8-сынып. "Достықты сақтау - киелі іс" тақырыбында сабақ жоспары (Т2)

Тақырып бойынша 11 материал табылды

8-сынып. "Достықты сақтау - киелі іс" тақырыбында сабақ жоспары (Т2)

Материал туралы қысқаша түсінік
8-сынып. "Достықты сақтау - киелі іс" тақырыбында сабақ жоспары (Т2)
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Пән: Қазақ тілі Т2

Бөлім: 4. Достық пен татулық – таптырмас бақыт.

Педагогтің Т.А.Ә:


Күні :


Сынып: 8

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы: Достықты сақтау - киелі іс

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.2.5.1 пікірталасқа қатысушылар берілген тақырып бойынша өз пікірлерін сенімді дәлелдеу және қойылған сұрақтарға еркін жауап беру;

8.5.1.3 етістіктің шартты рай қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану

Сабақтың мақсаттары :

Берілген тақырып бойынша өз пікірлерін сенімді дәлелдейді, қойылған сұрақтарға еркін жауап береді. Етістіктің шартты рай қызметін ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолданады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/

уақыт

Педагогтің әрекеті

Білім алушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

(8 минут)

Психологиялық ахуал.

Сәлеметсіздерме оқушылар!

Бүгін біз «Достық пен татулық табылмас бақыт» бөлімі бойынша Достықты сақтау - киелі іс тақырыбындағы сабағымызды жалғастырамыз. Сабағымыз жұппен өтеді. Қане оқушылар ортаға шығып, сергіп алайық!

Оқушылардың қызығушылығын ояту. Достық туралы мақал- мәтелдерімізді еске түсіріп алайық. Дос жылатып айтады..... Кекшіл ......

Жалған сөз .......

Дос болсаң ........

Жүз теңгең болғанша .......



Үй тапсырмасын тексеру : «Дос», «Отбасы», «Ұлттар» деген сөзге синквейн құрастыру.

Оқу мақсатымен таныстыру. Сабақтың тақырыбымен байланыстыру

















Білім алушылар достық туралы мақал-мәтелдерді аяқтайды. Мақал-мәтелдер туралы өз ойларын білдіреді, пікір алмасады.










Оқушылар үй тапсырмасын оқиды. Бір-бірінің жұмысына толықтырулар енгізеді.































Дескриптор:

-бес жолдан тұратын өлең құрастырады;

-сын есім, етістік, сөйлем, тақырып мәнін сипаттайтын синоним жазады.

Слайд

Сабақтың ортасы

(9-41 минут)


























ТЖ. 1-тапсырма.

Достық дегенді кім қалай түсінеді?

Достық туралы, өздеріңнің достықтарың, халықтар арасындағы достық туралы не айта аласыңдар.


ЖЖ. 2-тапсырма.

Ортақ үйімізде татулық пен келісім болсын – деген мәтіннің бірінші абзацсын оқып, попс – формуласын құрамыз.

ПОПС формуласын қолданып, не туралы екенін айтамыз.

Бірінші сөйлем. Менің ойымша .................

Екінші сөйлем. Себебі мен оны .............. деп түсіндіремін.

Үшінші сөйлем. Оны мен .................... фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын.

Соңғы сөйлем. Осыған байланысты мен .......... деген түйін жасадым.



3-тапсырма. Шартты райдың жұнақтарын қосып ауызша талдау жасаңдар

Жүр

Ойна

Жасаймыз

Кел

Оқы

Сөйле

4-тапсырма. Екі бағандағы сөздерді мағына жақындығына қарай сәйкестендіріп жазыңдар.



Ойтаразы. «Шығу парағын» пайдаланып, төмендегі сұрақтарға жазбаша жауап беріңдер.

Білім алушылар сұрақтарға еркін жауап бере отырып, өз ойларын білдіреді. Пікірлерін дәлелдейді.







Оқушылар мәтінді оқиды. Мәтін мазмұны бойынша попс формуласына салады. Мәтіннің мазмұны бойынша сөйлейді.






















Шартты райдың жұнақтарын қосып ауызша талдау жасайды. Бір-бірін тексереді, қателерін түзетеді. «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.




Екі бағандағы сөздерді мағына жақындығына қарай сәйкестендіріп жазады.



Дескриптор:

-сұрақтарға еркін жауап береді;

-өз ойларын білдіреді;

-пікірлерін дәлелдейді.






Дескриптор:

-мәтінді талдайды;

-өз ойларын қорытып жазады.























«Бас бармақ»








Дескриптор:

-мағына жақындығына қарай сәйкестендіреді.


слайд













Слайд

Оқулық

62 бет


























слайд



стикер










62 бет

(6-тапсырма)




Сабақтың соңы

3 минут

Ойтаразы. «Шығу парағын» пайдаланып, төмендегі сұрақтарға жазбаша жауап беріңдер.

Бүгін не үйрендіңдер?

Сабақ бойынша қандай сұрақтарың бар?

Келесі сабақта қандай мәселелерге баса назар аудару керек?


Үй тапсырмасын беру : «Ортақ үйімізде татулық пен келісім болсын» эссе жазу.


Бағалау Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды.



































«Досы көпті жау алмайды»тақырыбында ауызша мәтін құрастырыңыз.

Төмендегі тілдік қолданыстарды мәтінде пайдаланыңыз.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________





Достық – таптырмас бақыт, досы көпті жау алмайды, амал дос, адал дос, сенімділік, тірек бола білу, дос сенімі.
























Төмендегі мәтінді оқып, өз пікірлеріңді білдіріңдер.



Ертеректе ел ішінде Әйтімбет деген сөзге шешен кісі болыпты. Бір отырыста Әйтімбет шешенге замандастары: «Достық нешеу?»-деп сұрақ қояды. Сонда Әйтімбет тұрып, -Достықтың екі түрі болады. Бірі адал достық, екіншісі амал достық.

-Дұрыс-ақ, енді оларды қалай ажырата аламыз?- дегендерге:

-Адал достық- өмірлік нұсқа болады, амал достық өрісі қысқа болады., -деп жауап берген екен Әйтімбет.












Жаман дос – көлеңке, басыңды күн шалса – қашып құтыла алмайсың, бұлт алса іздеп таба алмайсың. (Абай Құнанбаев)































Жақсы дос пен жаман досты қалай айыруға болады?






























































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
07.12.2023
527
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі