Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
82 сабақ. Біздің жобамыз.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
Мичурин ЖББМ |
|||||
Пәні: |
Қазақ тілі |
|||||
Бөлім: |
Табиғат құбылыстары |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
Испергенова.Ж.Б. |
|||||
Күні: |
07.09.24 |
|||||
Сынып: 4 «Ә» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
82 сабақ. Біздің жобамыз |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
4.3.1.1 – берілген тақырып бойынша әңгімелеу, сипаттау және пайымдау элементтері бар мәтін құрап жазу |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Берілген тақырып бойынша әңгімелеу, сипаттау және пайымдау элементтері бар мәтін құрап жазуға меңгеру |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Ұйымдастыру 3 мин |
Сабаққа дайындық. Амандасу (М) Сәлеметсіздерме оқушылар! Көңіл-күйлерініз қалай? Қазақ тілі сабағына қош келдіңіздер! бір-бірімізбен амандасып, жақсы тілек тілеп жіберейік оқушылар! Сабақ ережесін еске түсіре отырып қайталаймыз барлығымыз бірге қосылып
(М) Сабақ ережесін міндетті түрде қайталап отыру қажет бұл сабағымыздың алтын ережесі болып табылады оқушылар солай емес пе? Не үшін бізге сабақ ережесін үнемі әр сабақтарда қайталап отыруыз керек деп ойлайсыңдар? |
(О) Сәлеметсіз бе! Мұғалім бүгінгі көңіл- күйіміз өте тамаша! Себебі бүгінгі жақсы жақсы көретін пәніміз қазақ тілі. Сабақ барысында күнделікті сабақ кезіндегі алтын сабақ ережелерін ескере отырып, сабақты дұрыс жұмыс жасаумен зейінімізді сабаққа қойып дағдыланамыз (О) Әрине, бұл біздің сабағымыздың басты талаптарға сүйенетін алтын сабақ ережесі. Не үшін сабақ ережесін үнемі қайталап отыруыз керек десек, біз сол ережені әр тапсырмаларда немесе сабақтарда есімізге түсіріп, сабақтағы тәртіптілікті сақтау ретінде қазақ тілі сабағындағы мақсатқа жетеміз. |
Мадақтау Жарайсыңдар ҚБ: «Тамаша» |
Қорапша ішінде амандасу түрлері жазылған. Перне тақта Сабақтың алтын ережесі |
||
Өткен білімді еске түсіру 6 мин |
Өткен тақырып бойынша пысықтау. «Jouteka test» (М) оқушылар өткен тақырыпты қайтадан еске түсіру үшін алдымен қандай тақырыпты өткен едік оқушылар кім айтады? Дұрыс айтасыңдар септіктер тақырыбын өттіңдер және сол бойынша қызықты тапсырмалар орындап сабақтың мақсатына жеткен едіңдер. Енді оқушылар сендерге өткен тақырыптың естеріне қаншалықты қалғандыры бойынша пысықтау сұрақтар айдарына көшейік алдымен сендерге перне тақтадан цифрлық бағдарлама арқылы сендерге тест беріледі сендер ұялы телефондарынды алып пароль енгізіп тес орындайсындар. Сұрақтар оңай уақыт беріледі тез орындап жинаған ұпайларын айтасыңдар. Немесе перне тақдан кім неше ұпай жинағандары шығады. |
(О) бізден қазақ тілінен өткен тақырыптың атауы «Септіктерді қорытындылау» тақырыбын өттік түрлі қызықты тапсырмалар орындадық. Сөз таптары бойынша да білімізді еске түсірдік және қосымша түрлі жұптық тапсырмалар орындадық. Оқушылар қазақ тілінен өткен тақырып бойынша пысықтау жұмыстарын жүргізеді мұғалімнің дайындаған тест цифрлық бағдарламадағы тесті ұялы телефондарында орындайды. |
Мадақтау Жарайсың! Тамаша! Жақсы! Дескриптор: Сұраққа толық дұрыс жауап береді-1Б |
Jouteka цифрлық бағдарлама 4354122 |
||
Жаңа білім 26 мин |
Жаңа тақырып. «Данышпандар» (М) оқушылар бүгінгі қазақ тілі сабағынның тақырыбымен Бүгінгі қазақ тілі сабағында сендер тақырыптар бойынша жұмыс жасайсындар яғни өткен білімізді қайтадан еске түсіреміз. Тапсырманы орындау арқылы тақырыптың атауын табамыз. Сыныпта тақырыптың аты жасырын жерде мен жұмбақ ретінде сендерге оқыймын ал сендер сыныптың ішінен табасындар. Мысалы:
Тапқан сөздер мен суреттер тақтаға ілінеді. Оқушылар аралап көріп, орындарына отырады.
2-тапсырма. Оқулықпен жұмыс. «Керісінше сөзжұмбақ» әдісі. (М) Оқулықтың 1-тапсырма, 41-беттегі тапсырманы орындаймыз. Оқыймыз толықтай түсініп болған соң орындайыз. Сөзжұмбақта берілген жауап сөздердің сұрақ-тапсырмаларын жазыңдар. Тігінен:
3-тапсырма. «Екі дұрыс, бір бұрыс» (М) Кез келген септік бойынша тест құрастыру қажет екеуі дұрыс жауапты және екеуі дүрыс емес жауаптап құрастыру қажет. 4-тапсырма. Кім жылдам?. (М) Сөз беріледі екі оқушы шығып тез арада бөлінген сөздерге септей жұмысын орындайды кім бірінші аяқтаса сол шапшаң оқушы болады. 5-тапсырма. Өздік жұмыс. (М) Сендерге парақ таратамын сол парақтағы сөздердің ішінде жалғауларын тексеріндер қате кеткен жалғаудан өздерін дұрыстап жазасындар. Сергіту сәті «Қайтала» Шығармашылық жұмыс. «5 минуттық эссе» (М) Сіздерге еркін тақырып бойынша қысқаша ғана жазушы болуға 5 минут беріледі. «Табиғат құбылысы» атты тақырыпта эссе мағынасы жағынан түсінікті грамматикалық талаптарға сәйкес болу қажет. Арасында шығыс септік сөздеріде болу керек. Тақырыпқа байланысты. «Қар лақтыру» ойыны.. (М) Оқушылар сендерге енді сабақты толықтай аяқтау үшін бір ойын ойналады. Ойында барлық өткег септік сұрақтары бойынша қойылады. Дұрыс жауап берген бойынша балл мен бағаланады. Сендерге парақ керек болады соның ішіне сұрақтар жазып қоямызда лақтырамыз. |
Тақырып бойынша берілген тапсырманы орындайды. Тапқан сөздер мен суреттер тақтаға ілінеді. Оқушылар аралап көріп, орындарына отырады Тақырыпты, сабақ мақсатын анықтайды. Оқушылар берілген сөзжұмбақты орындайды, кері байланыс орнатады. (О) Көлденең жазылған септік атауларын тауып жазады сонымен қатар тігінен жазылған септік түріне сұрана жауап береді. Көлденең:
барлығы ойынды ойнайды нақты қайсы фигуралардың ауысқандарын айтады. (О) Оқушылар септіктер бойынша тест құрастырады кем дегенде бесеу. (О) Сөздерді дұрыс септеп шапшандылықты танытады. Тақтада көркем жазады. (О) Дәптерге орындайды жалғауларын дұрыстап тексерді. Барлық оқушылар қайталайды. (М) Тапсырманы орындайды эссе жазып келеді. Табиғат тіршілік иелерінің бәріне де қорек, ауа, су, жылу, жарық қажет. Бұл тіршілік қажеттерін олар табиғаттан алады. Осының өзі де адам, өсімдік пенжануар сияқты тірітабиғаттың перзенті екеніне дәлел бола алады. Оқушыларға сұраққа жауап беруге дайын болып, білімдерін еске түсіреді және сабақты сұрақтар бойынша қорытындылайды. Бір-бірлеріне сұрақтарын жазады.
|
«Ауызша мадақтау» әдісі: Жарайсың! Тамаша! Жақсы! Оқушылар жауабын толықтырып, әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп отыру. ҚБ: «Жарайсың» Дескриптор: Сөзжұмбақта ғы сұрақтарға жауап береді 1Б ҚБ: «Жарайсың» Дескриптор: Септік бойынша тест құрастырады 2Б ҚБ: «Тамаша» Дескриптор: Сөзді дұрыс қатесіз септейді 1Б Мадақтау: жарайсың «Өзінді тексер» әдісі Дескриптор: Берілген сөздердегі жалғауларын дағы қателерді дұрыстайды 2Б ҚБ: «Жарайсың» Дескриптор: Эссені толық мағыналы, түсінікті етіп жазады 1Б Көркем жазу талабын сақтап жазады 1Б ҚБ: «Жарайсың» Дескриптор: Сұрақтарға дұрыс жауап береді. 1Б
|
Жұмбақ жазылған парақтар Слайд Суреттер Дәптермен жұмыс
Шапалақ тау Слайд Суреттер
Жеке жұмыс Эссе Қағаздар |
||
Бекіту 2 мин Кері байланыс |
Үй тапсырмасы. Септіктерді жаттау Шығармашылық тапсырма: «Жауынның пайдасы» атты шағын эссе жазу Бүгінгі сабақ бойынша өз кері байланыс жасаймыз. Сау болыңдар сабақ аяқталды! |
(О) бүгінгі қазақ тілі сабағында өткен тақырып бізге өте ұнады және тақырып оңай болды. Барлық оқулықтағы және қосымша тапсырмалар қызықты болды. (О) Сау болыңыз! мұғалім
|
«Плюс минус» бағалау әдісі |
Кері байланыс парағы |