Материалдар / 8-сынып. "Достықты сақтау - киелі іс" тақырыбында сабақ жоспары (Т2)

8-сынып. "Достықты сақтау - киелі іс" тақырыбында сабақ жоспары (Т2)

Материал туралы қысқаша түсінік
8-сынып. "Достықты сақтау - киелі іс" тақырыбында сабақ жоспары (Т2)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2023
237
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Пән: Қазақ тілі Т2

Бөлім: 4. Достық пен татулық – таптырмас бақыт.

Педагогтің Т.А.Ә:


Күні :


Сынып: 8

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы: Достықты сақтау - киелі іс

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.2.5.1 пікірталасқа қатысушылар берілген тақырып бойынша өз пікірлерін сенімді дәлелдеу және қойылған сұрақтарға еркін жауап беру;

8.5.1.3 етістіктің шартты рай қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану

Сабақтың мақсаттары :

Берілген тақырып бойынша өз пікірлерін сенімді дәлелдейді, қойылған сұрақтарға еркін жауап береді. Етістіктің шартты рай қызметін ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолданады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/

уақыт

Педагогтің әрекеті

Білім алушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

(8 минут)

Психологиялық ахуал.

Сәлеметсіздерме оқушылар!

Бүгін біз «Достық пен татулық табылмас бақыт» бөлімі бойынша Достықты сақтау - киелі іс тақырыбындағы сабағымызды жалғастырамыз. Сабағымыз жұппен өтеді. Қане оқушылар ортаға шығып, сергіп алайық!

Оқушылардың қызығушылығын ояту. Достық туралы мақал- мәтелдерімізді еске түсіріп алайық. Дос жылатып айтады..... Кекшіл ......

Жалған сөз .......

Дос болсаң ........

Жүз теңгең болғанша .......



Үй тапсырмасын тексеру : «Дос», «Отбасы», «Ұлттар» деген сөзге синквейн құрастыру.

Оқу мақсатымен таныстыру. Сабақтың тақырыбымен байланыстыру

















Білім алушылар достық туралы мақал-мәтелдерді аяқтайды. Мақал-мәтелдер туралы өз ойларын білдіреді, пікір алмасады.










Оқушылар үй тапсырмасын оқиды. Бір-бірінің жұмысына толықтырулар енгізеді.































Дескриптор:

-бес жолдан тұратын өлең құрастырады;

-сын есім, етістік, сөйлем, тақырып мәнін сипаттайтын синоним жазады.

Слайд

Сабақтың ортасы

(9-41 минут)


























ТЖ. 1-тапсырма.

Достық дегенді кім қалай түсінеді?

Достық туралы, өздеріңнің достықтарың, халықтар арасындағы достық туралы не айта аласыңдар.


ЖЖ. 2-тапсырма.

Ортақ үйімізде татулық пен келісім болсын – деген мәтіннің бірінші абзацсын оқып, попс – формуласын құрамыз.

ПОПС формуласын қолданып, не туралы екенін айтамыз.

Бірінші сөйлем. Менің ойымша .................

Екінші сөйлем. Себебі мен оны .............. деп түсіндіремін.

Үшінші сөйлем. Оны мен .................... фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын.

Соңғы сөйлем. Осыған байланысты мен .......... деген түйін жасадым.



3-тапсырма. Шартты райдың жұнақтарын қосып ауызша талдау жасаңдар

Жүр

Ойна

Жасаймыз

Кел

Оқы

Сөйле

4-тапсырма. Екі бағандағы сөздерді мағына жақындығына қарай сәйкестендіріп жазыңдар.



Ойтаразы. «Шығу парағын» пайдаланып, төмендегі сұрақтарға жазбаша жауап беріңдер.

Білім алушылар сұрақтарға еркін жауап бере отырып, өз ойларын білдіреді. Пікірлерін дәлелдейді.







Оқушылар мәтінді оқиды. Мәтін мазмұны бойынша попс формуласына салады. Мәтіннің мазмұны бойынша сөйлейді.






















Шартты райдың жұнақтарын қосып ауызша талдау жасайды. Бір-бірін тексереді, қателерін түзетеді. «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.




Екі бағандағы сөздерді мағына жақындығына қарай сәйкестендіріп жазады.



Дескриптор:

-сұрақтарға еркін жауап береді;

-өз ойларын білдіреді;

-пікірлерін дәлелдейді.






Дескриптор:

-мәтінді талдайды;

-өз ойларын қорытып жазады.























«Бас бармақ»








Дескриптор:

-мағына жақындығына қарай сәйкестендіреді.


слайд













Слайд

Оқулық

62 бет


























слайд



стикер










62 бет

(6-тапсырма)




Сабақтың соңы

3 минут

Ойтаразы. «Шығу парағын» пайдаланып, төмендегі сұрақтарға жазбаша жауап беріңдер.

Бүгін не үйрендіңдер?

Сабақ бойынша қандай сұрақтарың бар?

Келесі сабақта қандай мәселелерге баса назар аудару керек?


Үй тапсырмасын беру : «Ортақ үйімізде татулық пен келісім болсын» эссе жазу.


Бағалау Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды.



































«Досы көпті жау алмайды»тақырыбында ауызша мәтін құрастырыңыз.

Төмендегі тілдік қолданыстарды мәтінде пайдаланыңыз.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________





Достық – таптырмас бақыт, досы көпті жау алмайды, амал дос, адал дос, сенімділік, тірек бола білу, дос сенімі.
























Төмендегі мәтінді оқып, өз пікірлеріңді білдіріңдер.



Ертеректе ел ішінде Әйтімбет деген сөзге шешен кісі болыпты. Бір отырыста Әйтімбет шешенге замандастары: «Достық нешеу?»-деп сұрақ қояды. Сонда Әйтімбет тұрып, -Достықтың екі түрі болады. Бірі адал достық, екіншісі амал достық.

-Дұрыс-ақ, енді оларды қалай ажырата аламыз?- дегендерге:

-Адал достық- өмірлік нұсқа болады, амал достық өрісі қысқа болады., -деп жауап берген екен Әйтімбет.












Жаман дос – көлеңке, басыңды күн шалса – қашып құтыла алмайсың, бұлт алса іздеп таба алмайсың. (Абай Құнанбаев)































Жақсы дос пен жаман досты қалай айыруға болады?






























































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