Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар Қазақ тілі 1-сабақ.

    Бөлім:

    1-бөлім: Көне түркі жазбалары және қазақ жазуы

    Орфография

    Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты :

    Күні:

    Сынып: 8

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Көне түркі жазба ескерткіштері

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    8.1.1.1 - мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау;

    8.4.1.1 - тақырып бойынша бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды орфографиялық нормаға сай жазу

    Сабақтың мақсаты

    Мәтін үзінділері бойынша болжам жасап, көтерілетін мәселені болжай алады, тақырып бойынша бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды орфографиялық нормаға сай жаза алады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басталуы

    5 минут







    6 минут














    Сабақтың ортасы

    10 минут























    6 минут























    7 минут






    6 минут








    Сабақтың аяқталуы

    5 минут

    Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу.

    1.Психологиялық ахуал қалыптастыру

    2.Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру;

    Ой шақыру

    1-тапсырма.

    Көне түркі жазба ескерткіштері туралы сұрақтарға жауап беріңіз.

    • Неліктен көне түркі ескерткіштері деп аталады?

    • Өзің тұратын аймақта қандай ескерткіштер бар?

    • Ол ескерткіштердің құпиясы неде?

    «Түркі бектері мен халқы, мұны естіңдер! Қандай сөздерім бар болса, соларды мәңгі тасқа жаздырдым. Оларды көріңдер,
    ұғыңдар», -деген Күлтегіннің
    сөзінен қандай ой түйер едің?

    2-тапсырма.

    1. Мәтін үзіндісін мұқият тыңдаңыз.

    (оқушы болжам жасау үшін кідіріс жасалады, сұрақ қою арқылы жауап күтіледі)

    Мәтінде ары қарай не айтылуы мүмкін? Қандай мәселе көтерілуі мүмкін?

    2.Мәтін жалғасын тыңдаңыз.

    Өз жауабыңызбен салыстырыңыз.

    Шын мәнінде, мәтінде қандай мәселе көтерілді?

    3.Мәтін жалғасын тыңдаңыз.

    Сіздіңше, мәселенің шешімі қандай болды?

    Сұрақтарға жауап беріңіз.

    • Көне түркі жазулары қай кезеңде пайда болды?

    • Көне түркі жазуларын басқаша қалай атаған?

    • Көне түркі жазуының ескерткіштері қай жерлерден табылған?

    • «Руна» сөзі қандай мағына береді?

    Тілдік бағдар

    Бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атаулар

    • Халықаралық ұйымдардың аттары;

    • жеке мемлекет ретіндегі республика аттары;

    • мемлекеттік мекемелердің, жоғары ұйымдардың күрделі атаулары;

    • жоғары дәрежелі қызмет атаулары мен берілген атақтардың әр

    сөзі бас әріппен жазылады.

    Бас әріппен жазылатын сөздер

    Жалқы есімдер: Теміртау, Айболат

    Ең жоғарғы мемлекеттік қызмет

    атаулары: Президент Әкімшілігі

    Мемлекет, республика, жоғарғы

    мекемелер мен ұйымдардың

    күрделі атаулары:Қазақстан Республикасы

    Қысқарған сөздер: БҰҰ, ТМД

    Мекемелер мен білім орындары

    күрделі атауларының бірінші сөзі:

    Қазақ Ұлттық университеті

    Кітап, газет, журнал аттары: «Егемен Қазақстан»,«Абай жолы»

    5-тапсырма. (оқулықтан)

    Тыңдалған мәтіннен көтерілген мәселе негізінде бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды қатыстыра отырып, өз пікіріңізді жазыңыз.

    3-тапсырма.

    • Көне түркі жазбалары туралы қандай мәлімет қосар едің?
    • Тыңдалған мәтіннің мазмұны бойынша өз ойыңды дәйектеп айт.
    • Көне жәдігер деген не? Өз анықтамаңды ұсынып көр.

    Ойтаразы

    Бас бармақ - басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды?

    Балаң үйрек- бірлесу. Мен топта / жұпта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім?

    Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым?

    Шылдыр шүмек- шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен?

    Кішкене бөбек – көңіл күй ахуалы. Мен өзімді сабақта қалай сезіндім?



    Психологиялық ахуал

    -Салем достым! (амандасады)

    -Сен қалайсың? (иықтарынан қағады)

    -Қайда болдың? (құлақтарынан тартады)

    -Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды)

    -Сен келдің! (қолдарын жаяды)

    -Жақсы болды!(құшақтайды)




    Берілген сұрақтар тапсырмалар бойынша оқушы мәтіннің алғашқы бөлігін тыңдау арқылы көтерілетін мәселеге қатысты болжам жасайды.

    Тыңдалған мәтін бойынша көтерілген

    мәселені болжап, негізгі ойды анықтайды.


    Қойылған сұрақтарға жауап береді. Тыңдалған мәтіннен көтерілген мәселе негізінде бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды қатыстыра отырып, өз пікірін жазады.
















    Бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атаулар

    туралы тілдік бағдар алады.














    Тыңдалған мәтіннен көтерілген мәселе негізінде бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды қатыстыра отырып, өз пікірлерін жазады.

    Бас әріппен жазылатын күрделі атауларды жазыңдар

    Тарихи тұлғалар, кісі аттары


    Жер-су, мемлекет аттары




    Кері байланыс береді. Бүгінгі сабақта не үйренгендерін, топта қалай жұмыс жасағандарын, қандай білім алғандарын таразылайды.

    Оқушылардың психолигиялық ахуалы қалыптасады.



    Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша

    мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады

    Жарайсың!

    Керемет шешім!
    Ойлы шешім!

    Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!





    Дескриптор

    Білім алушы

    - мазмұны бойынша өз болжамын айтады;

    - мәтін тыңдау барысында өз болжамын қатыстырып, пікір жазады;

    - өз көзқарасын жеткізеді;

    -сұрақтарға жауап береді;

    -сыни тұрғыдан өз ойларын тұжырымдап,баға береді.







    Дескриптор

    Білім алушы

    -бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды анықтайды-2 балл

    - бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды орфография

    лық нормаға сай жазады-2 балл

    -көтерілген мәселені анықтайды-1 балл

    - көтерілген мәселе негізінде өз пікірлерін 4-5 сөйлеммен жеткізеді-5 балл


    Оқулық

    8-сынып

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сағидан Ақмерей Әлібекқызы
    14 Қазан 2023
    2936
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    8 клас қмж 1 тоқсан 2023-2024 оқу жылы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    8 клас қмж 1 тоқсан 2023-2024 оқу жылы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қмж 2023-2024 оқу жылы
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар Қазақ тілі 1-сабақ.

    Бөлім:

    1-бөлім: Көне түркі жазбалары және қазақ жазуы

    Орфография

    Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты :

    Күні:

    Сынып: 8

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Көне түркі жазба ескерткіштері

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    8.1.1.1 - мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау;

    8.4.1.1 - тақырып бойынша бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды орфографиялық нормаға сай жазу

    Сабақтың мақсаты

    Мәтін үзінділері бойынша болжам жасап, көтерілетін мәселені болжай алады, тақырып бойынша бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды орфографиялық нормаға сай жаза алады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басталуы

    5 минут







    6 минут














    Сабақтың ортасы

    10 минут























    6 минут























    7 минут






    6 минут








    Сабақтың аяқталуы

    5 минут

    Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу.

    1.Психологиялық ахуал қалыптастыру

    2.Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру;

    Ой шақыру

    1-тапсырма.

    Көне түркі жазба ескерткіштері туралы сұрақтарға жауап беріңіз.

    • Неліктен көне түркі ескерткіштері деп аталады?

    • Өзің тұратын аймақта қандай ескерткіштер бар?

    • Ол ескерткіштердің құпиясы неде?

    «Түркі бектері мен халқы, мұны естіңдер! Қандай сөздерім бар болса, соларды мәңгі тасқа жаздырдым. Оларды көріңдер,
    ұғыңдар», -деген Күлтегіннің
    сөзінен қандай ой түйер едің?

    2-тапсырма.

    1. Мәтін үзіндісін мұқият тыңдаңыз.

    (оқушы болжам жасау үшін кідіріс жасалады, сұрақ қою арқылы жауап күтіледі)

    Мәтінде ары қарай не айтылуы мүмкін? Қандай мәселе көтерілуі мүмкін?

    2.Мәтін жалғасын тыңдаңыз.

    Өз жауабыңызбен салыстырыңыз.

    Шын мәнінде, мәтінде қандай мәселе көтерілді?

    3.Мәтін жалғасын тыңдаңыз.

    Сіздіңше, мәселенің шешімі қандай болды?

    Сұрақтарға жауап беріңіз.

    • Көне түркі жазулары қай кезеңде пайда болды?

    • Көне түркі жазуларын басқаша қалай атаған?

    • Көне түркі жазуының ескерткіштері қай жерлерден табылған?

    • «Руна» сөзі қандай мағына береді?

    Тілдік бағдар

    Бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атаулар

    • Халықаралық ұйымдардың аттары;

    • жеке мемлекет ретіндегі республика аттары;

    • мемлекеттік мекемелердің, жоғары ұйымдардың күрделі атаулары;

    • жоғары дәрежелі қызмет атаулары мен берілген атақтардың әр

    сөзі бас әріппен жазылады.

    Бас әріппен жазылатын сөздер

    Жалқы есімдер: Теміртау, Айболат

    Ең жоғарғы мемлекеттік қызмет

    атаулары: Президент Әкімшілігі

    Мемлекет, республика, жоғарғы

    мекемелер мен ұйымдардың

    күрделі атаулары:Қазақстан Республикасы

    Қысқарған сөздер: БҰҰ, ТМД

    Мекемелер мен білім орындары

    күрделі атауларының бірінші сөзі:

    Қазақ Ұлттық университеті

    Кітап, газет, журнал аттары: «Егемен Қазақстан»,«Абай жолы»

    5-тапсырма. (оқулықтан)

    Тыңдалған мәтіннен көтерілген мәселе негізінде бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды қатыстыра отырып, өз пікіріңізді жазыңыз.

    3-тапсырма.

    • Көне түркі жазбалары туралы қандай мәлімет қосар едің?
    • Тыңдалған мәтіннің мазмұны бойынша өз ойыңды дәйектеп айт.
    • Көне жәдігер деген не? Өз анықтамаңды ұсынып көр.

    Ойтаразы

    Бас бармақ - басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды?

    Балаң үйрек- бірлесу. Мен топта / жұпта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім?

    Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым?

    Шылдыр шүмек- шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен?

    Кішкене бөбек – көңіл күй ахуалы. Мен өзімді сабақта қалай сезіндім?



    Психологиялық ахуал

    -Салем достым! (амандасады)

    -Сен қалайсың? (иықтарынан қағады)

    -Қайда болдың? (құлақтарынан тартады)

    -Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды)

    -Сен келдің! (қолдарын жаяды)

    -Жақсы болды!(құшақтайды)




    Берілген сұрақтар тапсырмалар бойынша оқушы мәтіннің алғашқы бөлігін тыңдау арқылы көтерілетін мәселеге қатысты болжам жасайды.

    Тыңдалған мәтін бойынша көтерілген

    мәселені болжап, негізгі ойды анықтайды.


    Қойылған сұрақтарға жауап береді. Тыңдалған мәтіннен көтерілген мәселе негізінде бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды қатыстыра отырып, өз пікірін жазады.
















    Бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атаулар

    туралы тілдік бағдар алады.














    Тыңдалған мәтіннен көтерілген мәселе негізінде бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды қатыстыра отырып, өз пікірлерін жазады.

    Бас әріппен жазылатын күрделі атауларды жазыңдар

    Тарихи тұлғалар, кісі аттары


    Жер-су, мемлекет аттары




    Кері байланыс береді. Бүгінгі сабақта не үйренгендерін, топта қалай жұмыс жасағандарын, қандай білім алғандарын таразылайды.

    Оқушылардың психолигиялық ахуалы қалыптасады.



    Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша

    мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады

    Жарайсың!

    Керемет шешім!
    Ойлы шешім!

    Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!





    Дескриптор

    Білім алушы

    - мазмұны бойынша өз болжамын айтады;

    - мәтін тыңдау барысында өз болжамын қатыстырып, пікір жазады;

    - өз көзқарасын жеткізеді;

    -сұрақтарға жауап береді;

    -сыни тұрғыдан өз ойларын тұжырымдап,баға береді.







    Дескриптор

    Білім алушы

    -бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды анықтайды-2 балл

    - бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды орфография

    лық нормаға сай жазады-2 балл

    -көтерілген мәселені анықтайды-1 балл

    - көтерілген мәселе негізінде өз пікірлерін 4-5 сөйлеммен жеткізеді-5 балл


    Оқулық

    8-сынып

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 8 сынып
    14.10.2023
    2936
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сағидан Ақмерей Әлібекқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации