1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
|
«Квадрат түбір және иррационал өрнек» бөлімі бойынша жиынтық бағалау |
|
|
Тақырып |
Нақты сандар Квадрат түбір Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
|
|
Оқу мақсаты |
8.1.1.1 иррационал және нақты сандар ұғымдарын меңгеру 8.1.2.2 квадрат түбірдің мәнін бағалау 8.1.2.4 бөлшек бөлімін иррационалдықтан арылту 8.1.2.5 құрамында түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіруді орындау 8.4.1.1 |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы:
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану Жоғары деңгей дағдылары |
|
Орындау уақыты |
25 минут |
|
Тапсырма 1. Иррационал сандарды теріп жазыңыз: 19; [1] 2. Аралығында мына сандар болатын қатарлас екі бүтін санды жазыңыз:
a)
[2] 3. Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан арылып, өрнекті ықшамдаңыз:
[3] 4. Өрнектің мәнін табыңыз:
[3]
5.
[4] |
|
|
Бағалау критерийлері |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Иррационал сандарды анықтайды. |
1 |
иррационал сандарды көрсетеді |
1 |
|
Квадрат түбірдің мәнін бағалайды
|
2 |
бірінші иррационал сан үшін көршілес бүтін сандарды анықтайды |
1 |
|
екінші иррационал сан үшін көршілес бүтін санды анықтайды |
1 |
||
|
Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан арылады
|
3 |
бөлшектің алымын да бөлімін де бөлімінің түйіндесіне көбейтеді |
1 |
|
түрлендірудің әдісін таңдайды |
1 |
||
|
дұрыс жауап көрсетеді |
1 |
||
|
Құрамында квадрат түбірі бар өрнектердің мәнін есептеуде квадрат түбірдің қасиеттерін қолданады. |
4 |
жақшаларды ашады |
1 |
|
ұқсас мүшелерді біріктіреді |
1 |
||
|
жауабын жазады |
1 |
||
|
|
5 |
|
1 |
|
анықталу облысын жазады |
1 |
||
|
аргументтің мәні бойынша функция мәнін табады |
1 |
||
|
функцияның мәні бойынша аргументтің мәнін табады |
1 |
||
|
Жалпы балл: |
13 |
||
|
Бағалау критерийлері |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Иррационал сандарды анықтайды. |
1 |
иррационал сандарды көрсетеді |
1 |
|
Квадрат түбірдің мәнін бағалайды
|
2 |
бірінші иррационал сан үшін көршілес бүтін сандарды анықтайды |
1 |
|
екінші иррационал сан үшін көршілес бүтін санды анықтайды |
1 |
||
|
Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан арылады
|
3 |
бөлшектің алымын да бөлімін де бөлімінің түйіндесіне көбейтеді |
1 |
|
түрлендірудің әдісін таңдайды |
1 |
||
|
дұрыс жауап көрсетеді |
1 |
||
|
Құрамында квадрат түбірі бар өрнектердің мәнін есептеуде квадрат түбірдің қасиеттерін қолданады. |
4 |
жақшаларды ашады |
1 |
|
ұқсас мүшелерді біріктіреді |
1 |
||
|
жауабын жазады |
1 |
||
|
|
5 |
|
1 |
|
анықталу облысын жазады |
1 |
||
|
аргументтің мәні бойынша функция мәнін табады |
1 |
||
|
функцияның мәні бойынша аргументтің мәнін табады |
1 |
||
|
Жалпы балл: |
13 |
||
«Квадрат түбір және иррационал өрнек» бөлімі бойынша
жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Оқушының аты-жөні: ___________________________________________
|
Бағалау критерийлері |
Оқу жетістіктерінің деңгейлері |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
|
Иррационал сандарды анықтайды. |
Иррационал сандарды анықтауда қиналады.
|
Иррационал сандарды анықтауда, қателіктер жібереді. |
Иррационал сандарды дұрыс анықтайды. |
|
Квадрат түбірдің мәнін бағалайды.
|
К |
Квадрат түбір астындағы санның мәнін бағалауда қателіктер жібереді. |
Квадрат түбірдің мәнін дұрыс бағалайды. |
|
Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан арылады.
|
Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан арылу амалын орындауда қиналады.
|
Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан арылу әдісін қолданады, өрнекті түрлендіруде қателіктер жібереді. |
Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан дұрыс арылады.
|
|
«Квадрат түбір және иррационал өрнек» бөлімі бойынша жиынтық бағалау |
|
|
Тақырып |
Нақты сандар Квадрат түбір Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
|
|
Оқу мақсаты |
8.1.1.1 иррационал және нақты сандар ұғымдарын меңгеру 8.1.2.2 квадрат түбірдің мәнін бағалау 8.1.2.4 бөлшек бөлімін иррационалдықтан арылту 8.1.2.5 құрамында түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіруді орындау 8.4.1.1 |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы:
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану Жоғары деңгей дағдылары |
|
Орындау уақыты |
25 минут |
|
Тапсырма 1. Иррационал сандарды теріп жазыңыз: 19; [1] 2. Аралығында мына сандар болатын қатарлас екі бүтін санды жазыңыз:
a)
[2] 3. Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан арылып, өрнекті ықшамдаңыз:
[3] 4. Өрнектің мәнін табыңыз:
[3]
5.
[4] |
|
|
Бағалау критерийлері |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Иррационал сандарды анықтайды. |
1 |
иррационал сандарды көрсетеді |
1 |
|
Квадрат түбірдің мәнін бағалайды
|
2 |
бірінші иррационал сан үшін көршілес бүтін сандарды анықтайды |
1 |
|
екінші иррационал сан үшін көршілес бүтін санды анықтайды |
1 |
||
|
Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан арылады
|
3 |
бөлшектің алымын да бөлімін де бөлімінің түйіндесіне көбейтеді |
1 |
|
түрлендірудің әдісін таңдайды |
1 |
||
|
дұрыс жауап көрсетеді |
1 |
||
|
Құрамында квадрат түбірі бар өрнектердің мәнін есептеуде квадрат түбірдің қасиеттерін қолданады. |
4 |
жақшаларды ашады |
1 |
|
ұқсас мүшелерді біріктіреді |
1 |
||
|
жауабын жазады |
1 |
||
|
|
5 |
|
1 |
|
анықталу облысын жазады |
1 |
||
|
аргументтің мәні бойынша функция мәнін табады |
1 |
||
|
функцияның мәні бойынша аргументтің мәнін табады |
1 |
||
|
Жалпы балл: |
13 |
||
|
Бағалау критерийлері |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Иррационал сандарды анықтайды. |
1 |
иррационал сандарды көрсетеді |
1 |
|
Квадрат түбірдің мәнін бағалайды
|
2 |
бірінші иррационал сан үшін көршілес бүтін сандарды анықтайды |
1 |
|
екінші иррационал сан үшін көршілес бүтін санды анықтайды |
1 |
||
|
Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан арылады
|
3 |
бөлшектің алымын да бөлімін де бөлімінің түйіндесіне көбейтеді |
1 |
|
түрлендірудің әдісін таңдайды |
1 |
||
|
дұрыс жауап көрсетеді |
1 |
||
|
Құрамында квадрат түбірі бар өрнектердің мәнін есептеуде квадрат түбірдің қасиеттерін қолданады. |
4 |
жақшаларды ашады |
1 |
|
ұқсас мүшелерді біріктіреді |
1 |
||
|
жауабын жазады |
1 |
||
|
|
5 |
|
1 |
|
анықталу облысын жазады |
1 |
||
|
аргументтің мәні бойынша функция мәнін табады |
1 |
||
|
функцияның мәні бойынша аргументтің мәнін табады |
1 |
||
|
Жалпы балл: |
13 |
||
«Квадрат түбір және иррационал өрнек» бөлімі бойынша
жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Оқушының аты-жөні: ___________________________________________
|
Бағалау критерийлері |
Оқу жетістіктерінің деңгейлері |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
|
Иррационал сандарды анықтайды. |
Иррационал сандарды анықтауда қиналады.
|
Иррационал сандарды анықтауда, қателіктер жібереді. |
Иррационал сандарды дұрыс анықтайды. |
|
Квадрат түбірдің мәнін бағалайды.
|
К |
Квадрат түбір астындағы санның мәнін бағалауда қателіктер жібереді. |
Квадрат түбірдің мәнін дұрыс бағалайды. |
|
Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан арылады.
|
Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан арылу амалын орындауда қиналады.
|
Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан арылу әдісін қолданады, өрнекті түрлендіруде қателіктер жібереді. |
Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан дұрыс арылады.
|
















