Материалдар / 8_ЖББ_Фотосинтездің қараңғы кезеңі. Кальвин циклі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

8_ЖББ_Фотосинтездің қараңғы кезеңі. Кальвин циклі

Материал туралы қысқаша түсінік
8_ЖББ_Фотосинтездің қараңғы кезеңі. Кальвин циклі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қырқүйек 2024
158
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бөлім:

10.1А

Молекулалық биология және биохимия

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 11

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Фотосинтездің қараңғы кезеңі. Кальвин циклі

Оқу мақсаты:

11.1.2.3 - фотосинтездің қараңғы кезеңінде өтетін үдерістерді түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

  • Фотосинтездің қараңғы кезеңінде өтетін процестерді білу ;

  • Кальвин циклін түсіну.

Сабақтың кезеңі

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин



























5мин







Ұйымдастыру кезеңі

  • Оқушылармен амандасу.

  • Түгендеу.

  • Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру жүзеге асырылады.

Оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттырып, көңіл-күйлерін көтеру мақсатында психологиялық жаттығу жасатамыз.

«Көңіл-күй» жаттығуы.


Сабақ барысында оқушы өзін бағалап отыруы үшін, оқушыларға бағалау парақтары беріледі.


Оқушылардың зейінін шоғырландыру

Үй тапсырмасын еске түсіру мақсатында бірнеше сұрақтар қойылады.

С ұрақтар табақ үстіндегі бауырсақтардың астындасжасырылған.

Оқушылар сабаққа дайындалады.

Ұстаздармен амандасады.









Оқушылар бір-бірлерінің көңіл-күйлерін сұрап, сәттілік айтып, тілей тілейді.


Оқушылар бағалау парақтарын алады



Оқушылар табақ үстіндегі бауырсақтарды таңдау арқылы сұрақтарға жауап береді, өз түсінгендерін ортаға салады.
















«Оюлар» бағалау парағы








«Жарайсың!» сөздері арқылы мұғалім бағалап отырады

















Презентация












Сабақтың ортасы

30мин

(15 мин)

















(15 мин)






  • Бейнематериал

  1. Бейнематериал не туралы болды?

  2. Қараңғы фазада қандай үдерістер жүреді екен?

  3. Қалай ойлайсыңдар?

  • Топпен жұмыс. Постер қорғау.

1 Топ. «Mozaik 3D» платформасындағы фотосинтездің қараңғы фазасындағы жүретін процесті 3 Д вариантта көрсету арқылы түсіпдіріп, сипаттау.

  1. 2 Топ. «Суреттер сөйлейді» әдісі. Фотосинтездің сұлбасын сипаттау.


  1. Топ. «Ашық микрофон» әдісі. Мельвин Кальвин зертханасы туралы ақпарат айту.

Дәптермен жұмыс.

ҚБ тапсырмалары.

1 тапсырма. Фотосинтез өтетін орынды көрсетіңіз және оны атаңыз


2 тапсырма. Кестені толтырыңыз


Фотосинтездің фазалары

Реакцияға қатысатын заттар

Өнімдер

Реакция өтетін орын

Жарыққа тәуелді

Су



Жарыққа тәуелді емес

АТФ, НАДФ, CO2




3 тапсырма.

1.Қандай 4 пункт бойынша жарыққа тәуелді реакция жарыққа тәуелсіз реакциямен ерекшеленеді?

2.Табиғаттағы маңыздылығы қандай?


Оқушылар бейнематериалдан көргендерін, түсінгендерін, ойларын ортаға салады.






1 тапсырма.


Дескриптор:

  • 3Д платформада фотосинтездің қараңғы фазасын түсіндіреді;

  • Суретке сипаттама жасайды;

  • Кальвин зертханасын айтады.


















Дескриптор:


  1. Фотосинтез жүретін орынды анықтайды.

  2. Органеллаларды атайды ;

  3. Терминологияны пайдалана отырып қысқаша анықтама береді;

  4. Танымдық сұраққа жауап береді.

Жалпы балл – 3



«Оюлар» өз-өздерін бағалау парағы






Бейнематериалға сілтеме https://www.youtube.com/watch?v=66lXVOTZqsg

Бағалау парақтары

Суреттер

Үлестірмелі материалдар

Ноутбук

Сабақтың соңы

6 мин

Бекіту.

Онлайн форматта сұрақтарға жауап беру.



Оқушылар ссылканы басу арқылы онлайн форматта сұрақтарға жауап береді.


Жалпы балл – әр сұрақ 1 балл

https://wordwall.net/ar/resource/64774920

Кері байланыс

2 мин

«Банкомат» әдісі арқылы кері байланыс жасау. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабақты қаншалықты деңгейде түсінгендіктерін білу үшін карталар ұсынады

Прямоугольник 1





Овал 1

50%



Овал 2

100%









Үйге тапсырма:

Оқушылар сабақты қаншалықты түсінгендіктерін карталарды банкоматқа салу арқылы білдіреді

«Оюлар» әдісіндегі алған бағаларын қорытындылау












Shape2













































































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!