7 сынып ұл балалар көркем еңбек 3 тоқсан сабақ жоспары

Тақырып бойынша 31 материал табылды

7 сынып ұл балалар көркем еңбек 3 тоқсан сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып ұл балалар көркем еңбек 3 тоқсан сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Көркем еңбек

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 7 сабақ 1

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Дизайн және технология

Сабақтың тақырыбы:

Ағашты механикалық өңдеуге арналған құрал-жабдықтар

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

7.2.2.1-Заманауи технологиялық машиналардың құрылысына және жұмыс барысына сипаттама бере отырып, конструкциялық, табиғи және жасанды материалдарды өңдеу операцияларын орындайды

Сабақтың мақсаты:

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.

Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.

Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

Құндылықтарды дарыту

ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП

  • тәртіп пен әділдік, нормалар мен ережелерді сақтау қажеттілігін түсіну;

  • Мәдени мұра: Сәндік-қолданбалы өнер – ұлттың тарихы мен мәдениетін сақтау және дамыту құралы. Ол халықтың дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарын көрсетеді.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басталуы




  1. Ұйымдастыру кезеңі, дайындықтарын тексеру

  2. Жаңа бөліммен орындалатын жаңа тапсырмалармен танысу.

  3. Оқушылармен бірлесіп оқу мақсаттарын және сабақ мақсаттарын аңықтау, тапсырмалар және жетістік критерийлерімен танысу.

Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді.

Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер





Ортасы





4. (С) Зерттеу / талқылау кіріспе

(С) Кесілген бейнелерді жинап, оқушылар өнімнің түрі (2-3 топтар) бойынша топтастырылады.

(Т)(Қ) Жаңа сабақты цифрлық ресурстар арқылы түсіндіру/сұхбат- пікір талқылау

бойынша оқушылар мысал сұрақтарға жауап береді:

- Сіз қандай ағашты механикалық өңдеуге арналған құрал-жабдықтарды білесің?

  • Қандай өнімдер жасауға болады?

5. Жаңа тақырыппен танысу. Практиқалық жұмыс

5.1(Т) Әр топ жинақталған бейне бойынша өнімді өзгерту жайында идеяларын ортаға салып, постерде бейнелеп көрсетеді

(С) Презентация және идеялар талқылау, басқа командалардың ұсыныстары толықтырылады.

-Өнімге өзгерістер еңгізу қызметі қандай болды?

-Сіздің өнімдеріңіздің өзгерістер түрлерін атаңыздар

5.2 (Т)(Қ Жаңа материалды зерттеу. Видеосабақ көрсетіледі

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Ағашты механикалық өңдеуге арналған құрал-жабдықтарПостер жасату.

Жалпыға арналған тапсырма:

Оқушылар жаңа білімге сай оқулықты қолдана отырып өз түсінгендерін постерге түсіреді.

(Г)(Ф) Талқылаудан кейін, оқушылар трансформация әдістерін көрсете отырып, ақпараттық постерлер аяқтау. Дайын плакаттар тақтаға орналастырылады.

Танымдық деңгейдің артуы: Оқушылар мен зерттеушілер сәндік-қолданбалы өнер мен көркемдік жазбаның тарихы, мәні мен маңыздылығын терең түсінеді.

Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі






Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.

Дискриптор

1. Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.

Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.

Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

Негізгі бағыттарын көрсетеді ауқымды зерттеу жүргізеді

2. Оқыған материалдыталдап, мәтін түрінде ұсынады

3.«Тоқыма өнімдерінің трансформациясы»нысанының дизайнын орындау үшін постер құрады.

Ақпараттық ресурстар

Табиғи материалдардан жасалған бұйымдар:


https://www.svoimi-rukamy.com/Sdelay/podelki-prirodnih-materialov

Оқулық, суреттер, әртүрлі заттар, тапсырмала, кері байланыс, стикер.


Аяқталуы





Кері байланыс

Оқушылар рефлекциясы :

Мен не білдім ?

Не үйрендім ?

Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ?

Оқушылар сабақты қандай деңгейде түсініп, білгендерін айтады

Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.






Көркем еңбек

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 7 сабақ 2-3

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Дизайн және технология

Сабақтың тақырыбы:

Ағашты механикалық өңдеу барысындағы жұмысты ұйымдастыру

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

7.2.6.2 -Заманауи технологиялық машиналармен қауіпсіз жұмыс жасау жолдарын білу және түсіндіру

7.1.6.1-Жобаланатын нысанды дайындау барысында конструкциялық, табиғи және жасанды материалдардың физикалық, технологиялық және механикалық қасиеттерін анықтау және салыстыру

Сабақтың мақсаты:

  • Ағаш өңдейтін токарь станогының құрылысы жұмысымен таныстыру.
    Станоктың құрылысымен жұмыс үрдісін түсіндіру,  «машина» ұғымын қалыптастыру.Станоктың бөлшектері мен сызбаларын оқып  үйрену, оқушылардың іскерлігін, жұмыс ұйымдастыру дағдысын қалыптастыру.

Құндылықтарды дарыту

ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП

  • тәртіп пен әділдік, нормалар мен ережелерді сақтау қажеттілігін түсіну;

  • Шығармашылық: Көркемдік жазбада шығармашылық әлеует пен шеберліктің жоғары деңгейі қажет. Бұл – жеке тұлғаның өзін-өзі таныту тәсілі.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Оқушылармен сәлемдесу.

Оқушылармен сәлемдесіп, түгелдеп болған соң бүгінгі сабақтың тақырыбын айтпас бұрын оқушыларға презентация көрсетіледі.

Ұ = ұжымдық жұмыс

Сабақ мақсаттары мен жетістік критерийлері айтылады.

Оқушылар бір-біріне сәттілік тілейді.

Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер





Ортасы





Ұ = ұжымдық жұмыс:

Жаңа материалды зерттеу.

Видеосабақ көрсетіледі

Жаңа ақпарат. Ағаш өңдейтін токарь технологиялық машина. Ол ағашты жонып,егеу арқылы әр түрлі формаға келтіреді., айналатын денелер түріндегі бөлшектер жасалады.
б) Ағаш өңдейтін СТД-120 м үлгісіндегі токарь станогының құрылысымен танысайық, маркасы С- станок, Т-токарьлық, Д- ағаш өңдеуші 120-арақашықтық,м-жетілдірілген станок мүлгісі, платформадан, электр қозғалтқыштан, қорғағыш қаптама, тректі табан, станок негізгі бөлігі, алдыңғы қыспақ тетік, артқы қыспақ тетік, шам, патрон, ұстайтынтұтқа, мөлдір экран, түймеше тетіктен тұрады.Ағашты бекітіп ұстау үшін шпиндельдің саптама тетігі пайдаланылады, олар шанышқы, патрон, тығырық.Ағаш өңдейтін өткір тістер- қашаулар әртүрлі формада болады.Ағаш үшін негізгі және ең маңызды болып табылады мынадай қасиеттері:Механикалығы: берiктiк, қаттылық, деформацияланғыштық, үлестi тұтқырлық, пайдалану сипаттар, технологиялық сипаттамалар, тозу төзiмдiлiгi, қабiлеттiлiк бекiту, серпiмдiлiктi баяндау; Физикалығы: кептiру, бүрiсу, су сiңiргiштiк, ылғал тартқыштық, тығыздық,дыбыстық, электр. Химиялық қасиеттері.Ағаш беріктігі— қабілетке төтеп бұзылуы әсерінен механикалық жүктемелер. Оның беріктігі сығылу және созылу бағыттары бойынша жүктемені — бойлық және көлденең; статикалық иілу.Ағаш қаттылығы — ағаш қабілеті қарсылық енгізу, оған аса қатты дене.Ағашты өркемдеп өңдеуге қажетті ағашты дұрыс таңдау істің нәтижелі болуына септігін тигізеді. Мысалы: СТД – 120 м  станогымен жұмыс жасауға қатты ағаш түрлері дұрыс. Сондықтан жасалатын бұйым түріне қарай ағаштың механикалық, физикалық жағдайларын білу керек.
Ағаш бұйымдарын көркемдеп өңдеу мынадай шаралар арқылы жүзеге асады.

-    Бұйымның негізін талаптарға сай тазалау.
-    Бұйымның барлық бөліктеріне өрнекті жоспарлау, үлгісін жасау.
-    Өрнектерді кесу.
-    Бұйымдарды бояу, оған әр беру, лактау.

Сарамандық жұмыс.Ас үй тақтайшасын жасау

 

Ұ = ұжымдық жұмыс:

Оқушылар ағашты механикалық өңдеу құрал-саймандарын, қол және электр станоктарын пайдаланып топқа бөлініп ас үй тақтайшасын жасайды. Жұмыс кезеңдермен жүргізіледі. Ең алдымен оқушылар ағаш тақтайша бетіне бейне түсіреді,аралайды,кеседі,өңдейді, Техника қауіпсіздігін сақтау міндетті түрде естеріне салынады.


Т= топтық жұмыс: Топта еркін батик техникасында кішігірім тәжірибелік тапсырма орындауға болады.

Тәжірибелік тапсырма.
Еркін батик техникасында кішігірім жұмыс орында.

Тапсырманы орындаудың критерийлері:

А4 форматындағы матаны рамкаға бекіт.

Гүл сал(көшірме жасауға болады).

Гүлдің бейнесін жасау үшін қандай түстерді қолданасың?

Түстерді қалай үйлестіруге болады?

Жұмысыңды таныстыр.

Ө=өздік жұмыс:

  • Эскиз сал.

Эскизді орындаудың критерийлері:

  • Скетчбукке орында.

  • Түрлі түсті етіп сал.

Шығармашылық қабілеттердің дамуы: Сәндік-қолданбалы өнердің түрлі техникаларын меңгеру арқылы оқушылардың шығармашылық әлеуеті артады.

Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі


Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.

Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды.

Дискриптор

1 Ағаш өңдейтін токарь станогының құрылысы жұмысымен таныстыру.
Станоктың құрылысымен жұмыс үрдісін түсіндіру,  «машина» ұғымын қалыптастыру.Станоктың бөлшектері мен сызбаларын оқып  үйрену, оқушылардың іскерлігін, жұмыс ұйымдастыру дағдысын қалыптастыру
.

https://www.youtube.com/watch?v=thMtPbqmSno

Материалдар мен құралдар: қарындыш, сызғыш, өшіргіш, фломастеры, желім қайшы т.б)



Аяқталуы



Кері байланыс

Оқушылар рефлекциясы :

Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ?


Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.






















Көркем еңбек

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 7 сабақ 4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Дизайн және технология

Сабақтың тақырыбы:

Ағаштан жасалған бұйымды өңдеу. Бұйымның дизайны.

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

  • 7.1.5.1-Функционалды (техникалық) және эстетикалық талаптарға сай, дизайн дайындау бойынша тапсырмаларды орындау

7.1.5.2-Графиканың түрлі тәсілдерін қолдана отырып (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологиянықолданып), бұйым жасауда эскиздер, графикалық және технологиялық құжаттар дайындау

Сабақтың мақсаты:

  • Ағаш өңдейтін токарь станогының құрылысы жұмысымен таныстыру.
    Станоктың құрылысымен жұмыс үрдісін түсіндіру,  «машина» ұғымын қалыптастыру.Станоктың бөлшектері мен сызбаларын оқып  үйрену, оқушылардың іскерлігін, жұмыс ұйымдастыру дағдысын қалыптастыру.

Құндылықтарды дарыту

ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ

  • модельдеу, таным объектілерінің құрылымын анықтау, бір бүтіннің әртүрлі бөліктері арасындағы қатынастарды іздеу және бөлу, процестерді кезеңдерге бөлу, себеп-салдарлық байланыстарды анықтай алу;

  • Эстетикалық құндылық: Сәндік өнердің негізінде әсемдік, гармония, және форманың үйлесімділігі жатыр. Көркемдік жазба да осы эстетикалық талаптарға жауап береді.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Оқушылармен сәлемдесу. Құндылықтарды еске түсіру.

Сабақтың басында оқушылардың дайындығын тексеру.

Сабақ басында техника қауіпсіздігі мен санитарлы-гигиеналық нормалар туралы нұсқама жүргізу.

Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.

Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер





Ортасы





Жаңа сабақты түсіндіру.

Білу және түсіну

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Ағаштан жасалған бұйымды өңдеу. Бұйымның дизайны.

Оқушыларға сарамандық жұмысты орындау үшін түрлі көрнекілік, иллюстрациялық және видеоматериалдарды (халық қолөнер бұйымдары немесе көркемдік жазба техникасында орындалған сәндік-қолданбалы өнер заттарының иллюстрацияларын) қолдануына ұсыну.

Оқушылар жұмыстарын жалғастырады.


(Ж)(Қ) Сарамандық жұмыс №6

«Жариялау» әдісі

(Әрбір оқушы берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін оқушы ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 минут) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді

Кітаппен жұмыс жасау

Кітапта берілген тапсырмаларды дәптерге орындау

Оқушылар ағаштан жасалған бұйымды өңдеу бойынша бірқатар жаттығулар орындайды. Қылқаламдарды (жалпақ, дөңгелек пішінді, әр түрлі өлшемді) таңдап алып, қағаз бетінде бірнеше элементтер орындап болған соң, жұмысқа кіріседі.

Ағашқа ою-өрнек салар алдында, оқушыларға алғашқы нобайды қағаз бетіне салып көру қажет.

Шығармашылық жұмысты аяқтау үрдісін ұйымдастыру: кептіру және т.б.

Эстетикалық сезімнің қалыптасуы: Эстетикалық тәрбиелеу арқылы жастардың көркемдік талғамы мен сезімі дамиды.

Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі

Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.

Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды.

Дискриптор

Ағаш өңдейтін токарь станогының құрылысы жұмысымен таныстыру.
Станоктың құрылысымен жұмыс үрдісін түсіндіру,  «машина» ұғымын қалыптастыру.Станоктың бөлшектері мен сызбаларын оқып  үйрену, оқушылардың іскерлігін, жұмыс ұйымдастыру дағдысын қалыптастыру.

Әрлеу тігінматериалдары

http://krugruk.ru/goods/shveynyie-aksessuaryi/otdelochnyie-materialyi/Әрлеуматериалдары

Үлестіру материалдары:

.Материалдар мен құралдар:

қарындыш, сызғыш, өшіргіш, фломастеры, желім қайшы т.б)



Ақпараттық ресурстар

Табиғи материалдардан жасалған бұйымдар:



https://www.svoimi-rukamy.com/Sdelay/podelki-prirodnih-materialov



Аяқталуы



(Қ) Жұмыс аяқталғаннан кейін оқушылармен бірге нобайлар көрмесімен орындалған жұмыстарды талқылау

«Бағдаршам» әдісін қолдану


Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.






Көркем еңбек

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 7 сабақ 5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Дизайн және технология

Сабақтың тақырыбы:

Материалды таңдау және дайындау

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

  • 7.1.4.1-Алған білімдері мен тәжірибелерін қолдана болашақ іс-әрекеттерін анықтау және шығармашылық қызметін жоспарлау

7.1.4.2 -Бұйымның өзіндік құны мен материалдық шығындарын анықтау

Сабақтың мақсаты:

  • Ағаш өңдейтін токарь станогының құрылысы жұмысымен таныстыру.
    Станоктың құрылысымен жұмыс үрдісін түсіндіру,  «машина» ұғымын қалыптастыру.Станоктың бөлшектері мен сызбаларын оқып  үйрену, оқушылардың іскерлігін, жұмыс ұйымдастыру дағдысын қалыптастыру.

Құндылықтарды дарыту

ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ

  • модельдеу, таным объектілерінің құрылымын анықтау, бір бүтіннің әртүрлі бөліктері арасындағы қатынастарды іздеу және бөлу, процестерді кезеңдерге бөлу, себеп-салдарлық байланыстарды анықтай алу;

  • Техникалық шеберлік: Сәндік-қолданбалы өнер шеберлікті талап етеді. Әр түрлі материалдармен жұмыс жасау, техникаларды меңгеру – шығармашылық процестің маңызды бөлігі.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы

0-5 мин



Денсаулық сақтау «Түсті терапия» технологиясы.

Ұйымдастыру кезеңі, дайындықтарын тексеру

(С) «Миға шабуыл» сынып екі топқа бөлініп, конверттегі сөздерді біріктіріп, сабақтың тақырыбын табады.

Оқушылармен бірлесіп оқу мақсаттарын және сабақ мақсаттарын аңықтау, тапсырмалар және жетістік критерийлерімен танысу.

Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.


Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Таныстырылым, оқу жоспары


11-20 мин




Ортасы




21-35 мин


5 мин

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. «Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі Берілген жаңа тақырыпты түсіндіру үшін сыныптан өз еркімен бір оқушы Көшбасшы ретінде өзін ұсынады. Көшбасшының қалауынша мәтінмен жұмыс жүргізу. Бейнелеу өнері дегеніміз – айналамыздағы өмір көріністерін жазықтықта әрі кеңістікте бейнелеу арқылы суреттейтін өнер түрі

Сәндік-қолданбалы өнер – халық тұрмысында кеңінен қолданылатын көп салалы өнер. Әрбір халықтың шығармашылығымен байланысты өнер. Бұл өнер түріне қазақтың ұлттық қолөнері жатады .

1 тапсырма: (Ө) Бұйымды пішуге дайындау: ақауларын, бұйымның жарамдылығын анықтау, бетін өңдеу. 2 тапсырма: (Ж) оқушылар жұптасып сұлба бойынша бұйымның сапасын анықтап, талдау жасайды.

Материалдармен жұмыс жасау дағдылары: Оқушылар әртүрлі материалдармен (саз, ағаш және т.б.) жұмыс жасауды үйренеді, бұл олардың техникалық шеберлігін арттырады.

Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі

Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.

Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды.

Дискриптор

Ағаш өңдейтін токарь станогының құрылысы жұмысымен таныстыру.
Станоктың құрылысымен жұмыс үрдісін түсіндіру,  «машина» ұғымын қалыптастыру.Станоктың бөлшектері мен сызбаларын оқып  үйрену, оқушылардың іскерлігін, жұмыс ұйымдастыру дағдысын қалыптастыру.

https://www.youtube.com/watch?v=PBVYLY6T4pg



https://www.youtube.com/watch?v=3OyoU5byVJc

5 мин

Аяқталуы



Оқушылар өз туындыларына атау беріп, сыныпқа ұсынады, өздерінің және сыныптастарының жұмыстарын бағалайды.

Жұмыс орнын тазалау.

(Қ) Сабақтың соңында оқушылармен бірге орындалған жұмыстардың көрмесін өткізіп, талдау

«Қолмен белгі беру» әдісін қолдану.


Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.
















Көркем еңбек

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып:7

сабақ 6-7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Дизайн және технология

Сабақтың тақырыбы:

Бұйымды жасау. Материалдар мен бөлшектерді механикалық өңдеу.

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

7.2.3.1-Бұйымдардың функционалдық және эстетикалық сапасын арттыру үшін материалдарды механикалық өңдеу және бұйымды безендіру

7.2.3.2-Технологиялық құжаттар бойынша реттілікті және дәлдікті сақтай отырып, күрделі бұйымдарды жасау

Сабақтың мақсаты:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Құндылықтарды дарыту

ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ

  • Қазақстанның тарихын, мәдениеті мен дәстүрлерін, оның тәуелсіздігін және оны сақтаудың маңыздылығын түсіну;

  • Эмоционалдық байланыс: Көркемдік жазба мен сәндік өнер туындылары адамдардың эмоцияларына әсер етеді, оларды тербелістер мен сезімдерге бөлеу мүмкін.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин

8 мин.

Денсаулық сақтау «Түсті терапия» технологиясы.

Ұйымдастыру кезеңі, дайындықтарын тексеру

(С) «Миға шабуыл» сынып екі топқа бөлініп, конверттегі сөздерді біріктіріп, сабақтың тақырыбын табады.

Сыныптың назарын сабаққа аудару, жағымды психологиялық орта қалыптастыру

Қайталау сұрақтарына кім жылдам әдісі арқылы жауап қайтару .

  • Бұйым жасауым дегеніміз не ?

  • Қандай бөлшектерді білесің ?


Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді. Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі.

Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер


15 мин







15 мин


(Ұ) Сабакта видео сабак корсетіледі. .Білім алушылардың қажеттілігіне қарай тапсырма беру арқылы сабақтың мақсатына жету.

Бейнематериал және слайдттар көрсетіледі.

Бірнеше табиғи материалдардан жасалған бұйымдар көрсетіледі

Кестемен жұмыс

1 тапсырма: (Ұ) Оқушылардың материалдар мен бөлшектерді механикалық өңдеу және оларды орындау технологиясын үйренеді.

Оқушылармен бірігіп бағалау критерийлерін құру:

  1. _______________

  2. _______________

  3. _______________

Практикалық жұмыс аяқталған соң, құрылған критерийлерге сүйене отырып бірін- бірі бағалайды.

Тарихи және мәдени контексті түсіну: Оқушылар сәндік-қолданбалы өнердің тарихи және мәдени маңыздылығын біледі, бұл олардың дүниетанымын кеңейтеді.


Дискриптор

Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Ақпараттық ресурстар

Табиғи материалдардан жасалған бұйымдар:



https://www.svoimi-rukamy.com/Sdelay/podelki-prirodnih-materialov


Сабақтың соңы

5 мин.

Оқушылар мұғаліммен бірге өздерінің жұмыстарының көрсетілімін жасап, бір бірін бағалайды:

Не жақсы шықты? Нені түрлендіру қажет?

Оқушылар бір біріне комментарийлерін білдіреді.


Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.














Көркем еңбек

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 7 сабақ 8

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Дизайн және технология

Сабақтың тақырыбы:

Бұйымды жасау. Материалдар мен бөлшектерді механикалық өңдеу.

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

7.2.3.1-Бұйымдардың функционалдық және эстетикалық сапасын арттыру үшін материалдарды механикалық өңдеу және бұйымды безендіру

7.2.3.2-Технологиялық құжаттар бойынша реттілікті және дәлдікті сақтай отырып, күрделі бұйымдарды жасау

Сабақтың мақсаты:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

  • Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Құндылықтарды дарыту

ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ

  • Қазақстанның мәдени мұрасын сақтау және оны әрі қарай дәріптеу бойынша волонтерлік қызмет пен жобаларға қатысу;

  • әр түрлі ұлт өкілдерімен сыйластық қарым-қатынас;

  • Табиғат пен адам: Сәндік өнер туындылары көбінесе табиғатпен, экологиямен байланыс орнатады. Бұл – адам мен табиғаттың қарым-қатынасын бейнелеу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин

8 мин.

Денсаулық сақтау «Түсті терапия» технологиясы.

Ұйымдастыру кезеңі, дайындықтарын тексеру

(С) «Миға шабуыл» сынып екі топқа бөлініп, конверттегі сөздерді біріктіріп, сабақтың тақырыбын табады.

Оқушылармен бірлесіп оқу мақсаттарын және сабақ мақсаттарын аңықтау, тапсырмалар және жетістік критерийлерімен танысу.

. Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі.

Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер


15 мин







15 мин


Жаңа тақырып.

Бұйымды жасау. Материалдар мен бөлшектерді механикалық өңдеу

Халық шеберлері нәзік жасалған бұйымдармен ғимараттың жеке бөліктерін: есік, терезелердің маңдайша жақтауларын, жаппа тақтайларды әшекейлеген. Фанер пайда болғалы үйге қажетті керекжарақтарды,ұсақ-түйектерді жасай бастады. Қыларамен аралау құрал-саймандарды қолдана білуге, көркемдік шығармашылыққа үйретеді Жұмыс орны жарық жақсы түсетін орын болу керек. Үстел үшін бүлдіріп алмас үшін,үстел үстіне бұрандалы қысқышпен бекітілген үстелше- білдекті орналастырады. Араның тістері бір бағытқа қиғашталып жасалған. Ара төсемін бекіту кезінде араның тістері араның сабына қарай бағытталу керек. Бұрандама қысқыш-материалды өңдеу кезінде оны жұмыс үстеліне бекітуге арнаған. А) отырып жұмыс істеуге арналған үстелше-білдек б) тұрып жұмыс істеуге арналған үстелше-білдек Қыларамен жұмыс ітегенде ара төсемі дұрыс орнатылған, жақсы тартылған сенімді бекітілген болғаны дұрыс. Аралау кезінде тік, ыңғайлы отыру керек. Егер бойы жетпесе түрегеліп жұмыс істеуге болады. Ағаш кесетін қылараның кескіш төсемінің ені 0,3-тен 1,5мм-ге дейінгі аралықта болады. Тіліктің бағытын әрбір 2-3 мм-ден кеін ауыстыруға тура келетін өте нәзіктікті, шеберлікті қажет ететін жұмыс үшін жіңішке кескіш темірлерді таңдап алған дұрыс. Қатты ағашты аралау кезнде, сондай-ақ онымен ұзақ уақыт жұмыс істегенде ара қатты қызады, сондықтан ауық-ауық үзіліс жасап тұру керек. Қызып кеткен арамен жылуға шыдамайтын пластмассаны кесуге болмайды. Соңғы кезде аралап кесу үшін пластмассалар, целлулоид, алюминий, органикалық шыны, поллистирол және басқа материалдар қолданылады. Ағаш үшін негізгі және ең маңызды болып табылады мынадай қасиеттері:Механикалығы: берiктiк, қаттылық, деформацияланғыштық, үлестi тұтқырлық, пайдалану сипаттар, технологиялық сипаттамалар, тозу төзiмдiлiгi, қабiлеттiлiк бекiту, серпiмдiлiктi баяндау; Физикалығы: кептiру, бүрiсу, су сiңiргiштiк, ылғал тартқыштық, тығыздық,дыбыстық, электр. Химиялық қасиеттері.Ағаш беріктігі— қабілетке төтеп бұзылуы әсерінен механикалық жүктемелер. Оның беріктігі сығылу және созылу бағыттары бойынша жүктемені — бойлық және көлденең; статикалық иілу.Ағаш қаттылығы — ағаш қабілеті қарсылық енгізу, оған аса қатты дене.Ағашты өркемдеп өңдеуге қажетті ағашты дұрыс таңдау істің нәтижелі болуына септігін тигізеді. Мысалы: СТД – 120 м станогымен жұмыс жасауға қатты ағаш түрлері дұрыс. Сондықтан жасалатын бұйым түріне қарай ағаштың механикалық, физикалық жағдайларын білу керек. Ағаш бұйымдарын көркемдеп өңдеу мынадай шаралар арқылы жүзеге асады. - Бұйымның негізін талаптарға сай тазалау. - Бұйымның барлық бөліктеріне өрнекті жоспарлау, үлгісін жасау. - Өрнектерді кесу. - Бұйымдарды бояу, оған әр беру, лактау.

Сарамандық жұмыс.

Жиналмалы орындық жасау жасау Оқушылар ағашты механикалық өңдеу құрал-саймандарын, қол және электр станоктарын пайдаланып топқа бөлініп жиалмалы орындық жасайды. Жұмыс кезеңдермен жүргізіледі. Ең алдымен оқушылар ағаш тақтайша бетіне бейне түсіреді,аралайды,кеседі,өңдейді.

Техника қауіпсіздігін сақтау міндетті түрде естеріне салынады.

Бағалау «Монеталар» арқылы

Кері байланыс - арқылы түсіндіріледі. .

Фанер, қалам, сызғыш, қылара, бұрғы, бұрағыш шеге, бұрағыштар, топса

Бүгінгі сабақ ұнады ма?

-Сендерге арамен жұмыс жасаған ұнады ма?

Оқыту мақсатына жету үшін оқушылар мұғаліммен бірігіп бағалау критерийлерін құрады:

  1. _______________

  2. _______________

  3. _______________

Практикалық жұмыс аяқталған соң, құрылған критерийлерге сүйене отырып бірін- бірі бағалайды.

Жеке стиль қалыптастыру: Көркемдік жазба мен сәндік өнер арқылы әр оқушының жеке стилі мен идентичносты қалыптасады.


Дискриптор

алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Ақпараттық ресурстар

Табиғи материалдардан жасалған бұйымдар:



https://www.svoimi-rukamy.com/Sdelay/podelki-prirodnih-materialov


Сабақтың соңы

5 мин.

Оқушылар мұғаліммен бірге өздерінің жұмыстарының көрсетілімін жасап, бір бірін бағалайды:

Не жақсы шықты? Нені түрлендіру қажет?

Оқушылар бір біріне комментарийлерін білдіреді.


Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.










Көркем еңбек

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 7 сабақ 9

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Дизайн және технология

Сабақтың тақырыбы:

Бұйымды безендіру

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

7.3.4.1-Өзінің және өзгелердің жұмыстарын жетілдіру және адаптациялауда қолданылған идеяларды салыстыруда негізделген сыни ұсыныстар жасау

Сабақтың мақсаты:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

  • Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Құндылықтарды дарыту

ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ

  • Қазақстанның мәдени мұрасын сақтау және оны әрі қарай дәріптеу бойынша волонтерлік қызмет пен жобаларға қатысу;

  • әр түрлі ұлт өкілдерімен сыйластық қарым-қатынас;

  • Инновация: Заманауи сәндік-қолданбалы өнерде жаңа материалдар мен технологияларды қолдану арқылы инновация енгізу маңызды.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин

Денсаулық сақтау «Түсті терапия» технологиясы.

Ұйымдастыру кезеңі, дайындықтарын тексеру

(С) «Миға шабуыл» сынып екі топқа бөлініп, конверттегі сөздерді біріктіріп, сабақтың тақырыбын табады.

Оқушылармен бірлесіп оқу мақсаттарын және сабақ мақсаттарын аңықтау, тапсырмалар және жетістік критерийлерімен танысу.

Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі.

Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер


15 мин





15 мин


1 тапсырма: Оқушылар бұйымды безендіру үшін әрлеу материалдары мен құралдарын қолданады. Таңдау бойынша оқушылар қазақтың ұлттық элементтерін қолдануына болады.

Жаңа сабақты түсіндіру.

Сабакта видео сабак корсетіледі. .Білім алушылардың қажеттілігіне қарай тапсырма беру арқылы сабақтың мақсатына жету.

Бейнематериал және слайдттар көрсетіледі.

Білу және түсіну

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Бұйымды безендіру

«Жариялау» әдісі

(Әрбір оқушы берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін оқушы ішінен спикер берілген уақыт ішінде басқа қатысушылар алдында сөйлеп онлаин мектеп арқылы , топ ұстанымын жеткізеді.)

Оқыту мақсатына жету үшін оқушылар мұғаліммен бірігіп бағалау критерийлерін құрады:

  1. _______________

  2. _______________

3_______________

Практикалық жұмыс аяқталған соң, құрылған критерийлерге сүйене отырып бірін- бірі бағалайды.

Соңғы кезеңде оқушылар соңғы өңдеу және шығармашылық жұмысты әрлейді.

  1. тапсырма: Бұйымның шығыны мен өзіндік бағасын есептейді.


Наименованиетовара

Ценаза 1 м., шт., уп.

Расходывтг.














Кері байланыс және талдау: Оқушылар өз жұмыстарын бағалап, бір-бірімен пікір алмасу арқылы сындарлы ойлау дағдыларын дамытады.



Дискриптор

Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Ақпараттық ресурстар

Табиғи материалдардан жасалған бұйымдар:




https://www.svoimi-rukamy.com/Sdelay/podelki-prirodnih-materialov


Сабақтың соңы

5 мин.

Оқушылар мұғаліммен бірге өздерінің жұмыстарының көрсетілімін жасап, бір бірін бағалайды:

Не жақсы шықты? Нені түрлендіру қажет?

Оқушылар бір біріне комментарийлерін білдіреді.


Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.














Көркем еңбек

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 7 сабақ 10

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Дизайн және технология

Сабақтың тақырыбы:

Жұмыстардың көрмесі

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

7.3.1.1-Ауқымды аудитория алдында дайын болған өз жұмыстарын таныстыру (көрме, сән көрсетілімі)

Сабақтың мақсаты:

  • Көрме – жәрмеңкенің жоспарын құрастыру.

  • Көрменің салтанатты кезеңінің сценарийін ойластыру.

  • Көрмені ұйымдастыру үшін материалдар дайындау (афиша, шақыру билеттері, жұмыстың атауы, көрменің атауы)

Картиналар мен бұйымдардың орналасу жоспарын салу.

Құндылықтарды дарыту

ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ

  • Қазақстанның мәдени мұрасын сақтау және оны әрі қарай дәріптеу бойынша волонтерлік қызмет пен жобаларға қатысу;

  • әр түрлі ұлт өкілдерімен сыйластық қарым-қатынас;

  • Коммерциялық аспект: Сәндік-қолданбалы өнердің нарықтағы рөлі де маңызды. Ол кәсіпкерлік мүмкіндіктер мен экономикалық өсуді қолдайды.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы

0-5 мин



Ұйымдастыру бөлімі:

Оқушыларды орналастыру, амандасу, құралдарын дайындау.

Оқушыларды жаңа тақырып пен оқу мақсаттарымен таныстыру. Бүгінгі сабақтағы іс-әрекеттерін атап шығу.

(Ұ) Мұғалім оқушыларға шығармашылық көрменің ұйымдастыру кезеңдері менмақсатын таныстырады. Сонымен қатар, көрме оқушылардың өз шығармашылығында идеяларының берілу жолдарын көрсетеді.

Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.

Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді

Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Оқулық, құрал-жабдықтар






6-20 мин




Ортасы



21-30 мин





30-40 мин

Шығармашылық жұмысты таныстырылымға дайындау.

  • не атқарылды?

  • шығармашылық жұмысты орындау барысында сәтті шыққан не?

  • қандай қиындықтар туындады?

  • рефлексивті күнделік жүргізудің тиімділігі болды ма?

  • идеяны іске асыра алдыңыз ба?


Сыныптастарыңа жұмысыңды таныстыр

  • Таныстырылымға әрбір оқушыға 2 минуттан беріледі.

  • Бұйымның идеясын іске асыра алдың ба? Болмаса, неге?

  • Бұйымыңда нені түрлендірер едің?

  • Ілмек және шалма бізбен тағы да не тоқыр едің?

Көрме ұйымдастыр

  • Көрме өтетін орынды дайында;

  • Афиша,шақыру билеттерін дайында;

  • Көрменің атауын қой;

  • Келушілерден кері байланыс алу үшін рефлексия парағын дайында.

Кәсіби бағдар: Сәндік-қолданбалы өнер мен көркемдік жазба саласында болашақта мамандық таңдауға бағыт береді.

Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі


Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.

Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды.

Дискриптор

Шығармашылық жұмыстарды рәсімдей алады;

Өз жұмыстарына аннотация жаза алады;

Көрме ұйымдастыра алады.

http://mir-biz.ru/biznes-plany/vystavochnyj-biznes/

Көрмелік бизнесті қалай істеуге болады

Өз шығармаңыздыңнегізгі бағасын қалай білуге болады.

http://mrsa.ru/ocenka-kartin/kak-ocenit-stoimost-hudozhestvennogo-proizvedeniya

5 мин

Аяқталуы



Көрме шолу;

- орындалған жұмыстарды бағалау;

- оқушылардың жұмыстарына талдау жасау.

Жұмыс орнын тазалау.


Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2024
407
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі