IV ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«XIХ-XX ғасырдың басындағы Қазақстанның мәдениеті» бөлімі бойынша жиынтық бағалау |
|
|
Тақырып |
ХІХ ғасырдағы мәдениеттің дамуы |
|
Оқу мақсаты |
7.2.3.2 XIX ғасырдың ІІ жартысындағы білім беру мен ағарту ісінің даму ерекшеліктерін түсіндіру 7.2.2.1 Халық ауыз әдебиеті мен музыка өнері туындыларының тарихи дереккөзі ретінде құндылығын бағалау |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану Жоғары деңгей дағдылары |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
|
Тапсырма
2. ХІХ ғасырдағы қазақ халқының ауыз әдбиеті мен музыка өнері туралы ойыңызды ПТМС формуласы арқылы пікіріңізді білдіріңіз.
Позиция «ХІХ ғасырдағы қазақ халқының
ауыз әдебиеті мен музыка өнері тарихи дерек көзі ретінде құндылығы
жоғары /құндылығы төмен» Мысал (мұны мынадай 2 мысал арқылы дәлелдей аламын....) Салдар (қорытынды жасаймын....)
|
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Білім беру мен ағарту ісінің даму ерекшеліктерін анықтайды |
1 |
білім беру мен ағарту саласының 1-ерекшелігін жазады; |
1 |
|
білім беру мен ағарту саласының 2-ерекшелігін жазады; |
1 |
||
|
білім беру мен ағарту саласының 3-ерекшелігін жазады; |
1 |
||
|
білім беру мен ағарту саласының 4-ерекшелігін жазады; |
1 |
||
|
білім беру мен ағарту саласының 5-ерекшелігін жазады; |
1 |
||
|
Халық ауыз әдебиеті мен музыка өнері туындыларының тарихи дереккөзі ретінде құндылығына баға береді |
2 |
тақырыпқа қатысты өз позициясын анықтайды; |
1 |
|
өзі таңдаған позициясын түсіндіруде 1-дәлел келтіреді; |
1 |
||
|
өзі таңдаған позициясын түсіндіруде 2-дәлел келтіреді; |
1 |
||
|
ойын нақтылау үшін 1 -мысал келтіреді; |
1 |
||
|
ойын нақтылау үшін 2 -мысал келтіреді; |
1 |
||
|
қорытынды жасайды. |
1 |
||
|
Жалпы балл 11 |
|||
«XIХ-XX ғасырдың басындағы Қазақстанның мәдениеті» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне
қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні ___________________________________________
|
Критериалды бағалау |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
|
Білім беру мен ағарту ісінің даму ерекшеліктерін анықтайды
|
Білім беру және ағарту саласының 1/2/3/4/5 ерекшеліктерін анықтауда қиналады
|
Білім беру және ағарту саласының 1/2/3/4/5 ерекшеліктерін анықтауда қателіктер жібереді
|
Білім беру мен ағарту ісінің даму ерекшеліктерін анықтайды
|
|
Халық ауыз әдебиеті мен музыка өнері туындыларының тарихи дереккөзі ретінде құндылығына баға береді |
Өзінің позициясын айтуда, оны түсіндіруде 1 / 2 дәлел және мысал келтіріп, қорытынды жасауда қиналады
|
Өзінің позициясын айтуда, оны түсіндіруде 1 / 2 дәлел және мысал келтіріп, қорытынды жасауда қателіктер жібереді
|
Халық ауыз әдебиеті мен музыка өнері туындыларының тарихи дереккөзі ретінде құндылығына баға береді
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
7 сыныптың Қазақстан тарихынан 4 тоқсанға арналған БЖБ-сы
7 сыныптың Қазақстан тарихынан 4 тоқсанға арналған БЖБ-сы
IV ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«XIХ-XX ғасырдың басындағы Қазақстанның мәдениеті» бөлімі бойынша жиынтық бағалау |
|
|
Тақырып |
ХІХ ғасырдағы мәдениеттің дамуы |
|
Оқу мақсаты |
7.2.3.2 XIX ғасырдың ІІ жартысындағы білім беру мен ағарту ісінің даму ерекшеліктерін түсіндіру 7.2.2.1 Халық ауыз әдебиеті мен музыка өнері туындыларының тарихи дереккөзі ретінде құндылығын бағалау |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану Жоғары деңгей дағдылары |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
|
Тапсырма
2. ХІХ ғасырдағы қазақ халқының ауыз әдбиеті мен музыка өнері туралы ойыңызды ПТМС формуласы арқылы пікіріңізді білдіріңіз.
Позиция «ХІХ ғасырдағы қазақ халқының
ауыз әдебиеті мен музыка өнері тарихи дерек көзі ретінде құндылығы
жоғары /құндылығы төмен» Мысал (мұны мынадай 2 мысал арқылы дәлелдей аламын....) Салдар (қорытынды жасаймын....)
|
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Білім беру мен ағарту ісінің даму ерекшеліктерін анықтайды |
1 |
білім беру мен ағарту саласының 1-ерекшелігін жазады; |
1 |
|
білім беру мен ағарту саласының 2-ерекшелігін жазады; |
1 |
||
|
білім беру мен ағарту саласының 3-ерекшелігін жазады; |
1 |
||
|
білім беру мен ағарту саласының 4-ерекшелігін жазады; |
1 |
||
|
білім беру мен ағарту саласының 5-ерекшелігін жазады; |
1 |
||
|
Халық ауыз әдебиеті мен музыка өнері туындыларының тарихи дереккөзі ретінде құндылығына баға береді |
2 |
тақырыпқа қатысты өз позициясын анықтайды; |
1 |
|
өзі таңдаған позициясын түсіндіруде 1-дәлел келтіреді; |
1 |
||
|
өзі таңдаған позициясын түсіндіруде 2-дәлел келтіреді; |
1 |
||
|
ойын нақтылау үшін 1 -мысал келтіреді; |
1 |
||
|
ойын нақтылау үшін 2 -мысал келтіреді; |
1 |
||
|
қорытынды жасайды. |
1 |
||
|
Жалпы балл 11 |
|||
«XIХ-XX ғасырдың басындағы Қазақстанның мәдениеті» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне
қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні ___________________________________________
|
Критериалды бағалау |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
|
Білім беру мен ағарту ісінің даму ерекшеліктерін анықтайды
|
Білім беру және ағарту саласының 1/2/3/4/5 ерекшеліктерін анықтауда қиналады
|
Білім беру және ағарту саласының 1/2/3/4/5 ерекшеліктерін анықтауда қателіктер жібереді
|
Білім беру мен ағарту ісінің даму ерекшеліктерін анықтайды
|
|
Халық ауыз әдебиеті мен музыка өнері туындыларының тарихи дереккөзі ретінде құндылығына баға береді |
Өзінің позициясын айтуда, оны түсіндіруде 1 / 2 дәлел және мысал келтіріп, қорытынды жасауда қиналады
|
Өзінің позициясын айтуда, оны түсіндіруде 1 / 2 дәлел және мысал келтіріп, қорытынды жасауда қателіктер жібереді
|
Халық ауыз әдебиеті мен музыка өнері туындыларының тарихи дереккөзі ретінде құндылығына баға береді
|
шағым қалдыра аласыз













