Құндылықтар және оның
мақсаты:
Ай құндылығы:ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ
ОТАНШЫЛДЫҚ
Отан, ел, туған өлке туралы
білу және пайымдау
|
Сабақ құндылығы: ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК
Өзінің және басқалардың іс-әрекеттерін
олардың
моральдық нормаларға сәйкестігі тұрғысынан
талдай білу
Апта дәйексөзі: Отанды сүю отбасыңнан басталады
|
Сабақ
тың басы
3минут
Өткенді пысықтау
5 минут
Сабақ
тың ортасы
25 минут
Сергіту сәті
2 минут
Сабақты қорыту
5минут
Кері байланыс
5 минут
|
Психологиялық ахуалды жақсарту
Өткенді пысықтау
7-тапсырма
Өрнектің мәнін тап.
(4 + 5) · 5 =9*5=45
4 · 6 + (2 + 6)= 24+8=32
8 · 6 – 4 : 2 48-2=46
4 + 5 · 5 =4+25=29
4 · (6 + 2) + 64*8+6=32+6=38
8 · (6 – 4) : 28*2/2=16/2=8
Жаңа тақырып
1-тапсырма
8-ге көбейту және бөлу кестесін құрастыр
және жаз.
8 · 8 = 64
64 : 8 = 8
8 · 9 = 72
9 · 8 = 72
72 : 8 = 9
72 : 9 = 8
ЕБҚ
2-тапсырма
Қоянның әрбір секіргені 9 бірлікке тең. Үш
(алты, сегіз) рет секіргенде неше бірлік болады? 9-ға көбейту және
бөлу кестесін толықтырып жаз.
9 · 9 = 81
81 : 9 = 9
81 : 9 = 9
ЕҚБ
3-тапсырма
9басты айдаһар
1басы -2бәліш
9 басы-? Бәліш
Ш: 9*2=18
Ж: Айдаһар түскі асқа 18 бәліш
жейді.
Сергіту сәті
4-тапсырма
Кесте бойынша есептер құрастырып, оларды
шығар
Массасы-4т
Саны-8 дана
Ж:М -?
Ш: ж.м=м*с
Ж.м=4*8=32
Ж: ж.м -32кг
Жұптық жұмыс
5-тапсырма
8т-64л
?т-32л
Сыйымдылығы-?
Ш: сыйым.-ж.м/саны.
Сыйым.-64л/8=8л
Саны-ж.с/сыйым.
Саны-32л/8л=4
Ж:Тобатайдың сыйым. 8л.
4т-32л
7-тапсырма
Есепте
Үлгі:
(65000+85000)-48000=150000-48000=102000
Зерттеушілік тапсырма
8-тапсырма.
Егер оқушы өрнектердің мәнін амалдар
бойынша есептеген болса, онда ол қандай өрнектің мәнін тапқанын
анықта.
А)(36-27)/3=9/3=3
Ә)5*4+7*5=20+35=55
Б)(60-37)-7*2=23-14=9
Үй тапсырмасы
6-тапсырма
Есеп бойынша өрнек құр.
7кг-1 қойдан
56кг-?қойдан
Ш: 56/7=8
Ж: 8 қой қырыққан
Кері байланыс
|
Мақсаты:
Бір-біріне құрмет сезімін ояту
Амандасады
Үй тапсырмасын тексертеді
Тапсырмалар
ды орындайды
Көбейту кестесін жазады
Есепті шығарады
Жаттығу жасайды
Дәптермен жұмыс жасайды
Жұппен есеп шығарады
Тапсырмалар
ды орындайды
Зерттеу жүргізеді
Үй тапсырмасын алады
Кері байланыс береді
|
Мақтап, мадақтап
отыру
ҚБ:
« Бәйге»
әдісі
Дескриптор:
Өрнектің мәнін
табады-1б
Тамаша!
Дескриптор:
8-ге көбейту және
бөлу кестесін құрастырады және жазады-1б
Кереметсіңдер!
Дескриптор:
ЕБҚ:
9-ға көбейту кестесін
жазады-1б
Дескриптор:
Айдаһардың түскі асқа
қанша бәліш жейтінін табады-1б
Керемет!
Дескриптор:
Кесте бойынша есептер
құрастырып, оларды шығарады-1б
Дескриптор:
Тобатайдың
сыйымдылығын есептеп табады-1б
Керемет!
ДескриптоР:
Есептеу
жүргізеді-1б
ДескриптоР:
Оқушының қандай өрнектің мәнін
тапқанын анықтайды-1б
Тамаша!
«Нысана»
әдісі
|
Суреттер
Суреттер
Оқу құралдары
Сызба
Жұмыс дәптері
Қимылдар
Суреттер
Оқулық
Жұмыс дәптері
Оқулық
Кері байланыс
тақтасы
|