Р/С
|
Ауыспалы тақырыптар
|
Сабақтардың тақырыбы
|
Оқудың
мақсаттары
|
Cағат
саны
|
Мерзімі
|
Ескерту
|
|
|
І тоқсан
25 сағат
|
|
|
|
1
|
1-бөлім:
Ауа райы және
климаттық өзгерістер
|
1.Ауа
райы. Ауа райын болжаудың халықтық жүйесі
|
7.2.5.1 мәтін бойынша
проблемалық сұрақтар құрастыру;
7.4.2.1. Сөйлеу тіліндегі
интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп
қолдану;
|
1
|
|
|
|
2
|
2.Ауа
райына қатысты қазақ халқының танымы. Отамалы
|
7.1.1.1
мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын
болжау;
7.2.5.1 мәтін бойынша
проблемалық сұрақтар құрастыру;
7.4.2.1.
Сөйлеу тіліндегі
интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп
қолдану;
|
1
|
|
|
|
3
|
3.Синоптиктер болжамы
|
7.2.1.1. Мәтіндік және
графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты
интерпретациялау;
7.4.2.1. Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық
екпіннің мәнін түсініп қолдану;
|
1
|
|
|
|
4
|
4.Ауа
райы құбылысының қазақы атаулары
|
7.2.1.1. Мәтіндік және
графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты
интерпретациялау;
7.4.2.1.
Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін
түсініп қолдану;
|
1
|
|
|
|
5
|
5.Табиғат
пен адам
|
7.1.5.1 Проблемалық
сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді
жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру,
талқылау;
7.4.2.1.
Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін
түсініп қолдану;
|
1
|
|
|
|
6
|
6. Аспан
неге көгілдір?
|
7.1.1.1.Мәтін
үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын
болжау;
7.2.5.1 мәтін бойынша
проблемалық сұрақтар құрастыру;
7.4.2.1. Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық
екпіннің мәнін түсініп қолдану;
|
1
|
|
|
|
7
|
7.Климаттық
өзгерістер
БЖБ
№1
|
7.1.1.1.Мәтін үзінділерін
тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын
болжау;
7.2.1.1. Мәтіндік және
графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты
интерпретациялау;
7.4.2.1. Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық
екпіннің мәнін түсініп қолдану;
|
1
|
|
|
|
8
|
2-бөлім:
Көшпенділер
мәдениеті
|
8.Көшпенділік
|
7.2.4.1 идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет
стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы,
тілдік ерекшелігін
салыстыра талдау;
7.4.1.1 жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере
отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай
жазу.
|
1
|
|
|
|
9
|
9.Көшпенділердің атбегілік өнері
|
7.1.2.1
әлеуметтік-қоғамдық, оқу-еңбек тақырыптарына байланысты диалог,
монолог, полилогтердегі (интервью, көркем әдеби шығармадан үзінді)
автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдау;
7.4.1.1 жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере
отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай
жазу.
|
1
|
|
|
|
10
|
10.Киелі
киіз үй.
|
7.1.2.1
әлеуметтік-қоғамдық, оқу-еңбек тақырыптарына байланысты диалог,
монолог, полилогтердегі (көркем әдеби шығармалардан үзінді) автор
көзқарасы мен көтерілген мәселені талдау;
7.4.1.1
жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік
заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу.
|
1
|
|
|
|
11
|
11.Қолөнер - зор өнер
|
7.2.4.1 идеясы ұқсас
публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің
тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік
ерекшелігін
салыстыра талдау;
7.4.1.1 жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере
отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай
жазу.
|
1
|
|
|
|
12
|
12.Көшпенділердің музыка өнері
|
7.1.2.1
әлеуметтік-қоғамдық, оқу-еңбек тақырыптарына байланысты диалог,
монолог, полилогтердегі (көркем әдеби шығармалардан үзінді) автор
көзқарасы мен көтерілген мәселені талдау;
7.4.1.1 жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере
отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай
жазу.
|
1
|
|
|
|
13
|
13.Көшпенділердің киім ерекшеліктері
|
7.2.4.1 идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет
стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы,
тілдік ерекшелігін
салыстыра талдау;
7.4.1.1 жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере
отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай
жазу.
|
1
|
|
|
|
14
|
14.Төрт
құбыла – төрт түлік
|
7.1.2.1
әлеуметтік-қоғамдық, оқу-еңбек тақырыптарына байланысты диалог,
монолог, полилогтердегі (көркем әдеби шығармалардан үзінді) автор
көзқарасы мен көтерілген мәселені талдау;
7.4.1.1 жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере
отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай
жазу.
|
1
|
|
|
|
15
|
15.Көшпенділердің уақыт пен өлшемді анықтау
белгілері.
|
7.2.4.1 идеясы ұқсас
публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің
тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік
ерекшелігін
салыстыра
талдау;
7.4.1.1 жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере
отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай
жазу.
|
1
|
|
|
|
16
|
3-бөлім: Денсаулық – зор
байлық
|
16.Ең
басты байлық
|
7.2.2.1.Публицистикалық
және ресми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы
тану;
7.4.3.1. Фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін,
көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану;
|
1
|
|
|
|
17
|
17.Иммунитет
|
7.2.1.1. Мәтіндік және
графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты
интерпретациялау;
7.4.3.1. Фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін,
көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану;
|
1
|
|
|
|
18
|
18.Дәрігермен сұхбат
|
7.2.2.1.Публицистикалық
және ресми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы
тану;
7.4.3.1. Фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін,
көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану;
|
1
|
|
|
|
19
|
19.Денсаулыққа пайдалы тағамдар
|
7.3.3.1.Мәтін құрылымын
(кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай
отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде
берілген процесті сипаттап жазу;
7.4.3.1. Фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін,
көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану;
|
1
|
|
|
|
20
|
20.
Дәрілік өсімдіктердің денсаулыққа пайдасы.
|
7.3.2.1 жанрлық және
стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана
отырып, нұсқаулық құрастырып жазу;
7.4.3.1. Фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін,
көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану;
|
1
|
|
|
|
21
|
21.Дәрумендер-денсаулық
кепілі
|
7.2.1.1
мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер)
ақпаратты интерпретациялау;
7.4.3.1. Фразеологизм,
мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін
түсініп қолдану;
|
1
|
|
|
|
22
|
22.Ағзаның дабылы. БЖБ
№2
|
7.2.1.1
мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер)
ақпаратты интерпретациялау;
|
1
|
|
|
|
23
|
23.Тәні саудың – жаны
сау
|
7.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа
байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе
себептеріне өз көзқарасын жазу (дискуссивті
эссе).
|
1
|
|
|
|
24
|
24.
Тоқсандық
жиынтық бағалау
|
|
1
|
|
|
|
25
|
|
25. Денсаулыққа зиянды
әдеттер
|
7.3.2.1 жанрлық және
стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана
отырып, нұсқаулық құрастырып жазу;
7.4.3.1. Фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін,
көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану;
|
1
|
|
|
|
|
|
|
ІІ тоқсан 24 сағат
|
|
|
|
|
26
|
4-бөлім.
Сүйіспеншілік пен достық
|
1.Қой
сүйеді баласын қоңырым деп...
|
7.2.6.1 Оқылым
стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп
оқу;
7.4.4.1 Етістіктің есімше,
көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін тілдесім барысында
қолдану.
|
1
|
|
|
|
27
|
2.Менің
пірім
|
7.2.6.1 Оқылым
стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп
оқу;
7.4.4.1 Етістіктің есімше,
көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін тілдесім барысында
қолдану.
|
1
|
|
|
|
28
|
3. Отанды
сүйемін
|
7.2.4.1 идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет
стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы,
тілдік ерекшелігін
салыстыра талдау;
7.4.4.1 Етістіктің
есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін тілдесім
барысында қолдану.
|
1
|
|
|
|
29
|
|
4.Сүйемін туған тілді –
анам тілін
|
7.2.6.1 Оқылым
стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп
оқу;
7.4.4.1 Етістіктің
есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін тілдесім
барысында қолдану.
|
1
|
|
|