Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
8 сынып Дүние жүзі тарихы 1 тоқсан ҚМЖ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
8 сынып
Дүние тарих тарихы
1 тоқсан
«№.... орта мектебі»
КММ_
(білім беру ұйымының
атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары
Бөлім: |
1 бөлім ХХ ғасырдың басындағы әлем |
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
Күні: |
|
Сынып:5 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
ХХ ғасырдың басында әлем бейнесі қандай болды? |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
8.3.2.5 ХХ ғасырдың басындағы әлемнің аумақтық бөлінуін және мемлекеттердің саяси құрылымын сипаттау |
Сабақтың мақсаты |
- бұрын зерттелген материалды қайталайды жетекші державалардың отарлық басып алуын, ХХ ғасырдың басындағы басқару формаларын анықтайды. |
Құндылықтар |
Ұлттық мүдде: Қазақстан мүддесіне қызмет етуге ұмтылу: Талап:салауатты өмір салтын ұстану; Ар-ұят:Шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну; |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Ұйымдас-тыру Өткен білімді еске түсіру 7 минут Жаңа тақырыпқа қадам 3 минут |
Ой шақыру Ұйымдастыру кезеңі: Шаттық шеңбері арқылы жағымды ахуал қалыптастыру: Оқушылар бір-біріне «Ізгі тілек» білдіру арқылы көңіл күй сыйлау. Оқушыларды фазл аркылы 5 топқа біріктіру. Үй тапсырмасын сұрау «Кім жылдам» ойыны арқылы сұрақтар жауап беру. ҚБ: өзін-өзі бағалау |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
|
Тақырыптық суреттер |
Сабақтың ортасы Жаңа білім 5 минут 10 минут 5 минут 10 минут |
Оқушыларға «XX ғасыр басындағы әлемнің саяси бейнесі» атты зерттеу жұмысын тірек-сызба ретінде, кестелер, ментальды карта т.б. ретінде салуларын ұсынасыз. Оқушылар картаны пайдалана отырып, мемлекеттің әртүрлі басқару формалары бойынша бөледі: абсолютті және конституциялық монархия; Республика, мемлекеттің кескін картасында белгілей отырып, олардың басқару формаларын да жазып белгілейді. Ғылымның дамуына зерттеу жүргізіңіз. Оқушыларданресустар тізбегіндегі деректерден 3-5 ең маңызды деген басты өнертабыстар мен технологияларды қолдануды саясаткер, әскери адам және қарапайым адам ретінде баға беруін сұраңыз. Оқушылар әлемнің бейнесін толықтырулары қажет. ЕБҚ оқушыға дереккөздің форматын үлкейтіп, қолдау Үштік венн диаграммасы әдісімен «ХХІ ғасырдың басындағы мемлекеттердің әлеуметтік, экономикалық және саяси дамуы ерекшеліктерін анықтаңдар
|
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды
Дескрипторы: ХХ ғасырдың басындағы отаршыл империялардың дүниежүзін бөліске салу себептерін анықтайды. ХХІ ғасырдың басындағы мемлекеттердің саяси дамуы ерекшеліктерін талдайды. ХХІ ғасырдың басындағы мемлекеттердің әлеуметтік дамуы ерекшеліктерін талдайды. . |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады ҚБ «Өзін-өзі бағалау» |
Ақпараттық мәтін Үлестірмелі қағаздар Суреттер Expert.mektep .kz/ru/shop/105049-9 klass/pg/2/ Қосымша материалдар Үштік венн диаграммасы Тірек-сызбалар Кесте Карта ҚБ парағы |
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс Жалғастырыңыз: Маған ... қызықты болды Бұл ... қиындық туғызды Осы ... мені ойландырды
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
Үй тапсырмасы |
ХХ ғасырдың басындағы Еуропа елдері мен шығыс елдерінің саяси құрылысын «СИНКВЕЙН» әдісі арқылы сипаттау |
«№.... орта мектебі»
КММ_
(білім беру ұйымының
атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары
Бөлім: |
1 бөлім ХХ ғасырдың басындағы әлем |
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
Күні: |
|
Сынып:8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы қандай ғылыми ашулар мен жаңа технологиялар ерекше маңызды болды? |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
8.2.4.2 тарихи оқиғалардың себептерін, нәтижелерін, маңызын тұжырымдау арқылы ғылымның әлем мемлекеттерінің әлеуметтік-экономикалық дамуындағы рөлін бағалау; 8.4.1.1 XX ғасырдың басындағы техникалық революция жетістіктерінің (конвейер өндірісі, стандарттау) мемлекеттердің шаруашылық жүйесінің дамуына ықпалын бағалау; 8.4.1.2 индустриялық қоғамның даму процесін түсіндіру үшін «модернизация» ұғымын пайдалану |
Сабақтың мақсаты |
ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы ғылыми ашулар мен жаңа технологиялар маңызын анықтау |
Құндылықтар |
Ұлттық мүдде:қоғам игілігі үшін қызмет ету; Талап:технологиялық және цифрлық дағдыларды ілгерлету; Ар-ұят:Әдеп нормаларын ұстау; |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Ұйымдас-тыру Өткен білімді еске түсіру 7 минут Жаңа тақырыпқа қадам 3 минут |
Сабақтың басында назар аударыңыз: - «Гипотеза» стратегиясын қолдану арқылы студенттердің назарын шоғырландыру. 1 слайдты қарап шыққаннан кейін сабақтың тақырыбын анықтауға тырысыңыз. - тақырыпты айтқаннан кейін оқушылармен бірге сабақ және оқу мақсаттарын, бағалау критерийлерін анықтайды. «Борт журналы» әдісіне сәйкес оқушылар жаңа тақырыпты оқып жатқанда өз ойларын жазады. Бастапқыда оқушылар журналға келесі сұрақтарға жауап жазады: 1. Осы тақырып туралы не білемін? 2. Осы тақырып бойынша мәтіннен не білдім? Журналдың сол бағанасы қоңырау сатысында толтырылады. Оқу кезінде, кідірістер мен тоқтаулар кезінде студенттер алынған мәліметтер мен олардың біліміне, тәжірибесіне сүйене отырып, журналдың оң жақ бағанын толтырады. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
|
Тақырыптық суреттер |
Сабақтың ортасы Жаңа білім 5 минут 10 минут 5 минут 10 минут |
М) Бұл тақырыпты зерделеу кезінде біз бүкіл әлемнің маңызды, жаһандық даму процестерінің біріне - ғылыми-техникалық революцияға жүгінуіміз керек. Адамзат қоғамының бүкіл даму тарихы ғылыми-техникалық прогреспен тығыз байланысты. Бірақ адамзаттың өндіргіш күштерінде тез және терең өзгерістер болатын кезеңдер бар. Бұл XVIII-XIX ғасырлардағы өндірістік төңкерістер кезеңі. әлемнің бірқатар елдерінде қол еңбегі машинамен ауыстырылған кезде. 19 ғасырда бу машинасы Англияда ойлап табылды, конвейердің өнертабысы өнеркәсіп өндірісінің дамуында орасан зор рөл атқарды. Ол алғаш рет АҚШ-та автомобильдер жасауда қолданылған. Бу қозғалтқышы өткен ғасырдағы өнеркәсіптік революцияның «бастапқы» ұяшығына айналды, ал компьютер қазіргі ғылыми-техникалық революцияның «бастапқы» ұяшығына айналды. Қазіргі ғылыми-техникалық революция 20 ғасырдың ортасында басталды. Барлық елдерде ол әр түрлі жолдармен көрінеді, сондықтан оны аяқталған деп айтуға болады. Бірақ әлемде жаңа индустриялық төңкеріс басталды. Бұл не болады - болашақ көрсетеді. ТАПСЫРМА №1. Қосымшадан алынған мәліметтер негізінде кестені толтырыңыз Ғылыми-техникалық революцияның сипаттамалық ерекшеліктері ЕБҚ: оқушыға тапсырманың нақты бір бөлігін ерекшелеп көрсетіп беріледі. ТАПСЫРМА 2. «Сөздерді орфографиялық іздеу» сөзжұмбағын шешіңіз. ХХ ғ. басында маңызды жаңалық ашқан ғалымдардың есімдерін табыңыз. Сөздер солдан оңға және жоғарыдан төменге қарай жүре алады. Бұл жаңалықтар адамдардың өмірін қалай өзгерткені жайлы қортынды жасаңыз.
ЕҚБ маңызды кездесетін термин сөздерді атайды не жазып көрсетеді ТАПСЫРМА 3. Ақпараттық мәтін негізінде екінші ғылыми-техникалық революцияның кем дегенде 3 оң және 3 жағымсыз салдарын анықтап, сызбаны толтырыңыз. ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды |
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды
Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады. Оқушылар ҒТР мен ҒТП айырмашылығын, даму жолдарын, басты белгілерін, құрамын, бағыттарын, этаптарын анықтайды. ХХ ғасырдың бірінші жартысында екінші ғылыми-техникалық өзгерістерді сипатайды; |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады ҚБ «Өзін-өзі бағалау» |
Ақпараттық мәтін Үлестірмелі қағаздар Суреттер Тірек-сызбалар Кесте Карта ҚБ парағы |
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс Табыс сатысы» әдісі: кәдімгі сатының суреті, сатының 1 - баспалдағы Мен.............. БІЛЕМІН 2 - баспалдағы Мен.................. ТҮСІНЕМІН*, 3 - баспалдағы Мен............. ЖАСАЙ АЛАМЫН |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
Үй тапсырмасы |
«Екінші ғылыми-техникалық революцияның сөзсіз жағымсыз салдары болды деп ойлайсыз ба?» деген сұраққа ойланып, жауап беріңіз |
«№.... орта мектебі»
КММ_
(білім беру ұйымының
атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары-3
Бөлім: |
1 бөлім ХХ ғасырдың басындағы әлем |
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
Күні: |
|
Сынып:5 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
XIX ғасырдың аяғы - ХХ ғасырдың басында өнер қалайша өзгерді? |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
8.2.2.1 XIX ғасырдағы - XX ғасырдың басындағы өнердегі негізгі ағымдарды сипаттау (модернизм, символизм, реализм, авангардизм); 8.2.2.2 ХХ ғасырдың бірінші жартысында бұқаралық мәдениеттің (кинематограф, радио) қоғамның рухани дамуына ықпалын талдау |
Сабақтың мақсаты |
XIX ғасырдағы - XX ғасырдың басындағы өнердегі негізгі ағымдарды сипаттау, ХХ ғасырдың бірінші жартысында бұқаралық мәдениеттің қоғамның рухани дамуына ықпалын талдау. |
Құндылықтар |
Ұлттық мүдде:Қазақстанның қауіпсыздыгін қамтамасыз етуге дайын болу; Талап:дұрыс қарым-қатынас орната білу; Ар-ұят:Халқына адал қызмет ету; |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
Ұйымдас-тыру Өткен білімді еске түсіру 7 минут Жаңа тақырыпқа қадам 3 минут |
Ой салу
1.Суреттерде не көріп
отырсыздар? Болжамдарын негіздейді Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
|
Тақырыптық суреттер |
||||
Сабақтың ортасы Жаңа білім 5 минут 10 минут 5 минут 10 минут |
Мәтінмен жұмыс
Мәтінді оқу / XIX ғасырдың аяғы - ХХ ғасырдың басында өнер туралы қандай ақпарат береді/
«Қаңқаның басында» мәтінде қарастырылатын проблема белгіленеді Проблема дәлелдер келтіреміз Қорытынды жасаймыз 1-тапсырма. «Қос жазба күнделігі» әдісі. ХХ ғ. басындағы техникалық прогресс адамның ақыл ойы мен санасына қалай әсер етті?-деген сұраққа мәтіннің көмегімен кесте толтырыңдар;
ЕБҚ оқушы (көру және есту қабілеті төмен) сұрақтарға жауапты жазбаша ұсынады. 2-тапсырма. Дәптерге түсіндірме сөздікті орындаңдар; Неоромантизм, модерн, символизм, реализм, авангардизм, экспресссионизм, импрессионизм, әлеуметтік дарвинизм ағымы |
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды
Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.
Дескрипторы: -XIX ғасырдың аяғы - ХХ ғасырдың басында өнердегі өзгерістеге талдай жасайды; - ХХ ғ. басындағы техникалық прогресстің даму ерекшеліктерін анықтайды; -жаңа сөздедірң мағынасын ажыратады; -қорытынды жасайды;
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады ҚБ «Екі жұлдық,бір ұсыныс» ҚБ «Ең ұтымды жауап» ҚБ «Өзін-өзі бағалау» |
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар Кесте
Карта
ҚБ парағы |
||||
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс Алдымен біз былай деп ойладық..... Одан кейін біз мына проблемаға тап болдық............. Проблеманы шешу үшін......жасадық. Бұдан біз..................көрдік. Демек, бұл мынаны білдіреді................. |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
||||
Үй тапсырмасы |
XIX ғасырдың аяғы - ХХ ғасырдың басында өнер қалайша өзгерді? |
«№.... орта мектебі»
КММ_
(білім беру ұйымының
атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары
Бөлім: |
Бірінші дүниежүзілік соғыс: себептері мен салдары |
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
Күні: |
|
Сынып:5 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Бірінші дүниежүзілік соғыстың себептері қандай? |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
8.3.2.1 Бірінші дүниежүзілік соғыстың алғышарттары мен себептерін айқындау; |
*Тарихи ойлау дағдысы *Тарихи концепт |
Тарихи талдау мен түсіндіру Себеп пен салдар. |
Сабақтың мақсаты |
Бірінші дүниежүзілік соғыстың алғышарттары мен себептерін, мақсатын анықтау. |
Құндылықтар |
Ұлттық мүдде:ұлттық мәдениетті дәріптеу; Талап:уақыт пен қаржыны тиімді жоспарлау; Ар-ұят:Отбасының,өз ортасының абыройын асыру; Өзін отбасының,сыныптың,мектептің,қоғамның,Отанның бір мүшесі екенін сезіну |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||
Ұйымдас-тыру Өткен білімді еске түсіру 7 минут Жаңа тақырыпқа қадам 3 минут |
Ой қозғау
1.Суреттерде не көріп
отырсыздар? Болжамдарын негіздейді Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
|
Тақырыптық суреттер |
||||||||
Сабақтың ортасы Жаңа білім 5 минут 10 минут 5 минут 10 минут |
Мәтінмен жұмыс Жаңа сабақ Оқушыларға «Мәтінмен жұмыс» тапсырмасы беріледі. Мақсаты: мәтінмен танысу арқылы жаңа тақырып бойынша мәлімет алынады. «Мәтінмен жұмыс» оқушыларға тақырып бойынша беріледі. ««File» әдісі арқылы
ЕББ оқушыға тапсырма шығарылып беріледі. Бірінші дүниежүзілік соғыстың алғышарттары мен себептерін талдайды. басы: -неліктен ХХ ғасырдың басында ірі капиталистік елдердіңарасында саяси қайшылықтар туындады? Сүйектері -Бірінші дүниежүзілік соғыстың алғышарттары мен себептерін, мақсатын анықта. Құйрығы - қорытынды жаса. «Картамен жұмыс» арқылы соғысқа қатысушы елдерді анықтап, картадан көрсетіп қатысушы елдер туралы мәліметтерді сипаттайды. ЕББ оқушыға суреттер/иллюстрациялар ұсынылады; Кестемен жұмыс. Үштік одақ пен Антантаның құрамындағы елдерді атап көрсетіңдер. |
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды
Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.
Дескрипторы Дескриптор: 1. ХХ ғасырдың басындағы ірі капиталистік елдердің арасында саяси қайшылықтардың шиеленісуін анықтайды. Дескриптор: 1. Соғысқа қатысушы елдерді картадан көрсетеді. 2. Соғыс қимылдарының барысын картадан көрсетеді. 3. Соғысқа қатысушы елдер туралы деректерді талдайды. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады ҚБ «Екі жұлдық,бір ұсыныс» ҚБ «Ең ұтымды жауап» ҚБ «Өзін-өзі бағалау» |
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар Кесте
Карта
ҚБ парағы |
||||||||
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс Мен оны қолданып көремін...... Қызықты болды..... Мені таңғалдырды.... Қиын болғаны.... Сабақтан өмірге алғаным...... Мен мына тапсырманы орындадым..... Менің қосарым..... |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
||||||||
Үй тапсырмасы |
Бірінші дүниежүзілік соғыс: себептері мен салдары
|
«№.... орта мектебі»
КММ_
(білім беру ұйымының
атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары
Бөлім: |
Бірінші дүниежүзілік соғыс: себептері мен салдары |
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
Күні: |
|
Сынып:5 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Бірінші дүниежүзілік соғыстың негізгі шайқастары қандай? |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
8.2.4.3 тарихи оқиғаларға түсіндірме бере отырып, әскери ғылым мен техниканың және соғыс стратегияларының рөлін бағалау |
*Тарихи ойлау дағдысы *Тарихи концепт |
Тарихи дерекөздерді түсіндіру Дәлел |
Сабақтың мақсаты |
тарихи оқиғаларға түсіндірме бере отырып, әскери ғылым мен техниканың және соғыс стратегияларының рөлін баға беру |
Құндылықтар |
Ұлттық мүдде:Қазақстан мемлекеттілігін нығайтуға атсалысу; Талап: Сыни және креативті ; Ар-ұят: Академиялық адалдық қағидасын қолдау; |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Ұйымдас-тыру Өткен білімді еске түсіру 7 минут Жаңа тақырыпқа қадам 3 минут |
Шақыру кезеңі Бейнені қарап, БДС жылдарындатағы қандай жаңа қару-жарақ қолданылғаны туралы ойланыңыз. - Жаңа әскери техниканы қолдану соғыс барысына қалай әсер етті? Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
|
Тақырыптық суреттер om/watch?v=9Ow3hZkk
|
Сабақтың ортасы Жаңа білім 5 минут 10 минут 5 минут 10 минут |
Түсіну кезеңі Сіздің зерттеуіңіз: Біл қандай шайқас, Біріншідүниежүзіліксоғыс, оларғамәндіықпалбарысыжәненәтижесі, соғыс, сондай-аққандайрөлжаңатүрлерін, қару-жарақтыңсоғысбарысын. 1-тапсырма Ресурстарды оқып, БДС-діңең маңызды 3-5 шайқасын бөліп алыңыз ,таңдауыңызды түсіндіріңіз (дәлелдер мен мысалдаркелтіріңіз) ЕББоқушыға тапсырма шығарылып беріледі. 2-тапсырма Сұрақтарғажауап беру үшін ПОПС формуласынқолданаотырып эссе жазыңыз: «Попс формуласы»: 1-қадам: «Менің ойымша...» 2-қадам: «Себебі мен оны былай түсіндіремін...» 3-қадам: «Оны мен мынадай фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...» 4-қадам: «Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім...» «Попс формуласы»: Бірінші дүниежүзілік соғыстың салдарына баға беру. 1-қадам: «Менің ойымша...» 2-қадам: «Себебі мен оны былай түсіндіремін...» 3-қадам: «Оны мен мынадай фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...» 4-қадам: «Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім...» ЕБҚ оқушылар маңызды тірек сөздерді жазып алады; 3-тапсырма. 1914 жылғы әскери жорықтарды «Шлиффен жоспарының» негізгі тармақтары арқылы сызбаның көмегімен түсіндіріңдер. ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды |
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды
Дескрипторлар, оқушы: Бірінші дүниежүзілік соғыстың Маңызды оқиғаларын сипаттайды * Қару-жарақ пен стратегияның жаңа түрлерін қолдану * Соғысбарысындағы өзгерістерауқымы * Соғыс Кезіндегі Өзгерістердің Тереңдігі анықтайды
