Материалдар / 7 сыныптың Қазақстан тарихынан 4 тоқсанға арналған БЖБ-сы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

7 сыныптың Қазақстан тарихынан 4 тоқсанға арналған БЖБ-сы

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сыныптың Қазақстан тарихы бойынша 4 тоқсанның БЖБ-сы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Сәуір 2024
303
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

IV ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


«XIХ-XX ғасырдың басындағы Қазақстанның мәдениеті» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тақырып

ХІХ ғасырдағы мәдениеттің дамуы


Оқу мақсаты

7.2.3.2 XIX ғасырдың ІІ жартысындағы білім беру мен ағарту ісінің даму ерекшеліктерін түсіндіру

7.2.2.1 Халық ауыз әдебиеті мен музыка өнері туындыларының тарихи дереккөзі ретінде құндылығын бағалау

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Білім беру мен ағарту ісінің даму ерекшеліктерін анықтайды

  • Халық ауыз әдебиеті мен музыка өнері туындыларының тарихи дереккөзі ретінде құндылығына баға береді

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

Жоғары деңгей дағдылары

Орындау уақыты

20 минут



Тапсырма

  1. Білім беру мен ағарту саласының ерекшелігін анықтаңыз.

ХІХ ғасырдың ІІ жартысындағы білім беру мен ағарту саласының ерекшелігі

a.

b.

c.

d.

e.


2. ХІХ ғасырдағы қазақ халқының ауыз әдбиеті мен музыка өнері туралы ойыңызды ПТМС формуласы арқылы пікіріңізді білдіріңіз.

Позиция «ХІХ ғасырдағы қазақ халқының ауыз әдебиеті мен музыка өнері тарихи дерек көзі ретінде құндылығы жоғары /құндылығы төмен»
Түсіндіру (себебі мынадай 2 дәлел келтіре аламын...)

Мысал (мұны мынадай 2 мысал арқылы дәлелдей аламын....)

Салдар (қорытынды жасаймын....)





Бағалау критерийі

Тапсырма №

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Білім беру мен ағарту ісінің даму ерекшеліктерін анықтайды


1

білім беру мен ағарту саласының 1-ерекшелігін жазады;

1

білім беру мен ағарту саласының 2-ерекшелігін жазады;

1

білім беру мен ағарту саласының 3-ерекшелігін жазады;

1

білім беру мен ағарту саласының 4-ерекшелігін жазады;

1

білім беру мен ағарту саласының 5-ерекшелігін жазады;

1

Халық ауыз әдебиеті мен музыка өнері туындыларының тарихи дереккөзі ретінде құндылығына баға береді

2

тақырыпқа қатысты өз позициясын анықтайды;

1

өзі таңдаған позициясын түсіндіруде 1-дәлел келтіреді;

1

өзі таңдаған позициясын түсіндіруде 2-дәлел келтіреді;

1

ойын нақтылау үшін 1 -мысал келтіреді;

1

ойын нақтылау үшін 2 -мысал келтіреді;

1

қорытынды жасайды.

1

Жалпы балл 11


«XIХ-XX ғасырдың басындағы Қазақстанның мәдениеті» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне

қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика


Білім алушының аты-жөні ___________________________________________


Критериалды бағалау

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

Білім беру мен ағарту ісінің даму ерекшеліктерін анықтайды


Білім беру және ағарту саласының 1/2/3/4/5 ерекшеліктерін анықтауда қиналады

Shape1



Білім беру және ағарту саласының 1/2/3/4/5 ерекшеліктерін анықтауда қателіктер жібереді

Shape2

Білім беру мен ағарту ісінің даму ерекшеліктерін анықтайды


Shape3

Халық ауыз әдебиеті мен музыка өнері туындыларының тарихи дереккөзі ретінде құндылығына баға береді

Өзінің позициясын айтуда,

оны түсіндіруде 1 / 2 дәлел және мысал келтіріп, қорытынды жасауда қиналады

Shape4

Өзінің позициясын айтуда,

оны түсіндіруде 1 / 2 дәлел және мысал келтіріп, қорытынды жасауда қателіктер жібереді

Shape5

Халық ауыз әдебиеті мен музыка өнері туындыларының тарихи дереккөзі ретінде құндылығына баға береді

Shape6




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!