Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
|
4.1.3.1
шығарманың тақырыбы және қорытынды бөлімі негізінде сюжеттің дамуын
болжау, оның себебін түсіндіру
4.2.6.1
кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру
себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау
4.3.3.1
шығармашылық жұмысын сызба, диафильм, презентация түрінде
ұсыну
|
Басы
10
мин
|
І.Ынтымақтастық
атмосферасын және өздеріне сенімділік қалыптастыру ширату
жаттығулары арқылы жүреді.
«Нейро
жаттығу»
ІІ.
Өткенді бекіту.
«Балмұздақ таяқшасы»әдісі
арқылы үй тапсырмасын сұрау.
Таяқшада есімі жазылған оқушыны атайды. Сол оқушы сұрақтарға жауап
береді.
Мәтіндегі
Тоқтардың отбасын сипаттап жаз.
Мысалы,
Оңғарбай – ...
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
таныстырады.
|
Тақтада көрсетілген суреттер
бойынша арқылы «Нейро жаттығулар»
жасайды.
Сабақтың
тақырыбы мен мақсатымен танысады.
|
«Ауызша
мадақтау» әдісі:
Жарайсың!
Тамаша!
Жақсы!
Оқушылар
жауабын толықтырып, әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп
отыру.
|
Слайд
1
Суреттер

Слайд
2
|
Ортасы
25
мин
|
Жаңа сабақ Анықта. «Артығын алып таста» әдісі.
Оқушыларға сөздер немесе суреттер жинағын (сабақ тақырыбымен
байланысты) көрсетіңіз. Ұшақтың қандай түрлерін
білесің?

–Ұшақтың қандай түрлерін
білесің?
«Сынақшы – ғарышкер» мәтінін түсініп,
кейіпкерлерін
анықтайды. «Болжау» әдісі арқылы кейіпкер сезіміне болжам
жасау ұсынылады.
-Қауіптен аман қалған ұшқыш не ойлауы
мүмкін?
ЕБҚ тапсырмасы
Сурет бойынша әңгімелейді.
«Жаңа сөздер сандығы» әдісі
бойынша оқушылардың мәтін
бойынша түсінбеген сөздерінің мағынасын топ ішінде талдап,
түсініктеме жасауларына ықпал ету
Қапыда – кенеттен, күтпеген жерде, аяқ
астынан
Мәртебесі – беделі, абыройы
- Мәтіннен сынақшы-ұшқыш
болудың қиындығы суреттелген бөлігін тауып,
оқы.
- Өз болжауыңды мәтіндегі
ұшқыштың сезімдерімен салыстыр.
- Тоқтар басына түскен қиындықты қалай жеңе білді? Кейіпкер
«қиындыққа қарсы тұра білу» дегенді қалай
түсіндіреді? «Салыстыр»
айдары
–Өз болжауыңды мәтіндегі
ұшқыштың сезімдерімен салыстыр.
«Сипатта»
айдары
–Соңғы абзацты оқып, Тоқтардың
ерен ерлігін сипаттап айт.
ЕБҚ тапсырмасы
Тоқтардың ерлігін бір сөзбен немесе бір ғана суретпен
бейнеле.
Ізден, сұра, зертте
Мәтіннен сынақшы-ұшқыш болудың қиындығы суреттелген бөлігін
тауып оқы. Ойлан
-Тоқтар басына түскен қиындықты қалай жеңе
білді?
-Кейіпкер «қиындыққа қарсы тұра білу» дегенді қалай
түсіндіреді?
-Өз болжауыңды мәтіндегі ұшқыштың сезімдерімен
салыстыр.
Бағала
-Саған Тоқтардың бойындағы қандай қасиеттер
ұнайды?
- Соңғы абзацты оқып, Тоқтардың ерен ерлігін сипаттап
айт.
Жұптық жұмыс
-Кестенің 1-бөліміндегі
сөздердің мазмұны 2-бөліміндегі қай сөзге сәйкес
келеді?

Қорытындыла
Қиындықты шешу үшін адамға
қандай қасиеттер қажет?
|
Қай сөз немесе сурет қалғандарына қатысты емес екенін
анықтайды.
Оқушылар оқып болған соң сұрақ жауаптарын топта
талдайды.
Оқушылар өзінің жұбымен өзінің қандай сезімде болғанын
талдайды.
Өз болжауын мәтіндегі ұшқыштың сезімдерімен
салыстырады.
.
Мәтіннен оқып, талдайды.
Соңғы абзацты оқып, Тоқтардың ерен ерлігін сипаттап
айтады.
Жұппен
тапсырманы
|
Дескриптор:
-Артық суреттерді
атайды-1 б
- Тақырыпқа қатысты, суретке байланысты сұрақтарға жауап
береді, құрастырады-1б
-жаңа сөздердің мағынасын
айтады-1б
Дескриптор: -Сұрақтарға жауап береді-1 б
-Кейіпкердің сезімін
бейнелейтін үзіндіні табады-1 б -Кейіпкер сезімін өз сезімдерімен
салыстырады-1 б
Дескриптор:
- Өз болжауыңды мәтіндегі ұшқыштың сезімдерімен
салыстырады-1б
- Мәтіннен сынақшы-ұшқыш болудың қиындығы суреттелген бөлігін
тауып оқиды-1б
Дескриптор:
- Соңғы абзацты оқып, Тоқтардың ерен ерлігін сипаттап
айтады-1 б
- Кестенің 1-бөліміндегі сөздердің мазмұны 2-бөліміндегі
қай сөзге сәйкес келетінін жазады-1
б
|
Слайд
3
кесте
Слайд
4
Слайд
5
суреттер
Слайд
6
Слайд
7
Слайд
8
|