Сабақ
кезеңі
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Бұрынғы білімін еске
түсіру
|
Оқушылармен
амандасу, түгендеу, сынып тәртібін
қадағалау.
«Айырмашылығы
неде?»
Оқушыларға екі түрлі
сурет немесе сөз көрсету. Екеуінің арасындағы айырмашылықты
анықтауды сұрау. Жауаптарын дəлелдеп
отыру.
қолдан
сұрыптау:
жаппай және
жеке;
жағымды және
жағымсыз.
|
Оқушылар амандасады,
сынып тәртібін сақтайды.
Оқушының логикалық
ойлау қабілеті дамиды.
Өз ойын, ой-пікірін
білдіреді.
|
«Ашық журнал»
әдісі.
Дескриптор:
-кілт сөздердің айырмашылығын
сипаттайды -1 балл;
|
Интерактивті панель
Презентация
|
Оқушылардың назарын
аудару
|
«Құндылық» Ұлттық мүде
(Қазақстан мүддесіне қызмет етуге
ұмтылу)
«Менен сұрақ-сенен
жауап» әдісі бойынша оқу мақсатына сай сұрақ
қойылады.
Өсімдіктер мен
жануарлар селекциясының бірінші кезеңі қандай? Н.И. Вавилов туралы
не білесіңдер?
|
Менен сұрақ-сенен жауап
әдісінде қойылған сұрақтарға жауап береді, ой қозғау жүзеге
асады.
|
«Ашық журнал»
әдісі.
Дескриптор:
- бір құндылық айтты
– 1 балл;
- оқу мақсатына сай қойылған
сұрақтарға жауап береді -2
балл;
|
Интерактивті панель
Презентация
|
Сабақтың мақсатын
таныстыру
|
Сабақтың оқу
мақсаты:
8.2.4.3- мәдени
өсімдіктер мен үй жануарларының шығу тегінің орталықтарын оқып
білу;
Сабақтың
мақсаты:
мәдени өсімдіктер мен үй
жануарларының шығу тегінің орталықтарын оқып
біледі;
|
Жаңа сабақтың оқу мақсатын
жазады.
|
Кері
байланыс:
«Өте
жақсы!»
«Жақсы!»
«Талпын!»
|
Интерактивті панель
Презентация
Биология 8-сынып,Автор:
А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы
2018ж
|
Жаңа тақырыпты
таныстыру
|
«Инсерт» кесте
әдісі.
Берілген мәтінді «Түртіп алу»
әдісін пайдаланып, танысып шығу. INSERT - оқығанын түсінуге, өз
ойына басшылық етуге, ойын білдіруге үйрететін ұтымды
әдіс.
|
Оқушылар мәтінді
оқиды.
Берілген мәтінді «Түртіп алу»
әдісін пайдаланады, танысып шығады. Кестені толтырады. Бір-бірімен
пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге
асады.
|
Кері
байланыс:
«Мадақтау»
әдісі
«Жарайсың!»
«Тамаша
жауап»
т.б
|
Интерактивті панель
Презентация
|
Сабақтың
ортасы
Оқушыларға бағыт бағдар
беру
|
«Атаулар
мекені»
Тақырып бойынша
термин сөздердер беріледі. Тыңдаушылар қосымша ақпараттан
жауаптарын сипаттау, теориялық білімдерін
молайту.
Мәдени өсімдіктердің шығу
орталығы және жануарларды қолға
үйрету.
|
Тыңдаушылар қосымша
ақпараттан жауаптарын жазып, теориялық білімдерін
молайтады.
|
«Ашық журнал»
әдісі
Дескриптор:
-кілт сөздердің мазмұнын
сипаттайды – 2 балл;
|
Интерактивті панель
Презентация
|
Практикалық тапсырмалар
беру.
|
Жеке жұмыс ҚБ тапсырмалары ҚМЖ
қосымшасында
орналасқан
|
Оқушылар жеке ҚБ
тапсырмаларын орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау
жүзеге асады.
|
Жеке жұмыс ҚБ тапсырмаларының
дескрипторы ҚМЖ қосымшасында
орналасқан
|
Интерактивті панель
Презентация
Үлестірме
парақтар
Жұмыс
дәптерлері
|
Бағалау
|
Жеке жұмыс ҚБ тапсырмалары ҚМЖ
қосымшасында
орналасқан
|
Оқушылар жеке ҚБ
тапсырмаларын орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау
жүзеге асады.
|
Жеке жұмыс ҚБ тапсырмаларының
дескрипторы ҚМЖ қосымшасында
орналасқан
|
Интерактивті панель
Презентация
Үлестірме
парақтар
Жұмыс
дәптерлері
|
Сабақтың
соңы
Кері байланыс
беру
|
Кері
байланыс.
«Борт журналы» -
тақырыпты оқып үйренуде өз ойларын жазуға үйретудің әртүрлі
әдіс-тәсілдерін қамтитын жалпылама атауы. «Борт журналы» қарапайым
түрде мәтінді оқу алдында және оқу материалымен танысқан соң
қолданылады.
|
Оқушылар келесі
сұрақтарға жауап жазады:
Берілген тақырып бойынша маған не белгілі? Мен не
білемін? Мәтіннен қандай жаңалық туралы
білдім?
|
Кері
байланыс:
«Өте
жақсы!»
«Жақсы!»
«Талпын!»
|
Интерактивті панель
Презентация
|
Білімді игеруді жақсарту және
оны тәжірибеге көшіру
|
Үй тапсырма: §53.
Қазақстандағы селекция
жетістіктері.
|
Білім алушылар келесі
тақырыптың тақырыбымен танысады және тірек сызба сызады. Ой қозғау
жүзеге асады.
|
Кері
байланыс:
«Өте
жақсы!»
«Жақсы!»
«Талпын!»
|
Жұмыс
дәптері
Биология
8-сынып,Автор: А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы
2018ж
|