Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Оқушылар дәптерге
орындап келген жұмыстарымен тақтадағы есептерді салыстыру арқылы
қателіктерді тауып,түзетеді.
Жарайсың!
Керемет!деген ауызша мадақтау
арқылы бағалау
А4 суреттер
Кеспе қағаздар
Оқулық: Ә.Н.Шыныбеков,
Р.Н. Жұмабаев «Алгебра» Жалпы білім беретін мектептің 8-сыныбына
арналған оқулық.
Сабақтың
ортасы
9 мин
Өтілген тақырыпты
нығайту
9 мин
Функционалдық сауаттылықты
қалыптастыру
4 мин
Сергіту
сәті
3
минут
5
минут
9
минут
Рефлексия
2
минут
«Cinema әлемі»
әдісібойыншаоқушылар тапсырманы жұптасып
орындайды. Бүгінгі күніміз ертеңгі тарих, орындаған тапсырмаларды
кино касетасына жабыстырамын. Оқушылармен сабақ мақсаты
ашылады.
6
«Мамандық» әдісі
арқылыбойынша жеке жұмыс орындайды.
Партаға дәрігер, мұғалім, дүкенші кәсібі бойынша керекті
материалдар қойылады. Оқушылар артында
жасырынған
А-деңгей
В-деңгей
С-деңгейде есептерді
орындайды.
А
деңгей:
у2=0,09
х2=3
х2+5=30
2=
В
деңгей:
1)
2)
3)
4)
5))
С
деңгей:
Арақашықтығы 20км болатын Асар
мөлтек ауданынан Ақжар мөлтек ауданына жаяу Ғазиза мен Майра шықты.
Майраның жылдамдығы Ғазизаның жылдамдығынан 1км/сағ артық болса,
Майра барлық жолға 60мин уақыт кем жұмсайды. Әр жаяу жүргіншінің
жылдамдығы қандай?
«Қимыл
доп»
Google
Formsсайтта оқушылар тест
орындайды. Барлығы 5 балл.
«Броуындық қозғалыс»
әдісі.Оқулықпен топтық жұмыс
жүргіземін №2,138 есеп. Әр топқа куб беремін және қай сан түссе сол
нөмірлі конверт алып тапсырманы орындайды.
Үйге
тапсырма:2.139
2,141
оқулықтан.
«Білім
почтасы»әдісі.
Мен сабақты қорытындылау
мақсатында кері байланыс жүргіземін. Соңында бір күндік лентамызға
шолу жасаймыз.
Оқушылар жұппен талқылап,ортақ
шешімдерін тақтаға жазады. Жұппен талқылап
орындайды.
«Cinema әлемі»
әдісібойыншатапсырманың
шешуі:
теңдеуін
шешейік.
Шешуі.
x≠-1, өйткені x=1 мәнінде сол жақтағы бөлшектің бөлімі нөлге тең
болатыны анық. Берілген теңдеуді шешу үшін бөлшектердің ортақ
бөлімін тауып, теңдеудің екі жақ бөлігін ортақ бөлімге
келтіреміз.
.
Бөлшектердің қасиеті бойынша бөлшектердің бөлімдері тең
болса, онда олардың алымдары да тең болады. Сонда берілген теңдеуге
мәндес бүтін рационал теңдеулерді аламыз.
Шыққан теңдеудің түбірлері берілген теңдеудің де түбірлері
болады.
Соңғы
теңдеудегі жақшаларды ашып, ұқсас қосылғыштарды біріктіргеннен
кейін
немесе теңдеуін аламыз. Соңғы теңдеудің
түбірлері және .
Оқушылар деңгейіне қарай
тапсырмаларды алып, артында жасырынған тапсырмаларды орындайды. Үш
тілде атауын тайды.
А
деңгей:
у2=0,09
у=0,3;-0,3
х2=3
х2+5=30
2=
2= :=
В
деңгей:
Тапсырма
шешуі:
1)
2)
С
деңгей:
Тапсырма
шешуі:
Берілген функционалды
сауаттылық тапсырмасын шешеді
Шешуі:
Ортақ бөлім береміз
х2+х=20
х2+х-20=0
Д=12-4*1*(-20)=81
Х1= =4
Х2= =-5
км/сағ км/сағ
қимылымен
ойнайды.
Оқушылар сайтқа кіріп
тапсырманы орындайды.
Оқушылар конверт ішіндегі
жұмбақтың жауабын табады, шешуіне байланысты алып, тапсырманы
орындайды.
Үй тапсырмасын оқушылар жазып
алады.
Оқушылар почтаға хат жолдап
салады.
Б.К: рационал бөлшек
теңдеулерді шешеді.
Дескриптор
1
теңдеуге кіретін бөлшектердің
ортақ бөлімін табамыз;
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз