Материалдар / 8 сынып 2 тоқсан Статистикалық мәліметтер.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

8 сынып 2 тоқсан Статистикалық мәліметтер.

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сынып 2 тоқсан Статистикалық мәліметтер.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қазан 2024
149
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бөлім

Ақпаратты электронды кестеде өңдеу

Педагогтыңаты-жөні

Аманжол Қарақат Аманжолқызы

Күні


Сынып:8

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Статистикалық мәліметтер.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.2.2.2 абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді қолдану

8.2.2.1 электронды кестеде есептерді шешу үшін мәліметтердің әр түрлі типі мен форматын қолдану

Сабақтыңмақсаты:

Барлық оқушылар:

Болжам туралы жалпы түсініктері қалыптасады.

Көптеген оқушылар:

Excel-де тренд сызықтарының түрлерін біледі.

Кейбі роқушылар:

Excel-де болжам жасауға сызықтық тренд функцияларын қолданаалады.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.


Өткентақырыпты«Серпілгенсауал»әдісі арқылыпысықтау.

Өткентақырыпқабайланыстысұрақты ауызшадоплақтырыпқоямын,оқушы сұраққажауапберіп,өзініңсұрағын басқаоқушығақояды

.Бұл тәсілтілдік мақсаттың орындалуына көмекбереді. Доптыоқушыларғакезекпенлақтырып отырамын.

1.Кіріктірілгенфункцияларкөмегімен күнделіктікездесетінқандайесептерді

шешугеқолдануғаболады?

2.Кіріктірілгенфункциялардыалгебра пәнініңөздеріңетанысқайтарауларына тиімдіқолдануғаболадыдеп ойлайсыңдар?

3.Біреудіңжұмысынкөшірузаңсыз екендігінайту

«Миғашабуыл»әдісі арқылы жаңа тақырыптың мақсатын ашу.

Ғылым мен техникада болжау жасалама?

Жаңатақырып:Сабақмақсатымен тапсырмаларменжәнекритерилермен танысу


1.Мұғаліммен

амандасады.

2.Сабақтың

тақырыбы ндәптерге жазады.

3.Сабақтың

мақсаттар ымен танысады.








Сабақтың ортасы






































Сабақтың соңы

Басбармақарқылы Практикалықжұмыс:

Дескриптор:

-ОқушыларExcel-демәліметтерді көшіреді,орналастырадыжәне өзгертеді.

-ОқушыларExcelменжұмысжасайды түрліфункциялардыорындайалады. Қ.Жұптықбағалау.

Сергіту:Көзжаттығулары.

«Ой қозғау» әдісіарқылы төменде берілгенмынакестенітолтыраотырып сабақтыңмазмұныбойыншақорытынды шығарады

Болжау

дегеніміз не?

Тренд түрлерін ата

Корелляци я

функцияс ынқалай қолданам ыз?




Дескриптор

-Болжауғаанықтамабереді;

-Трендтүрлерінбіледі;

-Компьютердекорелляцияфункциясын қолданаалады;


«Плюс»«Минус»«Қызықты»әдісі арқылыоқушыларданкерібайланыс аламын.

1.Бүгінгісабақтаналғанәсеріңқандай?

2.Топтажұмысістеусағанұнадыма?

Мен......................білдім.

Менүшін.................қызықтыболды Менің...............білгімкеледі.

Мені............таңқалдырды. Үйгетапсырма:

Бүгінгітақырыпқақатыстынегізгі ұғымдардыжазу.

Мұғалімді тыңдайды


Тапсырма

Информат

ика 8

сынып 68-69бет

Авторлар:

Кадыркул

ов Р.А

Рыскулбе коваА.Д. https://rnp

c.almatykit ap.kz/inde

x.php?id=2

53&lang=k z#

Информат

ика 8


-






сынып 69бет

Смайлик арқылы бағалау

Сабақтың соңы

«Плюс»«Минус»«Қызықты»әдісі арқылыоқушыларданкерібайланыс аламын.

1.Бүгінгісабақтаналғанәсеріңқандай?

2.Топтажұмысістеусағанұнадыма?

Мен......................білдім.

Менүшін.................қызықтыболды Менің...............білгімкеледі.

Мені............таңқалдырды. Үйгетапсырма:

Бүгінгітақырыпқақатыстынегізгі ұғымдардыжазу.

Өзін-өзі бағалау.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!