Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
7-сынып "Ұлттық валюта Теңге күні" ҚМЖ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
(сабақтың тақырыбы)
Бөлім: |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
Күні: |
11.11.2024 |
|
Сынып: 7 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Тәрбие тақырыбы |
Ұлттық валюта теңге күні |
|
Құндылықты дарыту |
Қазақстанның ұлттық ақшасына көшу тарихы, оның маңызын түсіндіру. ақшаның пайда болу тарихы, өз ұлттық теңгеміздің айналымға кіруі, қалай, кімдер жасағаны туралы мағлұмат беру. Басқа ел валюталарымен таныстыру. Жаңадан айналымға енген ұлттық валюта, оны енгізудің қажеттілігі, безендірілуі туралы кеңірек таныстыру. |
|
Қауіпсіздік сабағы |
МЕНІҢ НЕГІЗГІ ҚҰҚЫҚТАРЫМ МЕН МІНДЕТТЕРІМ» |
|
Мақсаты |
оқушыларды негізгі құқықтары мен міндеттерімен таныстыру. |
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
Миға шабуыл: Оқушыларға "Ақша дегеніміз не?" деген сұрақ қойылады. Әрбір оқушы өз ойларын ортаға салады. Ақшаның пайда болуы мен тарихы: Ақша адамзат тарихында сауданың пайда болуынан бастап маңызды орын ала бастағанын түсіндіру. Алғашында тауарлар айырбас арқылы қолданылса, уақыт өте келе монеталар мен қағаз ақшалар пайда болғанын айту. |
Оқушылар жауап береді. Ақша туралы өздері білетін мәліметтерін айтады Валюта түрлеріӘртүрлі валюталармен танысу: теңге (KZT), доллар (USD), еуро (EUR), рубль (RUB), юань (CNY), т.б. Әр елдің ұлттық валютасын атап өту және олардың белгілерін зерттеу. Әр валютаның өз бағасы болатынын түсіндіру. Тапсырма: Оқушыларға әртүрлі валюталар туралы ақпарат жинап, олардың қай елге тиесілі екенін жазу. |
|
презентация |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
Қазақстанның тәуелсіз ел ретінде өз валютасы – теңгені 1993 жылы қабылдағанын айтып беру. Теңгенің алғашқы монеталары мен қағаз ақшалары, олардың сыртқы түрі мен ерекшеліктері жайлы түсіндіру. Ұлттық валютаның дизайны мен қауіпсіздік белгілері туралы айту.
Ақшаны тиімді пайдалану және үнемдеудің маңыздылығын түсіндіру. Қаржы үнемдеу жолдары: бюджет құру, керек заттарға ғана ақша жұмсау, артық шығындарды болдырмау.
Оқушыларға виртуалды бюджет құру тапсырмасы беріледі. Олар өздерінің күнделікті қажеттіліктеріне сәйкес шығындар жоспарын жасап көреді. |
Сабақтың мақсатына қаншалықты қол жеткізгендерін талқылау. Оқушылардан сабақ туралы ойларын тыңдау, олар не үйренгенін, қандай жаңа мәлімет алғанын бөлісу. |
|
Интербелсенді тақта/ компьютер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы |
|
Тапсырма: Валютаның инфляциядан қалай өзгеретінін бақылау. Инфляцияның адамдардың сатып алу қабілетіне әсерін мысалдармен түсіндіру. Тапсырма: Әлемдік экономикадағы маңызды валюталарды атау және олардың өзара қарым-қатынасын зерттеу. |
|
презентация |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қауіпсіздік сабағы |
1. Кіріспе (2 минутқа дейін)
Баланың қандай құқықтары бар? Баланың өмір сүруге, қорғауға, денсаулығын қорғауға, тұрғын үйге, білім алуға, даралық және оны сақтау құқығына, мемлекеттік көмекке құқығы бар. Қазақстан Республикасындағы балалардың құқықтары. Қазақстан Республикасының 2002 жылы 8 тамыздағы №345 «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» заңы (бұдан әрі – заң мәтіні бойынша) кәмелетке толмағандардың негізгі құқықтары мен міндеттерін айқындайды, сондай-ақ олардың құқықтары бұзылған жағдайда жүгіну тәртібін регламенттейді. Баланың өмір сүруге, қорғауға, денсаулығын қорғауға, тұрғын үйге, білім алуға, даралық және оны сақтау құқығына, мемлекеттік көмекке құқығы бар. «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылы 8 тамыздағы №345 Заңы №15, 16, 16-1, 17, 19, 20, 35, 36, 37, 38, 39-1 баптар.
Сонымен қатар баланың негізгі нақты құқықтары анықталған:
2. Негізгі бөлім (6 минутқа дейін)
3. Қорытынды (2 минутқа дейін): Сабақты қорытындылау. Негізгі құқықтары мен міндеттері бар жадынамалар тарату. Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/JIwsVsEjArI?si=xbL7GHdhPNRspR1K
|
|
|
|