0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
Сабақтың тақырыбы: 7-ні қосу және азайту.Сабақтың мақсаты: 1.Білімділік: -ні қосу және азайтудың үлгісін таныстыру,кестелік есептерге машықтандыру. 2.Дамытушылық: Ауызша есептеу дағдыларын қалыптастырып,танымдық және логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. 3.Тәрбиелік: Халықтық педагогика негізінде адамгершілікке, білімділікке,тапқырлыққа тәрбиелеу. Сабақтың түрі: Аралас сабақ.Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап,түсіндіру,ойын.Сабақтың көрнекілігі: асықтар,қоржын,есеп шарты,күн бейнесі.
Сабақтың барысы: 1)Ұйымдастыру бөлімі. Өткенді қайталауТақтада дайындалған карточкалар ілулі тұр. Сандар ретімен оның астында буындар жазылған.Оұушылар сан тізбегін жаза отырып, келесі жолға сан ретіне сәйкес жазылған буындарды жазып шығуы тиіс.Нәтижесінде бүгінгі өтетін жаңа тақырыпқа байланысты тәрбиелік санамақ шықпақ.Үлгі: Жеті деген жігер, жетер жолын білер.
ЖЕ ДЕ ГЕР ЖО 0 1 5 8 ТІ ЖІ ТЕР БІЛЕР1 4 7 10
ГЕН ЖЕ ЛЫН 3 6 9
2.Өткен материалды Бәйге ойынымен пысықтау.Қоржыннан алынған асықтарда жазылған сұрақтарға жауап беру.1.Қосудың ауыстырымдылық қасиетінің ережесі.2.Қосудың компоненттерін ата.3.Айырманың компоненттерін ата.4.Кері сана.5.Кесіндінің өлшем бірлігін ата.6.10 неше таңбалы сан.7.4 санының құрамын айт.2)Жаңа сабақ-Біз бүгінгі сабағымызда санға 7-ні қосуды және саннан 7-ні азайтуды өтеміз.1.7 санын бір жолға толтыру.2.Фигуралар арқылы санға 7-ні қосу мен азайтуды түсіндіру.3.7 санының құрамын сұрау.4. 7 санының киелі сан екенін айтып,қазақ халқының тіршілігінде көптеген ұғымдардың 7 санымен байланысты екенін айту.(7ата,7 қазына,7 күн,7 шелпек,7 жұт)1. Жеті ата тапсырмасы.Әр адамның өзінен бастап арғы ата-бабаларының есімдерін білуі жеті атаны білу деген сөз.Ондай адамды Жеті атасын білген ұл,жеті жұрттың қамын жер деп дана ,білімді адам деп есептеген. Керісінше білмегендерді Жеті атасын білмейтін жетесіз деп айыптаған.Жеті ата мынадай ретпен құралған.1.ата2.әке3.немере4.шөбере5.немене6.шөпшек7.туажатОқулықтағы 1-тапсырманы орындату.2. Жеті қазына тапсырмасы.Ертеде халқымыздың ұғымында 7 нәрсені ең маңызды,қажет деп түсінген.Оларды 7 қазына деп атаған.Енді 7 қазынаны атап өтелік:1.ер жігіт2.сұлу әйел3.оқу,білім4.жүйрік ат5.берен мылтық6.құмай тазы7.қыран бүркітЖеті қазына тапсырмасы № 2 есеп3.Халқымыз аптадағы 7 күнді былай атаған:1.Дүйсенбі2.Сейсенбі3.Сәрсенбі4.Бейсенбі5.Жұма6.Сенбі7.Жексенбі4Жеті күннің тапсырмасы № 3 есеп Шартына қарап есеп құрастыруСергіту сәті Есеп сабағы әні.Аптаның 5-күні қасиетті күн,яғни ол күні 7 шелпек пісіріп,құран оқыған.Жеті шелпектің тапсырмасы № 4 есеп5 Жеті жұт. Халқымыз адам өміріне қауіпті табиғаттағы апаттарды да 7-ге бөліп,жеті жұт деп атаған.1.құрғақшылық2.жұт3.өрт4.соғыс5.оба6.топан су7.зілзалаЖеті жұттың тапсырмасы № 5 есепЖаңа сабақты бекіту.Міне,балалар,біз жеті деген жігер,жетер жолын білер санамағы арқылы бірлесе отырыпөз мақсатымызға жеттік.7-ге байланысты жеті ғалам,жеті жоқ,жеті жетім,жеті керемет,жеті мшел сияқты ұғымдары бар. Олармен жоғары сыныптарда танысамыз.Үйге тапсырма беру.Бағалау.
Сабақтың барысы: 1)Ұйымдастыру бөлімі. Өткенді қайталауТақтада дайындалған карточкалар ілулі тұр. Сандар ретімен оның астында буындар жазылған.Оұушылар сан тізбегін жаза отырып, келесі жолға сан ретіне сәйкес жазылған буындарды жазып шығуы тиіс.Нәтижесінде бүгінгі өтетін жаңа тақырыпқа байланысты тәрбиелік санамақ шықпақ.Үлгі: Жеті деген жігер, жетер жолын білер.
ЖЕ ДЕ ГЕР ЖО 0 1 5 8 ТІ ЖІ ТЕР БІЛЕР1 4 7 10
ГЕН ЖЕ ЛЫН 3 6 9
2.Өткен материалды Бәйге ойынымен пысықтау.Қоржыннан алынған асықтарда жазылған сұрақтарға жауап беру.1.Қосудың ауыстырымдылық қасиетінің ережесі.2.Қосудың компоненттерін ата.3.Айырманың компоненттерін ата.4.Кері сана.5.Кесіндінің өлшем бірлігін ата.6.10 неше таңбалы сан.7.4 санының құрамын айт.2)Жаңа сабақ-Біз бүгінгі сабағымызда санға 7-ні қосуды және саннан 7-ні азайтуды өтеміз.1.7 санын бір жолға толтыру.2.Фигуралар арқылы санға 7-ні қосу мен азайтуды түсіндіру.3.7 санының құрамын сұрау.4. 7 санының киелі сан екенін айтып,қазақ халқының тіршілігінде көптеген ұғымдардың 7 санымен байланысты екенін айту.(7ата,7 қазына,7 күн,7 шелпек,7 жұт)1. Жеті ата тапсырмасы.Әр адамның өзінен бастап арғы ата-бабаларының есімдерін білуі жеті атаны білу деген сөз.Ондай адамды Жеті атасын білген ұл,жеті жұрттың қамын жер деп дана ,білімді адам деп есептеген. Керісінше білмегендерді Жеті атасын білмейтін жетесіз деп айыптаған.Жеті ата мынадай ретпен құралған.1.ата2.әке3.немере4.шөбере5.немене6.шөпшек7.туажатОқулықтағы 1-тапсырманы орындату.2. Жеті қазына тапсырмасы.Ертеде халқымыздың ұғымында 7 нәрсені ең маңызды,қажет деп түсінген.Оларды 7 қазына деп атаған.Енді 7 қазынаны атап өтелік:1.ер жігіт2.сұлу әйел3.оқу,білім4.жүйрік ат5.берен мылтық6.құмай тазы7.қыран бүркітЖеті қазына тапсырмасы № 2 есеп3.Халқымыз аптадағы 7 күнді былай атаған:1.Дүйсенбі2.Сейсенбі3.Сәрсенбі4.Бейсенбі5.Жұма6.Сенбі7.Жексенбі4Жеті күннің тапсырмасы № 3 есеп Шартына қарап есеп құрастыруСергіту сәті Есеп сабағы әні.Аптаның 5-күні қасиетті күн,яғни ол күні 7 шелпек пісіріп,құран оқыған.Жеті шелпектің тапсырмасы № 4 есеп5 Жеті жұт. Халқымыз адам өміріне қауіпті табиғаттағы апаттарды да 7-ге бөліп,жеті жұт деп атаған.1.құрғақшылық2.жұт3.өрт4.соғыс5.оба6.топан су7.зілзалаЖеті жұттың тапсырмасы № 5 есепЖаңа сабақты бекіту.Міне,балалар,біз жеті деген жігер,жетер жолын білер санамағы арқылы бірлесе отырыпөз мақсатымызға жеттік.7-ге байланысты жеті ғалам,жеті жоқ,жеті жетім,жеті керемет,жеті мшел сияқты ұғымдары бар. Олармен жоғары сыныптарда танысамыз.Үйге тапсырма беру.Бағалау.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Жаркинбекова Гулмира Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
7санын қосу, азайту
Тақырып бойынша 11 материал табылды
7санын қосу, азайту
Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш мектебі бастауыш сынып жетекшілер
Материалдың қысқаша нұсқасы
Сабақтың тақырыбы: 7-ні қосу және азайту.Сабақтың мақсаты: 1.Білімділік: -ні қосу және азайтудың үлгісін таныстыру,кестелік есептерге машықтандыру. 2.Дамытушылық: Ауызша есептеу дағдыларын қалыптастырып,танымдық және логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. 3.Тәрбиелік: Халықтық педагогика негізінде адамгершілікке, білімділікке,тапқырлыққа тәрбиелеу. Сабақтың түрі: Аралас сабақ.Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап,түсіндіру,ойын.Сабақтың көрнекілігі: асықтар,қоржын,есеп шарты,күн бейнесі.
Сабақтың барысы: 1)Ұйымдастыру бөлімі. Өткенді қайталауТақтада дайындалған карточкалар ілулі тұр. Сандар ретімен оның астында буындар жазылған.Оұушылар сан тізбегін жаза отырып, келесі жолға сан ретіне сәйкес жазылған буындарды жазып шығуы тиіс.Нәтижесінде бүгінгі өтетін жаңа тақырыпқа байланысты тәрбиелік санамақ шықпақ.Үлгі: Жеті деген жігер, жетер жолын білер.
ЖЕ ДЕ ГЕР ЖО 0 1 5 8 ТІ ЖІ ТЕР БІЛЕР1 4 7 10
ГЕН ЖЕ ЛЫН 3 6 9
2.Өткен материалды Бәйге ойынымен пысықтау.Қоржыннан алынған асықтарда жазылған сұрақтарға жауап беру.1.Қосудың ауыстырымдылық қасиетінің ережесі.2.Қосудың компоненттерін ата.3.Айырманың компоненттерін ата.4.Кері сана.5.Кесіндінің өлшем бірлігін ата.6.10 неше таңбалы сан.7.4 санының құрамын айт.2)Жаңа сабақ-Біз бүгінгі сабағымызда санға 7-ні қосуды және саннан 7-ні азайтуды өтеміз.1.7 санын бір жолға толтыру.2.Фигуралар арқылы санға 7-ні қосу мен азайтуды түсіндіру.3.7 санының құрамын сұрау.4. 7 санының киелі сан екенін айтып,қазақ халқының тіршілігінде көптеген ұғымдардың 7 санымен байланысты екенін айту.(7ата,7 қазына,7 күн,7 шелпек,7 жұт)1. Жеті ата тапсырмасы.Әр адамның өзінен бастап арғы ата-бабаларының есімдерін білуі жеті атаны білу деген сөз.Ондай адамды Жеті атасын білген ұл,жеті жұрттың қамын жер деп дана ,білімді адам деп есептеген. Керісінше білмегендерді Жеті атасын білмейтін жетесіз деп айыптаған.Жеті ата мынадай ретпен құралған.1.ата2.әке3.немере4.шөбере5.немене6.шөпшек7.туажатОқулықтағы 1-тапсырманы орындату.2. Жеті қазына тапсырмасы.Ертеде халқымыздың ұғымында 7 нәрсені ең маңызды,қажет деп түсінген.Оларды 7 қазына деп атаған.Енді 7 қазынаны атап өтелік:1.ер жігіт2.сұлу әйел3.оқу,білім4.жүйрік ат5.берен мылтық6.құмай тазы7.қыран бүркітЖеті қазына тапсырмасы № 2 есеп3.Халқымыз аптадағы 7 күнді былай атаған:1.Дүйсенбі2.Сейсенбі3.Сәрсенбі4.Бейсенбі5.Жұма6.Сенбі7.Жексенбі4Жеті күннің тапсырмасы № 3 есеп Шартына қарап есеп құрастыруСергіту сәті Есеп сабағы әні.Аптаның 5-күні қасиетті күн,яғни ол күні 7 шелпек пісіріп,құран оқыған.Жеті шелпектің тапсырмасы № 4 есеп5 Жеті жұт. Халқымыз адам өміріне қауіпті табиғаттағы апаттарды да 7-ге бөліп,жеті жұт деп атаған.1.құрғақшылық2.жұт3.өрт4.соғыс5.оба6.топан су7.зілзалаЖеті жұттың тапсырмасы № 5 есепЖаңа сабақты бекіту.Міне,балалар,біз жеті деген жігер,жетер жолын білер санамағы арқылы бірлесе отырыпөз мақсатымызға жеттік.7-ге байланысты жеті ғалам,жеті жоқ,жеті жетім,жеті керемет,жеті мшел сияқты ұғымдары бар. Олармен жоғары сыныптарда танысамыз.Үйге тапсырма беру.Бағалау.
Сабақтың барысы: 1)Ұйымдастыру бөлімі. Өткенді қайталауТақтада дайындалған карточкалар ілулі тұр. Сандар ретімен оның астында буындар жазылған.Оұушылар сан тізбегін жаза отырып, келесі жолға сан ретіне сәйкес жазылған буындарды жазып шығуы тиіс.Нәтижесінде бүгінгі өтетін жаңа тақырыпқа байланысты тәрбиелік санамақ шықпақ.Үлгі: Жеті деген жігер, жетер жолын білер.
ЖЕ ДЕ ГЕР ЖО 0 1 5 8 ТІ ЖІ ТЕР БІЛЕР1 4 7 10
ГЕН ЖЕ ЛЫН 3 6 9
2.Өткен материалды Бәйге ойынымен пысықтау.Қоржыннан алынған асықтарда жазылған сұрақтарға жауап беру.1.Қосудың ауыстырымдылық қасиетінің ережесі.2.Қосудың компоненттерін ата.3.Айырманың компоненттерін ата.4.Кері сана.5.Кесіндінің өлшем бірлігін ата.6.10 неше таңбалы сан.7.4 санының құрамын айт.2)Жаңа сабақ-Біз бүгінгі сабағымызда санға 7-ні қосуды және саннан 7-ні азайтуды өтеміз.1.7 санын бір жолға толтыру.2.Фигуралар арқылы санға 7-ні қосу мен азайтуды түсіндіру.3.7 санының құрамын сұрау.4. 7 санының киелі сан екенін айтып,қазақ халқының тіршілігінде көптеген ұғымдардың 7 санымен байланысты екенін айту.(7ата,7 қазына,7 күн,7 шелпек,7 жұт)1. Жеті ата тапсырмасы.Әр адамның өзінен бастап арғы ата-бабаларының есімдерін білуі жеті атаны білу деген сөз.Ондай адамды Жеті атасын білген ұл,жеті жұрттың қамын жер деп дана ,білімді адам деп есептеген. Керісінше білмегендерді Жеті атасын білмейтін жетесіз деп айыптаған.Жеті ата мынадай ретпен құралған.1.ата2.әке3.немере4.шөбере5.немене6.шөпшек7.туажатОқулықтағы 1-тапсырманы орындату.2. Жеті қазына тапсырмасы.Ертеде халқымыздың ұғымында 7 нәрсені ең маңызды,қажет деп түсінген.Оларды 7 қазына деп атаған.Енді 7 қазынаны атап өтелік:1.ер жігіт2.сұлу әйел3.оқу,білім4.жүйрік ат5.берен мылтық6.құмай тазы7.қыран бүркітЖеті қазына тапсырмасы № 2 есеп3.Халқымыз аптадағы 7 күнді былай атаған:1.Дүйсенбі2.Сейсенбі3.Сәрсенбі4.Бейсенбі5.Жұма6.Сенбі7.Жексенбі4Жеті күннің тапсырмасы № 3 есеп Шартына қарап есеп құрастыруСергіту сәті Есеп сабағы әні.Аптаның 5-күні қасиетті күн,яғни ол күні 7 шелпек пісіріп,құран оқыған.Жеті шелпектің тапсырмасы № 4 есеп5 Жеті жұт. Халқымыз адам өміріне қауіпті табиғаттағы апаттарды да 7-ге бөліп,жеті жұт деп атаған.1.құрғақшылық2.жұт3.өрт4.соғыс5.оба6.топан су7.зілзалаЖеті жұттың тапсырмасы № 5 есепЖаңа сабақты бекіту.Міне,балалар,біз жеті деген жігер,жетер жолын білер санамағы арқылы бірлесе отырыпөз мақсатымызға жеттік.7-ге байланысты жеті ғалам,жеті жоқ,жеті жетім,жеті керемет,жеті мшел сияқты ұғымдары бар. Олармен жоғары сыныптарда танысамыз.Үйге тапсырма беру.Бағалау.
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.02.2019
398
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













