Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
8.2.5.1 пікірталасқа қатысушылар берілген тақырып
бойынша өз пікірлерін сенімді дәлелдеу және қойылған сұрақтарға
еркін жауап беру;
8.5.1.3
етістіктің шартты рай қызметін
білу, ауызша және жазба
жұмыстарда орынды
қолдану
|
Сабақтың
басы
(8 минут)
|
Психологиялық ахуал.
Сәлеметсіздерме оқушылар!
Бүгін біз «Достық пен татулық
табылмас бақыт» бөлімі бойынша Достықты сақтау - киелі
іс тақырыбындағы
сабағымызды жалғастырамыз. Сабағымыз жұппен өтеді. Қане
оқушылар ортаға шығып, сергіп алайық!
Оқушылардың қызығушылығын
ояту. Достық туралы мақал-
мәтелдерімізді еске түсіріп алайық. Дос жылатып айтады..... Кекшіл
......
Жалған сөз .......
Дос
болсаң ........
Жүз
теңгең болғанша .......
Үй тапсырмасын тексеру
: «Дос», «Отбасы»,
«Ұлттар» деген сөзге синквейн
құрастыру.
Оқу мақсатымен таныстыру. Сабақтың
тақырыбымен байланыстыру
|
Білім
алушылар достық туралы мақал-мәтелдерді аяқтайды. Мақал-мәтелдер
туралы өз ойларын білдіреді, пікір алмасады.
Оқушылар үй тапсырмасын оқиды. Бір-бірінің
жұмысына толықтырулар енгізеді.
|
Дескриптор:
-бес жолдан тұратын өлең
құрастырады;
-сын есім, етістік,
сөйлем, тақырып мәнін сипаттайтын синоним жазады.
|
Слайд
|
Сабақтың
ортасы
(9-41
минут)
|
ТЖ.
1-тапсырма.
Достық
дегенді кім қалай түсінеді?
Достық
туралы, өздеріңнің достықтарың, халықтар арасындағы достық туралы
не айта аласыңдар.
ЖЖ.
2-тапсырма.
Ортақ үйімізде татулық пен
келісім болсын – деген мәтіннің бірінші
абзацсын оқып, попс – формуласын құрамыз.
ПОПС
формуласын қолданып, не туралы екенін айтамыз.
Бірінші
сөйлем. Менің ойымша .................
Екінші
сөйлем. Себебі мен оны .............. деп түсіндіремін.
Үшінші
сөйлем. Оны мен .................... фактілермен, мысалдармен
дәлелдей аламын.
Соңғы
сөйлем. Осыған байланысты мен .......... деген түйін
жасадым.
3-тапсырма. Шартты райдың
жұнақтарын қосып ауызша талдау жасаңдар
Жүр
Ойна
Жасаймыз
Кел
Оқы
Сөйле
4-тапсырма. Екі бағандағы
сөздерді мағына жақындығына қарай сәйкестендіріп
жазыңдар.
Ойтаразы. «Шығу парағын» пайдаланып, төмендегі
сұрақтарға жазбаша жауап беріңдер.
|
Білім алушылар сұрақтарға
еркін жауап бере отырып, өз ойларын білдіреді. Пікірлерін
дәлелдейді.
Оқушылар мәтінді оқиды. Мәтін
мазмұны бойынша попс формуласына салады. Мәтіннің мазмұны бойынша
сөйлейді.
Шартты
райдың жұнақтарын қосып ауызша талдау жасайды. Бір-бірін тексереді,
қателерін түзетеді. «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
Екі бағандағы сөздерді мағына
жақындығына қарай сәйкестендіріп жазады.
|
Дескриптор:
-сұрақтарға еркін жауап
береді;
-өз
ойларын білдіреді;
-пікірлерін дәлелдейді.
Дескриптор:
-мәтінді талдайды;
-өз
ойларын қорытып жазады.
«Бас бармақ»
Дескриптор:
-мағына
жақындығына қарай сәйкестендіреді.
|
слайд
Слайд
Оқулық
62
бет
слайд
стикер
62 бет
(6-тапсырма)
|
Сабақтың
соңы
3 минут
|
Ойтаразы. «Шығу парағын» пайдаланып, төмендегі
сұрақтарға жазбаша жауап беріңдер.
Бүгін
не үйрендіңдер?
Сабақ
бойынша қандай сұрақтарың бар?
Келесі
сабақта қандай мәселелерге баса назар аудару керек?
Үй тапсырмасын беру
: «Ортақ үйімізде татулық пен
келісім болсын» эссе жазу.
|
|