Сынып сағаты
Сыныбы: 8-11 сынып
Күні: 04.11.2024
Тақырыбы: "Адал азамат - адал еңбек - адал табыс"
Сабақтың мақсаты: оқушыларға адалдық, еңбектің маңызы және оның қоғамдағы рөлі туралы түсінік беру; заңға бағыну, еңбек қауіпсіздігі мен адамгершілік құндылықтарға құрметпен қарау дағдыларын қалыптастыру.
Сабақтың түрі: Сынып сағаты, интерактивті пікірталас
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру бөлімі (5 минут)
-
Сыныппен амандасу, сабақ тақырыбы мен мақсатын түсіндіру.
-
Оқушыларды сабақты белсенді өткізуге ынталандыру.
II. Кіріспе (10 минут)
-
Тақырып бойынша түсінік беру:
-
Мұғалім адалдық, еңбек және табыс туралы жалпы түсінік береді.
-
Оқушыларға "адал азамат" болудың қандай қасиеттерге ие екенін сұрау және олардың жауаптарын тыңдау.
-
-
Тақырыптың негізгі сұрақтары:
-
Адалдық деген не және неге маңызды?
-
Еңбек қауіпсіздігі дегеніміз не, және оны сақтау не үшін қажет?
-
Табысты өмір сүру үшін не қажет?
-
III. Негізгі бөлім (20 минут)
-
Тақырыптық бейнеролик немесе мысал келтіру:
-
Оқушыларға адал еңбек пен қауіпсіздік ережелері туралы мотивациялық бейнеролик көрсету (мүмкіндік болса). https://youtu.be/Feer-bR7Bsw?si=d17R8fwaspY5bH2e
-
Бейнероликтен кейін оқушылардан қандай ой түйгендерін сұрау және талқылау.
-
-
Топтық жұмыс (10 минут):
-
Сыныпты 3-4 топқа бөліп, әр топқа талқылау үшін мынадай тақырыптарды ұсыну:
-
Адал еңбекпен табысқа жетудің мысалдары.
-
Жұмыс орнындағы қауіпсіздік ережелерінің маңыздылығы.
-
Қоғамда адал азаматтардың көп болуы үшін не істеу керек?
-
-
Әр топ өз талқылауларын сынып алдында қорғайды.
-
-
Миға шабуыл:
-
Оқушыларға мына сұрақтарды талқылауға ұсыну:
-
-
"Қауіпсіздік ережелерін елемеу қандай салдарға әкелуі мүмкін?"
-
"Табысты болу үшін заңға сәйкес әрекет етудің маңызы қандай?"
IV. Сергіту сәті (5 минут)
-
Оқушылардың ойларын сергіту үшін шағын ойын өткізу. Адал еңбек туралы мақалдардың басын мұғалім оқиды, оқушылар жалғастырып аяқтайды.
Адал еңбегің – ардақтаған арың.
Еңбек етсең ерінбей, тояды қарның тіленбей.
Еңбегі аздың өнбегі аз.
Адал жолдан жүгірген ат озар.
Адал еңбек — бақыт баспалдағы.
Еңбек – өмірдің тұздығы.
Еңбек қылмай ер оңбас, бірлік қылмай ел оңбас.
Еңбек түбі – береке, көптің түбі – мереке.
Терлеп еңбек етпегеннің, тілегі де қабыл болмайды.
Еңбек етпеген ішіп-жемейді.
V. Қорытынды бөлім (10 минут)
-
Жалпылау:
-
Мұғалім тақырып бойынша негізгі түйінді ойларды қорытындылайды, адалдықтың және еңбектің, сондай-ақ қауіпсіздік ережелерін сақтаудың маңыздылығын атап өтеді.
-
Әр оқушы өз өмірінде адал еңбек пен қауіпсіздікті сақтау жолындағы өз рөлін айтып өтеді.
-
-
Рефлексия:
-
"Мен адал болу үшін не істей аламын?" және "Еңбек қауіпсіздігі туралы қандай жаңа мәлімет алдым?" деген сұрақтарға оқушылардың жазбаша жауап беруін сұрау.
-
-
Үй тапсырмасы:
-
"Адал еңбек – жарқын болашаққа жол" тақырыбында шағын эссе жазып келу.
-
"Еңбек қауіпсіздігі ережелерін сақтау" тақырыбында постер немесе сурет салып келу.
-
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
8-11 сынып. Сынып сағаты "Адал азамат - адал еңбек - адал табыс"
8-11 сынып. Сынып сағаты "Адал азамат - адал еңбек - адал табыс"
Сынып сағаты
Сыныбы: 8-11 сынып
Күні: 04.11.2024
Тақырыбы: "Адал азамат - адал еңбек - адал табыс"
Сабақтың мақсаты: оқушыларға адалдық, еңбектің маңызы және оның қоғамдағы рөлі туралы түсінік беру; заңға бағыну, еңбек қауіпсіздігі мен адамгершілік құндылықтарға құрметпен қарау дағдыларын қалыптастыру.
Сабақтың түрі: Сынып сағаты, интерактивті пікірталас
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру бөлімі (5 минут)
-
Сыныппен амандасу, сабақ тақырыбы мен мақсатын түсіндіру.
-
Оқушыларды сабақты белсенді өткізуге ынталандыру.
II. Кіріспе (10 минут)
-
Тақырып бойынша түсінік беру:
-
Мұғалім адалдық, еңбек және табыс туралы жалпы түсінік береді.
-
Оқушыларға "адал азамат" болудың қандай қасиеттерге ие екенін сұрау және олардың жауаптарын тыңдау.
-
-
Тақырыптың негізгі сұрақтары:
-
Адалдық деген не және неге маңызды?
-
Еңбек қауіпсіздігі дегеніміз не, және оны сақтау не үшін қажет?
-
Табысты өмір сүру үшін не қажет?
-
III. Негізгі бөлім (20 минут)
-
Тақырыптық бейнеролик немесе мысал келтіру:
-
Оқушыларға адал еңбек пен қауіпсіздік ережелері туралы мотивациялық бейнеролик көрсету (мүмкіндік болса). https://youtu.be/Feer-bR7Bsw?si=d17R8fwaspY5bH2e
-
Бейнероликтен кейін оқушылардан қандай ой түйгендерін сұрау және талқылау.
-
-
Топтық жұмыс (10 минут):
-
Сыныпты 3-4 топқа бөліп, әр топқа талқылау үшін мынадай тақырыптарды ұсыну:
-
Адал еңбекпен табысқа жетудің мысалдары.
-
Жұмыс орнындағы қауіпсіздік ережелерінің маңыздылығы.
-
Қоғамда адал азаматтардың көп болуы үшін не істеу керек?
-
-
Әр топ өз талқылауларын сынып алдында қорғайды.
-
-
Миға шабуыл:
-
Оқушыларға мына сұрақтарды талқылауға ұсыну:
-
-
"Қауіпсіздік ережелерін елемеу қандай салдарға әкелуі мүмкін?"
-
"Табысты болу үшін заңға сәйкес әрекет етудің маңызы қандай?"
IV. Сергіту сәті (5 минут)
-
Оқушылардың ойларын сергіту үшін шағын ойын өткізу. Адал еңбек туралы мақалдардың басын мұғалім оқиды, оқушылар жалғастырып аяқтайды.
Адал еңбегің – ардақтаған арың.
Еңбек етсең ерінбей, тояды қарның тіленбей.
Еңбегі аздың өнбегі аз.
Адал жолдан жүгірген ат озар.
Адал еңбек — бақыт баспалдағы.
Еңбек – өмірдің тұздығы.
Еңбек қылмай ер оңбас, бірлік қылмай ел оңбас.
Еңбек түбі – береке, көптің түбі – мереке.
Терлеп еңбек етпегеннің, тілегі де қабыл болмайды.
Еңбек етпеген ішіп-жемейді.
V. Қорытынды бөлім (10 минут)
-
Жалпылау:
-
Мұғалім тақырып бойынша негізгі түйінді ойларды қорытындылайды, адалдықтың және еңбектің, сондай-ақ қауіпсіздік ережелерін сақтаудың маңыздылығын атап өтеді.
-
Әр оқушы өз өмірінде адал еңбек пен қауіпсіздікті сақтау жолындағы өз рөлін айтып өтеді.
-
-
Рефлексия:
-
"Мен адал болу үшін не істей аламын?" және "Еңбек қауіпсіздігі туралы қандай жаңа мәлімет алдым?" деген сұрақтарға оқушылардың жазбаша жауап беруін сұрау.
-
-
Үй тапсырмасы:
-
"Адал еңбек – жарқын болашаққа жол" тақырыбында шағын эссе жазып келу.
-
"Еңбек қауіпсіздігі ережелерін сақтау" тақырыбында постер немесе сурет салып келу.
-
шағым қалдыра аласыз













