Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сыныпта жағымды психологиялық
жағдай жасау үшін оқушылардың бәрі бір- біріне сәттіліктер
тілейді
Ойын: «Тақырыптық
Теннис».
Ойын
ережесі:
белсенді әдіс-тәсілі
бойынша 3 адамнан топқа бөлінеді.Үш адамның екеуі ойыншы, біреуі
судья.Мұғалім тақырыпты айтқан соң
оқушылар бірінен соң бірі кезектесіпосы тақырыпқа қатысты болатын
сөздерді айтады. Оқушынының біреуі тоқтағанша ойынды жалғай береді.
Топтағы үшінші оқушы айтылған сөздерді жазып отырады.және есептеп
отыратын судья болады.Теннистің ойындағыдай есептеу жүргізу керек.
Мысалы 10-0, теңбе-тең және сол сияқты. Оқушының біреуі сөз таба
алмай қалса екіншісіне 1 ұпай қосылуы
керек.
Сөздер бүгінгі
сабақтың тақырыбына байланысты:
Кубистерді,
футуристерді, орфистерді, оп-арт пен поп-артты айтуға болады.
Сонымен қатар суретшілерді, оның ішінде Пикасо Паблоны, Брак
Жоржды, Грис Хуанды, Леже Фернанды, Л.Поповты, Раушенберг Робертті,
Линхштейн Ройды, Джонс Джасперді айтуға
болады.
Осыдан соң оқушылар
үстелдің үстінде жатқан бірнеше суреттерді алып,топпен жұмыс жасап
танысады.
Тақырыпқа шығу;
Видеоролик «Жіппен сурет
салу»
ауызша
Сабақтың
ортасы
25
минут
Тапсырма
1:
Кітаптың арасына «жіптің
көмгімен» сурет салу. Сонда төмендегідей сурет шығуы
мүмкін.
Сынып оқушыларына «Көркем
стильдер және бағыттар» бойынша презентация
көрсетіледі.
Өнердегі заманауи
стильдік бағыттың бірі:монотипиялықтехника бойынша сурет салғызу
үшін тапсырмалар орындау ұсынылады.
Сынып оқушылары
құрал-жабдықтар мен материалдарды техника және жеке басының
гигиенасын сақтайтын ережелерді
қолданады.
Дискриптор;
- А4 қағазды тең
ортасынан екіге бұктеу
-жіпті бояуға
малу
-жіпті жарты
қағаздың бетіне салу
-қағаздың екінші
бетімен жіптің үстінен басу
-жіпті қағаз
арасынан суырып алу
Бағалау: Оқушылар
өз-өзін бағалау, мұғалім ауызша коментария
беру.
Тапсырма
2: бірінші тапсырманы толық
орындаған оқушылар екінші тапсырма, яғни Гүлдің суретін салуды
орындайды. Сонда шығатын суреттің жобасы төменде
көрсетілген.
Дискриптор;
-Екі бөлек шыны
алу
-бірінші шынының
үстін қылқаламмен әр түрлі түспен
бояу
-екінші бөлек шыныны
біріншінің үстін жауып, басу
-шыныларды
бір-бірінен ажырату
Бағалау: Оқушылар
өз-өзін бағалау, мұғалім ауызша коментария
беру.
Бағалау: Оқушылар
өз-өзін бағалайды
Қортынды:оқушылардың шығармашыл
жұмыстарын жасауда әртүрлі (замануилық) технологиялар мен өнердің
материалдарын анықтады, таңдады және
біріктірді.
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз