«Жылу құбылыстары» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Оқу мақсаттары |
8.3.1.1 – молекула-кинетикалық теорияның негізгі қағидаларын дәлелдейтін мысалдар келтіру және тәжірибені сипаттау 8.3.2.2 - жылу берудің түрлерін салыстыру 8.3.2.5 - жылу алмасу процесі кезінде алған немесе берген жылу мөлшерін анықтау |
|
Бағалау критерийлері |
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Білу және түсіну Қолдану |
|
Орындау уақыты |
15 минут |
Тапсырма
-
Тұрғыға жіп арқылы болат шар ілінген. Ол сақинадан еркін өтеді. Егер болат шарды оттыққа қыздырса, ол сақинадан өтпей қалады. Неліктен өтпей қалғанын физикалық тұрғыда сипаттап жазыңыз.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________[1]
-
Жылу берудің түрлерін берілген мысалдармен сәйкестендіріңіз.
А. Жылуөткізгіштік 1. Күннің сәулесі арқылы жылудың берілуі
B. Конвекция 2. Құрлықтан теңізге қарай желдің соғуы
С. Сәуле шығару 3. Ыстық шайдың ішіндегі қасықтың қызуы
[3]
-
Массасы 240 г күміс кесегі температурасы 76 ºС-тан 26 ºС-қа дейін суынғанда сыртқы ортаға 3 кДж жылу бөледі (Кестедегі күмістің меншікті жылу сыйымдылығының мәні с=240 Дж/кг·ºС)
а) есептің берілгенін ХБЖ түрінде жазыңыз
________________________________________________________________________________________________________________________________ [1]
ә) Жылу мөлшерінің формуласынан меншікті жылу сыйымдылықты өрнектеп табыңыз
__________________________________________________________________________________________________________________________________[1]
б) Есептің жауабын кестедегі күмістің меншікті жылу сыйымдылығымен салыстырыңыз, қорытындысын жазыңыз
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________[2]
Жалпы балл: 8
|
Бағалау критерийлері |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Молекулалы-кинетикалық теорияның негізгі қағидаларын қолданады |
1 |
тәжірибені молекула- кинетикалық теория тұрғысынан түсіндіріп жазады |
1 |
|
Жылу берудің түрлерін өзара ажыратады |
2 |
жылуөткізгіштіктің мысалын табады |
1 |
|
конвекцияның мысалын табады |
1 |
||
|
сәуле шығарудың мысалын табады |
1 |
||
|
Жылу алмасу процесі кезінде алған немесе берген жылу мөлшерін анықтайды |
3 |
а) физикалық шамаларды ХБЖ -не келтіреді |
1 |
|
ә) жылу мөлшерін анықтайтын формуланы қолданады |
1 |
||
|
б) алынған нәтиже мен күмістің меншікті жылу сыйымдылығын салыстырады |
1 |
||
|
Қорытынды жазады |
1 |
||
|
Жалпы балл 8 балл
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
8 сынып БЖБ №1 Жылу құбылыстары
8 сынып БЖБ №1 Жылу құбылыстары
«Жылу құбылыстары» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Оқу мақсаттары |
8.3.1.1 – молекула-кинетикалық теорияның негізгі қағидаларын дәлелдейтін мысалдар келтіру және тәжірибені сипаттау 8.3.2.2 - жылу берудің түрлерін салыстыру 8.3.2.5 - жылу алмасу процесі кезінде алған немесе берген жылу мөлшерін анықтау |
|
Бағалау критерийлері |
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Білу және түсіну Қолдану |
|
Орындау уақыты |
15 минут |
Тапсырма
-
Тұрғыға жіп арқылы болат шар ілінген. Ол сақинадан еркін өтеді. Егер болат шарды оттыққа қыздырса, ол сақинадан өтпей қалады. Неліктен өтпей қалғанын физикалық тұрғыда сипаттап жазыңыз.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________[1]
-
Жылу берудің түрлерін берілген мысалдармен сәйкестендіріңіз.
А. Жылуөткізгіштік 1. Күннің сәулесі арқылы жылудың берілуі
B. Конвекция 2. Құрлықтан теңізге қарай желдің соғуы
С. Сәуле шығару 3. Ыстық шайдың ішіндегі қасықтың қызуы
[3]
-
Массасы 240 г күміс кесегі температурасы 76 ºС-тан 26 ºС-қа дейін суынғанда сыртқы ортаға 3 кДж жылу бөледі (Кестедегі күмістің меншікті жылу сыйымдылығының мәні с=240 Дж/кг·ºС)
а) есептің берілгенін ХБЖ түрінде жазыңыз
________________________________________________________________________________________________________________________________ [1]
ә) Жылу мөлшерінің формуласынан меншікті жылу сыйымдылықты өрнектеп табыңыз
__________________________________________________________________________________________________________________________________[1]
б) Есептің жауабын кестедегі күмістің меншікті жылу сыйымдылығымен салыстырыңыз, қорытындысын жазыңыз
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________[2]
Жалпы балл: 8
|
Бағалау критерийлері |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Молекулалы-кинетикалық теорияның негізгі қағидаларын қолданады |
1 |
тәжірибені молекула- кинетикалық теория тұрғысынан түсіндіріп жазады |
1 |
|
Жылу берудің түрлерін өзара ажыратады |
2 |
жылуөткізгіштіктің мысалын табады |
1 |
|
конвекцияның мысалын табады |
1 |
||
|
сәуле шығарудың мысалын табады |
1 |
||
|
Жылу алмасу процесі кезінде алған немесе берген жылу мөлшерін анықтайды |
3 |
а) физикалық шамаларды ХБЖ -не келтіреді |
1 |
|
ә) жылу мөлшерін анықтайтын формуланы қолданады |
1 |
||
|
б) алынған нәтиже мен күмістің меншікті жылу сыйымдылығын салыстырады |
1 |
||
|
Қорытынды жазады |
1 |
||
|
Жалпы балл 8 балл
|
|||
шағым қалдыра аласыз













