Сабақ
кезеңі
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Бұрынғы білімін еске
түсіру
|
Оқушылармен амандасу,
түгендеу, сынып тәртібін
қадағалау.
«Артығын алып
таста»
Оқушыларға сөздер немесе
суреттер жинағын (сабақ
тақырыбымен
байланысты) көрсетіңіз. Олар
қай сөз немесе сурет қалғандарына қатысты емес екенін анықтауы
керек.
Спорофит,өсінді
Гаметофит
Өскінше
Гаметалар
|
Оқушылар амандасады, сынып
тәртібін сақтайды.
Оқушылар сөздің
немесе суреттің қалғандарына қатысты емес екенін анықтайды. Артығын
алып тастайды. Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды. Өз ойын,
ой-пікірлерін білдіреді.
|
«Ашық журнал»
әдісі.
Дескриптор:
-кілт сөздердің
артығын анықтайды -1 балл;
|
Интерактивті панель
Презентация
|
Оқушылардың назарын
аудару
|
«Құндылық» Талап (Сыни және
креативті ойлау)
«Менен сұрақ-сенен жауап»
әдісі бойынша оқу мақсатына сай сұрақ
қойылады.
Гүлді өсімдіктердің
ұрықтануының ерекшеліктері неде? Ашықтұқымды
және
жабықтұқымды
өсімдіктердің
ерекшеліктерін атаңдар.
Оларда спора түзіле
ме?
Олардың
негізгі көбею
мүшелері қандай?
|
Менен сұрақ-сенен
жауап әдісінде қойылған сұрақтарға жауап береді, ой қозғау жүзеге
асады.
|
«Ашық журнал»
әдісі.
Дескриптор:
- бір құндылық айтты – 1
балл;
- оқу мақсатына сай
қойылған сұрақтарға жауап береді -2
балл;
|
Интерактивті панель
Презентация
|
Сабақтың мақсатын
таныстыру
|
Сабақтың оқу
мақсаты:
8.2.1.3- ашықтұқымды және
жабықтұқымды өсімдіктердің тіршілік циклінің ерекшеліктерін
түсіндіру;
Сабақтың
мақсаты:
ашықтұқымды және
жабықтұқымды өсімдіктердің тіршілік циклінің ерекшеліктерін
түсіндіреді;
|
Жаңа сабақтың оқу
мақсатын жазады.
|
Кері
байланыс:
«Өте
жақсы!»
«Жақсы!»
«Талпын!»
|
Интерактивті панель
Презентация
Биология
8-сынып,Автор: А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы
2018ж
|
Жаңа тақырыпты
таныстыру
|
«Инсерт» кесте
әдісі.
Берілген мәтінді
«Түртіп алу» әдісін пайдаланып, танысып шығу. INSERT - оқығанын
түсінуге, өз ойына басшылық етуге, ойын білдіруге үйрететін ұтымды
әдіс.
|
Оқушылар мәтінді
оқиды.
Берілген мәтінді
«Түртіп алу» әдісін пайдаланады, танысып шығады. Кестені толтырады.
Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге
асады.
|
Кері
байланыс:
«Мадақтау»
әдісі
«Жарайсың!»
«Тамаша
жауап»
т.б
|
Интерактивті панель
Презентация
|
Сабақтың
ортасы
Оқушыларға бағыт
бағдар беру
|
«Атаулар
мекені»
Тақырып бойынша термин
сөздердер беріледі. Тыңдаушылар қосымша ақпараттан жауаптарын
сипаттау, теориялық білімдерін
молайту.
Мегаспорофит,
мегагаметофит,
мегаспорогенез,
микрогаметогенез,
бүр,
вегетативті және
генеративті жасушалар.
|
Тыңдаушылар қосымша ақпараттан
жауаптарын жазып, теориялық білімдерін
молайтады.
|
«Ашық журнал»
әдісі
Дескриптор:
-кілт сөздердің
мазмұнын сипаттайды – 2
балл;
|
Интерактивті панель
Презентация
|
Практикалық
тапсырмалар беру.
|
Жеке жұмыс ҚБ тапсырмалары ҚМЖ
қосымшасында
орналасқан
|
Оқушылар жеке ҚБ тапсырмаларын
орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге
асады.
|
Жеке жұмыс ҚБ тапсырмаларының
дескрипторы ҚМЖ қосымшасында
орналасқан
|
Интерактивті панель
Презентация
Үлестірме
парақтар
Жұмыс
дәптерлері
|
Бағалау
|
Жеке жұмыс ҚБ тапсырмалары ҚМЖ
қосымшасында
орналасқан
|
Оқушылар жеке ҚБ тапсырмаларын
орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге
асады.
|
Жеке жұмыс ҚБ тапсырмаларының
дескрипторы ҚМЖ қосымшасында
орналасқан
|
Интерактивті панель
Презентация
Үлестірме
парақтар
Жұмыс
дәптерлері
|
Сабақтың
соңы
Кері байланыс
беру
|
Кері
байланыс.
«Борт журналы» - тақырыпты
оқып үйренуде өз ойларын жазуға үйретудің әртүрлі әдіс-тәсілдерін
қамтитын жалпылама атауы. «Борт журналы» қарапайым түрде мәтінді
оқу алдында және оқу материалымен танысқан соң
қолданылады.
|
Оқушылар келесі сұрақтарға
жауап жазады:
Берілген тақырып бойынша маған не
белгілі? Мен не білемін? Мәтіннен қандай жаңалық туралы
білдім?
|
Кері
байланыс:
«Өте
жақсы!»
«Жақсы!»
«Талпын!»
|
Интерактивті панель
Презентация
|
Білімді игеруді
жақсарту және оны тәжірибеге
көшіру
|
Үй тапсырма: §49.
Мүшелер жүйесінің дамуы – эмбриогенездің
сатылары.
|
Білім алушылар
келесі тақырыптың тақырыбымен танысады және тірек сызба сызады. Ой
қозғау жүзеге асады.
|
Кері
байланыс:
«Өте
жақсы!»
«Жақсы!»
«Талпын!»
|
Жұмыс
дәптері
Биология 8-сынып,Автор:
А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы
2018ж
|