Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / 8 - сынып. Алгебра. Бақылау жұмыстары
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
8 - сынып. Алгебра. Бақылау жұмыстары
Материал туралы қысқаша түсінік
жалпы білім беретін мекемелердің 8 - сыныптың алгебра пәні бойынша бақылаулар жинағы
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
АЛГЕБРА 8 СЫНЫП 1-бақылау жұмысы. Арифметикалық квадраттық түбір 1-нұсқа 1. Есептеңдер: А) +1,5;Ә) 2. Өрнектердің мәнін табыңдар: А) ; Ә) * Б) В) Г) 3. Өрнектерді ықшамдаңдар: А) ; Ә) , 4. х-тің қандай мәндерінде өрнектердің мағынасы бар болады: А) ;Ә) 5. 2+ санның иррационал сан екенін дәлелдеңдер.
АЛГЕБРА 8 СЫНЫП 1-бақылау жұмысы. Арифметикалық квадраттық түбір 2-нұсқа 1. Есептеңдер: А) 0,5+Ә) 2Б) 2. Өрнектердің мәнін табыңдар: А) Ә) *Б) В) Г) 3. Өрнектерді ықшамдаңдар: А) , Ә) , 4. х-тің қандай мәндерінде өрнектердің мағынасы бар болады: А) Ә) 5. -1 санның иррационал сан екенін дәлелдеңдер.
АЛГЕБРА 8 СЫНЫП 2-бақылау жұмысы Арифметикалық квадраттық түбірі бар өрнектерді ықшамдау 1-нұсқа 1. Өрнектерді ықшамдаңдар: А) +-;Ә) 2. Көбейткішті түбір белгісі астына алыңдар және салыстырыңдар: мен 3. Бөлшектерді қысқартыңдар: А) ; Ә) 4. Бөлшектерді бөлімін иррационалдықтан арылтындар: А) ;Ә) 5. Сандарды өсу ретімен орналастырындар: 5; ; 4,5; .
АЛГЕБРА 8 СЫНЫП 2-бақылау жұмысы Арифметикалық квадраттық түбірі бар өрнектерді ықшамдау 2-нұсқа 1. Өрнектерді ықшамдаңдар: А) ; Ә) 2. Көбейткішті түбір белгісі астына алыңдар және салыстырыңдар: мен 3. Бөлшектерді қысқартыңдар: А) ;Ә) 4. Бөлшектерді бөлімін иррационалдықтан арылтындар: А) Ә) 5. Сандарды өсу ретімен орналастырындар: 5,5;;;6
АЛГЕБРА 8 СЫНЫП 3-бақылау жұмысы Квадраттық теңдеулердің түбірлері 1-нұсқа 1. Теңдеулердің түбірлерін табыңдар: А) Ә) Б) В) Г) 2. Теңдеулерді шешіңдер: А) ; Ә) 3. с-ның қандай мәндерінде теңдеудің тек бір ғана шешімі бар болады: ?
АЛГЕБРА 8 СЫНЫП 3-бақылау жұмысы Квадраттық теңдеулердің түбірлері 2-нұсқа
1. Теңдеулердің түбірлерін табыңдар: А)Ә)Б) В) Г) 2. Теңдеулерді шешіңдер: А) ; Ә) 3. с-ның қандай мәндерінде теңдеудің тек бір ғана шешімі бар болады: ?
АЛГЕБРА 8 СЫНЫП 4-бақылау жұмысы Квадраттық теңдеулер 1-нұсқа
Теңдеулерді шешіңдер: а-ның қандай мәндерінде бөлшек мәні нөлге тең: ? Тіктөртбұрыштың периметрі 20 см, ауданы 24 см2 болса, оның қабырғаларын табыңдар. Электропойыз 200 км жолдың ортасында 2 мин-қа тоқтады. Машинист кешікпеу үшін қалған жолда жылдамдықты 10 км/сағ-қа арттырды. Электропойыздың бастапқы жылдамдығы қандай?
АЛГЕБРА 8 СЫНЫП 4-бақылау жұмысы Квадраттық теңдеулер 2-нұсқа Теңдеулерді шешіңдер: а-ның қандай мәндерінде бөлшек мәні нөлге тең: ? Тіктөртбұрыштың периметрі 30 м, ауданы 56 см2 болса, оның қабырғаларын табыңдар. А және В станцияларының арасындағы жолдың ортасында пойыз 4 мин-қа тоқтады. Машинист В-ға кестеде көрсетілген уақытта жету қалған 20 км жолда жылдамдықты 10 км/сағ-қа арттырды. Осы аралықтағы жылдамдықты табыңдар.
АЛГЕБРА 8 СЫНЫП 5-бақылау жұмысы Теңсіздіктерді шешу 1-нұсқа 1. Теңдеуді және теңсізідіктерді шешіңдер: А) Ә) Б) 2. Теңсіздіктерді шешіңдер: А) Ә) 3. Теңсіздіктерді интервал әдісімен шешіңдер: А) Ә) 4. х-тің қандай мәндерінде өрнектің мағынасы бар болады: ? 5.Теңсіздіктер жүйесін шешіңдер:
АЛГЕБРА 8 СЫНЫП 5-бақылау жұмысы Теңсіздіктерді шешу 2-нұсқа 1. Теңдеуді және теңсізідіктерді шешіңдер: А) Ә) Б) 2. Теңсіздіктерді шешіңдер: А) Ә) 3. Теңсіздіктерді интервал әдісімен шешіңдер: А) Ә) 4. х-тің қандай мәндерінде өрнектің мағынасы бар болады: ? 5.Теңсіздіктер жүйесін шешіңдер:
АЛГЕБРА 8 СЫНЫП 6-бақылау жұмысы Квадраттық функцияның графигі 1-нұсқа 1. функциясының графигін салыңдар. Графиктің көмегімен: А) болғандағы у-тің мәнін; Б) болғандағы х-тің мәндерін; В) болғандағы х-тің мәндерін; Г) функция өсетін аралықты табыңдар. 2. х-тің қандай мәндерінде функциясы 4-ке тең мән қабылдайды? 3. Графиктерді салмай-ақ, параболасы мен түзуінің қиылысуын (қиылыспауын) анықтаңдар. 4. Графиктерді салмай-ақ, функциясының өсу (кему) аралықтарын анықтаңдар да, ең үлкен (ең кіші) мәндерін табыңдар.
АЛГЕБРА 8 СЫНЫП 6-бақылау жұмысы Квадраттық функцияның графигі 2-нұсқа 1. функциясының графигін салыңдар. Графиктің көмегімен: А) болғандағы у-тің мәнін; Б) болғандағы х-тің мәндерін; В) болғандағы х-тің мәндерін; Г) функция өсетін аралықты табыңдар. 2. х-тің қандай мәндерінде функциясы 4-ке тең мән қабылдайды? 3. Графиктерді салмай-ақ, параболасы мен түзуінің қиылысуын (қиылыспауын) анықтаңдар. 4. Графиктерді салмай-ақ, функциясының өсу (кему) аралықтарын анықтаңдар да, ең үлкен (ең кіші) мәндерін табыңдар.
АЛГЕБРА 8 СЫНЫП 7-бақылау жұмысы Теңдеулер 1-нұсқа 1. Төртбұрыштың бір қабырғасы екіншісінен 2 см-ге үлкен. Егер оның ауданы 120 см2 болса, онда тіктөртбұрыштың қабырғаларын табыңдар. 2. Графиктерді салмай-ақ, параболасы мен түзуінің қиылысу нүктесінің координаталарын табыңдар. 3. теңдеулер жүйесін шешіңдер.
АЛГЕБРА 8 СЫНЫП 7-бақылау жұмысы Теңдеулер 2-нұсқа 1. Тіктөртбұрыштың периметрі 28 м, ал ауданы 40 см2. Оның қабырғаларын табыңдар. 2. Графиктерді салмай-ақ, шеңбері мен түзуінің қиылысу нүктесінің координаталарын табыңдар. 3. теңдеулер жүйесін шешіңдер.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз