Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
3мин
Қосымша
тапсырма
5минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Психологиялық
ахуал
Үй тапсырманы
сұрау
Өткенді
пысықтау
Сабаққа
кіріспе
Оқушыларды оқу мақсаты және
бағалау критерийімен
таныстыру
Жаңа
тақырып.ҰЖ.«Еркін
әңгіме»
әдісі
1.Түсiнiп оқы және сұраққа
жауап берiп көріңдер.
Бұлақтың қайнап жатқан
көзіне жақын қазандай бір тасты қойыпты да, тасқа: «Ей, жолаушы,
болсаң осы таза бұлақтай бол!» – деп
жазыпты.
Осы жазуды сендер қалай
түсінесіңдер?
2.
«Таза бұлақ» ертегісін түсініп
оқыңдар.
3.Мәтіннен суреттегі бұлақ
сипатталған жолдарды тауып оқыңдар. Бұлаққа қатысты көркемсөздерді
дәптеріңе жазып
алыңдар.
ЕБҚ мәтінді ұнаған бөлігін
оқиды
Сергіту
сәті
«Сен маған, мен саған»
әдісі.
ТЖ.4.Топтарға бөлініп,әр
жолаушының пікірінің дұрыстығын
жақтап,дәлелдеңдер.
Қорытынды сөздеріңді нақыл
сөзбен тұжырымдаңдар
5.Сызбаға
қарап,Ы.Алтынсарин туралы не білетініңді тұжырымдап
айт
ЕБҚ өз пікірін
айтады
Үйге
тапсырма
Мәтінді түсініп
оқу
|
Тілектер
айтады
Үйтапсырмасын
айтады
Жаңа тақырыпты
ашады
Оқиды
Тапсырманы
орындайды
Бірге қимыл
жасаймыз
Тапсырманы
орындайды
Үй тапсырмасын
алады
Қорытынды
жасайды
Кері байланыс
жасайды. .
|
Мадақтау арқылы
бағалау
ҚБ
Дескриптор:
Мәтінді оқиды, сұраққа жауап
береді-2б.
«Таза бұлақ» ертегісін түсініп
оқиды-1б
Мәтіннен
суреттегі бұлақ сипатталған жолдарды тауып
оқиды-1б
Бұлаққа қатысты көркемсөздерді
қатесіз жазып
алады-2б
Дескриптор:
әр жолаушының пікірінің
дұрыстығын
жақтап,дәлелдейді-1б
Қорытынды сөздерн нақыл сөзбен
тұжырымдайды-1б
Сызбаға қарап,
Алтынсарин туралы не білетінін тұжырымдап
айтады-2б
ҚБ
Кері
байланыс
|
смайликтер
Суреттер
Дәптерлер
Суреттер
Оқулық
суреттер
Дәптерлер
Суреттер
Дәптерлер
суреттер
оқулық
Суреттер
Оқулық
Кері байланыс
парақтары
|