Материалдар / 8 сынып БЖБ,ТЖБ талдау 2 токсан агылшын

8 сынып БЖБ,ТЖБ талдау 2 токсан агылшын

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сынып БЖБ,ТЖБ талдау 2 токсан агылшын
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

«Мұнайшы ауылы № 5 жалпы білім беретін мектеп» КММ

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау

туралы мәліметтер

ІI тоқсан aғылшын тілі пәні бойынша


Сынып: 8 А

Оқушылар саны: 18

Мұғалім:

Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау


Пән

Орындаған

Макс балл

БЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %

0-39%

40-84%

85-100%

БЖБ 1

18

12


13

5

61,1%

100

БЖБ 2

18

14

-

18


55,5%

100

ТЖБ

18

24

-

13

5

72,2%

100


Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

8.3.1.1(8.S1) Use formal and informal registers in their talk on a growing range of general and curricular topics

8.3.6.1(8.S6) Link comments with some flexibility to what others say at sentence and discourse level in pair, group and whole class exchanges

8.2.2.1(8.L2) Understand with little or no support most specific information in extended talk on a wide range of general and curricular topics

БЖБ 2

8.4.6.1(8.R6) Recognise the attitude or opinion of the writer on a growing range of unfamiliar general and curricular topics, including some extended text


8.5.2.1(8.W2) Write with minimal support about real and imaginary past events, activities and experiences on a growing range of familiar general topics and some curricular topics

ТЖБ

8.4.2.1 understand specific information and detail in texts on a growing range of familiar general curricular topics, including some extended texts

8.5.3.1 write with moderate grammatical accuracy on a growing range of familiar general and curricular topics







1.БЖБ мен ТЖБ талдаулары оқушылар арасында білімнің келесі деңгейін көрсетті:

жоғары (85-100%;     Көбегенова Аяжан, Құралбай Меруерт, Нұрлыбекқызы Айғаным, Омарова Жаңылсын, Төлеп Айнұр

орта (С): 40-84%; Абыл Арсен,  Алдабай Әсет, Асылбек Ернар, Атағазы Іңкәр, Имангазиев Әділет, Кушикбай Алишер, Қуаныш Нұрбол, Майлыбай Мейрамбек, Нұрланқызы Аяжан, Оспан Рамазан, Сарсенбай Асем, Тұрдыбайұлы Айтбай, Тіркеш Ханшайым.

   төмен (Н): 0-39%.

2.Тапсырмаларды орындау кезінде оқушылардың кездесетін қиындықтардың тізімі:

Оқушылардың жұмысына байланысты қиындықтар анықталады


3.Оқушылардың тапсырмаларды орындау кезіндегі жоғарыда аталған қиындықтардың себептері:


4.Жоспарланған түзету жұмыстары: тақырыптық сөздіктермен қайталау бағытында жұмыс жасау, грамматикалық шақтар ережесінің кестелері арқылы қосымша жаттығу жұмыстарын орындату





Күні 30.12.2023





ЖИ арқылы жасау
02 Қаңтар 2024
833
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі