Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
7-сынып Визуалды өнер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектеп: №1 Майқайың жалпы ортабілім беру мектебі Мұғалімнің аты-жөні: Исабаев Жумаш Зармуканович |
|||||||||||||||||||||||||||
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.1.Визуалды өнер |
|||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 7
|
Қатысқан оқушылар саны:
|
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Өнердегі заманауи стильдік бағыттарды зерттеу негізінде тәжірибелік жұмыс орындау. (2D немесе 3D форматында) |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
7.1.6.4 шығармашылық жұмыстар жасау үшін әртүрлі (заманауи) технологиялар мен өнер материалдарын анықтау, таңдау және біріктіру. |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: шығармашылық жұмыстар жасау үшін әртүрлі (заманауи) технологиялар мен өнер материалдарын анықтау, таңдау және біріктіру. |
||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Сабақтағы лексикамен терминалогия Өз жұмысындағы шығармашылық шешімдерді сипаттайды және орындалған жұмыстардың қасиеттері мен сапаларын сыни тұғыда талдайды;
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: - нобай, пішін, құрам, ритм, сызықтық, динамика, фактура, сынық, қатты, жұмсақ, сыртқы сызық, нобай, қалам, монохром, инсталляция, пластика. - өнердегізаманауибағыттар:кубисттер – нұсқаныдеформациялау, футуристтер – динамизм мен қозғалыс, орфисттер – түстерді үйлестірудегі үйлесімділік, пуристтер – машиналық эстетика, оп–арт, поп–арт. - Мен ... орындау үшін ... қолдандым. - Микроскоппен қарау арқылы мен … байқадым. - Мен … көмегімен сызық орындауға тырыстым. - Суретін салу барысында … материалдар мен … техникаларын қолдандым. - Бұл инсталляцияда … образын трансформациялау арқылы алдым. |
||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Ынтымақтастық: Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы; Бiлiмпaздық пeн бiлiмдi iзeт тұту |
||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Дүниежүзілік тарихы және Қазақстан тарихымен байланысы , оқушылар сабақта әр түрлі елдердің мәдениетімен танысады |
||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Оқушылар электронды ақпарат көздерін қолданады |
||||||||||||||||||||||||||
Бастапқы білім
|
Оқушылар өнердегі заманауи бағыттарды білді. Алдыңғы сабақта орындаған тәжірибелік жұмысты жалғастыру мақсатында қолданды;
|
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланғанкезеңдері мен уақыт |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі
5 минут |
Сыныпта жағымды психологиялық жағдай жасау үшін оқушылардың бәрі бір- біріне сәттіліктер тілейді Ойын: «Тақырыптық Теннис». Ойын ережесі: белсенді әдіс-тәсілі бойынша 3 адамнан топқа бөлінеді.Үш адамның екеуі ойыншы, біреуі судья. Мұғалім тақырыпты айтқан соң оқушылар бірінен соң бірі кезектесіпосы тақырыпқа қатысты болатын сөздерді айтады. Оқушынының біреуі тоқтағанша ойынды жалғай береді. Топтағы үшінші оқушы айтылған сөздерді жазып отырады.және есептеп отыратын судья болады.Теннистің ойындағыдай есептеу жүргізу керек. Мысалы 10-0, теңбе-тең және сол сияқты. Оқушының біреуі сөз таба алмай қалса екіншісіне 1 ұпай қосылуы керек. Сөздер бүгінгі сабақтың тақырыбына байланысты: Кубистерді, футуристерді, орфистерді, оп-арт пен поп-артты айтуға болады. Сонымен қатар суретшілерді, оның ішінде Пикасо Паблоны, Брак Жоржды, Грис Хуанды, Леже Фернанды, Л.Поповты, Раушенберг Робертті, Линхштейн Ройды, Джонс Джасперді айтуға болады. Осыдан соң оқушылар үстелдің үстінде жатқан бірнеше суреттерді алып,топпен жұмыс жасап танысады.
Тақырыпқа шығу; Видеоролик «Жіппен сурет салу» |
ауызша
|
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
25 минут
|
Тапсырма 1: Кітаптың арасына «жіптің көмгімен» сурет салу. Сонда төмендегідей сурет шығуы мүмкін. Сынып оқушыларына «Көркем стильдер және бағыттар» бойынша презентация көрсетіледі. Өнердегі заманауи стильдік бағыттың бірі: монотипиялық техника бойынша сурет салғызу үшін тапсырмалар орындау ұсынылады. Сынып оқушылары құрал-жабдықтар мен материалдарды техника және жеке басының гигиенасын сақтайтын ережелерді қолданады.
Дискриптор; - А4 қағазды тең ортасынан екіге бұктеу -жіпті бояуға малу -жіпті жарты қағаздың бетіне салу -қағаздың екінші бетімен жіптің үстінен басу -жіпті қағаз арасынан суырып алу Бағалау: Оқушылар өз-өзін бағалау, мұғалім ауызша коментария беру. Тапсырма 2: бірінші тапсырманы толық орындаған оқушылар екінші тапсырма, яғни Гүлдің суретін салуды орындайды. Сонда шығатын суреттің жобасы төменде көрсетілген.
Дискриптор; -Екі бөлек шыны алу -бірінші шынының үстін қылқаламмен әр түрлі түспен бояу -екінші бөлек шыныны біріншінің үстін жауып, басу -шыныларды бір-бірінен ажырату Бағалау: Оқушылар өз-өзін бағалау, мұғалім ауызша коментария беру.
Бағалау: Оқушылар өз-өзін бағалайды Қортынды: оқушылардың шығармашыл жұмыстарын жасауда әртүрлі (замануилық) технологиялар мен өнердің материалдарын анықтады, таңдады және біріктірді.
|
http://www.myshared.ru/slide/1332874/
https://youtu.be/rRBD3qeYDMY https://youtu.be/EWISFVn-M9Q
|
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 10 минут
|
Сабақ бойынша рефлексия
770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |