Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
8 клас қмж 1 тоқсан 2023-2024 оқу жылы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар Қазақ тілі 1-сабақ.
Бөлім: |
1-бөлім: Көне түркі жазбалары және қазақ жазуы Орфография |
|||||||||
Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты : |
||||||||||
Күні: |
||||||||||
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Көне түркі жазба ескерткіштері |
|||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
8.1.1.1 - мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау; 8.4.1.1 - тақырып бойынша бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды орфографиялық нормаға сай жазу |
|||||||||
Сабақтың мақсаты |
Мәтін үзінділері бойынша болжам жасап, көтерілетін мәселені болжай алады, тақырып бойынша бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды орфографиялық нормаға сай жаза алады. |
|||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
Сабақтың басталуы 5 минут 6 минут Сабақтың ортасы 10 минут 6 минут 7 минут 6 минут Сабақтың аяқталуы 5 минут |
Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу. 1.Психологиялық ахуал қалыптастыру 2.Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру; Ой шақыру 1-тапсырма. Көне түркі жазба ескерткіштері туралы сұрақтарға жауап беріңіз.
«Түркі бектері мен халқы, мұны
естіңдер! Қандай сөздерім бар болса,
соларды мәңгі тасқа жаздырдым. Оларды
көріңдер, 2-тапсырма. 1. Мәтін үзіндісін мұқият тыңдаңыз. (оқушы болжам жасау үшін кідіріс жасалады, сұрақ қою арқылы жауап күтіледі) Мәтінде ары қарай не айтылуы мүмкін? Қандай мәселе көтерілуі мүмкін? 2.Мәтін жалғасын тыңдаңыз. Өз жауабыңызбен салыстырыңыз. Шын мәнінде, мәтінде қандай мәселе көтерілді? 3.Мәтін жалғасын тыңдаңыз. Сіздіңше, мәселенің шешімі қандай болды? Сұрақтарға жауап беріңіз.
Тілдік бағдарБас әріппен жазылатын күрделі-құрама атаулар • Халықаралық ұйымдардың аттары; • жеке мемлекет ретіндегі республика аттары; • мемлекеттік мекемелердің, жоғары ұйымдардың күрделі атаулары; • жоғары дәрежелі қызмет атаулары мен берілген атақтардың әр сөзі бас әріппен жазылады. Бас әріппен жазылатын сөздер Жалқы есімдер: Теміртау, Айболат Ең жоғарғы мемлекеттік қызмет атаулары: Президент Әкімшілігі Мемлекет, республика, жоғарғы мекемелер мен ұйымдардың күрделі атаулары:Қазақстан Республикасы Қысқарған сөздер: БҰҰ, ТМД Мекемелер мен білім орындары күрделі атауларының бірінші сөзі: Қазақ Ұлттық университеті Кітап, газет, журнал аттары: «Егемен Қазақстан»,«Абай жолы» 5-тапсырма. (оқулықтан) Тыңдалған мәтіннен көтерілген мәселе негізінде бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды қатыстыра отырып, өз пікіріңізді жазыңыз. 3-тапсырма. • Көне түркі жазбалары туралы
қандай мәлімет қосар едің? Ойтаразы Бас бармақ - басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды? Балаң үйрек- бірлесу. Мен топта / жұпта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім? Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым? Шылдыр шүмек- шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен? Кішкене бөбек – көңіл күй ахуалы. Мен өзімді сабақта қалай сезіндім? |
Психологиялық ахуал -Салем достым! (амандасады) -Сен қалайсың? (иықтарынан қағады) -Қайда болдың? (құлақтарынан тартады) -Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды) -Сен келдің! (қолдарын жаяды) -Жақсы болды!(құшақтайды) Берілген сұрақтар тапсырмалар бойынша оқушы мәтіннің алғашқы бөлігін тыңдау арқылы көтерілетін мәселеге қатысты болжам жасайды. Тыңдалған мәтін бойынша көтерілген мәселені болжап, негізгі ойды анықтайды.
Қойылған сұрақтарға жауап береді. Тыңдалған мәтіннен көтерілген мәселе негізінде бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды қатыстыра отырып, өз пікірін жазады. Бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атаулар туралы тілдік бағдар алады.
Тыңдалған мәтіннен көтерілген мәселе негізінде бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды қатыстыра отырып, өз пікірлерін жазады. Бас әріппен жазылатын күрделі атауларды жазыңдар
Кері байланыс береді. Бүгінгі сабақта не үйренгендерін, топта қалай жұмыс жасағандарын, қандай білім алғандарын таразылайды. |
Оқушылардың психолигиялық ахуалы қалыптасады.
Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады Жарайсың!
Керемет
шешім! Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!
Дескриптор Білім алушы - мазмұны бойынша өз болжамын айтады; - мәтін тыңдау барысында өз болжамын қатыстырып, пікір жазады; - өз көзқарасын жеткізеді; -сұрақтарға жауап береді; -сыни тұрғыдан өз ойларын тұжырымдап,баға береді.
Дескриптор Білім алушы -бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды анықтайды-2 балл - бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды орфография лық нормаға сай жазады-2 балл -көтерілген мәселені анықтайды-1 балл - көтерілген мәселе негізінде өз пікірлерін 4-5 сөйлеммен жеткізеді-5 балл |
Оқулық 8-сынып 700 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |