АЛГЕБРА
8 СЫНЫП
1-бақылау жұмысы.
Арифметикалық квадраттық түбір
1-нұсқа
1. Есептеңдер:
А)
+1,5
; Ә) ![]()
2. Өрнектердің мәнін табыңдар:
А)
; Ә)
*![]()
Б)
В)
Г) ![]()
3. Өрнектерді ықшамдаңдар:
А)
; Ә)
, ![]()
4. х-тің қандай мәндерінде өрнектердің мағынасы бар болады:
А)
; Ә) ![]()
5. 2+
санның иррационал сан екенін
дәлелдеңдер.
АЛГЕБРА
8 СЫНЫП
1-бақылау жұмысы.
Арифметикалық квадраттық түбір
2-нұсқа
1. Есептеңдер:
А) 0,5
+
Ә) 2
Б) ![]()
2. Өрнектердің мәнін табыңдар:
А)
Ә)
*
Б) ![]()
В)
Г) ![]()
3. Өрнектерді ықшамдаңдар:
А)
,
Ә)
, ![]()
4. х-тің қандай мәндерінде өрнектердің мағынасы бар болады:
А)
Ә) ![]()
5.
-1 санның иррационал сан екенін
дәлелдеңдер.
АЛГЕБРА
8 СЫНЫП
2-бақылау жұмысы
Арифметикалық квадраттық түбірі бар өрнектерді ықшамдау
1-нұсқа
1. Өрнектерді ықшамдаңдар:
А)
+
-
; Ә)
![]()
2. Көбейткішті түбір белгісі астына алыңдар және салыстырыңдар:
мен ![]()
3. Бөлшектерді қысқартыңдар:
А)
; Ә) ![]()
4. Бөлшектерді бөлімін иррационалдықтан арылтындар:
А)
; Ә) ![]()
5. Сандарды өсу ретімен орналастырындар:
5;
; 4,5;
.
АЛГЕБРА
8 СЫНЫП
2-бақылау жұмысы
Арифметикалық квадраттық түбірі бар өрнектерді ықшамдау
2-нұсқа
1. Өрнектерді ықшамдаңдар:
А)
; Ә) ![]()
2. Көбейткішті түбір белгісі астына алыңдар және салыстырыңдар:
мен ![]()
3. Бөлшектерді қысқартыңдар:
А)
; Ә) ![]()
4. Бөлшектерді бөлімін иррационалдықтан арылтындар:
А)
Ә) ![]()
5. Сандарды өсу ретімен орналастырындар:
5,5;
;
; 6
АЛГЕБРА
8 СЫНЫП
3-бақылау жұмысы
Квадраттық теңдеулердің түбірлері
1-нұсқа
1. Теңдеулердің түбірлерін табыңдар:
А)
Ә)
Б) ![]()
В)
Г) ![]()
2. Теңдеулерді шешіңдер:
А)
; Ә) ![]()
3. с-ның қандай мәндерінде теңдеудің тек бір ғана шешімі бар болады:
?
АЛГЕБРА
8 СЫНЫП
3-бақылау жұмысы
Квадраттық теңдеулердің түбірлері
2-нұсқа
1. Теңдеулердің түбірлерін табыңдар:
А)
Ә)
Б) ![]()
В)
Г) ![]()
2. Теңдеулерді шешіңдер:
А)
; Ә) ![]()
3. с-ның қандай мәндерінде теңдеудің тек бір ғана шешімі бар болады:
?
АЛГЕБРА
8 СЫНЫП
4-бақылау жұмысы
Квадраттық теңдеулер
1-нұсқа
-
Теңдеулерді шешіңдер:

-
а-ның қандай мәндерінде бөлшек мәні нөлге тең:
?
-
Тіктөртбұрыштың периметрі 20 см, ауданы 24 см2 болса, оның қабырғаларын табыңдар.
-
Электропойыз 200 км жолдың ортасында 2 мин-қа тоқтады. Машинист кешікпеу үшін қалған жолда жылдамдықты 10 км/сағ-қа арттырды. Электропойыздың бастапқы жылдамдығы қандай?
АЛГЕБРА
8 СЫНЫП
4-бақылау жұмысы
Квадраттық теңдеулер
2-нұсқа
-
Теңдеулерді шешіңдер:

-
а-ның қандай мәндерінде бөлшек мәні нөлге тең:
?
-
Тіктөртбұрыштың периметрі 30 м, ауданы 56 см2 болса, оның қабырғаларын табыңдар.
-
А және В станцияларының арасындағы жолдың ортасында пойыз 4 мин-қа тоқтады. Машинист В-ға кестеде көрсетілген уақытта жету қалған 20 км жолда жылдамдықты 10 км/сағ-қа арттырды. Осы аралықтағы жылдамдықты табыңдар.
АЛГЕБРА
8 СЫНЫП
5-бақылау жұмысы
Теңсіздіктерді шешу
1-нұсқа
1. Теңдеуді және теңсізідіктерді шешіңдер:
А)
Ә)
Б) ![]()
2. Теңсіздіктерді шешіңдер:
А)
Ә) ![]()
3. Теңсіздіктерді интервал әдісімен шешіңдер:
А)
Ә) ![]()
4. х-тің қандай мәндерінде өрнектің мағынасы бар болады:
?
5.Теңсіздіктер жүйесін шешіңдер:
![]()
АЛГЕБРА
8 СЫНЫП
5-бақылау жұмысы
Теңсіздіктерді шешу
2-нұсқа
1. Теңдеуді және теңсізідіктерді шешіңдер:
А)
Ә)
Б) ![]()
2. Теңсіздіктерді шешіңдер:
А)
Ә) ![]()
3. Теңсіздіктерді интервал әдісімен шешіңдер:
А)
Ә) ![]()
4. х-тің қандай мәндерінде өрнектің мағынасы бар болады:
?
5.Теңсіздіктер жүйесін шешіңдер:
![]()
АЛГЕБРА
8 СЫНЫП
6-бақылау жұмысы
Квадраттық функцияның графигі
1-нұсқа
1.
функциясының графигін
салыңдар.
Графиктің көмегімен:
А)
болғандағы у-тің
мәнін;
Б)
болғандағы х-тің
мәндерін;
В)
болғандағы х-тің
мәндерін;
Г) функция өсетін аралықты табыңдар.
2. х-тің қандай мәндерінде
функциясы 4-ке тең мән
қабылдайды?
3.
Графиктерді салмай-ақ,
параболасы мен
түзуінің қиылысуын
(қиылыспауын) анықтаңдар.
4.
Графиктерді салмай-ақ,
функциясының өсу (кему)
аралықтарын анықтаңдар да, ең үлкен (ең кіші) мәндерін
табыңдар.
АЛГЕБРА
8 СЫНЫП
6-бақылау жұмысы
Квадраттық функцияның графигі
2-нұсқа
1.
функциясының графигін
салыңдар.
Графиктің көмегімен:
А)
болғандағы у-тің
мәнін;
Б)
болғандағы х-тің
мәндерін;
В)
болғандағы х-тің
мәндерін;
Г) функция өсетін аралықты табыңдар.
2. х-тің қандай мәндерінде
функциясы 4-ке тең мән
қабылдайды?
3.
Графиктерді салмай-ақ,
параболасы мен
түзуінің қиылысуын
(қиылыспауын) анықтаңдар.
4.
Графиктерді салмай-ақ,
функциясының өсу (кему)
аралықтарын анықтаңдар да, ең үлкен (ең кіші) мәндерін
табыңдар.
АЛГЕБРА
8 СЫНЫП
7-бақылау жұмысы
Теңдеулер
1-нұсқа
1. Төртбұрыштың бір қабырғасы екіншісінен 2 см-ге үлкен. Егер оның ауданы 120 см2 болса, онда тіктөртбұрыштың қабырғаларын табыңдар.
2. Графиктерді салмай-ақ,
параболасы мен
түзуінің қиылысу нүктесінің
координаталарын табыңдар.
3.
теңдеулер жүйесін
шешіңдер.
АЛГЕБРА
8 СЫНЫП
7-бақылау жұмысы
Теңдеулер
2-нұсқа
1. Тіктөртбұрыштың периметрі 28 м, ал ауданы 40 см2. Оның қабырғаларын табыңдар.
2. Графиктерді салмай-ақ,
шеңбері мен
түзуінің қиылысу нүктесінің
координаталарын табыңдар.
3.
теңдеулер жүйесін
шешіңдер.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
8 - сынып. Алгебра. Бақылау жұмыстары
8 - сынып. Алгебра. Бақылау жұмыстары
АЛГЕБРА
8 СЫНЫП
1-бақылау жұмысы.
Арифметикалық квадраттық түбір
1-нұсқа
1. Есептеңдер:
А)
+1,5
; Ә) ![]()
2. Өрнектердің мәнін табыңдар:
А)
; Ә)
*![]()
Б)
В)
Г) ![]()
3. Өрнектерді ықшамдаңдар:
А)
; Ә)
, ![]()
4. х-тің қандай мәндерінде өрнектердің мағынасы бар болады:
А)
; Ә) ![]()
5. 2+
санның иррационал сан екенін
дәлелдеңдер.
АЛГЕБРА
8 СЫНЫП
1-бақылау жұмысы.
Арифметикалық квадраттық түбір
2-нұсқа
1. Есептеңдер:
А) 0,5
+
Ә) 2
Б) ![]()
2. Өрнектердің мәнін табыңдар:
А)
Ә)
*
Б) ![]()
В)
Г) ![]()
3. Өрнектерді ықшамдаңдар:
А)
,
Ә)
, ![]()
4. х-тің қандай мәндерінде өрнектердің мағынасы бар болады:
А)
Ә) ![]()
5.
-1 санның иррационал сан екенін
дәлелдеңдер.
АЛГЕБРА
8 СЫНЫП
2-бақылау жұмысы
Арифметикалық квадраттық түбірі бар өрнектерді ықшамдау
1-нұсқа
1. Өрнектерді ықшамдаңдар:
А)
+
-
; Ә)
![]()
2. Көбейткішті түбір белгісі астына алыңдар және салыстырыңдар:
мен ![]()
3. Бөлшектерді қысқартыңдар:
А)
; Ә) ![]()
4. Бөлшектерді бөлімін иррационалдықтан арылтындар:
А)
; Ә) ![]()
5. Сандарды өсу ретімен орналастырындар:
5;
; 4,5;
.
АЛГЕБРА
8 СЫНЫП
2-бақылау жұмысы
Арифметикалық квадраттық түбірі бар өрнектерді ықшамдау
2-нұсқа
1. Өрнектерді ықшамдаңдар:
А)
; Ә) ![]()
2. Көбейткішті түбір белгісі астына алыңдар және салыстырыңдар:
мен ![]()
3. Бөлшектерді қысқартыңдар:
А)
; Ә) ![]()
4. Бөлшектерді бөлімін иррационалдықтан арылтындар:
А)
Ә) ![]()
5. Сандарды өсу ретімен орналастырындар:
5,5;
;
; 6
АЛГЕБРА
8 СЫНЫП
3-бақылау жұмысы
Квадраттық теңдеулердің түбірлері
1-нұсқа
1. Теңдеулердің түбірлерін табыңдар:
А)
Ә)
Б) ![]()
В)
Г) ![]()
2. Теңдеулерді шешіңдер:
А)
; Ә) ![]()
3. с-ның қандай мәндерінде теңдеудің тек бір ғана шешімі бар болады:
?
АЛГЕБРА
8 СЫНЫП
3-бақылау жұмысы
Квадраттық теңдеулердің түбірлері
2-нұсқа
1. Теңдеулердің түбірлерін табыңдар:
А)
Ә)
Б) ![]()
В)
Г) ![]()
2. Теңдеулерді шешіңдер:
А)
; Ә) ![]()
3. с-ның қандай мәндерінде теңдеудің тек бір ғана шешімі бар болады:
?
АЛГЕБРА
8 СЫНЫП
4-бақылау жұмысы
Квадраттық теңдеулер
1-нұсқа
-
Теңдеулерді шешіңдер:

-
а-ның қандай мәндерінде бөлшек мәні нөлге тең:
?
-
Тіктөртбұрыштың периметрі 20 см, ауданы 24 см2 болса, оның қабырғаларын табыңдар.
-
Электропойыз 200 км жолдың ортасында 2 мин-қа тоқтады. Машинист кешікпеу үшін қалған жолда жылдамдықты 10 км/сағ-қа арттырды. Электропойыздың бастапқы жылдамдығы қандай?
АЛГЕБРА
8 СЫНЫП
4-бақылау жұмысы
Квадраттық теңдеулер
2-нұсқа
-
Теңдеулерді шешіңдер:

-
а-ның қандай мәндерінде бөлшек мәні нөлге тең:
?
-
Тіктөртбұрыштың периметрі 30 м, ауданы 56 см2 болса, оның қабырғаларын табыңдар.
-
А және В станцияларының арасындағы жолдың ортасында пойыз 4 мин-қа тоқтады. Машинист В-ға кестеде көрсетілген уақытта жету қалған 20 км жолда жылдамдықты 10 км/сағ-қа арттырды. Осы аралықтағы жылдамдықты табыңдар.
АЛГЕБРА
8 СЫНЫП
5-бақылау жұмысы
Теңсіздіктерді шешу
1-нұсқа
1. Теңдеуді және теңсізідіктерді шешіңдер:
А)
Ә)
Б) ![]()
2. Теңсіздіктерді шешіңдер:
А)
Ә) ![]()
3. Теңсіздіктерді интервал әдісімен шешіңдер:
А)
Ә) ![]()
4. х-тің қандай мәндерінде өрнектің мағынасы бар болады:
?
5.Теңсіздіктер жүйесін шешіңдер:
![]()
АЛГЕБРА
8 СЫНЫП
5-бақылау жұмысы
Теңсіздіктерді шешу
2-нұсқа
1. Теңдеуді және теңсізідіктерді шешіңдер:
А)
Ә)
Б) ![]()
2. Теңсіздіктерді шешіңдер:
А)
Ә) ![]()
3. Теңсіздіктерді интервал әдісімен шешіңдер:
А)
Ә) ![]()
4. х-тің қандай мәндерінде өрнектің мағынасы бар болады:
?
5.Теңсіздіктер жүйесін шешіңдер:
![]()
АЛГЕБРА
8 СЫНЫП
6-бақылау жұмысы
Квадраттық функцияның графигі
1-нұсқа
1.
функциясының графигін
салыңдар.
Графиктің көмегімен:
А)
болғандағы у-тің
мәнін;
Б)
болғандағы х-тің
мәндерін;
В)
болғандағы х-тің
мәндерін;
Г) функция өсетін аралықты табыңдар.
2. х-тің қандай мәндерінде
функциясы 4-ке тең мән
қабылдайды?
3.
Графиктерді салмай-ақ,
параболасы мен
түзуінің қиылысуын
(қиылыспауын) анықтаңдар.
4.
Графиктерді салмай-ақ,
функциясының өсу (кему)
аралықтарын анықтаңдар да, ең үлкен (ең кіші) мәндерін
табыңдар.
АЛГЕБРА
8 СЫНЫП
6-бақылау жұмысы
Квадраттық функцияның графигі
2-нұсқа
1.
функциясының графигін
салыңдар.
Графиктің көмегімен:
А)
болғандағы у-тің
мәнін;
Б)
болғандағы х-тің
мәндерін;
В)
болғандағы х-тің
мәндерін;
Г) функция өсетін аралықты табыңдар.
2. х-тің қандай мәндерінде
функциясы 4-ке тең мән
қабылдайды?
3.
Графиктерді салмай-ақ,
параболасы мен
түзуінің қиылысуын
(қиылыспауын) анықтаңдар.
4.
Графиктерді салмай-ақ,
функциясының өсу (кему)
аралықтарын анықтаңдар да, ең үлкен (ең кіші) мәндерін
табыңдар.
АЛГЕБРА
8 СЫНЫП
7-бақылау жұмысы
Теңдеулер
1-нұсқа
1. Төртбұрыштың бір қабырғасы екіншісінен 2 см-ге үлкен. Егер оның ауданы 120 см2 болса, онда тіктөртбұрыштың қабырғаларын табыңдар.
2. Графиктерді салмай-ақ,
параболасы мен
түзуінің қиылысу нүктесінің
координаталарын табыңдар.
3.
теңдеулер жүйесін
шешіңдер.
АЛГЕБРА
8 СЫНЫП
7-бақылау жұмысы
Теңдеулер
2-нұсқа
1. Тіктөртбұрыштың периметрі 28 м, ал ауданы 40 см2. Оның қабырғаларын табыңдар.
2. Графиктерді салмай-ақ,
шеңбері мен
түзуінің қиылысу нүктесінің
координаталарын табыңдар.
3.
теңдеулер жүйесін
шешіңдер.
шағым қалдыра аласыз













