|
Бөлім |
|
||||||||||||||||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
||||||||||||||||
|
Күні |
|
||||||||||||||||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Биосфера және оның құрамдас бөліктері |
||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.3.4.1 -биосфераның құрамын, құрылымын, шекаралары мен қасиеттерін анықтайды |
||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар биосфераның құрамы мен құрылымын, шекараларын анықтайды. Басым бөлігі ағзалардың көптүрлілігін сипаттай алады. Кейбір оқушылар биосферадағы зат айналымын суреттеп көрсете алады |
||||||||||||||||
|
Бағалау критерииі |
Биосфераның шекараларын анықтайды Биосферадағы зат айналымын түсіндіреді Биосфераның құрамы мен қасиетін сипаттайды Биосфераға үлес қосқан ғалымдарды біледі Ағзалардың көптүрлілігін сипаттайды Биосфераның құрамдас бөліктерін сипаттап өз болжамын визуалды дәлелдермен қорытындылайды |
||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||
|
Басы |
Қызығушылықты ояту үшін миға шабуыл. Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру, сабаққа дайындығына назар аудару. Психологиялық ахуал туғызу «Арна» әдіс.(Топқа бөлінген оқушылар алдарындағы дәптерлерін бір-бірімен жалғастырып арна жасайды. Сол арна арқылы кішкентай доп жүгіртеді. Доп арна бойынша басынан аяғына дейін домалап жету керек. Тиімділігі топтың ынтымақтастығын және бір-біріне қолдау көрсетуін нығайтады). Топқа бөлу (түрлі түсті қағаздар арқылы)
Білімді тексеру кезеңі:\топпен жұмыс\ Жетістік критерийлерін болжайды; Жетістік критерийлерімен және дескрипторлармен танысады |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
Слайд 6-7 Дидактикалық материалдар №1 |
|||||||||||||
|
Ортасы |
Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. В.И. Вернадский биосфера туралы ілімінде
биосфераны құрайтын заттарға ерекше мән берді. Оның тұжырымы
бойынша биосфера жеті түрлі құрамдас заттардың жиынтығынан тұрады.
В.И.Вернадский тіршілік атаулының негізі “тірі заттар” мен “өлі
заттар” деп түсіндірді. Ол “тірі заттар ” деп, жер бетінде кеңінен
таралған барлық тірі организмдер жиынтығын атады. «Миға шабуыл» әдіс. Мұғалім жаңа сабақты бастау үшін оқушылардың назарына суретті көрсету арқылы и және арнайы ресур арқылы айқындайды. 1. Балалар суреттен не көріп отырсыңдар? 2. Суретте көріп отырған тірі ағзалар жердің қай қабығына жатады?
. 1 тапсырма.«Құпия сурет» әдісі конверттен алынған сурет бойынша әр топ сурет мәтінін ашатын бес сұрақ құрастырып бір-бірімен алмастыра отырып жауап береді. Сурет бойынша биосфераның шекарасын және басқа жер қабықтарымен байланысын,биосферадағы зат айналымын анықтаңыз 1- топ: Биосфера шекаралары 2- топ: Заттардың биологиялық айналымы 3-топ: Биосфераның құрамы мен қасиетін
Қалыптастырушы бағалау.«Шапалақ» әдісі арқылы жүргізіледі. 2 тапсырма «Географиялық диктант» «Сөйлемді толықтыр» әдісі. Оқушылар берілген сөйлемнің арасынан көп нүктенің орнына дұрыс сөзді тауып жазады. «Биосфера» ұғымын ғылымға ............. жылы австриялық геолог ғалым ............... енгізді. Вернадский тірі заттардың аса тығыз топтануын «.............................» деп атады. Биосфераның құрамы ..................................................тұрады. Айналымдардың биосфералық циклі ................. бөлімнен тұрады. Биосфераның қасиеті.......................................... Толық биологиялық айналымға Жерде таралған барлық ........................................... қатысады. Органикалық заттардың ыдырау үрдістері ........................... барлық аумағында жүреді. Биосфераның ұсақ құрылым элементтеріне .................................................................................. ..........кіреді.
Қалыптастырушы бағалау«Көңілді смайликтер» арқылы бағалау. 3 тапсырма. «Скрайбинг» әдісі арқылы әр топқа биосфераның құрамдас бөліктері атмосфера, гидросфера, литосфера қабаттары бөлініп беріледі.
Қалыптастырушы бағалау. «ҚҚҚ» әдісі арқылы бағаланады |
Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ: «Баспалдақ» әдісі 1.Білімім төмен 2.Орташа 3.Орташадан жоғары 4. Жоғары ҚБ: Мұғалім тарапынан жүретін бағалау «Ауызша мадақтау |
Слайдар Ашық сұрап-жауаптар |
|||||||||||||
|
Сабақтыңсоңы |
Рефлексия. Оқушылар қиық қағаздарға жазып береді. Сабақта маған не пайдалы болды? |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|||||||||||||
|
Үйге тапсырма |
Үйге тапсырма: БАҚ-тан тіл туралы мақала оқып,өз пікірін дайындау |
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын
сақтау |
|
|
Саралау: Оқушылардың тақырыпты теориялық тұрғыда жеңіл меңгеруі үшін және негізгі ойды толық түсінуін қолдау мақсатында мына тәсілдерді пайдаландым: 1.Бейнебаян көру , оқулықпен жұмыстану арқылы «Дереккөздер » арқылы сараладым. 2. Веендиограммасы, бинго әдісі арқылы қарқындылын сараладым. 3. «1минуттық әңгіме» арқылы әңгіме-диологқа түседі.
|
Сабақ өң бойында оқушыларды алға жетелеу мақсатымда, мадақтап, қолдап отырдым. Оларды дескриптор бойынша, смайликтер, «толық ай, жарты ай, жаңа ай», от шашу әдістерін пайданаландым. |
|
|
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
|
||
|
|
|||
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
7 сыныпқа қмж Биосфера және оның құрамдас бөліктері
7 сыныпқа қмж Биосфера және оның құрамдас бөліктері
|
Бөлім |
|
||||||||||||||||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
||||||||||||||||
|
Күні |
|
||||||||||||||||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Биосфера және оның құрамдас бөліктері |
||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.3.4.1 -биосфераның құрамын, құрылымын, шекаралары мен қасиеттерін анықтайды |
||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар биосфераның құрамы мен құрылымын, шекараларын анықтайды. Басым бөлігі ағзалардың көптүрлілігін сипаттай алады. Кейбір оқушылар биосферадағы зат айналымын суреттеп көрсете алады |
||||||||||||||||
|
Бағалау критерииі |
Биосфераның шекараларын анықтайды Биосферадағы зат айналымын түсіндіреді Биосфераның құрамы мен қасиетін сипаттайды Биосфераға үлес қосқан ғалымдарды біледі Ағзалардың көптүрлілігін сипаттайды Биосфераның құрамдас бөліктерін сипаттап өз болжамын визуалды дәлелдермен қорытындылайды |
||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||
|
Басы |
Қызығушылықты ояту үшін миға шабуыл. Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру, сабаққа дайындығына назар аудару. Психологиялық ахуал туғызу «Арна» әдіс.(Топқа бөлінген оқушылар алдарындағы дәптерлерін бір-бірімен жалғастырып арна жасайды. Сол арна арқылы кішкентай доп жүгіртеді. Доп арна бойынша басынан аяғына дейін домалап жету керек. Тиімділігі топтың ынтымақтастығын және бір-біріне қолдау көрсетуін нығайтады). Топқа бөлу (түрлі түсті қағаздар арқылы)
Білімді тексеру кезеңі:\топпен жұмыс\ Жетістік критерийлерін болжайды; Жетістік критерийлерімен және дескрипторлармен танысады |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
Слайд 6-7 Дидактикалық материалдар №1 |
|||||||||||||
|
Ортасы |
Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. В.И. Вернадский биосфера туралы ілімінде
биосфераны құрайтын заттарға ерекше мән берді. Оның тұжырымы
бойынша биосфера жеті түрлі құрамдас заттардың жиынтығынан тұрады.
В.И.Вернадский тіршілік атаулының негізі “тірі заттар” мен “өлі
заттар” деп түсіндірді. Ол “тірі заттар ” деп, жер бетінде кеңінен
таралған барлық тірі организмдер жиынтығын атады. «Миға шабуыл» әдіс. Мұғалім жаңа сабақты бастау үшін оқушылардың назарына суретті көрсету арқылы и және арнайы ресур арқылы айқындайды. 1. Балалар суреттен не көріп отырсыңдар? 2. Суретте көріп отырған тірі ағзалар жердің қай қабығына жатады?
. 1 тапсырма.«Құпия сурет» әдісі конверттен алынған сурет бойынша әр топ сурет мәтінін ашатын бес сұрақ құрастырып бір-бірімен алмастыра отырып жауап береді. Сурет бойынша биосфераның шекарасын және басқа жер қабықтарымен байланысын,биосферадағы зат айналымын анықтаңыз 1- топ: Биосфера шекаралары 2- топ: Заттардың биологиялық айналымы 3-топ: Биосфераның құрамы мен қасиетін
Қалыптастырушы бағалау.«Шапалақ» әдісі арқылы жүргізіледі. 2 тапсырма «Географиялық диктант» «Сөйлемді толықтыр» әдісі. Оқушылар берілген сөйлемнің арасынан көп нүктенің орнына дұрыс сөзді тауып жазады. «Биосфера» ұғымын ғылымға ............. жылы австриялық геолог ғалым ............... енгізді. Вернадский тірі заттардың аса тығыз топтануын «.............................» деп атады. Биосфераның құрамы ..................................................тұрады. Айналымдардың биосфералық циклі ................. бөлімнен тұрады. Биосфераның қасиеті.......................................... Толық биологиялық айналымға Жерде таралған барлық ........................................... қатысады. Органикалық заттардың ыдырау үрдістері ........................... барлық аумағында жүреді. Биосфераның ұсақ құрылым элементтеріне .................................................................................. ..........кіреді.
Қалыптастырушы бағалау«Көңілді смайликтер» арқылы бағалау. 3 тапсырма. «Скрайбинг» әдісі арқылы әр топқа биосфераның құрамдас бөліктері атмосфера, гидросфера, литосфера қабаттары бөлініп беріледі.
Қалыптастырушы бағалау. «ҚҚҚ» әдісі арқылы бағаланады |
Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ: «Баспалдақ» әдісі 1.Білімім төмен 2.Орташа 3.Орташадан жоғары 4. Жоғары ҚБ: Мұғалім тарапынан жүретін бағалау «Ауызша мадақтау |
Слайдар Ашық сұрап-жауаптар |
|||||||||||||
|
Сабақтыңсоңы |
Рефлексия. Оқушылар қиық қағаздарға жазып береді. Сабақта маған не пайдалы болды? |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|||||||||||||
|
Үйге тапсырма |
Үйге тапсырма: БАҚ-тан тіл туралы мақала оқып,өз пікірін дайындау |
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын
сақтау |
|
|
Саралау: Оқушылардың тақырыпты теориялық тұрғыда жеңіл меңгеруі үшін және негізгі ойды толық түсінуін қолдау мақсатында мына тәсілдерді пайдаландым: 1.Бейнебаян көру , оқулықпен жұмыстану арқылы «Дереккөздер » арқылы сараладым. 2. Веендиограммасы, бинго әдісі арқылы қарқындылын сараладым. 3. «1минуттық әңгіме» арқылы әңгіме-диологқа түседі.
|
Сабақ өң бойында оқушыларды алға жетелеу мақсатымда, мадақтап, қолдап отырдым. Оларды дескриптор бойынша, смайликтер, «толық ай, жарты ай, жаңа ай», от шашу әдістерін пайданаландым. |
|
|
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
|
||
|
|
|||
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
|||
шағым қалдыра аласыз















