Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Білім беру ұйымының атауы


    Бөлім:


    Тірі ағзаларды жүйелеу


    Педагогтің Т.А. Ә


    Күні:


    Сынып:

    7


    Сабақтың тақырыбы:

    Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың сыртқы құрылысындағы ерекшеліктер.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    7.1.1.3 - омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының ерекшеліктерін сипаттау

    Сабақтың мақсаты

    Омыртқалы және омыртқасыз жануарларды ажырату

    Омыртқалы және омыртқасыз жануарларға тән негізгі анықталатын белгілері бойынша сипатт

    Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың атын атап, құрылысы ерекшеліктерін негізге ала отырып, өз пікірлерін дәлелдеу

    Тәрбиелік мақсаты

    Өзіне және айналадағыларға құрметпен қарау, топтық, жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын еркін білдіруге, ынтымақтастық, достастық қарым-қатынастарды нығайтуға, алынған ақпаратты практика жүзінде қолдануды дамыту.


    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің іс - әрекеті

    Оқушының іс - әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    0-3 мин









    3-5 мин


    5-12 мин

    1. Ұйымдастыру кезеңі:

    Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру.


    1. Ынтымақтастық орта құру: «Түрлі түстер терапиясы» - арқылы оқушылардың сабаққа ынталылығын арттыру. Әрбір оқушы түрлі түстерді таңдап, себебін түсіндіреді.







    1. Топқа бөлу: Топқа бөлуді арнай рондом платформасында жүргізеді





    1. Алдыңғы білімді пысықтау: «Барабан» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында дөңгелекті айналдырып келген сұрақтарға жауап береді. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

    1. Жүйелеу не үшін қажет?

    2. Жүйелеуді ұсынған ғалым кім?

    3. Жіктеудің негізгі бірлігін ата?

    4. Түр ұғымына анықтама бер?

    5. Популяция дегеніміз не?

    6. Тірі организмдерді қанша патшалыққа бөліп қарастырамыз?

    7. Вирустар қандай ағзалар?

    8. Жануарлар патшалығын жүйелеп көрсет?

    9. Өсімдіктерді жүйеле?

    10. Неліктен саңырауқұлақтарды бөлек патшалық ретінде қарастырады?

    Оқушылар сабаққа дайындалады.


    Оқушылар таңдаған түсіне қарай жасыл (белсенді)

    көк (пассивті, көңілсіз, шаршау)

    күлгін (мазасыздық, үрей)

    қара (жабырқау , мойындамау)

    қоңыр (сенімсіздік)

    қызыл (қуаныш, шаттық)

    сары (сабырлылық)

    сұр (қынжылу).

    .

    Оқушылар 3 топқа бөлінеді.


    Үй тапсырмасы бойынша оқушылар арнайы платформада жасақталған барабанды айналдыра отырып, сәйкес келген сұрақтарға жауап береді, сыныптастары ойын толықтырды

    Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы сұраққа жауап беру арқылы орындайды!)










    Жақсы!

    Жарайсыңдар!














    Дескриптор:

    ҚБ Әрбір дұрыс жауап- «1» балл.



    Биология оқулығы,


    Презентация,

    https://www.classtools.net/random-group-generator/












    https://wordwall.net/ru/resource/60608468


    Стикерлер

    Таратпа кестелер


    Сабақтың ортасы

    12-15 мин

























    15-25 мин














































    ЕБҚ оқушысы немесе акырыпты меңгеру қабілеті төмен оқушыларғаарналған тарсырмалар










    25-30 мин






















    1. «Ой қозғау» әдісі арқылы жаңа сабақты тақырыбын ашу мақсатында оқушыларға суреттер ұсынады. Суретті сипаттап тақырыпты айту ұсынады

    1. Берілген суретті мұқият қарастырыңыздар?



    1. Жануарларды сыртқы құрылысына .қарап қалай ажыратуға болады?

    2. Суда, құрлықта тіршілік ететін жануарлардың қандай айырмашылықтары бар?

    3. Сыртқы ішкі қаңқа дегенді қалай түсінесіздер?





    1. «Кинометафора» әдісін қолдану

    Бейнероликті көріп отырып тақырыпқа қатысты кілт сөздерді дәптерлеріне жаздыртады

    1. Мұғалім түсіндірме1 жүргізеді





    4.Топтық жұмыс ұйымдастырады

    «Ойлан, бөліс» әдісі арқылы сынып оқушыларына төмендегі суреттерді көрсетемін.


    1-топ тапсырмалары Қарапайымдылар құрылысы , түрлерін атайды. Омыртқасыздарға сипаттама береді




    2-топ Жәндіктер, ұлулар, құрттарды сипаттап береді. Сыртқы құрылысына мән береді? Неліктен омыртқасыздар деп аталады?

    3-топ омыртқалы жаунарлардың түплерін атайды. Тіршілк ортасына қарай сыртқы құрылысын ажыратады


    Неліктен омыртқалы жануарларды сүтқоректілер деп ажыратады





    Оқушының қызығушылығын арттыру үшін Сәйкестігін тап тапсырмасын платфорада жасақтап ұсынады






    1. Жұптық жұмыс Тапсырма. «Ой бұлты» әдісі


    1-тапсырма Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың арасында қандай айырмашылық бар? Сілтеме арқылы тапсырмалар орындайды

    • Оқушыларға әр түрлі жануарлардың суреттері бар карточкалар таратылады. Берілген жануарларды атап, сол жануардың қозғалыс мүшесі мен тіршілік ортасын дәптерге жазады.

    2-тапсырма Берілген жануарларды топтастырып жазыңдар :

    1.Кептер, 2.ит, 3.құмырсқа, 4.жауын құрты, 5.кесіртке, 6. жылан, 7.көбелек, 8.Маса, 9.маймыл, 10.өрмекші,11. балық, 13.шаян, 14.теңізжұлдызы,15.қой

    Омыртқалылар

    Омыртқасыздар



    3-тапсырма Тапсырма №2

    Суретте құс берілген.

    Сурет 2

     

         Басқа омыртқалыларда болмайтын тек құстарға ғана тән, сыртқы құрылысындағы екі

    ерекшелікті ата

    1…………………………………………………………………

    2…………………………………………………………………

    Мағынаны білу үшін оқушылар берілген суреттеі ұжымдық талқылайды

    Сұрақтарға жауап береді






    Бейнероликті көріп отырып, тақырыпқа қатысты кілт сөздерді дәптерлеріне жазады .


    Мұғалімнің түсіндірмесін мұқият тыңдап, сабаққа деген қызығушылығы артады


    Бейнекөрсетілім, мұғалім түсіндірмесін ұғына отырып адасқан әріптер ішінен бүгінгі тақырыпқа қатысты термин сөздерді табады, сызып көрсетеді





    Оқушылар суретке қарап берілген тапсырманы бірлесіп орындайды, сұрақтарға жауап береді, өз ойларымен бөліседі.

    1-топ оқушылары қарапйымдыларды сипаттайды, сілтемеге өтіп сәйкестендіреді












    2-топ жәндіктерді ажыратады, тіршілік ортасын анықта

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Күшенбаева Гульмира Талғатбекқызы
    18 Қырқүйек 2023
    488
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    7сынып Омыртқалы омыртқасыз жануарлар ҚМЖ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    7сынып Омыртқалы омыртқасыз жануарлар ҚМЖ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Тапсырмалар платформада жасақталған
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Білім беру ұйымының атауы


    Бөлім:


    Тірі ағзаларды жүйелеу


    Педагогтің Т.А. Ә


    Күні:


    Сынып:

    7


    Сабақтың тақырыбы:

    Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың сыртқы құрылысындағы ерекшеліктер.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    7.1.1.3 - омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының ерекшеліктерін сипаттау

    Сабақтың мақсаты

    Омыртқалы және омыртқасыз жануарларды ажырату

    Омыртқалы және омыртқасыз жануарларға тән негізгі анықталатын белгілері бойынша сипатт

    Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың атын атап, құрылысы ерекшеліктерін негізге ала отырып, өз пікірлерін дәлелдеу

    Тәрбиелік мақсаты

    Өзіне және айналадағыларға құрметпен қарау, топтық, жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын еркін білдіруге, ынтымақтастық, достастық қарым-қатынастарды нығайтуға, алынған ақпаратты практика жүзінде қолдануды дамыту.


    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің іс - әрекеті

    Оқушының іс - әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    0-3 мин









    3-5 мин


    5-12 мин

    1. Ұйымдастыру кезеңі:

    Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру.


    1. Ынтымақтастық орта құру: «Түрлі түстер терапиясы» - арқылы оқушылардың сабаққа ынталылығын арттыру. Әрбір оқушы түрлі түстерді таңдап, себебін түсіндіреді.







    1. Топқа бөлу: Топқа бөлуді арнай рондом платформасында жүргізеді





    1. Алдыңғы білімді пысықтау: «Барабан» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында дөңгелекті айналдырып келген сұрақтарға жауап береді. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

    1. Жүйелеу не үшін қажет?

    2. Жүйелеуді ұсынған ғалым кім?

    3. Жіктеудің негізгі бірлігін ата?

    4. Түр ұғымына анықтама бер?

    5. Популяция дегеніміз не?

    6. Тірі организмдерді қанша патшалыққа бөліп қарастырамыз?

    7. Вирустар қандай ағзалар?

    8. Жануарлар патшалығын жүйелеп көрсет?

    9. Өсімдіктерді жүйеле?

    10. Неліктен саңырауқұлақтарды бөлек патшалық ретінде қарастырады?

    Оқушылар сабаққа дайындалады.


    Оқушылар таңдаған түсіне қарай жасыл (белсенді)

    көк (пассивті, көңілсіз, шаршау)

    күлгін (мазасыздық, үрей)

    қара (жабырқау , мойындамау)

    қоңыр (сенімсіздік)

    қызыл (қуаныш, шаттық)

    сары (сабырлылық)

    сұр (қынжылу).

    .

    Оқушылар 3 топқа бөлінеді.


    Үй тапсырмасы бойынша оқушылар арнайы платформада жасақталған барабанды айналдыра отырып, сәйкес келген сұрақтарға жауап береді, сыныптастары ойын толықтырды

    Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы сұраққа жауап беру арқылы орындайды!)










    Жақсы!

    Жарайсыңдар!














    Дескриптор:

    ҚБ Әрбір дұрыс жауап- «1» балл.



    Биология оқулығы,


    Презентация,

    https://www.classtools.net/random-group-generator/












    https://wordwall.net/ru/resource/60608468


    Стикерлер

    Таратпа кестелер


    Сабақтың ортасы

    12-15 мин

























    15-25 мин














































    ЕБҚ оқушысы немесе акырыпты меңгеру қабілеті төмен оқушыларғаарналған тарсырмалар










    25-30 мин






















    1. «Ой қозғау» әдісі арқылы жаңа сабақты тақырыбын ашу мақсатында оқушыларға суреттер ұсынады. Суретті сипаттап тақырыпты айту ұсынады

    1. Берілген суретті мұқият қарастырыңыздар?



    1. Жануарларды сыртқы құрылысына .қарап қалай ажыратуға болады?

    2. Суда, құрлықта тіршілік ететін жануарлардың қандай айырмашылықтары бар?

    3. Сыртқы ішкі қаңқа дегенді қалай түсінесіздер?





    1. «Кинометафора» әдісін қолдану

    Бейнероликті көріп отырып тақырыпқа қатысты кілт сөздерді дәптерлеріне жаздыртады

    1. Мұғалім түсіндірме1 жүргізеді





    4.Топтық жұмыс ұйымдастырады

    «Ойлан, бөліс» әдісі арқылы сынып оқушыларына төмендегі суреттерді көрсетемін.


    1-топ тапсырмалары Қарапайымдылар құрылысы , түрлерін атайды. Омыртқасыздарға сипаттама береді




    2-топ Жәндіктер, ұлулар, құрттарды сипаттап береді. Сыртқы құрылысына мән береді? Неліктен омыртқасыздар деп аталады?

    3-топ омыртқалы жаунарлардың түплерін атайды. Тіршілк ортасына қарай сыртқы құрылысын ажыратады


    Неліктен омыртқалы жануарларды сүтқоректілер деп ажыратады





    Оқушының қызығушылығын арттыру үшін Сәйкестігін тап тапсырмасын платфорада жасақтап ұсынады






    1. Жұптық жұмыс Тапсырма. «Ой бұлты» әдісі


    1-тапсырма Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың арасында қандай айырмашылық бар? Сілтеме арқылы тапсырмалар орындайды

    • Оқушыларға әр түрлі жануарлардың суреттері бар карточкалар таратылады. Берілген жануарларды атап, сол жануардың қозғалыс мүшесі мен тіршілік ортасын дәптерге жазады.

    2-тапсырма Берілген жануарларды топтастырып жазыңдар :

    1.Кептер, 2.ит, 3.құмырсқа, 4.жауын құрты, 5.кесіртке, 6. жылан, 7.көбелек, 8.Маса, 9.маймыл, 10.өрмекші,11. балық, 13.шаян, 14.теңізжұлдызы,15.қой

    Омыртқалылар

    Омыртқасыздар



    3-тапсырма Тапсырма №2

    Суретте құс берілген.

    Сурет 2

     

         Басқа омыртқалыларда болмайтын тек құстарға ғана тән, сыртқы құрылысындағы екі

    ерекшелікті ата

    1…………………………………………………………………

    2…………………………………………………………………

    Мағынаны білу үшін оқушылар берілген суреттеі ұжымдық талқылайды

    Сұрақтарға жауап береді






    Бейнероликті көріп отырып, тақырыпқа қатысты кілт сөздерді дәптерлеріне жазады .


    Мұғалімнің түсіндірмесін мұқият тыңдап, сабаққа деген қызығушылығы артады


    Бейнекөрсетілім, мұғалім түсіндірмесін ұғына отырып адасқан әріптер ішінен бүгінгі тақырыпқа қатысты термин сөздерді табады, сызып көрсетеді





    Оқушылар суретке қарап берілген тапсырманы бірлесіп орындайды, сұрақтарға жауап береді, өз ойларымен бөліседі.

    1-топ оқушылары қарапйымдыларды сипаттайды, сілтемеге өтіп сәйкестендіреді












    2-топ жәндіктерді ажыратады, тіршілік ортасын анықта

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Ашық сабақ 7 сынып
    18.00.2023
    488
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Күшенбаева Гульмира Талғатбекқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации