Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / 7 сыныптың Қазақстан тарихынан 4 тоқсанға арналған БЖБ-сы
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
7 сыныптың Қазақстан тарихынан 4 тоқсанға арналған БЖБ-сы
Материал туралы қысқаша түсінік
7 сыныптың Қазақстан тарихы бойынша 4 тоқсанның БЖБ-сы
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
IV ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ
БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«XIХ-XX ғасырдың басындағы
Қазақстанның мәдениеті» бөлімі бойынша жиынтық
бағалау
Тақырып
ХІХ ғасырдағы
мәдениеттің дамуы
Оқу
мақсаты
7.2.3.2 XIX ғасырдың
ІІ жартысындағы білім беру мен ағарту ісінің даму ерекшеліктерін
түсіндіру
7.2.2.1 Халық ауыз әдебиеті
мен музыка өнері туындыларының тарихи дереккөзі ретінде құндылығын
бағалау
Бағалау
критерийі
Білім
алушы
Білім беру мен
ағарту ісінің даму ерекшеліктерін
анықтайды
Халық ауыз әдебиеті мен музыка
өнері туындыларының тарихи дереккөзі ретінде құндылығына баға
береді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Жоғары деңгей
дағдылары
Орындау
уақыты
20
минут
Тапсырма
Білім беру мен ағарту
саласының ерекшелігін анықтаңыз.
ХІХ
ғасырдыңІІ
жартысындағыбілім беру мен ағарту
саласының ерекшелігі
a.
b.
c.
d.
e.
2.ХІХ
ғасырдағықазақ халқының ауыз әдбиеті
мен музыка өнері туралы ойыңызды ПТМС формуласы арқылы пікіріңізді
білдіріңіз.
Позиция«ХІХ ғасырдағы қазақ халқының
ауыз әдебиеті мен музыка өнері тарихи дерек көзі ретінде құндылығы
жоғары /құндылығы төмен» Түсіндіру(себебі мынадай 2 дәлел
келтіре аламын...)
Мысал(мұны мынадай 2 мысал
арқылы дәлелдей аламын....)
Салдар(қорытынды
жасаймын....)
Бағалау
критерийі
Тапсырма
№
Дескриптор
Балл
Білім
алушы
Білім беру мен
ағарту ісінің даму ерекшеліктерін
анықтайды
1
білім беру мен ағарту
саласының 1-ерекшелігін жазады;
1
білім беру мен ағарту
саласының 2-ерекшелігін жазады;
1
білім беру мен ағарту
саласының 3-ерекшелігін жазады;
1
білім беру мен ағарту
саласының 4-ерекшелігін жазады;
1
білім беру мен ағарту
саласының 5-ерекшелігін жазады;
1
Халық ауыз әдебиеті мен музыка
өнері туындыларының тарихи дереккөзі ретінде құндылығына баға
береді
2
тақырыпқа қатысты өз
позициясын анықтайды;
1
өзі таңдаған позициясын
түсіндіруде 1-дәлел келтіреді;
1
өзі таңдаған позициясын
түсіндіруде 2-дәлел келтіреді;
1
ойын нақтылау
үшін1-мысал
келтіреді;
1
ойын нақтылау
үшін2-мысал
келтіреді;
1
қорытынды
жасайды.
1
Жалпы балл
11
«XIХ-XX ғасырдың басындағы
Қазақстанның мәдениеті» бөлімі бойынша жиынтық
бағалаудың нәтижесіне
қатысты ата-аналарға
ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні
___________________________________________
Критериалды
бағалау
Оқу
жетістіктерінің деңгейі
Төмен
Орта
Жоғары
Білім беру мен
ағарту ісінің даму ерекшеліктерін
анықтайды
Білім беру және
ағарту саласының 1/2/3/4/5 ерекшеліктерінанықтауда
қиналады
Білім беру және ағарту
саласының 1/2/3/4/5 ерекшеліктерінанықтауда қателіктер
жібереді
Білім беру мен
ағарту ісінің даму ерекшеліктерін
анықтайды
Халық ауыз әдебиеті мен музыка
өнері туындыларының тарихи дереккөзі ретінде құндылығына баға
береді
Өзінің позициясын
айтуда,
оны
түсіндіруде1/2дәлел және мысал
келтіріп,қорытынды
жасаудақиналады
Өзінің позициясын
айтуда,
оны
түсіндіруде1/2дәлел және мысал
келтіріп,қорытынды жасауда қателіктер
жібереді
Халық ауыз әдебиеті мен музыка
өнері туындыларының тарихи дереккөзі ретінде құндылығына баға
береді
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз