#
−
өрнегінің мәнін
есептеңдер.
- 0,72
- 0,1
+ 0,2
- –0,2
# (−
; 2,8) аралығына тиісті бүтін сан қанша
?
- 6
- 8
- 9
+ 7
# 5
− 6
өрнегінің мәнін
табыңдар:
+ 2,7
- 1,1
- −1,1;
- 1,2
# 5
(х≥0) өрнегіндегі көбейткішті түбір белгісінің
ішіне енгізіңдер.
- 
+ 
- 
- 
#
бөлшегінің бөлімін иррационалдықтан
босатыңдар.
+ 2
- 5
- 
- 0,6
#
+ 7
− 10
өрнегін ықшамдап , b=4 болғандағы мәнін
есептеңдер.
- 18
- −4
+ −52
- −18
# Өрнектің мәнін табың:
(3,1(6)-2,4(6)):1,4;
- 0,3
- 0,1
+ 0,5
- 2,1
#
+
-
-
Бөлшекті қысқартың:
- 3
- 5
- 2
+ 0
#
Бөліміндегі иррационалдықтан құтылыңыз:
-
+ 
- 5х
- 
# Есептеңіз: 2
−1
- 10√2
+ 8√2-1
- 5 √2
- 10
# Амалдарды орында:
+1-2а-
- 2(a+b)
- 1
+ 2
- 1+a
# Ықшамдаңдар:
(
+3х)-
(х+2)
+
- (
)(х+3)
- 2(
+х)
- 2(
−6)
# Көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеңдер:
−2
−2а+4
;
+ (а−2)(
−2)
- а−4
-
(4а+2)
- а(2а+3
)
# Есепте:
-
+
-
+0,5
-
+0,5
+ 4
- 4
# Өрнектің мәнін тап: 2
-
+
- 1
- 2
- -1
+ 0
# Теңдеуді шеш:
25
+
- 5
- түбірі жоқ
-
# Теңдеуді шеш: х+
- түбірі жоқ
+
- 3
- 7
# Өрнектің мәнін тап:
+ 2
- 2х
- 0
-
# Х тің қандай мәнінде
өрнегінің мағынасы болмайды?
- 0
- -5
- 1
+ 5
# Өрнекті ықшамда:
+ х
- 2х
- 3х
- -х+5
# Функцияның графигіне тиісті нүктелерді анықта: у
- (0,4; 0,2)
- (18;7)&
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
8 сынып алгебра І тоқсан тест тапсырмалары
8 сынып алгебра І тоқсан тест тапсырмалары
#
−
өрнегінің мәнін
есептеңдер.
- 0,72
- 0,1
+ 0,2
- –0,2
# (−
; 2,8) аралығына тиісті бүтін сан қанша
?
- 6
- 8
- 9
+ 7
# 5
− 6
өрнегінің мәнін
табыңдар:
+ 2,7
- 1,1
- −1,1;
- 1,2
# 5
(х≥0) өрнегіндегі көбейткішті түбір белгісінің
ішіне енгізіңдер.
- 
+ 
- 
- 
#
бөлшегінің бөлімін иррационалдықтан
босатыңдар.
+ 2
- 5
- 
- 0,6
#
+ 7
− 10
өрнегін ықшамдап , b=4 болғандағы мәнін
есептеңдер.
- 18
- −4
+ −52
- −18
# Өрнектің мәнін табың:
(3,1(6)-2,4(6)):1,4;
- 0,3
- 0,1
+ 0,5
- 2,1
#
+
-
-
Бөлшекті қысқартың:
- 3
- 5
- 2
+ 0
#
Бөліміндегі иррационалдықтан құтылыңыз:
-
+ 
- 5х
- 
# Есептеңіз: 2
−1
- 10√2
+ 8√2-1
- 5 √2
- 10
# Амалдарды орында:
+1-2а-
- 2(a+b)
- 1
+ 2
- 1+a
# Ықшамдаңдар:
(
+3х)-
(х+2)
+
- (
)(х+3)
- 2(
+х)
- 2(
−6)
# Көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеңдер:
−2
−2а+4
;
+ (а−2)(
−2)
- а−4
-
(4а+2)
- а(2а+3
)
# Есепте:
-
+
-
+0,5
-
+0,5
+ 4
- 4
# Өрнектің мәнін тап: 2
-
+
- 1
- 2
- -1
+ 0
# Теңдеуді шеш:
25
+
- 5
- түбірі жоқ
-
# Теңдеуді шеш: х+
- түбірі жоқ
+
- 3
- 7
# Өрнектің мәнін тап:
+ 2
- 2х
- 0
-
# Х тің қандай мәнінде
өрнегінің мағынасы болмайды?
- 0
- -5
- 1
+ 5
# Өрнекті ықшамда:
+ х
- 2х
- 3х
- -х+5
# Функцияның графигіне тиісті нүктелерді анықта: у
- (0,4; 0,2)
- (18;7)&
шағым қалдыра аласыз













