Сабақ
кезеңі
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Бұрынғы білімін еске
түсіру
|
Оқушылармен амандасу,
түгендеу, сынып тәртібін
қадағалау.
«Артығын алып
таста»
Оқушыларға сөздер немесе
суреттер жинағын (сабақ
тақырыбымен
байланысты) көрсетіңіз. Олар
қай сөз немесе сурет қалғандарына қатысты емес екенін анықтауы
керек.
Өсу
гормоны
Терморецепторлар
Механорецепторлар
Ноцицепторлар
|
Оқушылар амандасады, сынып
тәртібін сақтайды.
Оқушылар сөздің
немесе суреттің қалғандарына қатысты емес екенін анықтайды. Артығын
алып тастайды. Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды. Өз ойын,
ой-пікірлерін білдіреді.
|
«Ашық журнал»
әдісі.
Дескриптор:
-кілт сөздердің
артығын анықтайды -1 балл;
|
Интерактивті панель
Презентация
|
Оқушылардың назарын
аудару
|
«Құндылық» Талап (сыни және
креативті ойлау)
«Менен сұрақ-сенен жауап»
әдісі бойынша оқу мақсатына сай сұрақ
қойылады.
Жасушалық цикл дегеніміз
не? Тірі ағзаларда хромосоманың
қандай
жиынтықтары кездеседі?
Хромосомалардың гаплоидты және
диплоидты
жиынтықтары не
үшін керек? Олар қандай жасушаларда
кездеседі?
|
Оқушылар сұрақтың маңыздылығын
сипаттайды. Өз ойын, ой-пікірлерін
білдіреді.
Менен сұрақ-сенен
жауап әдісінде қойылған сұрақтарға жауап береді, ой қозғау жүзеге
асады.
|
«Ашық журнал»
әдісі.
Дескриптор:
- бір құндылық айтты – 1
балл;
- оқу мақсатына сай
қойылған сұрақтарға жауап береді -2
балл;
|
Интерактивті панель
Презентация
|
Сабақтың мақсатын
таныстыру
|
Сабақтың оқу
мақсаты:
8.2.2.1- тірі ағзалардың
тіршілік әрекетіндегі митоз бен мейоздың маңызын
түсіндіру;
Сабақтың
мақсаты:
тірі ағзалардың
тіршілік әрекетіндегі митоз бен мейоздың маңызын
түсіндіреді;
|
Жаңа сабақтың оқу
мақсатын жазады.
|
Кері
байланыс:
«Өте
жақсы!»
«Жақсы!»
«Талпын!»
|
Интерактивті панель
Презентация
Биология
8-сынып,Автор: А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы
2018ж
|
Жаңа тақырыпты
таныстыру
|
«Инсерт» кесте
әдісі.
Берілген мәтінді
«Түртіп алу» әдісін пайдаланып, танысып шығу. INSERT - оқығанын
түсінуге, өз ойына басшылық етуге, ойын білдіруге үйрететін ұтымды
әдіс.
|
Оқушылар мәтінді
оқиды.
Берілген мәтінді
«Түртіп алу» әдісін пайдаланады, танысып шығады. Кестені толтырады.
Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге
асады.
|
Кері
байланыс:
«Мадақтау»
әдісі
«Жарайсың!»
«Тамаша
жауап»
т.б
|
Интерактивті панель
Презентация
|
Сабақтың
ортасы
Оқушыларға бағыт
бағдар беру
|
«Атаулар
мекені»
Тақырып бойынша термин
сөздердер беріледі. Тыңдаушылар қосымша ақпараттан жауаптарын
сипаттау, теориялық білімдерін
молайту.
Митоз,
мейоз,
Хромосомалардың гаплоидты
және диплоидты жиынтығы,
гаметалар,
зигота,
споралар,
партеногенез.
|
Тыңдаушылар қосымша ақпараттан
жауаптарын жазып, теориялық білімдерін
молайтады.
|
«Ашық журнал»
әдісі
Дескриптор:
-кілт сөздердің
мазмұнын сипаттайды – 2
балл;
|
Интерактивті панель
Презентация
|
Практикалық
тапсырмалар беру.
|
Жұптық, жеке жұмыс ҚБ
тапсырмалары ҚМЖ қосымшасында
орналасқан
|
Оқушылар жұптық, жеке ҚБ
тапсырмаларын орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау
жүзеге асады.
|
Жұптық, жеке жұмыс ҚБ
тапсырмаларының дескрипторы ҚМЖ қосымшасында
орналасқан
|
Интерактивті панель
Презентация
Үлестірме
парақтар
Жұмыс
дәптерлері
|
Бағалау
|
Жеке жұмыс ҚБ тапсырмалары ҚМЖ
қосымшасында
орналасқан
|
Оқушылар жеке ҚБ тапсырмаларын
орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге
асады.
|
Жеке жұмыс ҚБ тапсырмаларының
дескрипторы ҚМЖ қосымшасында
орналасқан
|
Интерактивті панель
Презентация
Үлестірме
парақтар
Жұмыс
дәптерлері
|
Сабақтың
соңы
Кері байланыс
беру
|
«Жетістік баспалдағы» әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген
көзқарасын, кері байланысын
тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін,
пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
«Дұрыс
келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым
бар».
|
Мұғалім оқушыларды «Бас
бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
|
Интерактивті панель
Презентация
|
Білімді игеруді
жақсарту және оны тәжірибеге
көшіру
|
Үй тапсырма:
§46.Тірі ағзалардың көбею
түрлері.
|
Білім алушылар
келесі тақырыптың тақырыбымен танысады және тірек сызба сызады. Ой
қозғау жүзеге асады.
|
Кері
байланыс:
«Өте
жақсы!»
«Жақсы!»
«Талпын!»
|
Жұмыс
дәптері
Биология 8-сынып,Автор:
А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы
2018ж
|