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады ҚБ «Өзін-өзі бағалау» |
Ақпараттық мәтін Үлестірмелі қағаздар Суреттер Тірек-сызбалар Кесте Карта ҚБ парағы |
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
Үй тапсырмасы |
Бірінші дүниежүзілік соғыстың негізгі шайқастары қандай? |
«№.... орта мектебі»
КММ_
(білім беру ұйымының
атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары
Бөлім: |
Бірінші дүниежүзілік соғыс: себептері мен салдары |
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
Күні: |
|
Сынып:5 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Бірінші дүниежүзілік соғыс әлем картасын қалай өзгертті? |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
8.3.2.2 әлемнің саяси картасындағы өзгерістерді сипаттау арқылы империялардың (Австро - Венгрия, Ресей империясы, Осман империясы) ыдырау себептерін тұжырымдау |
*Тарихи ойлау дағдысы *Тарихи концепт |
Тарихи дерекөздерді түсіндіру Дәлел |
Сабақтың мақсаты |
Әлемнің саяси картасындағы өзгерістерді сипаттау арқылы империялардың (Австро-Венгрия,Ресей империясы, Осман империясы) ыдырау себептерін тұжырымдайды; |
Құндылықтар |
Ұлттық мүдде: Қазақстанның оңтайлы имиджін қалыптастыруға үлес қосу; Талап: Жеке және командамен жұмыс істей білу; Ар-ұят: Адал еңбекті құрметтеу; Достарына,сыныптастарына,отбасы мүшелеріне қамқор болу,мейрімділік таныту; |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Ұйымдас-тыру Өткен білімді еске түсіру 7 минут Жаңа тақырыпқа қадам 3 минут |
(М) Ұйымдастырусәті. (К) Жұмысбастапқыынталандырушы материал: слайдтаБіріншідүниежүзіліксоғысқарсаңындажәне БіріншідүниежүзіліксоғыстанкейінгіЕуропакарталарынкөрсету. Оқушыларданкартадакөрсетілген кем дегенде 3 айырмашылықтыанықтаудысұраңыз.Сабақтыңтақырыбы мен мақсаттарынжариялау. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
|
Тақырыптық суреттер |
Сабақтың ортасы Жаңа білім 5 минут 10 минут 5 минут 10 минут |
. Визуальды әдісі Бейнеролик «Бірінші дүние жүзілік соғыс» «Миға шабуыл» әдіс 1.Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейін әлемнің картасы қалай өзгерді? 2.Париж бейбіт конференциясының басты мақсаты не болды? 3.Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейін Герман,Австро-Венругия,Ресей,Осман империялары не үшін құлдырады? Осы көрсетілген бейнеролик бүгінгі сабақпен байланысын сыни ойлау арқылы сабақтың тақырыбын ашады. Содан кейін оқушыларды жаңа сабақтың оқу мақсаты мен бағалау критерийлерімен таныстыру. 1-тапсырма: Мәтінмен жұмыс. Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды. Австро-Венгрия мемлекетінің ыдырау себептерін түсіндіру; Ресей империясының ыдырау себептерін түсіндіру. І д.ж соғысқа дейін І д.ж соғыстан кейін ЕБҚ оқушылар маңызды тірек сөздерді жазып алады; 2-тапсырма «Фешбоун» әдісі І бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Еуропадағы саяси картадағы өзгерістерді анықтай отырып, «Фешбоун» әдісіарқылы саяси картадағы өзгерістердің себептері мен салдарын сипаттап, тұжырымдайды ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды |
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды
Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. толықтырады. Оқушылар картада негізгі аумақтық өзгерістерді сипаттайды. Дескриптор Әлемнің саяси картасындағы өзгерістерді сипаттайды *Австро-Венгрияның ыдырау себептеріне |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады ҚБ «Өзін-өзі бағалау» |
Ақпараттық мәтін Үлестірмелі қағаздар Суреттер Тірек-сызбалар Кесте Карта ҚБ парағы |
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс Бүгінгі сабақтан мен не білдім? Сабақ барысында қандай қиындыққа кездестің? Сабақ барысында қандай сұрақ туындады? |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
Үй тапсырмасы |
Бірінші дүниежүзілік соғыс әлем картасын қалай өзгертті? |
«№.... орта мектебі»
КММ_
(білім беру ұйымының
атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары
Бөлім: |
Бірінші дүниежүзілік соғыс: себептері мен салдары |
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
Күні: |
|
Сынып:5 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Неліктен Ұлттар Лигасы Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейін әлемде бейбітшілікті сақтай алмады? |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
8.3.2.2 әлемнің саяси картасындағы өзгерістерді сипаттау арқылы империялардың (Австро - Венгрия, Ресей империясы, Осман империясы) ыдырау себептерін тұжырымдау |
*Тарихи ойлау дағдысы *Тарихи концепт |
Тарихи талдау мен түсіндіру Себеп пен салдар. |
Сабақтың мақсаты |
Париж конференциясының максатын талдау аркылы Ұлттар Лигасының қызметі мен Версаль-Вашингтон жүйесін тарихи бағалау |
Құндылықтар |
Ұлттық мүдде: Ұлттық мұраға ұқыпты қарау; Талап: Білуге,жаңаны тануға құштар болу; Ар-ұят:Сөзіне берік,ісіне адал болу; |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Ұйымдас-тыру Өткен білімді еске түсіру 7 минут Жаңа тақырыпқа қадам 3 минут |
Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру Ұйымдастыру кезеңі. Топтық ережені таныстырып,оқушыларды түгендеу. Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Өзі туралы кластер» тренинг Оқушылар танысу үшін өздері туралы кластерлер құрастыруы керек. Олар парақтың ортасындағы шеңберге өз есімдерін жазып, одан таралатын шеңберлерге өздерінің өмірінде маңызы бар бес негізгі рөлін жазады. Мысалы: Жанұяның еркесі, адал дос т.б |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
|
Тақырыптық суреттер |
Сабақтың ортасы Жаңа білім 5 минут 10 минут 5 минут 10 минут |
Мәтінмен жұмыс «Өкіл» әдісі мәтінмен жұмыс Париж конференциясының Ұлттар Лигасының қызметімен және Версаль-Вашингтон жүйесімен танысады. Тапсырмаларды орындап болғаннан кейін «елші» болып сайланады да постерге жазып, сипаттап, баяндайды. ЕҚБ маңызды кездесетін термин сөздерді атайды не жазып көрсетеді Ұлттар лигасының қызметіне тарихи баға береді. Версаль –Вашингтон жүйесінің осалдығын анықтайды Қ.Б Топтық бағалау ЕБҚ оқушылар маңызды тірек сөздерді жазып алады; Тапсырма «Картамен жұмыс» Версаль –Вашингтон жүйесі Еуропа картасын қалай өзгерткендігін аныктап, картадан Еуропада пайда болған мемлекеттерді анықта. «10 факт» стратегиясы Неліктен Ұлттар Лигасы Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейін әлемде бейбітшілікті сақтай алмады? ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды |
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды Дискриптор: 1. Париж конференциясының максаты мен міндетін анықтайды 2. Версаль –Вашингтон жүйесін құрудағы мақсатын талдайды Дескрипторы -Бітім шарт бойынша Германия қандай аумақтары нан айырғанын картадан көрсетеді. --Еуропада пайда болған мемлекеттерді картадан көрсетеді 3. Еуропа шекарасын анықтап, картадан көрсетеді. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады ҚБ «Өзін-өзі бағалау» |
Ақпараттық мәтін Үлестірмелі қағаздар Суреттер Тірек-сызбалар Кесте Карта ҚБ парағы |
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс Үш пікір»әдісімен кері байланыс жасаймын. Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді. Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен? Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды? Сабақта қандай қиындықтар туындады? |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
Үй тапсырмасы |
Неліктен Ұлттар Лигасы Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейін әлемде бейбітшілікті сақтай алмады? |
«№.... орта мектебі»
КММ_
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары
Бөлім: |
Бірінші дүниежүзілік соғыс: себептері мен салдары |
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
Күні: |
|
Сынып:5 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Неліктен Ұлттар Лигасы Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейін әлемде бейбітшілікті сақтай алмады? |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
8.3.2.2 әлемнің саяси картасындағы өзгерістерді сипаттау арқылы империялардың (Австро - Венгрия, Ресей империясы, Осман империясы) ыдырау себептерін тұжырымдау |
*Тарихи ойлау дағдысы *Тарихи концепт |
Тарихи талдау мен түсіндіру Себеп пен салдар. |
Сабақтың мақсаты |
Париж конференциясының максатын талдау аркылы Ұлттар Лигасының қызметі мен Версаль-Вашингтон жүйесін тарихи бағалау |
Құндылықтар |
Ұлттық мүдде: қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту; Талап: физикалық белсенді болу; Ар-ұят: Отбасының,өз ортасының абыройын асыру; |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Ұйымдас-тыру Өткен білімді еске түсіру 7 минут Жаңа тақырыпқа қадам 3 минут |
Ұйымдастыру шаралары (сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, жағымды атмосфера қалыптастыру) Тапсырма 1. (Б/С): «Бірінші дүниежүзілік соғыс әлем картасын қалай өзгертеді» тақырыбындағы үй жұмысын ««Дoпты лaқтыру»» әдісі арқылы жүреді. 1. Париж бейбіт конференциясы қай кезде болды? 2. Париж конференциясының негізгі мақсаты қандай? 3. Париж конференциясының нәтижесінде әлем картасында қандай мемлекеттер пайда болды? 4. Германияның аумақтық өзгерістерін картадан көрсетіңдер. 5. Версаль келісімшартының әскери баптарына баға беріңдер. 6. Версаль-Вашингтон халықаралық қатынастар жүйесінің қандай тұстары мықты және осал болғандығын талқылаңыз |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
|
Тақырыптық суреттер |
Сабақтың ортасы Жаңа білім 5 минут 10 минут 5 минут 10 минут |
Мәтінмен жұмыс «Өкіл» әдісі мәтінмен жұмыс Париж конференциясының Ұлттар Лигасының қызметімен және Версаль-Вашингтон жүйесімен танысады. Тапсырмаларды орындап болғаннан кейін «елші» болып сайланады да постерге жазып, сипаттап, баяндайды. Ұлттар лигасының қызметіне тарихи баға береді. Версаль –Вашингтон жүйесінің осалдығын анықтайды Қ.Б Топтық бағалау ЕБҚ оқушылар негізгі термин сөздерді мәтіннен анықтайды; 2 Тапсырма «Картамен жұмыс» Версаль –Вашингтон жүйесі Еуропа картасын қалай өзгерткендігін аныктап, картадан Еуропада пайда болған мемлекеттерді анықта. ЕБҚ: оқушыға тапсырманың нақты бір бөлігін ерекшелеп көрсетіп беріледі. «10 факт» стратегиясы Неліктен Ұлттар Лигасы Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейін әлемде бейбітшілікті сақтай алмады? ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды |
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды Дискриптор: 1. Париж конференциясының максаты мен міндетін анықтайды 2. Версаль –Вашингтон жүйесін құрудағы мақсатын талдайды Дескрипторы -Бітім шарт бойынша Германия қандай аумақтары нан айырғанын картадан көрсетеді. --Еуропада пайда болған мемлекеттерді картадан көрсетеді 3. Еуропа шекарасын анықтап, картадан көрсетеді. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады ҚБ «Өзін-өзі бағалау» |
Ақпараттық мәтін Үлестірмелі қағаздар Суреттер Тірек-сызбалар Кесте Карта ҚБ парағы |
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс Үш пікір»әдісімен кері байланыс жасаймын. Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді. Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен? Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды? Сабақта қандай қиындықтар туындады? |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
Үй тапсырмасы |
Неліктен Ұлттар Лигасы Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейін әлемде бейбітшілікті сақтай алмады? |