«Мұнайшы ауылы № 5 жалпы
білім беретін мектеп» КММ
Жиынтық бағалау жүргізу
қорытындылары бойынша талдау
туралы
мәліметтер
ІI тоқсан aғылшын тілі пәні
бойынша
Сынып:
8 А
Оқушылар саны:
18
Мұғалім:
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін
талдау
Пән
|
Орындаған
|
Макс балл
|
БЖБ
балдарының пайыздық мазмұны
|
Сапа %
|
Үлгерім
%
|
0-39%
|
40-84%
|
85-100%
|
БЖБ 1
|
18
|
12
|
|
13
|
5
|
61,1%
|
100
|
БЖБ
2
|
18
|
14
|
-
|
18
|
|
55,5%
|
100
|
ТЖБ
|
18
|
24
|
-
|
13
|
5
|
72,2%
|
100
|
|
Мақсатты меңгергендер
|
Қиындық тудырған
мақсаттар
|
БЖБ 1
|
8.3.1.1(8.S1) Use formal and
informal registers in their talk on a growing range of general and
curricular topics
8.3.6.1(8.S6) Link
comments with some flexibility to what others say at sentence and
discourse level in pair, group and whole class
exchanges
|
8.2.2.1(8.L2) Understand with
little or no support most specific information in extended talk on
a wide range of general and curricular
topics
|
БЖБ
2
|
8.4.6.1(8.R6) Recognise the
attitude or opinion of the writer on a growing range of unfamiliar
general and curricular topics, including some extended
text
|
8.5.2.1(8.W2) Write
with minimal support about real and imaginary past events,
activities and experiences on a growing range of familiar general
topics and some curricular
topics
|
ТЖБ
|
8.4.2.1 understand
specific information and detail in texts on a growing range of
familiar general curricular topics, including some extended
texts
|
8.5.3.1 write with moderate grammatical accuracy on a
growing range of familiar general and curricular
topics
|
1.БЖБ мен ТЖБ талдаулары
оқушылар арасында білімнің келесі деңгейін
көрсетті:
жоғары
(85-100%; Көбегенова Аяжан, Құралбай Меруерт,
Нұрлыбекқызы Айғаным, Омарова Жаңылсын, Төлеп
Айнұр
орта (С):
40-84%; Абыл
Арсен, Алдабай Әсет, Асылбек Ернар, Атағазы
Іңкәр, Имангазиев Әділет, Кушикбай Алишер, Қуаныш
Нұрбол, Майлыбай Мейрамбек, Нұрланқызы Аяжан, Оспан Рамазан,
Сарсенбай Асем, Тұрдыбайұлы Айтбай, Тіркеш
Ханшайым.
төмен (Н):
0-39%.
2.Тапсырмаларды орындау
кезінде оқушылардың кездесетін қиындықтардың
тізімі:
Оқушылардың жұмысына
байланысты қиындықтар анықталады
3.Оқушылардың тапсырмаларды
орындау кезіндегі жоғарыда аталған қиындықтардың
себептері:
4.Жоспарланған түзету
жұмыстары: тақырыптық сөздіктермен қайталау бағытында
жұмыс жасау, грамматикалық шақтар ережесінің кестелері арқылы
қосымша жаттығу жұмыстарын
орындату
Күні
30.12.2023