойынша оқушылар мысал сұрақтарға жауап береді: - Сіз қандай ағашты механикалық өңдеуге арналған құрал-жабдықтарды білесің?
5. Жаңа тақырыппен танысу. Практиқалық жұмыс 5.1(Т) Әр топ жинақталған бейне бойынша өнімді өзгерту жайында идеяларын ортаға салып, постерде бейнелеп көрсетеді (С) Презентация және идеялар талқылау, басқа командалардың ұсыныстары толықтырылады. -Өнімге өзгерістер еңгізу қызметі қандай болды? -Сіздің өнімдеріңіздің өзгерістер түрлерін атаңыздар 5.2 (Т)(Қ Жаңа материалды зерттеу. Видеосабақ көрсетіледі Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Ағашты механикалық өңдеуге арналған құрал-жабдықтарПостер жасату. Жалпыға арналған тапсырма: Оқушылар жаңа білімге сай оқулықты қолдана отырып өз түсінгендерін постерге түсіреді. (Г)(Ф) Талқылаудан кейін, оқушылар трансформация әдістерін көрсете отырып, ақпараттық постерлер аяқтау. Дайын плакаттар тақтаға орналастырылады. Танымдық деңгейдің артуы: Оқушылар мен зерттеушілер сәндік-қолданбалы өнер мен көркемдік жазбаның тарихы, мәні мен маңыздылығын терең түсінеді. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. |
Дискриптор 1. Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады. Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. Негізгі бағыттарын көрсетеді ауқымды зерттеу жүргізеді 2. Оқыған материалдыталдап, мәтін түрінде ұсынады 3.«Тоқыма өнімдерінің трансформациясы»нысанының дизайнын орындау үшін постер құрады. |
Ақпараттық ресурстар Табиғи материалдардан жасалған бұйымдар:
https://www.svoimi-rukamy.com/Sdelay/podelki-prirodnih-materialov Оқулық, суреттер, әртүрлі заттар, тапсырмала, кері байланыс, стикер. |
||
|
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушылар рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
Оқушылар сабақты қандай деңгейде түсініп, білгендерін айтады |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 7 сабақ 2-3 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ағашты механикалық өңдеу барысындағы жұмысты ұйымдастыру |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.2.6.2 -Заманауи технологиялық машиналармен қауіпсіз жұмыс жасау жолдарын білу және түсіндіру 7.1.6.1-Жобаланатын нысанды дайындау барысында конструкциялық, табиғи және жасанды материалдардың физикалық, технологиялық және механикалық қасиеттерін анықтау және салыстыру |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
|
Басталуы |
Оқушылармен сәлемдесу. Оқушылармен сәлемдесіп, түгелдеп болған соң бүгінгі сабақтың тақырыбын айтпас бұрын оқушыларға презентация көрсетіледі. Ұ = ұжымдық жұмыс Сабақ мақсаттары мен жетістік критерийлері айтылады. |
Оқушылар бір-біріне сәттілік тілейді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
|
Ортасы |
Ұ = ұжымдық жұмыс: Жаңа материалды зерттеу. Видеосабақ көрсетіледі Жаңа ақпарат. Ағаш
өңдейтін токарь технологиялық машина. Ол ағашты жонып,егеу арқылы
әр түрлі формаға келтіреді., айналатын денелер түріндегі бөлшектер
жасалады. - Бұйымның негізін талаптарға сай
тазалау. Сарамандық жұмыс.Ас үй тақтайшасын жасау
Ұ = ұжымдық жұмыс: Оқушылар ағашты механикалық өңдеу құрал-саймандарын, қол және электр станоктарын пайдаланып топқа бөлініп ас үй тақтайшасын жасайды. Жұмыс кезеңдермен жүргізіледі. Ең алдымен оқушылар ағаш тақтайша бетіне бейне түсіреді,аралайды,кеседі,өңдейді, Техника қауіпсіздігін сақтау міндетті түрде естеріне салынады.
Т= топтық жұмыс: Топта еркін батик техникасында кішігірім тәжірибелік тапсырма орындауға болады.
Тәжірибелік тапсырма. Тапсырманы орындаудың критерийлері: А4 форматындағы матаны рамкаға бекіт. Гүл сал(көшірме жасауға болады). Гүлдің бейнесін жасау үшін қандай түстерді қолданасың? Түстерді қалай үйлестіруге болады? Жұмысыңды таныстыр. Ө=өздік жұмыс:
Эскизді орындаудың критерийлері:
Шығармашылық қабілеттердің дамуы: Сәндік-қолданбалы өнердің түрлі техникаларын меңгеру арқылы оқушылардың шығармашылық әлеуеті артады. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
Дискриптор 1
Ағаш өңдейтін токарь станогының құрылысы
жұмысымен таныстыру. |
https://www.youtube.com/watch?v=thMtPbqmSno Материалдар мен құралдар: қарындыш, сызғыш, өшіргіш, фломастеры, желім қайшы т.б) |
||
|
Аяқталуы |
Кері байланыс Оқушылар рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 7 сабақ 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ағаштан жасалған бұйымды өңдеу. Бұйымның дизайны. |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.1.5.2-Графиканың түрлі тәсілдерін қолдана отырып (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологиянықолданып), бұйым жасауда эскиздер, графикалық және технологиялық құжаттар дайындау |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
|
Басталуы |
Оқушылармен сәлемдесу. Құндылықтарды еске түсіру. Сабақтың басында оқушылардың дайындығын тексеру. Сабақ басында техника қауіпсіздігі мен санитарлы-гигиеналық нормалар туралы нұсқама жүргізу. |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
|
Ортасы |
Жаңа сабақты түсіндіру. Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Ағаштан жасалған бұйымды өңдеу. Бұйымның дизайны. Оқушыларға сарамандық жұмысты орындау үшін түрлі көрнекілік, иллюстрациялық және видеоматериалдарды (халық қолөнер бұйымдары немесе көркемдік жазба техникасында орындалған сәндік-қолданбалы өнер заттарының иллюстрацияларын) қолдануына ұсыну. Оқушылар жұмыстарын жалғастырады. (Ж)(Қ) Сарамандық жұмыс №6 «Жариялау» әдісі (Әрбір оқушы берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін оқушы ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 минут) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді Кітаппен жұмыс жасау Кітапта берілген тапсырмаларды дәптерге орындау Оқушылар ағаштан жасалған бұйымды өңдеу бойынша бірқатар жаттығулар орындайды. Қылқаламдарды (жалпақ, дөңгелек пішінді, әр түрлі өлшемді) таңдап алып, қағаз бетінде бірнеше элементтер орындап болған соң, жұмысқа кіріседі. Ағашқа ою-өрнек салар алдында, оқушыларға алғашқы нобайды қағаз бетіне салып көру қажет. Шығармашылық жұмысты аяқтау үрдісін ұйымдастыру: кептіру және т.б. Эстетикалық сезімнің қалыптасуы: Эстетикалық тәрбиелеу арқылы жастардың көркемдік талғамы мен сезімі дамиды. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
Дискриптор Ағаш өңдейтін токарь станогының құрылысы
жұмысымен таныстыру. |
Әрлеу тігінматериалдары http://krugruk.ru/goods/shveynyie-aksessuaryi/otdelochnyie-materialyi/Әрлеуматериалдары Үлестіру материалдары: .Материалдар мен құралдар: қарындыш, сызғыш, өшіргіш, фломастеры, желім қайшы т.б)
Ақпараттық ресурстар Табиғи материалдардан жасалған бұйымдар:
https://www.svoimi-rukamy.com/Sdelay/podelki-prirodnih-materialov |
||
|
Аяқталуы |
(Қ) Жұмыс аяқталғаннан кейін оқушылармен бірге нобайлар көрмесімен орындалған жұмыстарды талқылау «Бағдаршам» әдісін қолдану |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 7 сабақ 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Материалды таңдау және дайындау |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.1.4.2 -Бұйымның өзіндік құны мен материалдық шығындарын анықтау |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
|
Басталуы 0-5 мин |
Денсаулық сақтау «Түсті терапия» технологиясы. Ұйымдастыру кезеңі, дайындықтарын тексеру (С) «Миға шабуыл» сынып екі топқа бөлініп, конверттегі сөздерді біріктіріп, сабақтың тақырыбын табады. Оқушылармен бірлесіп оқу мақсаттарын және сабақ мақсаттарын аңықтау, тапсырмалар және жетістік критерийлерімен танысу. |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Таныстырылым, оқу жоспары |
||
|
11-20 мин Ортасы
21-35 мин
5 мин |
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. «Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі Берілген жаңа тақырыпты түсіндіру үшін сыныптан өз еркімен бір оқушы Көшбасшы ретінде өзін ұсынады. Көшбасшының қалауынша мәтінмен жұмыс жүргізу. Бейнелеу өнері дегеніміз – айналамыздағы өмір көріністерін жазықтықта әрі кеңістікте бейнелеу арқылы суреттейтін өнер түрі Сәндік-қолданбалы өнер – халық тұрмысында кеңінен қолданылатын көп салалы өнер. Әрбір халықтың шығармашылығымен байланысты өнер. Бұл өнер түріне қазақтың ұлттық қолөнері жатады . 1 тапсырма: (Ө) Бұйымды пішуге дайындау: ақауларын, бұйымның жарамдылығын анықтау, бетін өңдеу. 2 тапсырма: (Ж) оқушылар жұптасып сұлба бойынша бұйымның сапасын анықтап, талдау жасайды. Материалдармен жұмыс жасау дағдылары: Оқушылар әртүрлі материалдармен (саз, ағаш және т.б.) жұмыс жасауды үйренеді, бұл олардың техникалық шеберлігін арттырады. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
Дискриптор Ағаш өңдейтін токарь станогының құрылысы
жұмысымен таныстыру. |
https://www.youtube.com/watch?v=PBVYLY6T4pg
|
||
|
5 мин Аяқталуы |
Оқушылар өз туындыларына атау беріп, сыныпқа ұсынады, өздерінің және сыныптастарының жұмыстарын бағалайды. Жұмыс орнын тазалау. (Қ) Сабақтың соңында оқушылармен бірге орындалған жұмыстардың көрмесін өткізіп, талдау «Қолмен белгі беру» әдісін қолдану. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
|
Сынып:7 сабақ 6-7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бұйымды жасау. Материалдар мен бөлшектерді механикалық өңдеу. |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.2.3.1-Бұйымдардың функционалдық және эстетикалық сапасын арттыру үшін материалдарды механикалық өңдеу және бұйымды безендіру 7.2.3.2-Технологиялық құжаттар бойынша реттілікті және дәлдікті сақтай отырып, күрделі бұйымдарды жасау |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 2 мин 8 мин. |
Денсаулық сақтау «Түсті терапия» технологиясы. Ұйымдастыру кезеңі, дайындықтарын тексеру (С) «Миға шабуыл» сынып екі топқа бөлініп, конверттегі сөздерді біріктіріп, сабақтың тақырыбын табады. Сыныптың назарын сабаққа аудару, жағымды психологиялық орта қалыптастыру Қайталау сұрақтарына кім жылдам әдісі арқылы жауап қайтару .
|
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді. Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
|
15 мин
15 мин |
(Ұ) Сабакта видео сабак корсетіледі. .Білім алушылардың қажеттілігіне қарай тапсырма беру арқылы сабақтың мақсатына жету. Бейнематериал және слайдттар көрсетіледі. Бірнеше табиғи материалдардан жасалған бұйымдар көрсетіледі Кестемен жұмыс 1 тапсырма: (Ұ) Оқушылардың материалдар мен бөлшектерді механикалық өңдеу және оларды орындау технологиясын үйренеді.
Практикалық жұмыс аяқталған соң, құрылған критерийлерге сүйене отырып бірін- бірі бағалайды. Тарихи және мәдени контексті түсіну: Оқушылар сәндік-қолданбалы өнердің тарихи және мәдени маңыздылығын біледі, бұл олардың дүниетанымын кеңейтеді. |
|
Дискриптор Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Ақпараттық ресурстар Табиғи материалдардан жасалған бұйымдар:
https://www.svoimi-rukamy.com/Sdelay/podelki-prirodnih-materialov |
||
|
Сабақтың соңы 5 мин. |
Оқушылар мұғаліммен бірге өздерінің жұмыстарының көрсетілімін жасап, бір бірін бағалайды: Не жақсы шықты? Нені түрлендіру қажет? Оқушылар бір біріне комментарийлерін білдіреді. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 7 сабақ 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бұйымды жасау. Материалдар мен бөлшектерді механикалық өңдеу. |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.2.3.1-Бұйымдардың функционалдық және эстетикалық сапасын арттыру үшін материалдарды механикалық өңдеу және бұйымды безендіру 7.2.3.2-Технологиялық құжаттар бойынша реттілікті және дәлдікті сақтай отырып, күрделі бұйымдарды жасау |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:
|
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 2 мин 8 мин. |
Денсаулық сақтау «Түсті терапия» технологиясы. Ұйымдастыру кезеңі, дайындықтарын тексеру (С) «Миға шабуыл» сынып екі топқа бөлініп, конверттегі сөздерді біріктіріп, сабақтың тақырыбын табады. Оқушылармен бірлесіп оқу мақсаттарын және сабақ мақсаттарын аңықтау, тапсырмалар және жетістік критерийлерімен танысу. |
. Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
|
15 мин
15 мин |
Жаңа тақырып. Бұйымды жасау. Материалдар мен бөлшектерді механикалық өңдеу Халық шеберлері нәзік жасалған бұйымдармен ғимараттың жеке бөліктерін: есік, терезелердің маңдайша жақтауларын, жаппа тақтайларды әшекейлеген. Фанер пайда болғалы үйге қажетті керекжарақтарды,ұсақ-түйектерді жасай бастады. Қыларамен аралау құрал-саймандарды қолдана білуге, көркемдік шығармашылыққа үйретеді Жұмыс орны жарық жақсы түсетін орын болу керек. Үстел үшін бүлдіріп алмас үшін,үстел үстіне бұрандалы қысқышпен бекітілген үстелше- білдекті орналастырады. Араның тістері бір бағытқа қиғашталып жасалған. Ара төсемін бекіту кезінде араның тістері араның сабына қарай бағытталу керек. Бұрандама қысқыш-материалды өңдеу кезінде оны жұмыс үстеліне бекітуге арнаған. А) отырып жұмыс істеуге арналған үстелше-білдек б) тұрып жұмыс істеуге арналған үстелше-білдек Қыларамен жұмыс ітегенде ара төсемі дұрыс орнатылған, жақсы тартылған сенімді бекітілген болғаны дұрыс. Аралау кезінде тік, ыңғайлы отыру керек. Егер бойы жетпесе түрегеліп жұмыс істеуге болады. Ағаш кесетін қылараның кескіш төсемінің ені 0,3-тен 1,5мм-ге дейінгі аралықта болады. Тіліктің бағытын әрбір 2-3 мм-ден кеін ауыстыруға тура келетін өте нәзіктікті, шеберлікті қажет ететін жұмыс үшін жіңішке кескіш темірлерді таңдап алған дұрыс. Қатты ағашты аралау кезнде, сондай-ақ онымен ұзақ уақыт жұмыс істегенде ара қатты қызады, сондықтан ауық-ауық үзіліс жасап тұру керек. Қызып кеткен арамен жылуға шыдамайтын пластмассаны кесуге болмайды. Соңғы кезде аралап кесу үшін пластмассалар, целлулоид, алюминий, органикалық шыны, поллистирол және басқа материалдар қолданылады. Ағаш үшін негізгі және ең маңызды болып табылады мынадай қасиеттері:Механикалығы: берiктiк, қаттылық, деформацияланғыштық, үлестi тұтқырлық, пайдалану сипаттар, технологиялық сипаттамалар, тозу төзiмдiлiгi, қабiлеттiлiк бекiту, серпiмдiлiктi баяндау; Физикалығы: кептiру, бүрiсу, су сiңiргiштiк, ылғал тартқыштық, тығыздық,дыбыстық, электр. Химиялық қасиеттері.Ағаш беріктігі— қабілетке төтеп бұзылуы әсерінен механикалық жүктемелер. Оның беріктігі сығылу және созылу бағыттары бойынша жүктемені — бойлық және көлденең; статикалық иілу.Ағаш қаттылығы — ағаш қабілеті қарсылық енгізу, оған аса қатты дене.Ағашты өркемдеп өңдеуге қажетті ағашты дұрыс таңдау істің нәтижелі болуына септігін тигізеді. Мысалы: СТД – 120 м станогымен жұмыс жасауға қатты ағаш түрлері дұрыс. Сондықтан жасалатын бұйым түріне қарай ағаштың механикалық, физикалық жағдайларын білу керек. Ағаш бұйымдарын көркемдеп өңдеу мынадай шаралар арқылы жүзеге асады. - Бұйымның негізін талаптарға сай тазалау. - Бұйымның барлық бөліктеріне өрнекті жоспарлау, үлгісін жасау. - Өрнектерді кесу. - Бұйымдарды бояу, оған әр беру, лактау. Сарамандық жұмыс. Жиналмалы орындық жасау жасау Оқушылар ағашты механикалық өңдеу құрал-саймандарын, қол және электр станоктарын пайдаланып топқа бөлініп жиалмалы орындық жасайды. Жұмыс кезеңдермен жүргізіледі. Ең алдымен оқушылар ағаш тақтайша бетіне бейне түсіреді,аралайды,кеседі,өңдейді. Техника қауіпсіздігін сақтау міндетті түрде естеріне салынады. Бағалау «Монеталар» арқылы Кері байланыс - арқылы түсіндіріледі. . Фанер, қалам, сызғыш, қылара, бұрғы, бұрағыш шеге, бұрағыштар, топса Бүгінгі сабақ ұнады ма? -Сендерге арамен жұмыс жасаған ұнады ма? Оқыту мақсатына жету үшін оқушылар мұғаліммен бірігіп бағалау критерийлерін құрады:
Практикалық жұмыс аяқталған соң, құрылған критерийлерге сүйене отырып бірін- бірі бағалайды. Жеке стиль қалыптастыру: Көркемдік жазба мен сәндік өнер арқылы әр оқушының жеке стилі мен идентичносты қалыптасады. |
|
Дискриптор алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Ақпараттық ресурстар Табиғи материалдардан жасалған бұйымдар:
https://www.svoimi-rukamy.com/Sdelay/podelki-prirodnih-materialov |
||
|
Сабақтың соңы 5 мин. |
Оқушылар мұғаліммен бірге өздерінің жұмыстарының көрсетілімін жасап, бір бірін бағалайды: Не жақсы шықты? Нені түрлендіру қажет? Оқушылар бір біріне комментарийлерін білдіреді. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||||||||||||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||||||||||||||
|
Сынып: 7 сабақ 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бұйымды безендіру |
|||||||||||||||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.3.4.1-Өзінің және өзгелердің жұмыстарын жетілдіру және адаптациялауда қолданылған идеяларды салыстыруда негізделген сыни ұсыныстар жасау |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:
|
|||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ
|
|||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||||||||||||||
|
Сабақтың басы 2 мин |
Денсаулық сақтау «Түсті терапия» технологиясы. Ұйымдастыру кезеңі, дайындықтарын тексеру (С) «Миға шабуыл» сынып екі топқа бөлініп, конверттегі сөздерді біріктіріп, сабақтың тақырыбын табады. Оқушылармен бірлесіп оқу мақсаттарын және сабақ мақсаттарын аңықтау, тапсырмалар және жетістік критерийлерімен танысу. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||||||||||||||
|
15 мин
15 мин |
1 тапсырма: Оқушылар бұйымды безендіру үшін әрлеу материалдары мен құралдарын қолданады. Таңдау бойынша оқушылар қазақтың ұлттық элементтерін қолдануына болады. Жаңа сабақты түсіндіру. Сабакта видео сабак корсетіледі. .Білім алушылардың қажеттілігіне қарай тапсырма беру арқылы сабақтың мақсатына жету. Бейнематериал және слайдттар көрсетіледі. Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Бұйымды безендіру «Жариялау» әдісі (Әрбір оқушы берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін оқушы ішінен спикер берілген уақыт ішінде басқа қатысушылар алдында сөйлеп онлаин мектеп арқылы , топ ұстанымын жеткізеді.) Оқыту мақсатына жету үшін оқушылар мұғаліммен бірігіп бағалау критерийлерін құрады:
3_______________ Практикалық жұмыс аяқталған соң, құрылған критерийлерге сүйене отырып бірін- бірі бағалайды. Соңғы кезеңде оқушылар соңғы өңдеу және шығармашылық жұмысты әрлейді.
Кері байланыс және талдау: Оқушылар өз жұмыстарын бағалап, бір-бірімен пікір алмасу арқылы сындарлы ойлау дағдыларын дамытады.
|
|
Дискриптор Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Ақпараттық ресурстар Табиғи материалдардан жасалған бұйымдар:
https://www.svoimi-rukamy.com/Sdelay/podelki-prirodnih-materialov
|
||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 мин. |
Оқушылар мұғаліммен бірге өздерінің жұмыстарының көрсетілімін жасап, бір бірін бағалайды: Не жақсы шықты? Нені түрлендіру қажет? Оқушылар бір біріне комментарийлерін білдіреді. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||||||||||||||
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 7 сабақ 10 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жұмыстардың көрмесі |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.3.1.1-Ауқымды аудитория алдында дайын болған өз жұмыстарын таныстыру (көрме, сән көрсетілімі) |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Картиналар мен бұйымдардың орналасу жоспарын салу. |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
|
Басталуы 0-5 мин |
Ұйымдастыру бөлімі: Оқушыларды орналастыру, амандасу, құралдарын дайындау. Оқушыларды жаңа тақырып пен оқу мақсаттарымен таныстыру. Бүгінгі сабақтағы іс-әрекеттерін атап шығу. (Ұ) Мұғалім оқушыларға шығармашылық көрменің ұйымдастыру кезеңдері менмақсатын таныстырады. Сонымен қатар, көрме оқушылардың өз шығармашылығында идеяларының берілу жолдарын көрсетеді. |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулық, құрал-жабдықтар |
||
|
6-20 мин Ортасы 21-30 мин
30-40 мин |
Шығармашылық жұмысты таныстырылымға дайындау.
Сыныптастарыңа жұмысыңды таныстыр
Көрме ұйымдастыр
Кәсіби бағдар: Сәндік-қолданбалы өнер мен көркемдік жазба саласында болашақта мамандық таңдауға бағыт береді. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
Дискриптор Шығармашылық жұмыстарды рәсімдей алады; Өз жұмыстарына аннотация жаза алады; Көрме ұйымдастыра алады. |
http://mir-biz.ru/biznes-plany/vystavochnyj-biznes/ Көрмелік бизнесті қалай істеуге болады Өз шығармаңыздыңнегізгі бағасын қалай білуге болады. http://mrsa.ru/ocenka-kartin/kak-ocenit-stoimost-hudozhestvennogo-proizvedeniya |
||
|
5 мин Аяқталуы |
Көрме шолу; - орындалған жұмыстарды бағалау; - оқушылардың жұмыстарына талдау жасау. Жұмыс орнын тазалау. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
шағым қалдыра аласыз















